Clomittaret vuonna 2011!

Viikon alkuja kaikille...

Täällä menossa kp12/27-29, ja ovista odotellessa. Sovittiin miehen kanssa että tässä kierrossa en tikuttele kun aiemmat kierrotkin olen hyvin tuntenut koska ovis on. Jos olisi hieman rennompi meininki kun ei joka aamu ala tikun tuijottelulla :).

Nyt vaan täytyy tasaisesti peittoja heilutella ja sitten alkaakin taas se kahden viikon piina tuleeko täti kylään vai ei.
 
Tää poistu pelistä nyt sitten eilen. Eli vuoto alkoi päivällä kunnon kipuilujen jälkeen ja tänään siis kp2.

Lääkärissä tuli käytyä ja HUHHUH!!! Tyks pisti vauhtia!!! Lauantaina alkaa piikittely ja inssi tähän kiertoon jo!!! Olin ekaa kertaa elämässäni menkka-aikana ultrassa ja hyi olkoon... Ajatus oli iljettävä ja näky ultrauksen jälkeen vielä pahempi....
 
Kääääk! Tänään kp 30/?, eikä edelleenkään näy tätiä mailla eikä halmeilla ja sain testiin sellaisen haamujen haamun! Siis se haamu oli tosiaanki hyvin hailakka ja sitä ei ihan kaikessa valossa ees näy... Lämmöt on jo kolmatta päivää 37-37,3 ja kaikessa neuroottisuudessani koitin tänään palpoida mun kohtua (joo, tiedän olevani ihan naurettava) :LOL: Se mun kohtu tuntu ihan huomattavasti isommalta kuin aiemmin ja sellaiselta pallomaiselta.. Onko kukaan tehnyt mitään yhtä älytöntä? Millainen sen kohdun pitäis ees tässä vaiheessa olla?? En tiiä uskallanko vielä huomenna testata, ehkä jos tätiä ei näy, niin teen testin sit perjantaina. Pelottaa kyllä ihan vietävästi.. Ehkä kuvittelin sen haamujen haamunkin:confused: vaikkakin kyllä näitä oireitakin on vähän..
Tipetsu, voi että sullaki on kyllä niiiin jännät paikat! Olikos sulla lämpöilyn ja ällön olon lisäksi muita oireita? Mulla ei tosiaan vielä oo muuta kuin lämpöily, jatkuva nälkä ja pissahätä, joten siksikin pelkään, ettei tästä kuitenkaan lopulta mitään lasta tule palkaksi.

Yrittäjä, tsemppiä hirveesti inssiin! Toivotaan että se inssi sit tois teille sen oman nyytin:heart:
 
KÄÄÄÄÄÄKKK TOSIAAAAANN!!!! Täällä eletään kp 31/22-28 eikä näy tätiä!!
Huiiih,meillähän Tiijona jännät paikat!! Sä olet sentään jo haamun saanu,jee!! :)
Niistä mun "oireista"
-Tissit aristaa ja muka nännipihat laajenneet
-Lämmöt täälläkin just tuota 37-37,3 ollu
-V.Ä.S.Y.T.T.Ä.Ä ihan sikana
-janottaa
-päätä särkee
-himottaa :p
-hiottaa ja paleltaa
-ällötys tyhjällä ja täydellä mahalla
-eilen pisteli kuin nuppineulalla molemmin puolin. Pelottaa vaan,että jos se onkin vain keltarauhasen surkastumisesta johtuvaa..

Tuossa nyt mitä äkkiseltään muistan ;)

Mä en uskalla testata. Ja voi olla että kierto hakee uutta uomaansa kun viime menkat alko kp 22 ja kestivät 10pv..
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas kaikille ja onnittelut plussanneille!

Täällä eka clomisatsi syöty ja ovis varmistettu kp 19 ja nyt jännitetään että kuinka käy? Tai kyllähän sen jo melkein tietää, eli tuleehan ne kuukautiset sieltä, olisihan se jo jotain jos ekasta clomisatsista tärppäisi kun mitään oireitakaan ei clomeista minulle tullut.

