Clomittaret 2014

Hei! :) Vatsakivut on onneksi mennyttä, nyt on kp40, eikä menkkoja kuulu... Raskaustestit on ihan puhdasta negaa, joten ilmeisesti clomit jälleen pistäneet kierron pitkäksi. Ja kaikki oireetkin katosivat ihan yhtäkkiä. Ajattelin olla yhteydessä lääkäriini tämän asian tiimoilta heti huomenna...
 
Tervetuloa Pisamapeikko! Minä päivitän tänään ton listan ja lisään sutki siihen. :)

Kengumamma ja Havahdus lisäänkö teidät tuohon listaan?? Laittakaa tietoja jos lisään. :)

Täällä on viikonloppu menty clomien sivuoireiden kans! Ihan järkyttäviä kuumia aaltoja! Tällästä se oli sillon reilu 10 vuotta sittenki, ku niitä söin. Ukkoki nauraa ku sängyssäki yhtäkkiä peitto lentää kaarella ja hiki valuu selkää pitkin ja otsa märkänä.. :LOL: Vaikka ei ole kovin häävi esim. jossain kylässä, ku on joku neule päällä ja yhtäkkiä alkaa hikiä puskee eikä kehtaa alkaa repimään vaatteita pois, niin ajattelen, että nyt ne clomit varmasti toimii, kun annos tuplattiin! Torstaina näkee sitte missä mennään, ku on se folliultra..
 
Viimeksi muokattu:
Pisamapeikko tuuhan kertoo mitä ultrassa sanovat?? :)
Minä vielä pari päivää oottelen omaani.. Onneksi ens viikon oon koulutuksessa, niin jospa menis edes viikko silleen, ettei koko ajan mieti omaa kroppaa ja koko ajan kuulostele ja ressaa ja plaaplaaplaa.. :D
 
Ei hyvältä näyttänyt.. limis oli 7mm eli vissiin ok.. ja isoin folli oli 6,5mm kun viimeks oli kp9 jo sentään 11mm.. turhauttavaa.
Noh 2vkoa ja verikoe.. sit sais terot ja uuden kierron.
Oisin mielummin mennyt kp15 vasta.

En tiiä kehtaanko tuhlata testekäkään enää.
 
Jompe75,
Voi lisätä vaikka se onkin vasta enskierrossa nuo lääkkeet vasta, odotellaan tää "luomukierto" ensin (luget ja primaspan) nyt siis 22/28(mulla ei ikinä ole aikaisemmin näin lyhyttä kiertoa ollut, mutta ultrassa varmistettu ovis ja oikeassa on. Normaalisti ovis tulee kp17-22, ja lääkärin mielipide oli että huonolaatuiset munasolut mahdollisesti kun niin myöhään ovuloin..
 
Clomittaret 2014

Keskiviikko 12.11.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
Hannuliini........27/30-40.tk.....ya08/2011.......m+mp+pr........pco, 1. lapsi,25v
Jomppe75.......10/34-37.........ya08/2013........2.c+t.......4.lapsi,32v,pco
Sannui ............43/24-32........ya05/2013........lz+o+pr....1.lapsi,29v
Miukula............35/28............YK3................m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
heirii...............25/26-30........ya07/2013.......??............32v, 2.lapsi
Pisamapeikko.......10/?..........11/14..............t+c..........31v,4.lapsi,pcos+kilp.
Kengumamma.....23/28.........yk16................c+irr (pri+l).............4.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Marke, Malla84, Melody89, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Kaktuspiikki83, Hipsunpöpsy,Mistid, Suvipilvi



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT

--------

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Lokakuu
ievukka.............plussa 27.10.2014..c......2.lapsi
ellie_88.............plussa 23.10.2014..df+lz+mp+pr+cn.1.lapsi
Tikkerituu...........plussa 3.10.2014....yk1...1.c+m+t...2.lapsi
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Huh. Menkat edelleen poissa... En kyllä uskalla ottaa seuraavalla kierrolla clomeja, vaan varaan ajan lääkärille. Saa tutkia mikä siellä on. Saa mut laittaa siihen listaan. Eli ensimmäistä yritetään, yrityskiertoa en tiedä, kun se on jo lähemmäs kuusi vuotta... Clomifenia on 4 kiertoa käytetty.
 
