Clomittaret vuonna 2011!





Paljon onnea Raksalainen hieno uutinen! Vuoden eka plussa clomittarissa, jee jee :heart: Muistan sut hyvinkin ed. listalta, kun olit epätoivoinen limiksen ohuudesta ja kerroin kuinka meillä esikoinen sai alkunsa clomeilla onnettomasta limiksestä huolimatta. Millä testillä sait plussan? Kyllä siel voi olla tuplatkin, oliko sulla tuolloin ultrassa tarjolla useampi munis? Onnea matkaan :heart:

Saanko lisätä sut plussanneisiin, kärkipaikalle :D ?

Hyvin alkaa tytsyt vuosi, muutama päivä tätä vuotta eletty ja plussia rupee satelemaan :attn:
 
Kiitos justiina! Ihan Apteekin omalla testillä tein...piti viel käydä ostamas 3 lisää ku oli nii haalee eilen illalla...aamupissasta tuli sit jo melko tumma....ovulaatiovuorossa olevalla puolella oli yksi ja toisella puolella oli muistaakseni 8...mut ne oli aika samoissa mm:ssä olikohan pari milliä pienempiä ne 8...

Lisää vain plussanneisiin jos tulis sit kunnon pino kesään mennes...laskin huviks lasketun ajan joka on 15.9 :)

Toivon kovasti onnea teille kaikille yritykseen, tiedän miten epätoivoselta joskus voi tuntua...mäkin oon viel seurannu mun bestiksen raskautta(13vk) todella läheltä...no ehkä se on sit vieny mun ajatukset vähä muualle ku itteeni :)
 
Onnea PLUSSASTA! Hitsi että oon iloinen ja samalla hyvällä tavalla kade :)

Tässä kierrossa ei hajuakaan tuliko se ovulaatio vai ei... No luultavasti kyllä koska aina ennenkin. Nyt vaan ei tullut niin vahvoja viivoja testiin kuin tavallisesti mutta voi olla että testailin vaan huonosta lirusta huonoon aikaan.

Eli ei käryäkään onko ovuloitu ja saatikka koska tarkalleen. Tarkoituksella olen jättänyt laskematta päiviä joten viimeistään 15. tammikuuta pitäisi mensujen alkaa... Jos ei niin sitten on mielenkiintoista :D

Aloitin tuossa jo ennen vuodenvaihdetta karsimaan turhia hiilareita pois ja nyt vuodenvaihteen jälkeen on mies tullut mukaan leikkiin joten vähähiilarista mennään taasen. Itselläni on tarkoitus karppailla vähintään pari kk silleen tarkemmin ja senkin jälkeen kesään asti. Mies taas ottaa aina niin vakavasti ja vauhdilla että tuppaa kyllästymään toimintaan nopeesti. Edellisestä pidemmästä karppailusta on jo muutama vuosi aikaa joten käytetään nyt tämäkin oljenkorsi raskautumisen yrittämisessä. Ylipainoa ei ole, mutta eipä tässä nyt alipainon rajojakaan vielä muutamiin kiloihin hätyytellä :D
 
Ihanaa, että tulee plussia! Onnea paljon!

Mulla on jotenkin hirvee stressi jo nyt näistä clomeista vaikka vasta ensimmäistä kiertoa näillä mennään. Jos ne ei toimikaan nyt tässä kierrossa enkä siis raskaaksi tule niin voin kuvitella, että mulla on sellanen fiilis, että ei tästä mitään tuu, kun ei clomitkaan auta. Mä en myöskään jaksais yhtään tätä ajoitettua seksielämää. Ois kiva harrastella silloin, kun huvittaa eikä mitään jokatoinenpäivä aikataululla. Mulla on perjantaina se keltaruhas labra niin kai se sinne asti on mentävä j.t.p tahtia... Voi kun se ovis nyt ees ois tapahtunut.

Muakaan ei hirveesti kiinnosta toi tikuttelu. Tässä kierrossa luotin lähinnä tohon ultraan ja sen perusteella veikkaisin, että ujos ovis nyt on ollu ni varmaan vkonloppuna oli.

