Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Huu, jännää! =) Minkäs pituinen kierto sulla on normisti ollu? Millon meinaat testata??

Vauva haaveissa - Kyl dpo12 suurimmalla osalla näkyy jo, haamu vähintäänkin. Sit on tietty niitä joilla hcg nousee hitaasti ja plussa näkyy vasta kun menkat on tyyliin viikon myöhässä. Eli periaatteessa niin kauan kun ei tätiä näy, on toivoa!

Juudith - Mites ne sun kivut? Millon sulla on se kontrolliultra?

ON: Ei mitään uutta, toka clomi napsittu ja odotellaan et täti häipyis.
 
Mulla ei oo ollu kiertoo luomuna ollenkaan, viimeks pelkillä clomeilla oli 33pv, ja nyt on ollu tarkotus tasotella teroilla siihen 26-27pv... mä en oikeesti tiiä millon meinaan testata... ehkä katon terokuurin loppuun ja jos ei sit tätiä näy testaan. mä oon oikeesti niin maani myyny kaiken tän kanssa että en jaksa stressata tollakaan asialla. kyllä se vuoto sieltä kuitenkin tulee niin ei tarvi testejä tuhlailla :headwall:

oikeen oon positiivisin mielin täällä... varsinainen rouva auringonpaiste :stick:
muille kovasti tsemppiä!!! musta tuntuu että mä lopetan joksikin aikaa koko clomit kun ei tuo mies tunnu tekevän yhteistyötä asian tiimoilta niin miks mä maksaisin itteni kipeäksi ja kärsisin kaikista sivuoireista ym. ihan turhaan?!? siltä tuntuu tänään hormonihuuruissa ja itkuisena, katotaan huomenna uudelleen ;)
 
Kymysys: Kuinka teillä on clomit vaikuttaneet vuotoon?

Mulla ainakin vuoto on muuttunu rajusti, tuntuu tulevan välillä törkeen paljon ja seuraavassa hetkessä pitkän pätkän ettei mitään. Ekassa clomikierrossa kivut oli tosi kovat. Nyt ei oikeastaan mitään. Tämän clomikierron jälkeen pitää ottaa yhteys lääkäriin ja annosta nostetaan. Aion kyl kysyä siitä munatorvien aukiolotutkimuksesta. Mulla on vasen munasarja kohdun takana, onko sitten kiinnike. Ja tuntuu et ovulaatiokipu on aina oikealla. Eli eikö sit tuo vasen munasarja toimi. Ekassa clomikierrossa ei vasemmalla ollut mitään toimintaa. No kuhan tämä kierto on lopuillaan soittelen.

Jaksuja muille <3

Päivi
 




lauantai 15.10.2011



nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo

Vauva haaveissa.....kp31......25v......02/11......1.lapsi.....2.clom...dpo12

Juudith.........kp1.......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto

vauvaton......kp24......28v......11/08......1.lapsi.....3.clom

kaktuspiikki...kp22......28v......01/10......2.lapsi.....1.clom

Katie85.........kp7.......26v......06/10......1.lapsi......4.clom

magda.........kp26......24v.......06/10......2.lapsi.....6.clom...dpo10

joku_raja.....kp28......29v.......01/11......1.lapsi.....6.clom...dpo11

Päivi1980.....kp6.......30v.......06/10......4.lapsi......3.clom

Riinali..........kp27......32v.......11/10......3.lapsi......1.clom








 
Viimeksi muokattu:
Juudith: Joo tuun kyllä sit kertomaan. :) Kiva kun oot jo töihin kyenny. Tuuhan säkin kertomaan sit, miten kontrollissa meni!

Päivi1980: Mul ei oo (vielä) kokemusta clomivuodoista, mut yleensä mul on ollu tosi tosi niukka vuoto eli voisin kuvitella, et nyt jos vuoto alkaa, ni se on kyllä huomattavasti runsaampaa.. Viime c-kierrossa, mikä oli myös mun eka, ni ei vuotoa saatu vast kun Teroluteilla, kun vaste oli ollu niin huono eikä ovulaatiotakaan tapahtunu. Teroluteilla vuoto on tosi niukkaa, ilmeisesti just siks kun kohdun limakalvo on ollu niin ohut.

vauvaton: Toivottavast ois huomenna jo vähä parempi päivä ja ukkoskin arvostais sun panosta tähän lapsettomuushommaan pikkasen enempi! :hug:

Riinali: Tsempit sinne! Koskas sulla olis testailuiden aika? Sori, nyt en muista, mut tapahtuks sulla täs ekas c-kierrossa ovulaatiota ja onks tuolla 1tabl annostuksella ollu hyvä vaste? :)

Mulla valkovuoto on taas lisääntyny ja kauheesti oon koittanu googlettaa, et mitä tää nyt vois tarkottaa. No, vastaukseks oon löytäny, et menkkoja ennen se lisääntyy, mutta myös alkuraskaudessa yleensä kans. Eli tää nyt voi olla sit taas ihan kummin vaan! Eiköhä ne menkat sieltä oo vaan tuloillaan ja sitä tuo vuoto tarkottaa.. : / Ei vaan oo ikinä ollu e-pillereiden aikaan tällästä, mut ehkei niitten kanssa sit ookaan, kun ne just sen ovulaation estää..?
 
