Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Onnea Onnea Karmini - niin se vuoro siirtyy taas seuraavalle ja nyt on sit minun vuoro.... Vähän kauhistuttaa.
Tänään oli synnytystapa-arviointi ja vauveli oli 3150 g, mutta mahassa on liian paljon lapsivettä - nyt uudestaan sokerirasitukseen (tähän asti kaikki siellä ok) ja etsitään sieltä syytä lapsiveden määrään ja 03.02 uusi ultra ja jos edelleen lapsivettä liikaa / maha käyrien yläpuolella niin sitten synnytyskäynnistetään... HUI, mut nyt vielä odotellaan..
 
karmini Onnea hirmuisesti nyytin johdosta koko perheelle <3

chiligail tsemppia rasitukseen ja ultriin ja toivotaan et kaikki hyvin kumminkin :)

Heissan tännekkin pitkästä aikaa.... En ole konetta avannut sen viimeisimmän kommentin jälkeen ja tabletil en pääse kirjautuu tänne... Täällä kaikki mennyt hyvin ja neiti kasvaa kovaa vauhtia.. Ristiäisiä suunnitellaan ja ne on 8.2

sain koneen auki kun nukutin neitin pinnikseen... yleensä nukkuu mun vieressä sohvalla ja mä en saa mitään aikaseks silloin joten opetellaan myös päivisin nukkumaan pinnikseen..

Neiti syö ja nukkuu hyvin.. :D kaks edellist yötä on herätty tiuhempaan syömään mut toivottavasti pian palaa normi rytmiin...

7.1 oli neuvola ja neiti oli : paino: 4650g ja pituus: 54,5cm ja pipo: 37,4cm Terve ja rauhallinen tyttö oli korttiin kirjoitettu :)
Tässä mein murunen <3



mites muilla sujuu?

mon stars ja tirppa 6vko
 
Viimeksi muokattu:
onnea karmini:flower:
en oo käynyt sivuilla pitkään aikaan. täällä alkaa menemään kokoajan paremmin. alussa ei vaukki nukunut yöllä ja oli muutenkin itkuinen. nyt menee onniksi paremmin jo:)
ei ole heti toista suunnitteilla täällä, mites muilla kenellä eka lapsi, onko tullakseen toinen jos tulee vai otteko ehkäisyä ottaneet?
t. kaathy ja vaukki 2,5kk:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Kaathy: neuvolassa eivät täällä tunne pco:ta ja sieltä sain minipillerit ehkäisyyn. Yksityinen gynekologi oli sitä mieltä, että ehkäisyä tuskin tarvitaan. Toinen lapsi saa kyllä tulla jos tullakseen on, mutta siis ihan lääkärin vahvistuksella tuskin ihan itsekseen tulee:(

Täällä siis aika pitkästä aikaa! Vauva-arki on vienyt aikaa:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka pitkästä aikaa :)

Ajattelin tänne vielä kirjoitella, vaikka kokoajan kyllä harvenee täällä käyminen :|

Meidän pallero on jo 7kk! Ei tätä oikein ymmärrä miten aika on voinut mennä näin nopeasti, tuntuu että juurihan kirjoitin synnytyksestä.

Meillä menee oikein mukavasti, arki rullaa jo aika stressittömästi vaikka oonkin semmonen ikuinen analysoija ja vauvat nyt ei vaan toimi minkään kaavan mukaan, ainakaan meidän pallero :D

Poitsu jo ryömii ja harjoittelee konttausasentoa ja pikkuiset alahampaatkin jo näkyy kun tyyppi nauraa ja höpöttää :heart: Rakas :heart:

Välillä toki väsyttää ja jotkut asiat mietityttää ja harmittaa, mutta yleisesti menee mukavasti ja tuntuu että ei meinaa pysyä kärryillä kun kokoajan pieni kehittyy ja oppii uutta! Ja vauvan nauru on kyllä yksi maailman parhaista äänistä :heart:

Ihanaa oloa teille kaikille ja kesän odotusta sekä myöskin hyvää jatkoa, jos ei tule enää täällä kirjoiteltua!
On ollut tärkeää täällä jakaa niin suruja kuin iloja :heart:

luna ja pallero
 
vähän kuulumisia poika nyt 3kk ja ehkäsyksi minipillerit kokeiltu ei sopinut kävin lääkärin juttusilla ja päätettiin sit antaa pikkukakkosen tulla jos tullakseen ja lääkäriltä saatiin tähän hyväksyntä
 
Moi!
Kyllä tää aika menee ihan sika nopeesti,meidän mini on nyt 4kk <3 ja kääntyy kovasti mahalleen ja hieman liikkuukin vaikka ei sitä taida ihan tietoisesti tehdä :D.

kaathy mä vastaan sun kysymykseen vaikka mä en tohon kategoriaan kuulukkaan :D. Mä en oo ottanu mitään pillereitä käyttöön ku me ei miehen kanssa tiedetä haluttaisko me vielä kolmas lapsi vaiko ei..jouduttais siis siirtymään yksityiselle jos siihen rumbaan lähdettäisiin. Toisaalta mä niin haluisin vielä sen yhden mutta sit taas pää leviää välillä näiden kahdenkin kanssa. Esikoinen vaatii hirmuisesti huomiota vaikka on jo 3v ja tää juniori nukkuu ihan sika huonosti päivällä mut muuten on kyllä todella helppo lapsi verrattuna esikkoon pienenä. Voi kyllä olla et joudun ottaan minit käyttöön koska synnytyksen jälkeen on vissiin vuodot ruvennu tuleen 2vkon välein :kieh: ja ei siis pysy prkl poissa vaikka täysimetän :mad:...

Mutta tsemppiä kaikille tulevaan <3 <3
 
Heippa kaikille jo onnellisedti plussanneille.
Täällä edelleen jollekkin ehkö tuttu entinen clomikuumeilija. Tulee sitten täyteen 5 vuotta kuumeilua ja ilman tuloksia, hoitoja ja clomeja ja letroja nyt takana. Ja kaikki oljen korret käytetty. Yritys jäänyt nyt clomeihin ja letroihin, sillä syytä ei ole vieläkään löytynyt, muutakuin ovuloimattomuus. Eli jos se ihme nyt tapahtuisi sit ja niillä tulis joskus?
Tein täällä aikoinaan yhdet onnistuneet kaupat, kun oli kaapin perälle jäänyt clomeja. Jos jollakin siis on sellasia kaapissa, niin voinen ne ostaa pois sieltä mikäli tarpeettomia. :) heittäkää yksityisellä, niin vastailen enempi.

Kiitos jo etukäteen jos joku ihana löytyy!

Muutoin kaikille oikein rauhallista raskautta ja sen jälkeistä elämää. Ja tietysti lämmintä kesää! :)

-S
 

Yhteistyössä