Alamahanippailua on ollut nyt vkonlopusta. Onks teillä muilla ollu alamahatuntemuksia? Lääkeselosteessa sanitaan, että clomit voi niitä aiheuttaa, mutta aiheuttaako se yleensä ennen vai jälkeen oviksen...hmm? Mä jaksais kyllä tätä oireiden tarkkailua enkä analysointiakaan enää...

Tietääkö kukaan onko jotain tilastoa, että kuinka monta % clomienkäyttäjistä tulee clomien avulla raskaaksi?
 
Mahdottomasti onnea Raksalainen! Todella hieno uutinen ja antaa itsellekkin vähän toivoa:) Onnea matkaan:)

Justiina kiitos:) Tilasin sitten eilen ovistestejä, miehelle en kertonut. Saa nähdä kuinka itseä rupee stressaamaan. Mutta kiva tietää että tapahtuuko itsessä edes mitään. Nyt kun on ruvennut pelottamaan ettei munis sieltä irtoa ollenkaan, vaikka eihän sitä varmuutta noilla testeillä tietenkään saa. Itseä stressaa koko ajan enemmän kun vauvaa ei kuulu. Mies taas ottaa rauhallisesti ja toteaa, että eihän tässä olla ees kauaa vielä yritetty, huoh. Toisaalta ei ollakkaan mutta silti. Ihan meni itkemiseksi toissa ilta kun kaikki harmitti niin paljon. Ja muutenkin äksysin miehelle ihan turhasta. Näitä oireita on yleensä ennen kuukautisia, ei niiden aikana. Outoa.

Ei oo oikeen ketään kelle kertoa. Tavallaan olisi, muttei silti kuitenkaan:) Yhdelle koulukaverille ihan alussa mainitsin asiasta ja oli tosi iloinen ja innoissaan meidän puolesta. Joka kerta kun nähtiin kysyi oonko jo raskaana. Tuntui aika pahalta aina sanoa: no en vieläkään. Mutta nyt on välit vähän viilenteny eikä juurikaan olla nähty. Muutenkin hänellä niin erilainen elämäntilanne, niin ei ihan ymmärrä mitä kaikkea tässä käy läpi. Sukulaisista ne joille voisi ehkä kertoa niin on kihloista asti kyselly koskas niitä lapsia tulee. Nyt kun jouluna ilmotettiin että mennään helmikuussa naimisiin niin sedän vaimo sanoi, että me säästetään teille sitten kaikkia vaatteita ym. (heillä siis kohta 2-vuotias poika, suloinen kun mikä:)) Uuden vuoden tinakin oli kuulemma kehto. Kaiken lisäksi mies on sitä mieltä että ei tätä kuulu etukäteen ilmotella.

Olen lukenut kanssa jonkin verran greippimehusta ja ajattelin eka että huuhaata, mutta nyt kyllä ajattelin sitä ostaa kun seuraavan kerran menen kauppaan. Kaippa sitä samaan aikaan clomien kanssa juon kun ne pitäisi aloittaa nyt 5. päivä. (joka on siis kierron 5. päivä eikä 4. niin kuin aikasemmin vahingossa sanoin). Täytyy uskoa siihen, että kyllä ohjeissa lukisi jos vaikuttaisi clomien tehoon niinkuin mimmu sanoi. Mulla ei muita oireita kun kuumia aaltoja muutaman päivän syönnin jälkeen ja sitten ne kestää vielä jokusen päivän kun ne on jo lopetettu. Ultra on varattu kp 13, saas nähdä onko siellä tapahtunut mitään kun gyne käski pienentää annosta yhteen tablettiin.

mimmu1984 kuulostaapa tutulta. Seksistä on mulla kadonnut kaikki hauskuus ja meikäläisen halut on tainnu laskee pulkkamäkee:) Ja just kun aavistais että nyt ehkä pitäis niin sillon aina on sit jotain häikkää. Viime kierrossa hommat kyllä hoitu just sillon kun piti, koska ei tiedetty et sillon pitäis, mut eipä tuottanut tulosta:( Jos laskee sen mukaan että kuukautiset alkaa sen 14 päivää oviksen jäkeen niin mun ovis päivä oli 18 ja kun gynen mukaan ois ollut sillon 14. tai 15. päivä.

