Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

29.5.2014 :

Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta


hiulu..................19.5.14..............3. c+pr+ins, 2.lapsi, selitm.sekund.

jadelyn84.............17.7.2014........2.le+g+pr, 1.lapsi, 29v
luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v
Seemi..................7.9.2014............1.lapsi, ½pco
Miyaka.................30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi
Amrosia85...............3.11.2014.........
Kaathy...................21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi
moon stars..........27.11.2014........6.c, 1. lapsi

:heart::heart::heart:

Seuraavaksi:

17.6 Seemi UÄ
18.6 moon stars N

:heart::heart::heart:

Syntyneet
Tikkerituu.............10.7.2013........tyttö
PikkuJellona..........10.8.2013........poika
titiuu85................14.10.2013.......tyttö
Hyy2....................15.11.2013.......tyttö
Hempukkainen......30.11.2013......tyttö
Neppu.................24.1.2014........tyttö
NiQ.................... 25.1.2014.........poika
miss_piggy..........10.2.2014.........poika
takkuapina..........22.2.2014.........tyttö
Mimmuskainen.....11.4.2014.........tyttö
Poca...................18.5.2014.........tyttö

Kadoksissa?
fenixlintu, Muruli, Pumppeli


 
Listaa kun katoin jollei hiulu laske mukaan niin mun edellä on 6 ihmist enää synnyttämässä. toivottavasti minun peräänkin saatais viel tulijoita :) clomittarissa on kyllä kaks plussannut juuri kun kävin lukemassa mut jollei he tie tätä ryhmää tääl :)

huomen pyöräl töihin ja testaamaan mitä issias tykkää. katotaan kuinka käy. itse oon ilmeisesti ollut työpaikan kahvihuoneen puheen aiheena loman ajan masun kans joten jännittää mennä töihin.. :confused: en tie mil kannal sinne pitäis mennä

moon stars ja tirriäinen 14+3
 
luna, no siis alunperinkin oli tarkoitus ilman selkäpuudutteita mennä, mahdollisimman pitkälle ilman mitään... Ammeeseen oisin halunnu, mutta ei kerinny ja kohdunkaulun puudute ois ollu ihan ok, itse asiassa siinä just ennen kuin piti ponnistaa niin olin aika valmis huutamaan sille kätilölle, että kaikki mulle nyt heti :D
 
Isosti onnea HIULU isosta tytöstä. Toivottavasti kaikki meni kuitenkin hyvin, vaikket kivunlievitystä ehtinyt saamaankaan.

Mä oonkin sit seuraavana vuorossa. Viime viikol oli se kasvukontrolli ultra. Hyvin oli vauva kasvanut, oli jo 2kg! Ja ilmeisesti pää oli nyt alaspäin vartalo jotenkin kaarella, ei ollut enää poikittain.

Eilen pestiin vauvan vaatteita valmiiksi ja apua miten söpöiltä ne pikkuset sukatkin näytti pyykkitelineessä! Autoihin soviteltiin myös turvakaukaloa, varmuuden vuoksi harjoiteltiin asentamista et sujuu sit laitokselta kotiuduttaessa.

Jotain hankintoja on viel tekemättä. Hoitopöydän tilalle suunniteltiin ihan vaan lipastoa ja siihen päälle hoitoalusta. Lipastoa voi käyttää myöhemminkin, mut hoitopöytää ei oikein voi muuhun käyttää.

Kaksi viikkoa töitä sit alkaa äippäloma!

Jadelyn 33+4
 
Moi,

Onnea HIULU!!!

Täällä ollaan raskaana, mutta kuinka kauan... Eilen tuli aamulla verta ja oli ikävät kivut, mutta loppuivat onneksi jo. Taistelun jälkeen pääsin ultraan ja tällä hetkellä siellä on tyhjä yksiö. Asukasta nyt odotetaan viikko ja jos ei ilmesty, niin tuulimuna oli sitten tällä kertaa. Aika romuna alan olla, kun mitään oikeaa ei tule. Yritämme vielä uskoa, että ensi viikolla siellä on alkio ja syke. Tarkoittaisi sitä, että on hiukan myöhemmin silloin hedelmöittynyt ja kiinnittynyt, kuin laskennallisesti piti...

Tällaista tänne...

Vauvis ja 6+0 tai 5+3-4?
 
