Clomittaret 2014

Mielenkiintoista.. vv on vetistä ja himot kohillaan (kuten aina ovisaikaan, muuten ei oo tällasta kestohimoa) sekä pupuilun aikana tuntemuksia että ahtaanpaa, tietyt asennot sattuu.. mutta ovistestit vaan negaa! Testailen vielä pari päivää ja sit olkoot. Ens maanantaina kuitenki se progekoe.
 
Pisamapeikko, ainahan voi varuuksi peittoja heilutella, mulla on joskus ollu niin että en ole löytäny ovista tikuilla ja silti kuunlopussa on ollut plussa r-testissä (usein kyllä kesken).

Mä taas voisin ne menkat jo ottaa dpo15 jo ja mitään menkkatuntemuksia ei ole.. yleensä yöllä alkaa, eipä taas vois korventaa alkamattomuus..
 
Täällä on nyt lääkärin määräys heilutella peittoja joka päivä!
Kyllä minä näköjään jotenki tunnen kroppani ku oon sanonu, että ovis tapahtuu myöhemmin, nyt lääkäri veikkas, että ovis tapahtuu 2-3 päivän päästä eli kp17-19. Limis oli n. 12mm ja folli tais olla n. 15mm.
 
Ahistaa niin paljon taas..
Se ainoa raskaus joka ees tälle vuodelle tuli ja joka keskenmeni alkoi kierrosta jossa tikutin kp 19 asti enkä bongannut..

Ahistaa kun ei tiiä oisko sillä 6,5mm follilla ollut fiiliksiä kasvaa että puhkeis..

Taas tuhlattava 66€ clomeihin ja tuurilla folliultra ois joulun alla.. olin jo niin innoissani kun sain luomumenkat.. oli vaan ukko kipee niin jäi se tietämätön ovis käyttämättä.
 
Pisamapeikko mullahan oli sillon kp11 folli vasta reilu 9mm ja nyt oli sen 15mm ja lääkäri sano, että nyt näyttää hyvältä, ja sekin tajus, että ovuloin myöhemmin clomeista huolimatta. Eli kyllä minä luulen, että optimistisesti ajateltuna sullaki vois ihan hyvin se folli kasvaa. :) Ei muuta ku peitot heiluun ja lakanat vapiseen! :D :hug:
 
No pisama peikko, joko tuli plussa?

Clomi ilmeisesti aiheuttaa hieman päänsärkyä mutta sitäkin vaikeammin nukahtamisongelmaa ja unettomuus vaivasi viimeyönä..=( no seuraavat neljä yötä se vaan kestää.. kyllä sen kestää jos on palkinto vauva...
 
pisamapeikko, mulla tää kaksoishormoni- digi anto toissapäivänä tyhjää, samoin PC:n liuskatesti. Eilen testaamatta ku oli kaikennäköistä erimielisyyttä ja pahaa mieltä ja tänään hymynaama ja PC:n viivat kutakuinkin yhtä tummat. Että mulla ei vilkkunu päivääkään, eilen ehkä olis voinu jos olis testannu. Neljää päivää ei kyllä antanu niinku luvattiin. Mun hormonit :heart:

No, tänään siis mallikkaat oviskivut ja selkeä ovisplussa kp12 (vai onkohan nyt 13..).Talletettu pe ja tänään, joten hyvä niin. Josko vielä uusintana tänään, just in case ;) Huomenna voi olla jo too late. Toiveet ei silti kovin korkealla, pessimisti ei pety.

Mites muut, joko jännitellään? ;)
 
Voisko pisamapeikko olla niin, että sun LH ei nouse tarpeeksi korkealle että tämä testi tunnistaisi sitä ihan pysyvään hymyyn saakka? Mietin vaan kun mulla siis on joko tai , siis niin, että on tyhjä pallukka tai hymy, ei vilkkua.. ja ovis näyttää tulevan kivuista päätellen ainakin kutakuinkin samaan aikaan ku ovisplussa (tokikin, helpommin tietäisin tästä kierrosta jos olisin eilen tikuttanut) ja ovis on hyvin nopeasti ohi? Osumatarkkuus siis tarvii olla täällä kohdillaan. Toivotaan nyt kuitenkin, että saat jotain positiivista tietoa sieltä progesta. Peukutan sen puolesta :)

Mua turhauttaa, kun en saa edes polille lähetettä, vaikka gynellä käyty.. heti vaan alkoivat ainakin tk:ssa puhua simppatutkimuksista. Argh, tosi raivostuttavaa.
 
Pisamapeikko soita gynelle ja pyydä, että saat käydä progekokeessa myöhemmin uudelleen? Jos sulla on nyt vasta tuloillaan ovis.. Tuon takia minä en oo ikinä tikutellu ovista, kun tiiän että alkaisin vaan ressaan sitäki tulosta ja tuntuis jo liian yrittämiseltä. tai sitähän tämä on nytki, mutta heiluttelee vaan peittoja mahollisimman paljon. :)

Täällä on talleteltu ahkerasti. En kyllä osaa sanoa joko ovis olis tapahtunu, oikean puolen munasarjaa vihlonu ja repiny ja välillä menkkamaisesti maha kipeä.. Sovittiin lääkärin kans, että menen itse progekokeeseen sitte ku siltä tuntuu ja jos ovis olis tapahtunu oletetusti kp 17-19, niin meen progeen tän viikon perjantaina kp26.