Olen lukenut teidän juttujanne oireista ja muistan kun itsekin niitä aikoinani tutkailin ja löytyi jos jonkinmoista oiretta raskaudesta mutta en sitten kuitenkaan koskaan raskaana ollut. No sitten kun oikeasti olinkin raskaana, ei minulla tuntunut olevan oikein mitään oireita.

Minulla on aina ollut oikea rinta kipeä ennen kuukautisia ja silloin v. 2007 kun olin raskaana, niin oikea rinta ei yhtäkkiä ollutkaan enää kipeä vaikka kuukautisten piti alata, eli se oli minulla se aika varma merkki siitä että nyt on tainnut tärpätä. Muitakin oireita kuulostelin ja tunnustelin mutta eipä niitä tuntunut olevan. No vihdoin ja viimein uskalsin tehdä testin, ja sen tein aika myöhään kun en aiemmin uskaltanut, ja juuri kun nostin tikun pissasta, sieltähän ne kaksi viivaa tuli samantien, eli ei tarvinnut odotaa minuutteja, vaan asia oli samalla sekunnilla selvä.

Meillähän yritystä takana oli kaksi vuotta ja ikääkin minulla oli jo 36 kun lapseni sain ja nyt nelikymppisenä haluaisin vielä sen toisen ja ehkä myös kolmannenkin....
Eli haluan toivottaa teille kaikille voimia yritykseen vaikka välillä tuntuu että ei tästä mitään tule! Jos/kun teillä ei vielä "ikä paina" niin silloin ainakin se asia lohduttaa että aikaa teillä on vielä vuosia yrittää.
Joskus minusta on tuntunut että olin vanha ensisynnyttäjä, mutta pyh, olen niin nuori kun siltä tuntuu ja en ole vieläkään vanha saamaan toista lasta eli voimia teille kaikille yritykseen - ei anneta iän olla este jos se ei sitä ole!
 
Tipetsu, mää en silti tässä vaiheessa enää luota niin hyvin mun silmiin sen mun haamun suhteen:rolleyes: Mää koko ajan vahtaan mun rintoja, kun viimeksi mulla ennen menkkoja tuli ne tosi kipeiksi ja nyt ne on ihan normaalit.. Jos oon nyt raskaana, niin pitäishän niidenkin vähitellen mennä aroiksi ja ruveta turpoomaan:confused: ääääh, liian jänskää... Muaki muuten on alkanu väsyttään hirveesti tänään.

Tietääkö kukaan voiko clomifen-kierto venähtää ylipitkäksi silloin, jos on kuitenkin todistetusti ovuloinut?? pitäis ilmeisesti mennä jääkaappiin rauhoittumaan, kun käyn niin ylikierroksilla:D

Tsemppiä kaikille piinailuun ja muutenkin! Toivotaan hirveesti plussia tähän pinoon +++++++:whistle:
 
tiijona hui, haamun olet saanut :) varovaiset mutta silti isot onnittelut! kyllä se haamu kertoo ainakin siitä että joku siellä yrittää kasvaa :) ja clomi-kierron venähtämisestä, ei ole mahdollista, jos on ovuloinut. kuukautiset alkaa yleensä viimeistään 14pv oviksesta, maksimi on kai joku 16pv. ainoa mahdollisuus ajan venähtämiseen on käsittääkseni raskaus.

sarialeksandra kiitos tsemppauksista! niitä todellakin tarvitaan :) ainakin itsellä, kun ikä alkaa kohta oikeasti vähän painaa. no, vielä on aikaa, mutta vuosikausia tässä ei voi odotella enää! onnea sulle myös loppukiertoon.

tipetsu lupaavia oireita! ja kaikkein lupaavin on se ettei vuotoa näy :D milloin ajattelit testata? saa nähdä saadaanko kunnon plussa-aalto maaliskuulle.