Otan osaa anoppiin:) En voisi ikimaailmassa kuvitella kertovani omalleni. Appi ja anoppi on sitä sorttia että niiden täytyisi tietää kaikki meidän elämästä ja siitä syystä varmaan ollaankin pidetty kaikki aika paljon itsellämme, eivät ole siitä oikeen tykänneet. Ei ne mitään pahaa tarkoita, ovat vaan uteliaita eivätkä oikeen osaa päästää irti esikoisestaan (28v.). Joten voi sitä kyselytulvaa ja sekaantumista kun menisin kertomaan että on tässä jo aika kauan yritetty.

yrittäjä83 mä oon kans vähän kade:) oisitko halunnu kertoa enemmän tosta karppauksesta? oon siihen nyt muutamaan otteeseen törmännyt ja kiinnostaa ihan siinäkin mielessä että muutama kilokin sais tippua (tai vähän enemmänkin:()

Chikakaa olikos siinä selosteessa että mahanippailut olis just oviksen aikaan? (oma on jo roskissa) kun mulla ei niitä oo siihen aikaan, en tosin tiedä koska olen ovuloinut jos olen.., vaan ennen kuukautisia. "Normaalisti" kunnon kivut 2 päivää ennen alkamista, nyt oli sellasta nippailua varmaan 4 päivää ja sitä edellisessä varmaan 2 päivää..

Huhhuh, tulipa taas sepostus, pitäisi varmaan käydä useimmin niin ei tartte kirjoittaa tälläsiä valtavia pätkiä kerralla:p
 
Chikakaa Mä olen ihan samoilla linjoilla sun kanssa! Tänään otettu viiminen nappi ekasta clomikierrosta nassuun, ja nyt jo on semmonen olo että mä heitän taas hetkeks hanskat tiskiin tän homman suhteen! Eilen ku miehen kans juteltiin ni kävi ilmi että mä en ole enää nykyisin oma iloinen itseni, vaan lähes koko aika vähintäänkin vakava ellen jopa itkuinen... Olen sen itekki huomannu mut jotenki siihen havahtuu eri tavalla ku toinen sen sanoo. Ei kans noi ajoitetut seksit oikeen naposta, meillä ei oo koskaa menty joka toinen päivä-taktiikalla, joka kolmas yleensä. Mut kun ei ni ei.
Eli jollei tää eka clomikierto nyt tuota tulosta ni mä varmaan laitan kaikki vauvajutut hyllylle hiukaks aikaa, jatkan sitte vaikka kesällä. Meillä ku on nyt molemmat tutkittu ja "kunnollisiksi" havaittu ni ei sille raskautumiselle pitäs olla mitään esteitä. Koitan saada ton korvienvälin kuntoon:stick: Saas nähdä kuin onnistuu :headwall:

Plussarikasta vuotta teille! Koitan käydä lueskelemassa aina joskus teidän juttuja!:)
 
Moikka!!
Saisiko yksi clomitar liittyä joukkoon mukaan?
Ensimmäistä yritetään ja eka clomikierto menossa. Follikkeliultra oli uuden vuoden aaton aattona ja ens viikolla ois vuorossa labrassa progesteroni koe. Eli siis selvitellään ovuloinko lainkaan. Terolut kiertoja takana useita, mutta nyt tämä kierto mennään ilman teroja. Pco minulla todettu jokunen kuukausi sitten.

On mielenkiintoista lukea ajatuksianne, ja huomata että moni niistä on samanlaisia kuin omani.
Parempaa tätä vuotta meille kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Ekana: Onnittelut Raksalainen!! Pikkuiselle paaaaaljon voimia kiinni pitämiseen!!!