Synnytyskertomusta siis:

Yliaikaiskontrollin jälkeen tuli säännöllisiä, kivuttomia supistuksia, 4min välein jo, mutta tarkastuksestakin laittovat kotiin, kun lähinnä supistukset huomas käyrältä ja auki olin 2,5cm. Kun alkoivat kotona kipeytyä niin palasin sairaalaan ja edelleen auki vain 3cm, lähettivät kahville ja käskivät tulla parin tunnin päästä takas. No kävisin pikasesti kahvilla ja pyysin sitten päästä suihkuun siinä synnytyspäivystyksessä, siellä olin puol tuntia ja enää ei auttanut kipuun, kätilö tutki ja olin auki 4cm. Alkoi järjestellä saliin pääsyä, sillä aikaa supistukset ylty ja kipeyty ihan hurjiksi, saliin pääsin puolen tunnin päästä ja kätilö valmisteli ammeeseen menoa ja kirjaili jotain koneelle, sitten halus vielä tutkia että voiko ammeeseen päästää. (Tässä vaiheessa mulle oli jo ihan sama minne ja miten, mutta jotain kiitos kipuun ja heti!) Tarjos ilokaasua, mutta ei siitä ollu mitään apua, muuta kuin hetken yritin keskittyä johonkin muuhun...Sitten kun tutki, menikin vedet ja kätilö totes, että "ei voi mitään, vauva syntyy nyt. Ponnista, ponnista!" Luulin, että se ei nyt ymmärrä, että en varmana ponnista ja raivosin sille, etten todellakaan ponnista vielä :D Sitten kun ymmärsin, että tosiaan nyt ponnistetaan niin oli "ihana" että pysty itse sanomaan, koska tosiaan supistaa ja koska tekee mieli ponnistaa. Mutta niin vaan oli vauva syntynyt 6minuutin päästä, ½ tuntia saliin pääsystä. Viimesen tunnin aikana 4cm
->10cm.

Verraten edelliseen, niin ehdottomasti, jos joskus vielä synnytän niin luomuna sekin. Vaikka vauva oli hurjan iso, niin tuli vain pieni repeämä vanhaan eppariarpeen, kun se ei niin hyvin jousta. Itse kävelin salista pois ja jälkeen päinkään en oo tarvinnu kipulääkettä ollenkaan. Ensimmäinen oli pienempi, sain epiduraalin ja kohdunkaulan puudutteen, en tiennyt milloin piti ponnistaa kun supistusten tunto hävis ja repeämän pelossa tehtiin eppari. Lisäksi joutuvat laittamaan siinä oksitosiinia voimistamaan supistuksia, että oisin tuntenu ne, vaikka muuten olivatkin mittareiden mukaan voimakkaita. Sen jälkeen menin pyörätuolilla monta päivää ja osastolla kerjäsin kipulääkettä enemmän kuin oisin saanu ja selkä oli kipeä epiduraalin kanyylin paikasta vielä monta viikkoa. Ja istuminen oli tuskaa.

Nyt ainoa tunne jälkikäteen on, että ei pysty kauan seisomaan ja kantamaan vauvaa kun alkaa alakertaa jomottaa, mutta sitten voi laskea vauvan jonnekin. Hän vaan pulauttelee herkästi, joten pystyasento ois paras ja siksi koetan kantaa kuitenkin sen mitä vaan pystyn.

Jadelyn, meillä on sellainen hoitopöytä, jossa on hoitotaso päälle kiinnitettynä. Tason saa pois ja lipasto-osaa voi käyttää myöhemminkin :) Meidän ensimmäisestä muuten jouduin sairaalaan 33+5, sulla alkaa olla jo pian hyvät viikot, rv 34 jälkeen eivät enää estele, jos vauva tahtoisi syntyä.
 
  • Tykkää
Reactions: another ja luna_82
VAUVATOIVEINEN, olen tosi pahoillani, en tiedä mitä sanoa. Voimia seuraavaan ultraan. Toivotaan et syke alkais näkyä. Onko sulta otettu verikoe kuitenkin? Mä taisin olla varhaisultrassa muistaakseni 7+ viikoilla eikä silloinkaan mitään sykettä nähty. Alkio kylläkin näkyi. Oliko sulla tauko kierto vai oliko jotain hoitoja?

HIULU toivotaan etten nyt kuitenkaan ennen heinäkuuta jakautuisi. Oon kans ruvennut miettimään jos pystyis synnyttämään ilman epiduraalia, mut saa nähdä miten käy. Synnytys on Turussa TYKSISSÄ enkä edes tiedä onko siellä esim. ammetta saatavilla. Pitäis varmaan mennä ominpäin tutustumiskäynnille, kun neuvolakaan ei sitä tarjoa.

Jadelyn 33+5
 
Ei ole otettu verikokeita. Mulla on tauko hoidoista ja tärppäsi luomusti ekojen menkkojen jälkeen keskenmenosta. Arvot pitäisi olla ok, digi näyttää ihan oikein. Jos nyt olisi yhtään tuuria, niin viikon päästä olisi se alkio sykkeineen... Mahdollista, mutta en uskalla toivoa.
 
täällä onpi hiljaista :)

itellä ei uutta ens viikol neuvolaan ja siel on sit se lääkärikin paikalla :)

töissä sain jo housupuvun vaihtaa mekkoihin kun on väljemmät. kun tuon erilaisempia en ois työnantajalt saanut ja housu malli ei mee enää mahan kans.. joten masu kasvaa ja siit on kuvakin tuol masukuvis alkupuoliskolta...

