cuplaton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä?

Vieras
Hei!
Voiko cuplatonta antaa vauvalle lusikalla, vaikka purkissa neuvotaan sekoittamaan nesteeseen ennen joka syöttöä?!
Entä te jotka joudutte käyttämään cuplatonia onko ehdotonta antaa ennen jokaista syöttöä, vai palautuuko ilmavaivat heti takaisin jos vaikka antaa vain joka toinen kerta?

annoin suoraan lusikasta. on ehdoton että joka syöttöä ennen, muuten ei hyötyä. meillä ei auttanut. käy lukemassa viesti ketju vyöhyketerapia jos haluat lisää minun kokemuksistani tietää:)

Meillä auttoi tuo cuplaton vatsavaivoihin. Tosin meillä ei varsinaisesti ollut koliikkia. En antanut ihan joka syötöllä kun meidän tytsi söi aika usein. Ja tiputin muuten suoraa suuhun nuo tipat.

Ihan ilmavaivoja oli joita ei kuitenkaan ihan koliikiksi asti ainakaan neuvolassa tunnustettu... Itkuisuutta ja mahan kipristelyä pienellä. Ainakin pierua tuli helpommin kun antoi noita tippoja.

Olen myös antanut suoraan lusikasta. En joka syötöllä. meilläkään ei ole koliikkia, vaan tavallisia mahavaivoja, joita ajoittain itkeskelee kun masua kipristää.

hei ! me ollaan käytetty cuplatonia pian 2 viikkoa, on auttanut. kerran unohdin antaa, tai ajattelin et ei tarvi, kun viimeisestä syötöstä oli vain reilu puoli tuntia, mutta illalla kyllä huomas että oli jäänyt annos pois. myös meillä apteekissa, ja neuvolassa sanottiin heti että pitää muistaa antaa joka syötön yhteydessä, muuten se päivä cuplatonit ei tehoa yhtälailla.
olen tiputellut tipat nännille heti kun alan syöttää, mutta myös antanut lusikalla. ihan miten vaan, kunhan ne menee suuhun.

Yhteistyössä