Vika clomi-kuuri vedetty naamariin ja hitto, ovis-testi täysin valkoinen ja kp 11/27-28?!Siis kontrolliviivahan siinä toki on.Toissapäivänä pregcheck näytti haaleeta toista viivaa,nyt ei sitten yhtikäs mitään nuo raskauskeijun ovis-testipuikot! Saamari. Noh,viime kierrossa ovis oli kp 14 ja sitä edellisessä kp 13 että ei kai tässä vielä paniikkia,mutta ihmetyttää kuitenkin tuo että oli jo aiemmin erottuva viiva ja nyt ei sitten enää mitään..

Toisaalta ootan kyllä pääsyä siihen hysteroskopiaan,että sais tuon värkin jotenkin toimimaan,mutta toisaalta pakollakin pelottaa,että jos se onkin jotain muuta kun polyyppi!! Ja sitä en kyllä haluis tietää..: / Eipä auta kun ihmetellä reilu 2 viikkoo (kunhan sen oviksen eka bongais..) ja sittenpä ois taas viisaampi.
Kaikki raskaana olevat ja vauvatkin jopa,ärsyttää..:stick: Ois varmaan ihan paikallan hommautua sinne psykologille,ettei pälli leviä tän asian kanssa..
Nytkin kun jostain olen saanu päähäni,että mulla on joku rintasyöpä..:ashamed: Kun tuo oikee tissi on ollu jo ehkä reilun 2kk hellä,ei kosketus arka ehkä kumminkaan,mutta jos litistyy alle niin tuntuu semmonen kuumottava kipu. Viime yönäkin pyöriessä heräsin kipuun kun tissi jäi jotenkin alle..En uskalla tutkia kummemmin ja kun nuo imusolmukkeetkin tuntus olevan vähän turvoksissa..:( Lokakuisen km:n jälkeen nää kaikki ihme ongelmat löytyny..

Voikohan noista clomeista tulla jotain oireita tisseihin?? Eipä tuo nyt ihme ois vaikka kasvas yks tissi lisää,kun vetäny jo 6kk noita naamaan,aika ärtsyjä ovat kumminkin.

Koita tässä sitten pysyä järjissäs,apua!!
 
Raksalaiselle iso onnitteluhalaus! Ihana kun jollain meistä tärppää!

Mulla käynnistyy näemmä uusi yritys taas. kp 1 lienee vaikka hieman vähäistä on vuotokin vielä. Terojen ansiosta sentään vuodan. Tässä kierrossa pitäs mennä ihan oman mielenrauhan takia sinne yksityiselle tsekkaan toimiiko toi yhden pillerin annostus ja pyytää myös resepti tohon pregnyliin.

Toisaalta ihan kivakin ettei onni potkinut (jos nyt pitää hyviä puolia välillä etsiä). Lähetään tyttöjen reissulle anopin ja esikon (2v) kanssa tän kuun lopulla ja meillä on all inclusive hotelli eli nyt on lupa tissutella välillä jotain.
 
Paljon onnea plussasta!:)

Itellä oli kans eka clomikiertoo todella suuret odotukset,toiveet ja tuntu et nyt tai ei koskaa. Ja oli kyllä karvas pettymys ku toivottuu tulosta ei tullukkaa. Tuntuu et heti meni toivo clomien tehoo meijän tilanteessa. Nyt VASTA toka clomikierto, mut ei yhtää jännitystä/ odotusta et oisko tärpänny.

Joteki tuntuu et nyt ku pääs tutkimuksii / hoitoihin ni tää juttu etenee kuitenki tosi hitaasti - paikallaa. Miullaki alkaa koht kolmas clomikierto ja seki viel samal annostuksel.. eikä ole mitää takuita ees siitä onkse 1 tabletti riittävä määrä. Kävin kyllä toissapäivänä siinä s-prog-verikokees ni selvinnee sit kuiteki seuraavaa seurantaultraa mennes tapahtuks ovulaatioo.