Mites muiden raskaudet etenee ?

moon stars ja tirriäinen 15+4
 
Neppu en mä varmaan oo? :/ Pistin sulle nyt viestiä!

moon stars joo täällä on aika hiljaista:)
Hyvää kuuluu raskauteen, ei vielä kummemmin mitään vaivoja ja masusta tykkään kovasti:)
Liikkeitä tuntuu jo tosi "kokonaisvaltaisesti", yhtä aikaa siellä täällä muksahtelee ja välillä koko maha hytkyy kuin siellä ois joku pikku taifuuni sisällä:D

Nyt parina yönä oon kyllä herännyt enkä oo saanu pariin tuntiin unta kun joko ei vaan tuu uni tai masussa tapahtuu, mutta nukun kyllä yleisesti hyvin vieläkin. Viime yönä pienellä oli hikka ja eihän siinä sit saanu nukuttua kun kokoajan tuntui masussa pieni nykiminen, voi raukkaa:)

luna 30+0 (!!)
 
  • Tykkää
Reactions: moon stars
Onnea hiulu vaavista=)

Kiva juttu luna et ei oo pahemmin vaivoja tullut..ainakaan vielä=)

Täällä on hetki oltu jo elävien kirjoilla pahoista oloista ja ihmiset alkaa huomaamaan masukankin jo vaatteiden läpi, vaikka ite väitän sitä aina ruokakummuksi:) EN millään malttaisi rakenneultraan että sais tietää sukupuolen<3

Harrastatteko muuten minkälaista liikuntaa nyt raskausaikana?? itsellä vaan kävelylenkkejä sillontällön..pitäis varmaan jotain muutakin kevyttä ettei ihan sohvaperunaks tuu=)
 
kaathy mä oon käynyt kerran viikossa äitiysjoogassa ja sit salilla todella satunnaisesti (ehkä kerran kolmessa viikossa :ashamed: ) ja sitten joitakin kävelylenkkejä. Eli ihan liian vähän oon liikkunu, jotenkin oli niiiin tarkoitus liikkua hyvin koko raskausaika mutta sitten se on jäänyt kuitenkin :/
 
Moi

Täällähän paljon tuttuja tuttuja, jee ajattelinkin jo et mihin liittyis, mut ehkä tänne kans koska tuttuja löytyy. (olen tuolla helmikuun 2015 vauvoissa kanssa)

Vihdoin ne lääkekombit tehosivat ja nyt on CB digi testiin saatu kauan (3 vuotta) toivottu plussa!!

Chiligail 14.02.2015 l+mp+pr+l 2.iui

Toivoisin et tänne löytäisi moni myös Inssistä alkunsa lähenyt koska kyllä itsekkin olen sitä mieltä et sieltä Clomittarista se tehohoito käytännössä alkoi.

Hyvä et joku kirjoittaa rehellisiä synnytys kokemuksia, niistä en nyt hirveesti ole vielä kuullutkaan. :)

Jee vihdoin II-viivaa!
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
10.6.2014 :

Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta

jadelyn84.............17.7.2014........2.le+g+pr, 1.lapsi, 29v
luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v
Seemi..................7.9.2014............1.lapsi, ½pco
Miyaka.................30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi
Amrosia85...............3.11.2014.........
Kaathy...................21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi
moon stars..........27.11.2014........6.c, 1. lapsi
Chiligail................14.02.2015..........l+mp+pr+l 2.iui

:heart::heart::heart:

Seuraavaksi:

17.6 Seemi UÄ
18.6 moon stars N

:heart::heart::heart:

Syntyneet
Tikkerituu.............10.7.2013........tyttö
PikkuJellona..........10.8.2013........poika
titiuu85................14.10.2013.......tyttö
Hyy2....................15.11.2013.......tyttö
Hempukkainen......30.11.2013......tyttö
Neppu.................24.1.2014........tyttö
NiQ.................... 25.1.2014.........poika
miss_piggy..........10.2.2014.........poika
takkuapina..........22.2.2014.........tyttö
Mimmuskainen.....11.4.2014.........tyttö
Poca...................18.5.2014.........tyttö
hiulu...................30.5.2014.........tyttö

Kadoksissa?
fenixlintu, Muruli, Pumppeli


 
chiligail Jeeeee onnea hirmusesti :heart: sinun kuulumisia ja muidenkin käyn välillä lukemassa clomittarissa ja muissa hoito alkuisten sivuilla mihin kukin siirtyy :) tervetuloa tälle puolelle..

moon stars ja tirriäinen 15+5
 
Luna: meillä on huomenna ultra ja selviää tilanne. Kovasti toivotaan, että siellä olisi pieni ja sydän sykkisi, mutta olemme valmistautuneet myös kokemaan uuden pettymyksen. Onneksi enää yksi yö.

Chiligail: onnea plussasta! Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Hyvää vointia kaikille!
 
vauvatoiveinen tulehan ultra kuuluumiset kertomaan sitten. mä ainakin tääl pidän peukut ja varpaat ristis ja kaiken muunkin ja toivon ett teillä on siel sitkeä sissi joka on tiukasti tarrannut kiinni ja oikeaan paikkaan. :heart:
 

Yhteistyössä