83yrittäjä vau millä vauhdilla hoito käynnistyi siellä :O =) julkinenkin sitten joskus yllättää kun niitä aina parjataan niin hitaiksi. me itse on kyllä aina hyvää "hoitoa" saatu, eli clomit ja niiden seuranta, mutta ilmeisesti oikeissa hoidoissa on kauheat jonot meilläpäin... toivotaan siis ettei niitä tarvita :)

piukke tuo on kyllä paras tapa yrittää vauvaa, eli olla muuten ajattelematta asiaa ja testaamatta, mutta heilutella peittoja säännöllisesti. mä menisin muuten joku kierron ilman ovis-testauksia, mutta mun lääkäri aina muistuttaa testaamaan ja kyselee milloin sain plussan testiin... eli yritän sit ainakin välillä, joskin yleensä laihoin tuloksin, vaikka varmasti ovuloisinkin.

ON: täällä kp 30 ja ehkä dpo 11. huomenna EHKÄ testaan mutta en usko että olisi tärpännyt. oviksen aikaan oltiin kipeinä ja siellä mökkireissulla, niin ei ollut mahdollista kovasti yrittää. no, saapa nähdä ja ainakin se on jännä nähdä milloin ne kuukautiset sitten alkaa, että onnistuinko ilman testejä arvioimaan oviksen ajankohtaa yhtään oikein. mulla nimittäin vuoto tulee aika tasan 14pv oviksesta yleensä.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä testatu puhdas nega. Eipä tuo nyt kauheesti yllättäny. Mutta onko mun tätiä näkyny??!! Minne hittoon se on hävinny. Kp jo 32/22-28 eikä mitään. Mä en ala jos kierrot rupee nyt taas heittelehtimään. Ja muutenkin kun pääsisi niitä clomeja popsimaan kunhan se täti tulee eka!!!

memmup Pidän peukkuja!!

Tiijona Millon meinasit testata uudestaan?
 
Malttamattomana testasin jo tänään ja yllätykseksi esiin tulikin haalea haamu! Ihan selvästi kuitenkin näkyy ja on yhtä paksu kuin kontrolliviiva... No saa nähdä vahvistuuko huomenna!

Lisäys: Haamu tuli ihan outoo paikkaan, aika lähelle kontrolliviivaa, mitähän se tarkoittaa? Käytössä sofi one step liuskat.
 
Viimeksi muokattu:
Uusi tulokas tähän ketjuun.

Esikoinen on haussa clomien avulla, eka clomikierto menossa, huomenna viimeinen tabletti napaan eli nyt on kp 6 ja clomit käytössä kp 3-7. Kierron pituudesta ei hajuakaan!

En osaa oikein sanoa kauanko ollaan yritetty, koska pillerit jätin kyllä pois jo 06/2010 mut tiesin ettei ilman apuja tule onnistumaan kun taustalla on PCO ja koskaan ei ole kuukautisia ilman pillereitä tullut eli ei ole kovin todennäköstä etta ovuloisin ilman apuja. Eli kaipa tämä nyt on se virallinen eka yritys! Miehessä ei ole vikaa, se on selvitetty, eli periaatteessa mahikset pitäis olla aika hyvät, mut eihän sitä koskaan tiedä. Varovaisen toivekas olen, että pelkät clomit riittäisi.....

Vähän jänskättää miten käy, mitään sen ihmeempiä oireita en ole clomeista saanut, mitä nyt vähän huippaa pari tuntia tabun ottamisen jälkeen. Täytynee ens kierrossa muistaa ottaa ne illalla ni ei tartte kärsiä huippauksesta töissä.

Tätä ketjua on kiva seurata senkin takia, että saan tietoa miten hommat hoidetaan Suomessa. Itse olen hoidoissa ulkomailla kun täällä asustelen jo viidettä vuotta (tosta nimimerkistä ei ole liian vaikea päätellä missä maassa olen :) )

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä vaan kaikille!
 
Lueskelin keskustelua ja rohkaistuin itsekin mukaan, jos vaikka tästä saisi apuja omalle päälle..