Toisaalt tosi nopeest tuli päästyä hoitoihin ja kyllähän ne etenee mut jouluist sun muist johtuen seurantaultrat on vaa sattunnu nii huonoille päiville et eihän ne lääkärit ole oikein osannu sanoa mitää. Toivottavast seuraavaks sattus vähä tenempi tietoa antava follipäivä :)

Tipetsu: Mieki olin jo ihan varma et miul on rintasyöpä ni oon nyt jo näyttänny kahelle eri lääkärille näit tissejäni :D Ja niin ne molemmat väitti et ei ole. Mut oman mielenrauhan takii kannattaa kyl selvittää asia pikimmiten, varsinki ko näist clomeist menee muuteki pää sekasii :)
 
Matalapainetta täälläkin...: /

Eilinen ilta meni itkiessä ja mies ei tiedä miten olis. Saatiin taas kavereilta kuulla vauvauutisia ja eipä ne kyllä enää paljoa piristä, vaan itku niistä tulee. Miksi se on toisille niin helvetin helppoa ja toisilla menee hermot, rahat ja parisuhde lasta tehdessä? Näytin mun miehelle tuon linkitetyn kuvan ja sanoin, että just tuolta musta tuntuu ja se meni ihan hiljaiseksi, on muuten tosi osuvia nuo maailma mustavalkoisen kuvat. Että tällaista taas tänään, vali, vali ....:)

Tipetsu mullakin on rinnat tai pikemminki nännit tosi hellänä ja kipeät ja nyt on kp26, johtunee mullakin noista clomeista.

Raksalaiselle onnea sylin täydeltä! Nämä clomittarien vauvauutiset on niin eri juttu, ku luomujen, antaa vähän toivoa itsellekin tähän tahkoamiseen. :flower:

Tarantellah täytyy kyllä sanoa, että kun pe pärähtää negat ruutuun, niin aion kyllä minäkin lohduttaa itseäni punaviinillä. Niin ja mukavaa reissua!

Hyvää loppiaista kaikille kaikesta huolimatta! ;)

Erillinen_png_10082009.jpg (image)
 
Viimeksi muokattu:
:) Kiitos kaikille....itse sain myös toivoa loppuvuodesta kun vanha ystäväni kertoi että ovat 3 vuotta yrittäneet luomuna ja nyt luomuraskaus loppusuoralla...

Kokeilin myös tässä kierrossa tuota greippimehua ja voin sanoa että pahaa oli...aidosta greipistä itse puristettu olikin jo sitten hyvää...tosin jäi kyllä ihan muutamaan kertaan...ja sit oli ne tyrniöljykapselit...

Mulla tuli haalee ovis viiva 21pvä ja oltiin sen yhden ainoan kerran 23pvä 6:lta aamulla kun tulin töistä...sanoin jo illalla miehelle et herätän sen sit aamulla pupuilee ku ei muuten olis ehtiny joulukiireiltä...

Oon joka päivä testaillu et vieläkö ollaan matkassa kun oli se yksi kemiallinen...mut kyl se viiva vahvistuu, mut ei se vieläkää oo ihan tumma...

Mies on reissuhommis ja kerroin sille :) se meni vähä shokkiin kuitenkin ressukka vaikka tätä yritystä on ollu jo kauan, mut se ei oo sitä ajatellu et se sieltä vielä tulee...

Voin kertoa että olin todella epätoivonen tässä kierrossa...tosiaan lääkäri sano ultrassa et on liian ohut limakalvo eikä sitä pysty millää paksuntaa...itkin siinä pari päivää et nyt mä en saa koskaa lasta, mut keräsin vaa jotenki itteni ja nukuin koko joulun...

Tarkoituksenani oli vakuuttaa teidät että toivoa todellakin on :) vaikka epätoivo vainoaa niskantakana, niin toivo on vahvempi :)

Ja vaikka tämä nyt menis kesken niin silti on edes TOIVOA!!!
 