Vauva haaveissa..: Mä ajattelin maanantai aamul testata ellei menkat ala. Mul ensimmäinen clomikierros ja ovulaatio oli vissiin, en tikuttanut( oli vaan sellainen tunne niinkun ois ollut) ja sitä mä en tiedä et millainen vaste niille clomeille on ollut, kahdella tabletilla lähettiin liikkeelle heti alusta, mutta seurantaa mulla ei ole : /, koska lääkäri ei pitänyt tarpeellisena... Mene ja tiedä...: /
 
Riinali: Ainii, nyt muistankin sun tilanteen! :) Sulla alkaa olemaan sit kans aika jännät paikat. Tuuhan siekin ilmottelemaan sit, kuin kävi. Kyl luulis, et tuolla 2 tabl/vrk annostuksella vaste olis ihan hyvä, pelkona kai on se, et onks se jo liian hyvä. :D No sit vaan kaksosvaunuja yms. kattelemaan jos niikseen tulee. ;)
 
Vauva haaveissa..: Mä haluaisin nyt jo testata :D, mut päätin odottaa ainakin maanantain asti ja toivottavasti se vaste ei ole liian hyvä, kyllä ykskin vauva riittää :D. Mut minkäännäköisiä oireita mul ei ole, rinnat on ok, vakovuoto sen verran, mitä ny aina on ollut, ei pahoinvointia, ruokahalu pysynyt samana, ei siis mitään. Mielialakin on pysynyt suht samana (paitsi yksi aamupäivä) :D, mut tulen joka tapauksessa ilmoittelemaan et millai kävi ;)
 
Riinali: Joo mäkii alan koht jo vissii seota täst jännityksestä ja haluisin kovasti jo testailla! Mut tarkotuksella jätän sen huomiseen, ku on vapaa viikonloppu (9 viikkoon!). Jotenkin sitä pelkää tosi kovasti, et tulee nega ja kauhee pettymys, ni nyt voi vielä fiilistellä, et mitä jos vaik oliskin raskaana. Huomenna ei välttämättä enää sit voi jos nega tulee.. :ashamed: Noista oireista, ni ei kaikilla välttämättä viel täs vaiheessa oo yhtää mitää oireita eli se ei onneks viel kerro mitään. :) Ei mullakaan nimittäi oo ollu oikein mitään mainittavaa. Eile palelti ja väsytti niin kovi, et kävin nukkumaan jo klo 21.30, mut eihän tuokaan mitään kerro. : / Ootellaan siis kiltisti vaan huomiseen. |O
 
Vauva haaveissa..: No joo, tää oirettomuus on mun kohdalla ihan normaali, mul ei ole niitä koskaan ollut :D ja mun äitinikin sanoi, että jos niitä ns. tyypillisiä oireita olis odottanut, ei olis koskaan tietänyt et on raskaana ( mulla on 4 sisarusta :LOL: ), että näin meillä :D
Mutta sulle pidän kovasti peukkuja, toivottavasti se kauanodotettu plussa tulee sieltä huomenna... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauva haaveissa..
Ultrasta kotiuduttu. Kysta edelleen siellä, mutta "lötsön" näkönen, ei kuulemma pitäis enää vuotaa enempää. Vertakin edelleen siellä mutta vähenemään päin. Sellanen kiva bonus etten nyt saa syödä clomeja ollenkaan ennen joulukuun aikaa yliopistolliseen, siellä sitten alotetaan "puhtaalta" pöydältä, en tiedä saanko clomeja enää ollenkaan jatkaa vai siirrytäänkö sit muihin hoitoihin, sen näkee sitten. Nyt kyl iski ekaa kertaa sellanen totaalinen hajoaminen :( Mun yks ystävä sanoo yhestä pariskunnasta joiden suhde on ihan retuperällä eikä tärppiä kuulu, että hänestä tuntuu et niille ei oo vaan tarkotettu lasta... Äijä pettänyt monesti ja on muutenki sellanen melko selkärangaton vätys yms, mut silti tää nainen haluaa vauvan sen kanssa. Niin nyt tuntuu että mitä jos meillekään ei sitten vaan oo "tarkotettu" vauvaa, vaikka onnellisia ollaankin ja kaikki menee paremmin kun hyvin parisuhteessa... Vielä jos tulee jotain tällasta paskaa niskaan ni en tiedä jaksanko enää jatkaa... Ei oo koskaan ennen tullut tästä asiasta näin lohdutonta oloa...
 
