Juudith: Joo tuun kyllä sit kertomaan.
Kiva kun oot jo töihin kyenny. Tuuhan säkin kertomaan sit, miten kontrollissa meni!
Päivi1980: Mul ei oo (vielä) kokemusta clomivuodoista, mut yleensä mul on ollu tosi tosi niukka vuoto eli voisin kuvitella, et nyt jos vuoto alkaa, ni se on kyllä huomattavasti runsaampaa.. Viime c-kierrossa, mikä oli myös mun eka, ni ei vuotoa saatu vast kun Teroluteilla, kun vaste oli ollu niin huono eikä ovulaatiotakaan tapahtunu. Teroluteilla vuoto on tosi niukkaa, ilmeisesti just siks kun kohdun limakalvo on ollu niin ohut.
vauvaton: Toivottavast ois huomenna jo vähä parempi päivä ja ukkoskin arvostais sun panosta tähän lapsettomuushommaan pikkasen enempi! :hug:
Riinali: Tsempit sinne! Koskas sulla olis testailuiden aika? Sori, nyt en muista, mut tapahtuks sulla täs ekas c-kierrossa ovulaatiota ja onks tuolla 1tabl annostuksella ollu hyvä vaste?
Mulla valkovuoto on taas lisääntyny ja kauheesti oon koittanu googlettaa, et mitä tää nyt vois tarkottaa. No, vastaukseks oon löytäny, et menkkoja ennen se lisääntyy, mutta myös alkuraskaudessa yleensä kans. Eli tää nyt voi olla sit taas ihan kummin vaan! Eiköhä ne menkat sieltä oo vaan tuloillaan ja sitä tuo vuoto tarkottaa.. : / Ei vaan oo ikinä ollu e-pillereiden aikaan tällästä, mut ehkei niitten kanssa sit ookaan, kun ne just sen ovulaation estää..?