Joinpa äsken lasillisen greippimehua. Tais kyllä jäädä viimeiseksi. Osasin odottaa, että se ei ole kovin hyvää, mutta ei ollut aavistustakaan että se on näin pahaa! Meinasin oksentaa pelkästä ensimmäisestä hörpystä. Arvaatkaa oksettiko sen jälkeen kun join kuitenkin koko lasillisen, vaikka lisäsin siihen sokeria. Oli pakko, se oli niin hirveetä. Pakko oli juoda edes yksi lasillinen:p

MisNis :hug: voimia! Mulla aika samanlaiset fiilikset. Käytiin pari iltaa sitten ensimmäistä kertaa naapurissa (ollaan muutettu marraskuussa), heillä on suloinen yks vuotias tyttö, ei tässä vielä mitään. Mutta huomasin heti, että ne odottaa toista. Onnea heille, mutta kyllä itseä kirpaisi. Itse ollaaan kohta yritetty se vuosi ja heillä jo toinen tulossa ja on jo raskaus edennytkin aika pitkälle samassa ajassa. Kyllä tuntuu epäreilulta.:ashamed::headwall:
 
Täällä nyt kp 1/27 ja pitäisi apteekista nyt sitten clomit hakea ja ensimmäistä kiertoa aloitella niiden kanssa. Hieman jännittää mitä ne tuo tullessaan, kuumat aallot yms. Toivottavasti clomita auttavat toivottuun tulokseen :D
 
Tällää ovis-plussa eilen. Kovasti tuntuukin siltä että ovis tuloillaan,auh!Nyt elellään kp 14/27-28. Onko muilla oviksen aikaan alamaha hellänä ja kipeä?! Mulla tokan clomi-kuurin ovis oli ihan järkky kipee. Luulin että päivystykseen tulee lähtö. Siitä tuli eka tärppi ja silloin tajusin niiden kipujen olleen ovis. Nyt sitten jännäystä pari viikkoo,toivon niin kamalasti nyt sitä pysyvää plussaa.

Voikohan lääkäri mulle antaa jonkun piikin tukemaan raskautta jos nyt plussaisin,onko tietoo? Jos se polyyppi muhii tuolla niin saikku ois varmaan aikalailla paikallaan,ettei ainakaan sen takia tulis km..?

Nyt töihin!
 
Heips tytsyt :wave: ja tervetuloa -nasu- joukkoon :flower:


Täällä pidetty peräti jo kaksi päivää palstailutaukoa ja sisusteltu kotiamme, varmaankin jo hormonihärö :LOL:

Nyt kp 9 ja alkaa jo alavatsan nippailut, joista oon vähän kummissaan :confused: Kuten olen siis kertonut, clomit aiemmin on vaikuttanut muhun sen hitaamman kaavan mukaan, eli ovis on ollut yleisimmillään kp 16-> No, jos sieltä vaikka kehkeytyis joku supermunis, joka sen pysyvän plussan tois...Kuumat aallot on tulleet kehiin, nytkin tällä hetkellä on niin kuuma että...
tekis mieli mennä tonne hankeen pyörimään!

Ajattelin aloittaa ovistestailun vasta kp 12, mutta pitänee nyt miettiä jos liuskalla testailisin jo huomenna.

Tipetsu Mulla myös olleet todella kovat kivut kun oikea ovis ollut, olen kerran joutunut päivystykseenkin kipujen takia, mutta siis vain kerran, eikä siitä käynnistä ollut mitään hyötyä. Kun mulla on noi kivut, alavatsa on todella turvoksissa ja kipeä, tärähtelykipu on voimakasta enkä saa aina kunnolla virtsarakkoa tyhjennettyä. Mutta tälläset oviskivut on mulle siis ne plussat aina tuonut, lievillä nippailuilla ei vissiin tapahdu siellä mitään


Muoks*Unohtui mainita tuosta greippimehusta..karmeen makustahan tuo on :x vedän ison lasillisen sitä aika haipakkaa ja lopuksi sitten irvistelen :D mutta heti huomasin semmosen, minkä sitten ihan tarkistelin FF:stäkin, että mulla ei nyt menkkojen jälkeen tullut lainkaan kuivia päiviä vaan suoraan kirkas "limailu" alkoi heti tädin kaikottua...siis kun yleensä on clomikierroillakin ollut muutama kuivapäivä, sen tarkistin juuri tuolta FF:stä...menee taas sönköksi, toivottavasti tajusitte |O Kannattaa siis huuhaata kokeilla, ei siitä ainakaan haittaa oo (paitsi jos on joku lääkitys joka sen kieltää).