Juudith: No tulipas huonoja uutisia ultrasta.. :'( Mä en ainakaa vielä suostu uskomaan, ettei meille ois tarkotettu lasta. Enkä usko, et niin ois teidänkään kohdalla. :hug: Yritystä ja voimia se vaatii, mut niin kauan ku on eri hoitomuotoja kokeilematta, ni on myös toivoa. Näin mä tän ajattelen tällä hetkellä. Ei kyl kauheesti lohduta täs tilanteessa.. Se on hienoa, et teillä kuitenkii parisuhde pelaa kaikest tästä huolimatta hyvin! Puolison tuki on ihan korvaamatonta näiden hoitojen aikana. Voimia siis sinne nyt tosi paljon! Se on kyl ainakin hyvä asia, et se kysta ei enää vuoda. Toivotaan, et kuivuis kokonaan pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Riinali
Juudith: Ehkä se on kuitenkin positiivinen asia että aloitetan "puhtaalta pöydältä". Yritä ajatella asia niin, että siihen joulukuun asti sun elimistö saa levätä ja kerätä voimia.
Tiedän et se on kyllä helpommin sanottu kun tehty, mut kuitenkin paljon voimia sulle ja :hug::hug::hug:
 
Juudith Voimia :hug: Älä vielä menetä toivoa, onhan teillä paljon hoitoja vielä testaamatta. Kyllä sä vielä sen nyytin saat :)

Mä ajattelin tehdä testin huomenna, en malta odottaa ja testejäkin on kaapissa 8 kpl :D Oireita löytyy vaikka kuinka mutta voihan ne johtua clomeistakin (alavatsakivut, paleleminen, lisääntynyt valkovuoto alkaen dpo 4, väsymys...)
 
juudith voimia! ehkä se tärppääkin ilman mitään hoitoja, clomien jälkipotkuilla :) pidä ihan taukoa koko hommasta. keskity johonkin ihan muuhun ja sit tosiaan lähdette puhtaalta pöydältä jatkossa :hug:

täällä kans ihmetellään oireiden puuttumista. siis pms oireiden. itkuinen ja masentunu sekä tosi väsynyt oon ollu, normioireet puuttuu täysin! hmm... no pitää odotella kuitenkin jonnekin keskiviikkoon ennen ku kannattaa ihmetellä enempää. :/
 
vauvaton, magda ja Riinali: Kovat tsempitykset vielä viime metreille!! :wave: :attn:

Mä oon nyt aivan sekasin! Tein testin puol tuntia sit ja sain HAAMUPLUSSAN!! Joku mussa sano, et se sieltä voikin tulla vaik toisaalta olin iha 100 varma, et negahan sielt kuitenkin tulee. En vaan halunnu uskoa, et mun tod.näkösesti elämäni ekasta oviksesta vois oikeesti tärpätä. :O =) En vaan taho uskoa tätä viel todeks. Huomenna ja ens viikolla testailen vielä uuestaan ja toivottavast viiva alkais vahvistua. Nytkin se oli joka tapauksessa ihan selkeesti nähtävissä. Itkut tuli kyl aamulla, ku kömmin tikku kädessä miehen kainaloon.. :':)heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Juudith ja vauvaton
Vauva haaveissa.. Ihanaa!! Toivottavasti viiva vahvenee, niinku se vahveneekin =) <3
Kiitos tsempeistä, yön yli nukuttu ja näyttää taas vähän valoisammalta. Onneks mies on niin kannustava ja sellanen tukimuuri mihin nojautua, saa aina mielen paremmaks. Eilen ku siinä pohdin että tullaanko ikinä saamaan omaa vauvaa ni hän heitti et no jos ei niin sit haetaan oma pieni kiinalaisvauva =) Tänään muuten kp 1. Ja on tää tauko kyl ihan hyväks, saa nähä onko pää ollu ihan horminhöyryissä tän viimeset puol vuotta ja et miten ne clomit vaikuttaa tän tauon aikana... Saanhan muuten silti jäädä palstalle vaikken nyt tällä hetkellä clomitar olekaan? Kiva kuulla miten teillä kaikilla homma etenee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauva haaveissa..
Vauva haaveissa - Onnea hirmuisesti ja tarrasukkia! Myös kuvaa haamuplussasta!! =) :heart:

Juudith - Ehdottomasti jäät tänne meidän kanssa!

Mites muut piinailijat??

ON: Ei mitään uutta, tylsää alkukiertoa. Täti onneks pakkas jo kamppeensa.
 
vauva haaveissa ihanaa!!! :hug: tosi hieno homma. nyt sitten vaan niitä klassisia tarrasukkia täältä suunnalta ;)

itse jatkan ihmettelyä. ei oo edelleenkään mitään muuta ku itkuisuutta ja väsymystä. kaikki normaalit pms oireet kadoksissa. oletan edelleen että en vaan ovuloinu, mut katellaan. ;) aina pitää olla pieni toivonripe jossain :)
 

Yhteistyössä