Yritän saada päivitettyä listan tänään.. :)
 
Eipä tässä ressaa kun tietää faktat. En käy myöhemmin kun haluan uuteen kiertoon. Tiedän kroppani kyllä ja ei ovuloi kun olis jo ovuloinut. En halua megakiertoa taas :(

Tikutan koska meillä ei pysty/jaksa peuhata niinkuin kaikilla muilla.. vaan voi olla viikkokin ettei jaksa niin ois vähän tietoa millon tsempata.
 
Mm..
Täällä on neljäs klomi menossa ja hikoilu sen mukaista.. pieniä tuntemuksia munasarjoilla mutta eipä mitään poikkeavaa.. Uneettomuutta tai oikeestaan heräilyä edelleen.
Nyt on kp 6 vasta ja tuntuu että aika matelee.. kp kymmenen tosiaan sinne kontrolliin muuta tässä ei olekkaan tekemistä.. raskaustestit tilasin, ovis testejä kuulema ei tarvi, mutta on mulla niitäkin tallessa jos ei irroiteta..
Ompas kurja pisamapeikko, sun tilanne, mutta jos vaan jaksatte ees vaikka joka kolmas päivä vaikka ei plussaa tuliskaan, ovis voi silti tapahtua..
 
Hei kaikki!
Olen seurannut kirjoitteluanne jo pidemmän aikaa ja vasta nyt rohkaistuin itsekin tänne kirjoittelupuolelle tulemaan. Olemme yrittäneet lasta pian kaksi vuotta. Takana yksi keskenmeno (01/14). Syksyn 2014 alussa mulle määrättiin Clomit ja Terolutit, huomenna käynnistyy kolmas "Clomikuukausi". Joka kuukausi elätän toivetta, joka kuukausi putoan pilvistä.. Turhautumista, pettymystä, itkua. Tsemppiä meille jokaiselle :heart:
 
Clomittaret 2014

Tiistai 25.11.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
Hannuliini........40/30-40.tk.....ya08/2011.......m+mp+pr........pco, 1. lapsi,25v
Jomppe75.......23/34-37.........ya08/2013........2.c+t.......4.lapsi,32v,pco
Sannui ............56/24-32........ya05/2013........lz+o+pr....1.lapsi,29v
Miukula............48/28............YK3................m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
heirii...............38/26-30........ya07/2013.......??............32v, 2.lapsi
Pisamapeikko.......23/?..........11/14..............t+c..........31v,4.lapsi,pcos+kilp.
Kengumamma.....7/28.........yk16................c+irr (pri+l).............4.lapsi
Bambini..............kp16/32....ya2011?............c.............33v..2.lapsi,(uusioperh.4.lapsi)....kkm1-2/2012......tjottailua



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Marke, Malla84, Melody89, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Kaktuspiikki83,Mistid, Suvipilvi



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT

Pisamapeikko

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Lokakuu
ievukka.............plussa 27.10.2014..c......2.lapsi
ellie_88.............plussa 23.10.2014..df+lz+mp+pr+cn.1.lapsi
Tikkerituu...........plussa 3.10.2014....yk1...1.c+m+t...2.lapsi
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Tervetuloa vaavikuume80! Lisätäänkö sut listaan?

Pisamapeikko laitoin sut nyt tohon piinailijoihin eli onko sulla tänään niinkö dpo-1? Joko sulle on tullu tieto siitä progesta? taitaa siinä tieten se muutama päivä mennä?

Onko Heirii sulla jo pyörähtäny uus kierto? Yritin kyllä lukea viestit läpi, mutta en hoksannu mikä sun tilanne on.. :ashamed:

Entä Hannuliini, Sannui, Miukula?? Mitä teille kuuluu? :)

Laittakaa punasella sitte jos on jotain päivitettävää listaan. Ja toki saa muutki päivittää tuota. :D

Omaanapaa: En tiiä edelleenkään mikä tilanne mulla on.. Ei mitään tietoa joko ovis on ollu. Mahaa vihloo kyllä taas niinku kaikissa kierroissa ja tissit on arkana, mutta ei niistä voi mitään lukea. :mad: MÄÄ EN JAKSA OOTTAA!!! :kieh: :D Periaatteessa vielä pitäis pari viikkoa malttaa odotella. Perjantaina menen joka tapauksessa sinne progekokeeseen.
 
Jompe75
Mäkin juuri tuossa miehelle eilen tokasin kun aika kuluu niin hitaasti.. ketuttaa oikeen. yksi tapahtuma on ja se on perjantaina, siitä en sitten tiiä millon pitäs lisääntyä, mutta sitten kun on lisäännytty niin kaks viikkoa taas ilman mitään "tekemistä"...
 
Joo nää päivät, niinkö myös kierron alkupäivät on niiiin tylsiä! Minä en saa edes tehtyä kotona mitään vaikka aikaa kyllä olis..

Pisamapeikko, kävin kyllä kattoo niitä sun kuvia ja kokemustahan mulla ei ovistikuista ole, mutta siltä minustaki näyttää, että tasavahvat värit olis.. Viivat ei vaan oo silleen tasaväriset, mutta en tiiä pitääkö ollakkaa??
 
Ei tuo ihan oikea ovisplussa taida olla pisamapeikko, testiviivassa on vähemmän väriä. Mutta en minäkään tuon kummempaa tikkuun saanut ja digiin en hymynaamaa ollenkaan ja siitä kierrosta nyt rv12 menossa, et peukut pystyssä sinne päin :)
 

Yhteistyössä