Clomittaret 2014

Clomittaret 2014
Sunnuntai 26.1

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Marjiss........57/28...........ya3/2012..........c+ins.........3.lapsi, 35v
ambrosia.......39/30-32.......ya10/10....yk1....RK4/13....KU12/13
SuAnn...……34/30-39........ya 06/2012..........…tk...….......1. lapsi, 31v
vastavirrassa....30/28(-32)...ya 04/2011.......0.c.....1.lapsi, 26v
Mintikka........26/30-38.....ya 11/2012................3.f+l........... 1.lapsi
Melody89……25/32(40-90).....ya 6/2012.........4.c.........pk+ovl., 1.lapsi, 24v
Karmini………22/30?.......ya07/2013 yk7 ……3.c............2.lapsi, 26v.
Hannuliini……20/30-40…….ya 08/2011………...pu+pr………….....pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^............22/32-40.......ya 10/2011........1.c
Marke............18/30........... ya 6/2012.........2.c....................pco, 1.lapsi, 31v
Siiri84...………...18/25-32...…..ya 8/2013...…......4.c..............1. lapsi, selitm. 29v
Malla84........18/26-60......ya03/13..............5lz..............pco, 1.lapsi
kaathy......….16/33-100.......ya2012..........…..3.lz............pcos, 27v
Kais.............16/?...........ya2006?............c..........1.lapsi,37v, siittöiden määrässä ja laadussa häikkää
Äiti74…………13/27-28………...ya5/2012………...4.c+l………........2.lapsi, 40v.
majlen83.....14/30-100.......ya 6/2013 yk8.......1.c...........1.lapsi, pco, 30v
Hipsunpöpsy..11/28-38…ya11/2011(09/2013km)yk3.........2.lapsi, 35v.
Kuumeilija87..10/36…………..ya1/2013 yk9………f+pr+l………pco,1. lapsi, 26v.
ellie_88..........9/26-27...........ya02/13...........t+c.................1.lapsi, 26v, ovuloimattomuus
Penni79.......9/22-24........ya01/13yk 16......1.c+4.t....endo, 34v, 2.lapsi
chiligail........7/29..............ya02/2012........mp+pr+l...35v
moon stars…5/30-53.........ya08/2011......4.c........1.lapsi,27v


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko[/SIZE]

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, , Vauva haaveissa, Malla84, skorppari82, kinuzki, Päivi1980, , -minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka


Piinailijat
Marjis dpo 31
mintikka dpo 10
karmiini dpo 8

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
seemi....3.1.2014...lääkkeetön kierto.........1/2 pco,1.lapsi
vauvatoiveinen.....21.1.2014......... la 04.10.20141.lapsi



Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)


Päivittäjät: moon stars ja siiri84
 
Päivitetty


vauvatoiveinen Paljon paljon onnea odotukseen ja olkoon raskausaika ihana ja nautinnollinen :heart: Ja menen sillä mentaaliteetillä et kumpi ehtii ensin :) leikkaus vai raskaus. sit jos raskaus niin kärsitään vähän kauemmin sitten vaan :D

hannuliini tsemppiä luomuiluun ja ihanaa lomareissua :)

kais tsemppiä piinailuun.. haluatko piinalistalle?


ajatus katkes taas... joten jollen jorinoi enempää :D
 
Mä varasin maaliskuun alkuun se labra-ajan, toivon mukaan suostuis sit tää kroppa yhteystyöhön et saatais katottuu ne labrat kierron alkupäivinä ja jos ehteis alkuviikosta soittaa sinne tyksiin ja kysyä sitä et mikä sitten on se jatko niiden labrojen jälkeen. Mulla on nyt menossa kolmas päivä kun noita lugeja olen tonne alapäähän laittanut ja ei oo muuten mitään kauhean kivaa hommaa.
 
Hannuliini, tsemppiä ja mukavaa lomailua.

Tänään on dpo 3
Vatsaa nippailee välillä ja alaselässä on menkkajomotusta, saa nähä mitä tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: ellie_88
Majlen En ole yritysaikana onnistunut "löytämään" ovista tikuista. Nyt mulla on siis menossa elämäni kolmas clomit+terot kuuri. Eka oli 1 tbl clomeja ja siinä kierrossa olikohan joskus kp 15 tienoilla tuli tikkuihin vahvempaa viivaa mutta ei niin vahvaa kun toinen viiva. Eli ei ovista kai? ja sitten 2 kierto 2 clomia kp 11 oli seuranta ultra ja siel ei johtofolleja niin en tikutellut. Nyt 3 kierto 3 clomia ja tikuttelen taas. Ei ainakaan vielä ovista tosin kp tänään 9.
 
vauvatoiveinen & vastavirrassa: Jihuu, paljon onnea ja toivon myös tarrasukkia vai miten se sanotaan. On niin kannustavaa, kun täällä plussaudutaan.

hannuliini: mä en kans tykkää noitten lugejen käytöstä, suttasta touhua. Rentouttavaa lomaa!