Mulla on alkusyksystä -09 todettu endometrioosi, alkukeväällä -10 olin tähystysleikkauksessa. Lääkäri kehotti ottamaan yhteyttä lapsettomuuspolille, jos ei leikkauksen jälkeen puolen vuoden yrittämisellä kuulu mitään.. Viime vuoden puolella marraskuussa mentiin sitten lääkärin pakeille. Nyt oon kaksi kuukautta syöny Clomifenia kierron 3-7 päivinä 2 tbl päivässä. Ja kohta alkaakin sitte kolmas kuukausi lääkitystä..

Jotenkin tää kirjoittaminen on mulle kovin vaikeeta, koska en oo ikinä ennen osallistunu mihinkään keskustelupalstoille :)
 
meema, itsekin ekaa kertaa keskustelupalstoille kirjoitan....kai tällasessa asiassa on helpompaa jutella anonyymisti kohtalotovereiden kanssa kuin omien kaveriensa, jotka yksi toisensa jälkeen pukkaavat jälkeläisiä maailmaan tasaseen tahtiin.

Itse en ole kenellekään asiasta puhunut, äiti tietää että ongelma on, ja että hoitoihin on hakeuduttu, mutta ei sitä että hoidot on jo alotettu. Ajattelin pari kiertoa odottaa ennen kuin otan asian puheeksi - tai toivottavasti voin jo siinä vaiheessa kertoa iloisia uutisia! Miehelle on tärkeetä, että tää pysyy meidän välisenä juttuna, ite pariin otteeseen jo melkein kerroin parille kaverille, mutta jänistin viime hetkellä.

Sitä mietin, että onko kaikilla muilla kontrolliultra ekassa clomikierrossa kun mulle vaan sanottiin, että pitää verinäyte (keltarauhashormoni katotaan) käydä antamassa kp 25-30 ja siitä nähdään toimiiko 1tbl mulla?
 
Ensin omaa napaa: tänään testasin ja negan sain:( Nyt sitten vielä mulle pukkas kuume ja hirvee flunssa, joten itsesäälissä rypeminen suorastaan täydellistyi. Ainoastaan täti puuttuu täydentämästä tätä oloa... Ja siis ei tosiaan edelleenkään menkkoja näy:confused: Tänään on kp32 eli kyllä niiden pitäis ihan just alkaa, jos kerran clomeilla ei oo mahdollista pitkä kierto (jos nyt en ilmeisesti raskaana olekaan??). Vai olisko ne nyt ees menkat vai oliko tää sittenkin kemiallinen??
Yritin tänään soittaa naistentautien polillekin, mut eihän sinne sit tunnin soittoajalla päässyt läpi ruuhkan takia. Seuraavassa kierrossa olen päättänyt olla ajattelematta YHTÄÄN mahdollisia raskausoireita ja tekemättä testin testiä ennenkuin olen ihan satavarma raskaudesta/tädin tulosta. Piste. Saa nähdä, onko sit helpommin sanottu kuin tehty: /

Tipetsu, otan osaa negasta:hug: Toivotaan kuitenkin vielä, että se plussa tulis tai sit ees, ettei kierto ainakaan venyis ylipitkäksi, jos et raskaana oo. Se on niin raivostuttavaa ja turhauttavaa, ettei pääse yrittämään, kun joutuu tätiä ottelemaan:|
Memmup ja Sarialeksandra, tsemppiä piinailupäiviin!
Magda, onnea tuhannesti:heart: Toivotaan, että viiva vahvistuu ja että kaikki menee hyvin!
Piukke, peukutan ovista!
Kaikille muillekin plussapuhuria ja ovisonnea!
Tervetuloa Hollannikas ja Meema! Aika erilaisia käytäntöjä tuntuu olevan eri sairaaloissa clomifenien tehon tarkistamisen suhteen:confused: En olekaan ennen kuullut verikokeista kontrolliultran tilalta. Maalaisjärjellä ajatellen tuntus, ettei verikokeilla kyllä ainakaan näe, tuleeko jo liikaakin vastetta (esim. hyvin paljon follikkeleita).