Havahdus; mä pystys samaistuun suhun.
Me yritettiin esikoista yli 5 vuotta. Oli clomit, terot, inseminaatiot, mitä kaikkea. Viimesin yritys oli koeputkihedelmöitys.
Joka myöskin epäonnistui.
Päätin että nyt sa olla,enää en jaksa. Ollu niin monta vuotta hoitoja hoitoja,ilman mitää toivon pilkahdustakaa...
Mutta. Koeputkihedelmöityksestä seuraavassa kierrossa menkkoja ei kuulunutkaan, aattelin et ne on tuosta vaan sekasin ja tein testin, ja plussaaaa!!!
Eli periaattees ihan luomuna tuli, yli 5vuoden yrittämisen jälkeen.
Toki voi olla et jotkut lääkkeet vielä vaikutti kehos.

Nyt uus elämä,uus mies ja yhteistä vauvaa yritetty yli vuosi. Clomeja käytettiin 3kk. Ny tauolla. Pelkään sitä samaa mitä edellisen kans, kauhiaa stressiä ym...

Toivotaan että teillä pian tärppää.
Sopiiko kysyä miksette ole aiemmin hakeutuneet hoitoihin?
 
mm, kyllä mulla taitaa mennä hoitojen puolelle ihan just, testattu dpo 10 testillä 6 days sooner:lla ihan puhdas nega.
kp24/28.. (se on jännä juttu, kemiallisen jälkeen 33-38:san kierron jälkeen 28:an kiertoinen kierto, mutta veikkaan että kertaan jää)
Eli menkat pitäis nyt sitten alkaa maanantaina jos niin, klomit alkaa kp 3... Mikä niiden hinta on nykyään? sain reseptillä 20kpl..?!
 
Bambini tervetuloa! Laitatko tietoja, niin lisään sinutki listaan.

Kengumamma se 20kpl:n purkki maksaa 66,16€.

Havahdus mulle tänään gyne sano, että clomifenin pitäis nimenomaan lyhentää kiertoa, tai pitäis aikaistaa ovulaatiota ja sen takia sitten kierto olis lyhempi..

Täällä on harvinaisen paskat fiilikset tänään. Folliultrassa kävin ja reilu 9mm. follin löysi gyne. Limis oli sentään reilu 8mm. liekkö greippimehulla osuutta asiaan, lääkärin mielestä tuskin.. Tiistaina menen uudestaan ultraan ja vielä varmistetaan, että onko ovis tapahtumassa taas myöhemmin, toivottavasti.. Sitten vielä sain tietää, että sisko on raskaana ja jo suhteellisen pitkälläki (mahasta päätellen). Ei olla hirveesti tekemisissä erillaisten elämien takia, siskon aiemmat lapset on huostaanotettu, että voitte varmaan kuvitella miltä tää asia tuntuu.

kp11
 
Viimeksi muokattu:
Voi jompe75
Musta on ilkeetä ihan sekin että tuolla menee kaupoissa ja kaduilla naisia raskaana, ei niihin aijemmin huomiota kiinnittynyt, korventaa keskustelut; tulin kerrasta raskaaksi tahi mulla on jo yk 3 eikä raskautta kuulu, kun oma raskausyritys on kääntynyt jo reilusti toiselle vuodelle ja historiassa on aijemmin neljä vuotta yritystä..

Kiitos hinnasta, tietää jättää laskujen jälkeen ees sen verran tilille =D
 
Mä taidan poistua tästä ketjusta kun en tänne oikeastaan enää kuulu. Mä etsin uuden ketjun, missä käsitellään IUI:tä ja IVF:ää. Ne siis meillä edessä, tuossa järjestyksessä. Tammikuussa ensin aukkariin ja sitten todnäk inssiin. Wish me luck sanoo pessimisti, käyn kyllä lukemassa teidän juttujanne. Hyvää jatkoa kaikille!
 
Moikkamoi!