Onkos kukaan clomitar testaillut :attn: ?

Piinailijat pinoon, hops


Iso plussapuhuri täältä



Justis
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta, missä kaikki olette


Täällä kp 10 ja sain melko vahvan viivan jo ovistestiin, tasavahva ei kuitenkaan ole. Aiemmin näillä päivilläei välttämättä viivaa ole vielä ollut edes kunnolla erotettavissa. Voi pee, nyt jo alan stressaamaan tuleeko ovis sittenkin ennen kp 14, kun mulla ois se folliultra, ja vissiin muistaakseni vain yhden kerran olen siis ovisplussan saanut kp 13..jänskättää


Tulkaahan nyt kertomaan kuulumisianne, peukuttelut täältä piinailijoille


Justis
 
Vielä viisi päivää niin mä testailen... Ei minkäänmoisia tuntemuksia mihinkään suuntaan mikä olisi eroavaista edellisiin. Joka kierto kroppa tuppaa keksimään jonkun ihan uuden tavan hämmästyttää ja taas olen ihan varma että tää on sitä. Viimeisimpien kiertojen jekut on ollut nännien kutiseminen, kahvin maistumattomuus / paha olo rasvan hajusta, tissien väärään aikaan turboilu yms yms yms. Tässä kierroksessa ei noista mitään ainakaan vielä ollut. Ehkä taas jonkun kierron hukassa ollut runsastunut valkovuoto loppukierrosta on tullu takasin... Joten sekään ei paljoo enää hetkauta.

Otin ihan uuden lähestymistavan ja katson mitä tästä nyt sitten seuraa... Olen tietoisesti alusta lähtien kieltänyt itseltäni kaiken haaveilun ja ajatusleikin mitä se lapsi toisi tullessaan positiivisessa mielessä. Mitä kaikkea kivaa odottaessa voisi tyhjälle lastenhuoneellemme tehdä. Nyt olen päivittäin antanut itseni piirrellä sisustuksia, kirjoitellut asiaa koskevia tekstinpätkiä ja listoja sekä töissä kun olen tuntitolkulla omissa ajatuksissani (työni ei vaadi aivotoimintaa) annan ajatusten mennä jossain vaaleanpunaisissa mömmöissä. Katsotaan onko mentaalipuolen harjoitteet avuksi? Ennen siis olen aina perustellut itselleni kaiken negatiivisuuden kautta, kuinka raskasta ja v-mäistä ja kuluttavaakin lapsiperheen arki on. Se on se puoli joka on aina ollut minulla tiedossa. En ole ihan oikeasti KOSKAAN potenut vauvakuumetta tai ollut mitenkään vauva orientoitunut. Nyt väännän aivotoimintaani siihen suuntaan ja katsotaan miten käy :D

Samassa nyt mennään kolmatta viikkoa vähillä hiilareilla ja testikausi jatkuu aina maaliskuulle asti...

Eli tervetuloa vaan pudotus maanpinnalle... Mulla on kypärä siltä varalta...
 
Onnea sinulle Raksalainen ja pikkuiselle voimia! :)

Täällä menossa kierron päivä 23. Omatoimi kierto siis, ovulaatiota en tikuttanut,
mutta kivuista päätellen se tapahtui kyllä. Ajoitustakin koetettiin siis, mutta katsotaan kuinka käy.
Ei oikein osaa olla millään mielellä. Pohtii vaan, että seuraavassa kierrossa olisi sitten inseminaatio Kuopiossa, mutta sattuukohan ajankohta silloinkin viikonlopulle. Meillä on ollut jokaisessa inseminaatiossa ongelmana ajoittuminen viikonlopulle ja aina inssi suoritettu joko to tai perjantaina eikä varmaa ovulaatioplussaa ollut vielä siinä vaiheessa tullut.