-tiijona-
 
Heippatirallaa kaikille Clomittarille :D

ja päivityksiä tilanteeseen: kp 3-7 clomit ja kontrolliultra kp 14. Löytyi 19mm folli ja 4-5pienempää... (oho...) lääkäri vaan tuumas mulle että ompas täällä "tavaraa" :D Samana päivänä sain pistää pregnylin...ja peitto on heilunu :D :D :D tässä kierrossa ei mulle määrätty ollenkaan menopuria, mutta empä mä nyt niin tykkää itteeni piikitelläkään.. tuloksia kuumeisisti odottaessa täällä ollaan nyt sitten... josko tämä YLI 4vuoden yrittäminen jo sais oikean lopun ettei täti kyläilisi vähään aikaan.

Ja taas valitan: Kuulin TAAS että eräs kaveri on pieniin päin... kolmatta pukkaa ja nuorin alle vuoden..Itte kun saa olla kaikenmaailman kokeissa ja testeissä niin jotkut vielä kehtaa sanoo näin: ollaan me YRITETTY! Voi V!"#U jos noin sanoo niin se ei kyl yrittämisestä tiedä yhtään mitään!


Mutta kuullostellaan taas.... Onnea kaikille yrittämiseen, peukkuja haamunneille ja tervetuloa uusille <3
 
Tervetuloa uudet mukaan :D

Täällä kp16/28, tosiaan en ovista ole tikutellu tässä kierrossa mutta eilen illalla tuli tosi kovat kivut vasemmalle puolelle joten arvelin oviksen olevan näinä päivinä. Peittoja heiluteltu sen mukaan.

Kyllä kanssa yhdyn tuohon mitä Kebri82 kommentoi että ei kaikki tiedä mitään yrityksestä, mullakin lähipiirissä tulee raskausuutisia nyt vähän väliä ja sitten kun kuuntelee niin ei ole montaa kiertoa menty :kieh:

Plussatuulia kaikille =)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista ja eiköhän tää kirjoittelu tästä helpotu :) Tuntuu vaan, että puolet termeistä menee ohi.. Vaikka kuinka lukisin tietoo aiheesta niin mun aivot ei vaan suostu ottamaan vastaan informaatioo aihepiiriin liittyen :)

Hollannikas, mulle tehtiin ekassa clomikierrossa sekä ultra että labratestit. Ultran mukaan ehkä ovuloin ja labratesteissä se sitten varmistui. Niin pä jatketaan samalla annostuksella ja kaikenkaikkiaan neljä kiertoa saan lääkettä syödä. Ja nyt siis kolmas alkaa huomenna..

Lueskelin täältä myös noista sivuvaikutuksista.. Mulla ei oo oikeestaan mitään ollu, välillä tuntuu kuumia aaltoja, mut en loppu pelis oo varma onko ne niitä tai jos onki ni ei ne kovin pahoja oo. Jostain syystä kierto on pidentynyt clomien jälkeen; ennen olllu aikas lailla 28-29 päivää, mut nyt on jonku 32-33.

Meillä osa kaverreist atietää, et vaikeuksia on ja osa tietää myös, et ollaan hoidois. Mut en oo pystyny kavereille kovinkaa paljon puhuu ku tuntuu, ettei ne ymmärrä kuinka pahalle tää tuntuu. Ja tuntuu, että meillä kaverit tulee jo pelkästä katseestakin raskaaks..
 
Ja tänään täti saapui kylään oloa täydentämään. Kumman paljon sitä olikin onnistunut nostamaan omia odotuksia pilviin, joten melko raskaasti tää pettymys nyt sitten kirvelee. Mut ensi kierrossa koitan ottaa rennosti. Sehän täytyy olla ihan tajuttoman helppoa, kun kaikki sitä joka puolella toitottaa:LOL: Testaamaan en ainakaan rupea (oviksen tai raskauden suhteen). Tää kierto kesti siis 32pv eli testaamisen suhteen odotan ainakin kp35. Ja tässä kierrossahan mun on nyt sit määrä ottaa clomeja joka toinen pv.

