Mäkin aloitin neulomaan mutta nyt on mennyt jo monta viikkoa enkä ole saanut jatkettua
kypärämyssyä koitan tehdä.
On tässä onneksi vielä aikaa, vaikka haaveilin kyllä että olisin ehtinyt jotain muutakin virkata/neuloa
Myssyssä on jo monta virhettä joten siitä tulee kyllä todella raukan näköinen!
Vauvatoiveinen :heart: Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin!
Seemi mulla oli sokerirasitus viime viikolla ja se meni tosi hyvin. Alkuraskaudessa osui litkuksi vadelmanmakuinen, nyt sitruunanmakuinen. Litku oli onneksi kylmää, silloin se menee helpommin alas. Mulla ei oo onneks tullut siitä huonoa oloa. Arvotkin on ollut tosi hyviä, enemmänkin alakanttiin kun yläkanttiin. Mutta ymmärrän kyllä että se ahdistaa, joillekin se litku tuo huonon olon tai heikotuksen. Pidän peukkuja että sulla menee hyvin!!
Meille tuli toissaviikolla äitiyspakkaus :heart: Voi että kun tulin siitä onnelliseksi. Pikkasen tohkeissani hain sen postista miehen kans
Mä tykkään pakkauksesta tosi paljon. Ja vähän ihmettelen yleisesti niitä ketkä sitä arvostelee, kun kuitenkin ilmaisesta jutusta kyse
Mutta siis mielipiteitä saa toki olla ja on itselläkin siellä lemppareita
Alunperin ajattelin että tykkäsin edellisen pakkauksen siili-makuupussista enemmän, mutta tykkäsin nyt kun näin niin tosta apinamakuupussista tosi paljon. Ja se oranssi potkupukuhaalari missä valkoisia palloja :heart: ja ja ja :heart: Se ainoastaan harmittaa että söpö toppahaalari saattaa jäädä käyttämättä (ainakin näin pari tuttua kommentoinu, itse en niin vauvojen kokoja vielä tiedä
) kun on kokoa 70 ja meidän vauva ei varmaan ehdi sitä kokoa käyttämään ensi talvena ja voi sitten olla jo pieni seuraavana syksynä. Saa nähdä
Mutta siis: Tykkäsin
Eilen alkoi jo 28. viikko! Hurjaa. Pikkuinen on jo jotain 30cm ja 1kg painoinen!
luna 27+1