Nyt itselläni on menossa viides päivä tuossa Go Fat Go:n haasteessa. Tai haastehan alkaa vasta huomenna, mutta otin varaslähdön. Eli hiilarit vedetään minimiin. Aloituksesta on lähtenyt 3,6kg eli nesteet on saatu liikkeelle :) Jos lisätietoa haluat käy katsomassa fitfarm.fi.

Tulen jossain vaiheessa ilmoittelemaan käynnistyikö uusi kierto vai mitä tapahtui :)
 
Toiveet on taas noussu huippuunsa! :) Et voi sit taas koht tippua kovaa ja korkealta :( Muutama pvä sittehän ei ollu mitää uskoa/toiveita. Näil clomeil näyttää kyl aika rajust olevan vaikutusta mielialojen vaihteluu.. Normaalistikii ku oon aika räjähtävä ja ailahteleva ni voi kiesus mitä tää on nyt. Kyl on miehellä kestämistä, käy oikeen sääliks :)

Täällä siis kp 28 ja hätäsenä jo eilen testailin. Puhdasta negaahan se näytti. Menkkamaisia oireita ollu perjantaista asti. Välil on tullu tosi kovia kipukohtauksia. Tälläsiä ei oo kyl ennen ollu, mut varmaa clomit saa kaikkia erinäisiä tuntemuksia aikaan.

Ootellaan...
 
Täällä kp 24 meneillään. Eipä juuri mitään oireita, että liekö mitään ovistakaan edes tapahtunut. Tällä viikolla tulee postissa s-prog vastaukset ja siitähän sen sitten näkee. Sovittiin kyllä jo lekurin kanssa, että jos ei natsaa tässä kierrossa niin ensi kierrossa syön myös sen 2tbl/vrk kp 3.-7., mutta seurantaa ei ole, mikä sopii mulle oikeen hyvin. Eli ennen kuin ees rupeen jännäämään, että oisko tärpänny (mitä en usko) niin jännään ensin sitä, että oonko ees ovuloinut...

Tsemppiä Tiidelle piinailuun!

83yrittäjä: Oon sun kanssa vähän samoilla linjoilla siinä, että oon kieltänyt itseltäni turhan hörhötyksen tän asian suhteen niin kauan ennen kuin oikeesti oon raskaana. Eli en lue mitään raskauskirjoja enkä hypistele mitään vauva kamaa yms. Mutta jos se plussa nyt joskus pärähtää niin sitten varmaan höynähdänkin ihan kunnolla =)
 
Toivon hiipumista havaittavissa kun on menkkamaiset kivut mahassa jo aluillaan vaikka vasta perjantain kinttaalla pitäisi vuodon alkaa (joskin se on viimeistään silloin) Tänään en enää pystynyt itseäni hillitsemään... oli pakko vetästä yks ovistesti hillitsemään hulluutta ja niin puhdas läpyskä siitä tuli että menkkoja odotellessa sitten vaan...

Nyt sitten toivoa tähän uuteen ruokavalioon ja tyksin mahtaviin voimiin... Kypärä päähän koska kohta pudotaan kuitenkin taas suhteellisen korkealta ja melko kovalle lattialle.
 
Hei kaikille! :wave:

Minäkin ilmoittautuisin tähän ketjuun. Tänään käytiin lapsettomuuspolilla mieheni kanssa ja clomi-reseptin sain kouraani. Pco todettu v.2009 + lisäksi mulla on keltarauhashormonin puutetta. Pco näkyy mulla hyvin selkeänä munasarjoissa ja kierroissa, aknea tai ylipainoa ei ole. Tällä hetkellä meillä on yritys nro13 menneillään ja kp14. Ikää on 26v.
Vaikka tällä hetkellä mulla on kp14, niin kohdunlimakalvo oli ultrassa mitätön, ja mitään ovuloimista ei siis mun kehossa luomusti tapahdu. Nyt olisikin suunnitelmana huomenna aloittaa terolut-kuuri ja sit seur. kierron 3.-7.pv syön clomeja. Toivottavasti ne sais mun kehon toimimaan edes vähän niin kuin pitäis.

Tsemppiä kaikille! Toivottavasti kaikilla yritys toisi odotetun tuloksen :)
 

Yhteistyössä