Mahdottomasti onnea Raksalainen! Todella hieno uutinen ja antaa itsellekkin vähän toivoa
Onnea matkaan
Justiina kiitos
Tilasin sitten eilen ovistestejä, miehelle en kertonut. Saa nähdä kuinka itseä rupee stressaamaan. Mutta kiva tietää että tapahtuuko itsessä edes mitään. Nyt kun on ruvennut pelottamaan ettei munis sieltä irtoa ollenkaan, vaikka eihän sitä varmuutta noilla testeillä tietenkään saa. Itseä stressaa koko ajan enemmän kun vauvaa ei kuulu. Mies taas ottaa rauhallisesti ja toteaa, että eihän tässä olla ees kauaa vielä yritetty, huoh. Toisaalta ei ollakkaan mutta silti. Ihan meni itkemiseksi toissa ilta kun kaikki harmitti niin paljon. Ja muutenkin äksysin miehelle ihan turhasta. Näitä oireita on yleensä ennen kuukautisia, ei niiden aikana. Outoa.
Ei oo oikeen ketään kelle kertoa. Tavallaan olisi, muttei silti kuitenkaan
Yhdelle koulukaverille ihan alussa mainitsin asiasta ja oli tosi iloinen ja innoissaan meidän puolesta. Joka kerta kun nähtiin kysyi oonko jo raskaana. Tuntui aika pahalta aina sanoa: no en vieläkään. Mutta nyt on välit vähän viilenteny eikä juurikaan olla nähty. Muutenkin hänellä niin erilainen elämäntilanne, niin ei ihan ymmärrä mitä kaikkea tässä käy läpi. Sukulaisista ne joille voisi ehkä kertoa niin on kihloista asti kyselly koskas niitä lapsia tulee. Nyt kun jouluna ilmotettiin että mennään helmikuussa naimisiin niin sedän vaimo sanoi, että me säästetään teille sitten kaikkia vaatteita ym. (heillä siis kohta 2-vuotias poika, suloinen kun mikä
) Uuden vuoden tinakin oli kuulemma kehto. Kaiken lisäksi mies on sitä mieltä että ei tätä kuulu etukäteen ilmotella.
Olen lukenut kanssa jonkin verran greippimehusta ja ajattelin eka että huuhaata, mutta nyt kyllä ajattelin sitä ostaa kun seuraavan kerran menen kauppaan. Kaippa sitä samaan aikaan clomien kanssa juon kun ne pitäisi aloittaa nyt 5. päivä. (joka on siis kierron 5. päivä eikä 4. niin kuin aikasemmin vahingossa sanoin). Täytyy uskoa siihen, että kyllä ohjeissa lukisi jos vaikuttaisi clomien tehoon niinkuin mimmu sanoi. Mulla ei muita oireita kun kuumia aaltoja muutaman päivän syönnin jälkeen ja sitten ne kestää vielä jokusen päivän kun ne on jo lopetettu. Ultra on varattu kp 13, saas nähdä onko siellä tapahtunut mitään kun gyne käski pienentää annosta yhteen tablettiin.
mimmu1984 kuulostaapa tutulta. Seksistä on mulla kadonnut kaikki hauskuus ja meikäläisen halut on tainnu laskee pulkkamäkee
Ja just kun aavistais että nyt ehkä pitäis niin sillon aina on sit jotain häikkää. Viime kierrossa hommat kyllä hoitu just sillon kun piti, koska ei tiedetty et sillon pitäis, mut eipä tuottanut tulosta
Jos laskee sen mukaan että kuukautiset alkaa sen 14 päivää oviksen jäkeen niin mun ovis päivä oli 18 ja kun gynen mukaan ois ollut sillon 14. tai 15. päivä.
Otan osaa anoppiin
En voisi ikimaailmassa kuvitella kertovani omalleni. Appi ja anoppi on sitä sorttia että niiden täytyisi tietää kaikki meidän elämästä ja siitä syystä varmaan ollaankin pidetty kaikki aika paljon itsellämme, eivät ole siitä oikeen tykänneet. Ei ne mitään pahaa tarkoita, ovat vaan uteliaita eivätkä oikeen osaa päästää irti esikoisestaan (28v.). Joten voi sitä kyselytulvaa ja sekaantumista kun menisin kertomaan että on tässä jo aika kauan yritetty.
yrittäjä83 mä oon kans vähän kade
oisitko halunnu kertoa enemmän tosta karppauksesta? oon siihen nyt muutamaan otteeseen törmännyt ja kiinnostaa ihan siinäkin mielessä että muutama kilokin sais tippua (tai vähän enemmänkin
)
Chikakaa olikos siinä selosteessa että mahanippailut olis just oviksen aikaan? (oma on jo roskissa) kun mulla ei niitä oo siihen aikaan, en tosin tiedä koska olen ovuloinut jos olen.., vaan ennen kuukautisia. "Normaalisti" kunnon kivut 2 päivää ennen alkamista, nyt oli sellasta nippailua varmaan 4 päivää ja sitä edellisessä varmaan 2 päivää..
Huhhuh, tulipa taas sepostus, pitäisi varmaan käydä useimmin niin ei tartte kirjoittaa tälläsiä valtavia pätkiä kerralla