Kiitos vaan, mielellään en tänne lapsettomuuspuolelle olisi tullut, vaan alkaa jo tuntua, että mistään muualta ei samanlaista tukiverkostoa ja ymmärrystä asialle. Mua juurikin tuolla kuumepuolella turhauttaa se ajatusmaailma, "apua, meillä on JO NELJÄS yk". Siis kääk. Apua, ihan oikeastiko jo. Silloin tekisi mieli kirjoittaa monta rumaa sanaa, mutta en sitten kuitenkaan. Kyllä siis toki sielläkin lueskelen, mutta vain osan ketjuista. Lähinnä jännittelen plussia hengessä mukana. Aiemmin olin aktiivisemminkin sivustolla mukana, mutta sitten meni kuppi nurin ja päätin poistua takavasemmalle toistaiseksi. Nyt sitten pikkuhiljaa jalkaa oven väliin.. ;)

Mun tiedot:
Bambini... kp3/32.. ya 2011?...clomit käytössä.. 33v, 2.lapsi (uusioperheen 4.), tjottailua ja "ei-niin-tosissaan yrittämistä" + kkm 1-2/2012.

Kengumamma: mä hain tänään 5 kpl paketin hintaan 19,91 €. Meilläpäin ainakin Yliopiston Apteekki tekee noita pienempiä satseja. En halunnut maksaa kerralla koko satsia, vaikka noin tuleekin Clomit kalliimmaksi suhteessa isoon satsiin. Joka kerta kun piipahtaa apteekkiin, on kova usko että nyt se tärppää. Enää ei tarvi tulla hakemaan. Ja aina siellä vaan ollaan :headwall:

Ihanaa, Ambrosiakin on plussannut tästä pinosta. Taidettiin joskus vuosi kaks sitten keikkua samoissa pinoissa jännäilemässä.

Mä en jaksanut selata koko pinoa läpi, pahoittelen jos tästä on ollut aiemmin jo puhetta. Miten teidän miehet suhtautuu esim. ovisten tikutteluun, tiettyjen päivien pupuiluun tai siihen, kun te kerrotte että hei, nyt olis niinku "duunin paikka"? ;) Mä kysyn, koska mun miehellä on vähän mua ärsyttävä suhtautuminen. On vähän skeptinen ovisten metsästykselle, joskin ehkä enemmän jo ymmärtääkin asiaa. Ennen sanoi, ettei halua tietää milloin on sellainen hetki että pupuillaan vaan sen pienen ihmeen takia. Mutta, koska oli jutellut serkkunsa kanssa - he kävivät vaimonsa kanssa jonkinasteisia hoitoja, liekö keinohedelmöitys, en ole varma - ja serkkupoika oli kertonut, ettei ole kovin luksuspuuhaa kokonaisuudessaan. Mies sitten otti puheeksi tämän ja sanoi että kovasti haluaisi lapsen ym., joten mä sitten jouduin latomaan monenmoisia faktoja pöytään. Eniten herätti se, että meidän deadline (mies on mua paljon vanhempi, nyt 44v) tulee vuoden päästä vastaan. Sitten se, että vaikka mä tietäisin ovikseni ja kaikki oleellisimmat hetket puuhasteluun, tarkoittaako se sitä automaattisesti että olen aina niin hurjan innostunut asiasta. Ja tottahan toki, muistin mainita myös Clomit ja niiden syömisen kalleudenkin ;) Voinko mä muuttaa vielä jotenkin senkin, että mies ymmärtäisi että ei voi olla pupuilematta niitä oleellisia päiviä.. ja niiden ympärillä olevia? Kikkakolmosia kiitos! :D

Nyt unta. Voimahaleja jokaiselle :hug:
 
Meillä on tuota makuuhuone aikaa suht vähän muutenkin niin ei oo vielä tullut sellaista väsymystä asiaan :)
Kerron kyllä miehelle jos on tärppihetket käsillä tai mitä gyne on sanonut. Meillä kun mies osaa ottaa rennommin vaikka kovasti toivookin.

Noi clomit on ihan törkykalliit. . Hirvittää iha että ens kiertoon syötävä lähes koko purkki..
 

Yhteistyössä