Kebri ja Piukke, oon NIIIIN samaa mieltä! Vaikkei meillä nyt oo vielä niin pitkään ollut yritystä (1,5v), niin kyllähän se vit***aa, kun ihmiset alkaa höpöttämään omista karvaista pettymyksistään yhden tai kahden kierron osalta:kieh: Ja muutama muu asia, mitkä mua niin vietävästi kirvelee, on nää mahat pystyssä tupakkaa vetävät äidit; ihmiset jotka jatkuvasti kyselevät "ettekö te rupea niitä lapsia TEKEMÄÄN ikinä??", huume/alkoholistiäidit/teinivanhemmat jne. Itse olen terv.alalla, niin melko useinkin joudun nieleskelemään, kun törmään näihin sosiaalitapauksiin, jotka ovat onnellisesti raskautuneet vahingossa ja useinkin onnistuvat pilaamaan vahinkolapsiensa elämän aika täydellisesti.
Huh, tulipas valitusta:ashamed:
Mut onnea hirveesti kaikille kiertoon!
 
Ei sitten vahvistunut se haamu :( Tosin noi one step testit loppu ja oon testannu viimeks clearbluella (ilmeisesti ei niin herkkä?). No toivotaan vaan et ois liian aikasta testata mut en kyl oikeen usko... Tänään siis kp 28/31-32. Oireita on jo vaikka mitä (mm. palelu, paha olo, jatkuva nälkä ja pms-oireiden puuttuminen)

Plussatuulia kaikille!
 
Täällä kp 1/22-34. Tänä aamuna tuli kivut ja huokasin helpotuksesta kun veskirerissulle mukaan liittyi täti. Ei mulla oikeesti ollu ajatuksena raskautua viime kierrossa. Ootin vaan tätiä että saa clomit alottaa.Tiistaina eka clomi lättyyn ja sit ultra kp 10-12. Saan kai sillon sen pregnylin jos siltä näyttää ja reseptin lugeihin. Nyt viissiin ovis oli kp 20 tienoilla tms. Tikutin kp 11-16 mutta sitten loppui tikut.
Mutta hyvä näin. Nyt reilu viikko ihmettelyä ja sit alkaa toivottavasti tapahtua!!

Plussatuulia kaikille!! :)
 
Heippa kaikille.
Niinhän siinä kävi, että täti kylään tuli ja niin ollen minun "urani" clomittarena on ohi:(
Nyt siis aloitin eilen kp 3 clomien tilalla Anastrozol 1mg kp 3-7. Saas nähdä mitä tällä lääkkeellä saadaan aikaan vai saadaanko mitään. Hyvää jatkoa teille clomittaret ja toivottavasti onni teitä potkaisee =) käyn kyllä lukemassa tarinoitanne.
 
Huomenta kaikille.
Täällä sitten menossa kp20 ja illalla kyllä nousi taas toiveet kattoon ja vähän ylikin... Nimittäin eilen oli koko alamaha jotenkin oudon tuntoinen- Painetta, pistelyä ja vihlontaa- NIIIN ja sitten nukkumaan mennessä illalla kun kävin pissalla tuli VERTA silleen, et paperiin jäi ihan kunnolla. KIINNITTYMISVUOTOAKO??????? :confused: Kyllä nyt taas pientä mieltä rassataan... :LOL:
 
Hei,
sori tulen kuokkimaan,
mutta kysyisin teiltä jotka ootte jo pitemmän aikaa käyttäneet clomeja, niin onko teiltä koskaan unohtunu ottaa tabletti yhtenä päivänä? Onko teille annettu ohjetta miten toimia jos näin käy?
Lahopääni vuoksi unohdin ottaa sen ensimmäisen tabletin.. Ketuttaa niin vietävästi ja maanantaihin pitäis oottaa että vois polille soittaa.
Kiitos vastauksistanne, jos joku osaa jotain kertoa :)
 
