cuplaton vai Disflatyl?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
Kumpi on parempi? Ostin cuplatonia kun en ollut kuullutkaan tuosta toisesta!Toi cuplaton tuntuu kyllä auttavan poikaa (1kk) ilmavaivoissa mutta on jotenkin niin vaikeeta antaa tipat ennen jokaista syöttöä!
Toimiiko toi toinen yhtä hyvin?

Disflatyl parempaa jos todella on ilmavaivoja.Kuulin kyllä että jos käyttää näit aineita ne ei tavallaan auta ollenkaan.Esim.jos ilmakuplia mahassa 100,disfltyl ja cuplaton pilkkoo ne niin että niitä on 200.Eli toisaalta kierre pahenee.Meillä loppu masuvaivat suurimmaksi osaksi silloin kun jätin noi pois.
Perinteiset pierujumpat,lämmintä masun ympärille,kylvyt ym kannattaa kokeilla ensin.=)
Kyllä tuokin vaihe ohi menee.

Oon ajatellut kans kokeilla lämpöstä masulle, miten olet tehnyt? Itse ajattelin lämmittää esim pyyhkeen mikrossa -olisiko hyvä idea?

Nuista cuplatoneista jne. oon kuullut kans että olisivat lumelääkkeitä eli niiden anto helpottaa vaan vanhempien mielialaa...siihen mielipiteeseen alan kallistua itsekin nyt kun ei moiset tipat taida meillä auttaa!!

Mä silitin pyyhkeen ja laitoin sen mahan ympärille(samaa keinoa käytin rintoihin esikoisella)kyllä alkaa takapuoli rutisee.Tietty pitää odottaa että vähän jäähtyy toi pyyhe.=)

Siihen lämpimän kääreen sisään kannattaa laittaa kamomilla tee-pussi joka on kostutettu. Sain neuvon vyöhyketerapiasta. Kamomilla teetä voi antaa vauvalle suuhun.

Fenkoli tee on yksi ja sitä onkin käytetty paljon Englannissa missä kulkee nimellä Gripe Water. Keitä vettä ja lisää noin 1tl fenkolia (kokonaisia siemeniä). Itse laitoin tee-siivilään siemenet. Kaada yli kuuma vesi ja anna olla 10min, itse laitoin foliota päälle. Tarjoa noin 1tl tuota vettä, itse annoin aamulla ja illalla. Anis rauhoittaa myös vatsaa. Yleisesti myös Mangoa käytetään vatsan rauhoittamiseen ulkomailla.

Suurin syy vatsavaivaisilla on suolen epäkypsyys lehmänmaidolle. Kokeile olla ilman mutta kuten kirjoitin tuonne kaks plussalle valmistaja ei ole velvollinen ilmoittamaan tuotteissa esiintyviä pieniä määriä maitoa (Eu on muuttamassa tätä ilmoitusvelvollisiksi), tähän se meillä tyssäsi. Jouduin lopettamaan imetyksen ja kun siirryin Peptidi tutteli korvikkeeseen meillä huudot loppui.

Minäkin sain tiedon Jorvin sairaalasta et nuo kaksi tuotetta ovat lumelääkkeitä. Se jo pelkästään rauhoittaa äitiä et nyt hänellä on lääke joka auttaa lasta. Äiti rauhoittuu ja näin ollen luulee lapsen oireiden helpottavan.

Suurin syy vatsavaivaisilla on suolen epäkypsyys lehmänmaidolle. Kokeile olla ilman mutta kuten kirjoitin tuonne kaks plussalle valmistaja ei ole velvollinen ilmoittamaan tuotteissa esiintyviä pieniä määriä maitoa (Eu on muuttamassa tätä ilmoitusvelvollisiksi), tähän se meillä tyssäsi. Jouduin lopettamaan imetyksen ja kun siirryin Peptidi tutteli korvikkeeseen meillä huudot loppui.

Ei mitenkään kärjistetty!
Etkös LTO tiedä että suurimmalla osalla vauvoista on tuon ikäisenä ilmavaivoja,kun ne jatkuvat yli 3kk voi syynä olla maitoallergia.Älä heti ole tyrkyttämässä näitä kamalimpia ajatuksia tuoreiden äitien mieleen.
Taidat olla sama vouhkaaja kuin tuo xcxc tuolta vauvalehden puolelta...

No niin, jospa kirjoittaisinkin jotain...
Meilläkään ei cuplatonet auttaneet, nyt on 2½kk syöty disflatyleja ja pierut on tulleet hyvin ulos, ei ole tarvinnut huutaa yhtään, käytin myös vyöhyketerapeutin palveluja, hän kävi meillä kolme kertaa kotona hieromassa vauvaa ja näytti mulle miten hierotaan, hieroin itse ne välipäivät jolloin hän ei käynyt ja hänen käyntien loputtua hieroin päivittäin, yksi mitä voi kokeilla myös edellä mainittujen lisäksi on maitohappobakteerit, niitä voi käyttää cuplatonien tai disflatylien kanssa yhdessä.

neuvottiin antamaan tippoina rela maitohappobakteereita 5 tippaa päivässä. annan sen aamulla.

tissin yhteydessä annan silloin tällöin - maksimi 2 kertaa päivässä disflatyl tippoja noin 10 tippaa kerrallaan.

sitten neuvottiin siirtymään öljypohjaisesta de-vitoltipoista vesipohjaiseen jekovit tippaan...

ja nyt nukutaan päivällä ja yöllä ja väliajat seurustellaan iloisesti :)

Yhteistyössä