Ensin omaa napaa: tänään testasin ja negan sain
Nyt sitten vielä mulle pukkas kuume ja hirvee flunssa, joten itsesäälissä rypeminen suorastaan täydellistyi. Ainoastaan täti puuttuu täydentämästä tätä oloa... Ja siis ei tosiaan edelleenkään menkkoja näy
Tänään on kp32 eli kyllä niiden pitäis ihan just alkaa, jos kerran clomeilla ei oo mahdollista pitkä kierto (jos nyt en ilmeisesti raskaana olekaan??). Vai olisko ne nyt ees menkat vai oliko tää sittenkin kemiallinen??
Yritin tänään soittaa naistentautien polillekin, mut eihän sinne sit tunnin soittoajalla päässyt läpi ruuhkan takia. Seuraavassa kierrossa olen päättänyt olla ajattelematta YHTÄÄN mahdollisia raskausoireita ja tekemättä testin testiä ennenkuin olen ihan satavarma raskaudesta/tädin tulosta. Piste. Saa nähdä, onko sit helpommin sanottu kuin tehty: /
Tipetsu, otan osaa negasta:hug: Toivotaan kuitenkin vielä, että se plussa tulis tai sit ees, ettei kierto ainakaan venyis ylipitkäksi, jos et raskaana oo. Se on niin raivostuttavaa ja turhauttavaa, ettei pääse yrittämään, kun joutuu tätiä ottelemaan:|
Memmup ja
Sarialeksandra, tsemppiä piinailupäiviin!
Magda, onnea tuhannesti:heart: Toivotaan, että viiva vahvistuu ja että kaikki menee hyvin!
Piukke, peukutan ovista!
Kaikille muillekin plussapuhuria ja ovisonnea!
Tervetuloa
Hollannikas ja
Meema! Aika erilaisia käytäntöjä tuntuu olevan eri sairaaloissa clomifenien tehon tarkistamisen suhteen
En olekaan ennen kuullut verikokeista kontrolliultran tilalta. Maalaisjärjellä ajatellen tuntus, ettei verikokeilla kyllä ainakaan näe, tuleeko jo liikaakin vastetta (esim. hyvin paljon follikkeleita).
-tiijona-