Melargia Mähän söin ekan clomikierron niitä päivät 4-8, ihan siitä syystä että muuten olis se ultrauspäivä osunu viikonlopulle. Eli jos siis alotatkin niitten syömisen vasta 4.päivänä 3.sijaan, ni käytännössä sillä ei oo muuta vaikutusta ku se että ovis sitte siirtyy sen n.yhen päivän eteenpäin. Näin gyne ainaki mulle sanoi. Ja nyt tän toisen, ja tästedes jatkossaki otan ne kp 3-7. Eli kyllä mä sinuna varmaan alottaisin tänään jos eilen unohtu, ja jatkaisin sitte sen yhen päivän pidempään. Toivottavasti sait jotain selkoa :D

ON: Kp 26/25-31 menossa, ja dpo 11. Ei mitään kovin kummallista kropassa, tissejä vihloo ja päätä särkee välillä, ja hiukan alamahaa ajoittain nippailee...ja väsyttää ja närästää ja kaikkea muutakin mukavaa...Mutta tosiaan en usko taaskaan mitään tapahtuneen, näitä kaikkia on tähän 1,5 vuoteen mahtunu aiemminkin vaikkei tulosta ole koskaan tullut:kieh: Eli voisin sanoa että turha niitä oireita on kenenkään kyttäillä, ne on ihan samat on sitten raskaana tai täti tulossa. Näin olen itse huomannut. Ja silti, kaikesta huolimatta se pienenpieni toivonkipinä takaraivolla kuiskuttaa että josko kuitenkin...:rolleyes:

Tsemppiä ja keväisiä plussatuulosia kaikille!!:whistle:
 
Mäkin vähän "kuokin"...tänään eka clomi ja ihan oon noviisi..reilun kuukauden olen ottanut minidisperiiniä sitä pienintä kokoa (eli oisko 5mg) ja yhtään en tajunnu yhteisvaikutuksesta kysyä eilen apteekista..onko kellään tietoa onko syöny samaan aikaan??? Entä greippimehun lipittely?? Aamulla kun ekan clomin otin(ja sen mini disperiinin) tuli n. tunnin päästä pahoinvointia kuumia aaltja ja ns.huipatusta..meni n.tunnissa ohi ja nyt ihan normi olo...
Kiitos jos joku vastaa=) ja plussia teille:heart::heart::heart: ja stemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
tiijona, nasu, tipetsu :hug: halaukset kp1:n johdosta.

magda oireet on lupaavia :) odota ihan rauhassa muutama päivä ja testaa sitten.

uusille tervetuloa! täällä on tosi mukava porukka ja kiva kun tulee vielä lisää =)

pikkutirri eipä ole tietoa disperiinin ja clomien yhteisvaikutuksesta. kannattaa varmaan huomenna soitella ja kysyä. greippimehua sen sijaan luulisin että voi huoletta juoda. ainakin itse tässä kuussa niin tein.

tillu79 vau, tuo kuulostaa tosi lupaavalta! =) veikkaa että tulee piiiitkä viikko odottaa siellä testiaikaa :D tsemppiä!

ON: täällä tehty tänään r-testi, jota varten keräsin uskallusta kolme päivää... ja arvatkaa mitä, sieltä tuli selkeääkin selkeämpi PLUSSA heti kun liuskan sain dipattua =) :heart: kädet tärisee ja sydän hakkaa vieläkin, en voi uskoa todeksi että ekasta clomi-kierrosta tärppäsi, kun tavallisesti en luomuna edes aina ovuloi... joo, tänään ois siis kai virallisesti viikkoja 4+5 mut oikeesti ehkä vasta jotain 4+1. varhaisultraa ajattelin varailla 2-3 vkon päähän, sitten tietää enemmän :)

t. onnellinen, hämmentynyt memmup + murunen :heart:
 

Yhteistyössä