Kais: pidän sulle peukkuja!

Itse tikutin tänään aamulla oviksen. Kaksi yhtä vahvaa viivaa. Olen onnistunut rikkomaan tuon hemmetin digilaitteen. Ekalla testillä en sitä muistanut, tokalla työnsin tikun sinne väärinpäin ja kolmannella yrityksellä se ei sitten enää toiminut. Ja sit varmaan alkaa se piinailu. Onko tämä ovis päivä nyt dpo 0 vai vastako huomenna on dpo 0?

++++++ :t jakoon :)
 
Hei kaikki :) Anteeksi että ulkopuolisena liityn mukaan keskusteluun, mutta ajattelin tulla kysymään olisiko kenelläkään tarvetta Clomifeneille? Meillä olisi neljää lääkettä vajaa täysi purkki kaapissa. Itse viimevuonna ensimmäisestä clomi+Inssistä raskautunut ja nyt onnellinen pienen tytön äiti <3 Plussatuulia kaikille ja onnellista alkanutta vuotta. Minuun voi olla yv:llä yhteydessä :)
 
Kiitos kaikille :heart: ja onnittelut Vastavirrassa!

Marjaana: Lääkkeitä ei saa myydä eikä antaa kenellekään. Täällä vahditaan myös sitä ja siitä saattaa saada sakot. Joten kannattaa viedä ihan apteekkiin.

Kaikille paljon tsemppiä!

Vauvatoiveinen ja 4 + 2 :)
 
Viimeksi muokattu:
ambrosia.......1/30-32.......ya10/10....yk2....RK4/13....KU12/13

Täällä alotettiin kierto hyvillä fiiliksillä. Vissiin kropan toiminta oikeasti on tasaantunut koska ennen clomeja ei luomusti kiertoa ollut vaan tässä vaiheessa olisin vasta alkanut harkitsemaan terojen käyttöönottoa :)
Luomuna mennään edelleen mutta mielelläni täällä kuitenkin roikkuisin ?
 
Clomittaret 2014
Maanantai 27.1

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Marjiss........58/28...........ya3/2012..........c+ins.........3.lapsi, 35v
SuAnn...……35/30-39........ya 06/2012..........…tk...….......1. lapsi, 31v
vastavirrassa....31/28(-32)...ya 04/2011.......0.c.....1.lapsi, 26v
Mintikka........27/30-38.....ya 11/2012................3.f+l........... 1.lapsi
Melody89……26/32(40-90).....ya 6/2012.........4.c.........pk+ovl., 1.lapsi, 24v
Karmini………23/30?.......ya07/2013 yk7 ……3.c............2.lapsi, 26v.
Hannuliini……21/30-40…….ya 08/2011………...pu+pr………….....pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^............23/32-40.......ya 10/2011........1.c
Marke............19/30........... ya 6/2012.........2.c....................pco, 1.lapsi, 31v
Siiri84...………...19/25-32...…..ya 8/2013...…......4.c..............1. lapsi, selitm. 29v
Malla84........19/26-60......ya03/13..............5lz..............pco, 1.lapsi
kaathy......….17/33-100.......ya2012..........…..3.lz............pcos, 27v
Kais.............17/?...........ya2006?............c..........1.lapsi,37v, siittöiden määrässä ja laadussa häikkää
Äiti74…………14/27-28………...ya5/2012………...4.c+l………........2.lapsi, 40v.
majlen83.....15/30-100.......ya 6/2013 yk8.......1.c...........1.lapsi, pco, 30v
Hipsunpöpsy..12/28-38…ya11/2011(09/2013km)yk3.........2.lapsi, 35v.
Kuumeilija87..11/36…………..ya1/2013 yk9………f+pr+l………pco,1. lapsi, 26v.
ellie_88..........10/26-27...........ya02/13...........t+c.................1.lapsi, 26v, ovuloimattomuus
Penni79.......10/22-24........ya01/13yk 16......1.c+4.t....endo, 34v, 2.lapsi
chiligail........8/29..............ya02/2012........mp+pr+l...35v
moon stars…6/30-53.........ya08/2011......4.c........1.lapsi,27v
ambrosia.......1/30-32.......ya10/10....yk1....RK4/13....KU12/13

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko[/SIZE]

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, , Vauva haaveissa, Malla84, skorppari82, kinuzki, Päivi1980, , -minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka


Piinailijat
Marjis dpo 32
mintikka dpo 11
karmiini dpo 9
Kais dpo4

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
seemi....3.1.2014...lääkkeetön kierto.........1/2 pco,1.lapsi
vauvatoiveinen.....21.1.2014......... la 04.10.20141.lapsi
Vastavirrassa........?



Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)


Päivittäjät: moon stars ja siiri84
 
Päivitin


vastavirrassa plussauksesta ja kertoile millä rivillä haluat tone plussanneisiin ja en viel ottanut nimeäs kiertolistasta pois. ajattelin sitten kun saadaan plussa rivi tehty niin sitten..


ambrosia mukavaa pitää sinua listoilla ja onnea kun kroppaa toimii ettei teroja tarvinnut käyttää..

Onnea kaikille vielä piinailijoille :) kuka siirtyy seuraavaksi ?
 
Vielä kysyn Lugeista, jos vaikka joku osaisi kommentoida. Käytän nyt vielä vaikka ovat hankalia, mitä vaan mikä voi auttaa raskautumiseen. Milloin teille on määrätty ne aloitettavaksi? Mun mielestä dpo 4 on kauhean myöhään (muistaakseni mulle niin määrätty), aloittaisinkin ne nyt mielellään dpo 2. Eikö se ole ihan hyvä ajankohta sekin?
 
Mitä ovistikkuja käytätte? Mua ottaa nyt päähän, ekojen clomien jälkeen digi-ovis näyttää hymynaamaa kp14 5. päivää putkeen. Aina kun otan sen tikun ulos helkutin laitteesta, on testiviiva kuitenkin vähän haaleampi kuin kontrolliviiva. Eli pitäiskö tikuttaa jollain muulla, ja saada testiviivasta yhtä vahva kuin kontrolliviivasta? Ennen clomeja sama laite antoi nollaa, testiviiva oli tuolloin selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva. Ja siis ihan turhaan tikuttelen, lääkärikin jo totesi että ei johtofollia, pelkkiä munispapanoita, eli clomit eivät auttaneet. Mutta haluaisin nähdä, milloin tuo lh-arvo laskee, sillä tuntuu tyhmältä aloittaa femarit jos hormoniarvot nyt katossa...
 
Viimeksi muokattu:
Heissan Clomittaret...

Olen ihan innoissani II-viivasta teille Vauvatoiveinen ja Vastavirrassa Ihanaa et saadaan noita plussaajia tähän tammikuulle ja se antaa virtaa meille muille.:)

Äiti Seiskanelonen: millälailla tunnet et Luget on vaivaksi? Onko käyttö/laitto hankalaa vai sivuoireet? Itselleni alkaa 1.krt Luget ensiviikolla niin sillä kyselen. Lekuri ei vielä kertonut millä dpo-päivällä luget minulla olisi tarkoitus alkaa, mut kerron sitten. Ehkä sun lekuri haluaa varmistaa et ovulaatio on varmasti ohi.. Hmm

Majlen83: itse käytän ihan Cittarista ostettuja Precheck - testejä (hinta laatu suhde hyvä ja viivat vahvistuu kyl yli) sekä hymynaaman varmistan CB-digitestillä.

Moon stars: Kiitokset uudesta listasta :) Voinko liittyä päivittäjiin ja päivittää listaa vaikka keskiviikkona niin korjaan samalla nuo pisteet ja linjat suoraksi? Varmaan jokunen meistä käyttää puhelimella listaa niin silloin niitä on helpompi lukea =)

Marjiss: Mikä tilanne, olet kohta tippumassa listalta pois koska kiertopv meneekohta yli 60/28? Infoo päivittäjiä niin et turhaa tipahda vai siirretäänkö sinut taustalla oleviin? :wave:

Ambrosia85: Mukava et pysyt keskustelussa mukana. :) Mitä enemmän meitä täällä on toisiamme tukemassa niin sitä parempi. Haluatko kertoa listalle ikäsi ja korjataanko listan Muuta: kohtaan tiedot pienillä kirjaimilla tuo rk 4/13?

ON: Pistokset Menopuria jatkuu tänään 5 vrk eikä onneksi ole ollut mitään sivuoireita. Piikin tuikkaan aina illalla. Keskiviikkona ultra ja sit tehdään lisä suunnitelmia. Toisalta tylsää tää aika ennen dpo:ta ja ei oikeen mitään millä aika kuluisi. DPO jälkeen sentään pääsee tutkailemaan mahdollisia kehon oireita :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Chiligail: Ei ole tullut huomattavia sivuoireita kun on emätinkapselit käytössä. Mutta en tykkää käyttää, on suttasta ja aina se valuu sieltä pikkuhiljaa pois (pitäs laittaa aamulla ja illalla) --> suojaa käytettävä koko päivän ja yön ja lisäksi kun en aamulla voi heti laittaa (kilpparilääkityksen takia), pitää tuo hoitaa töissä. Clomien takia nuo dpo:n jälkeiset oireet on niin hämääviä ainakin mulla, että ei niistä mitään tolkkua saa :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Chiligail: Saa noi tiedot raskauden keskeytyksestä ja keskeytyneestä keskenmenosta pienelläkin kirjata - ei niin väliksi :)

Ovistesteistä ootte jutellut - mä käytän pregchekkiä sillon kun käytän (eli harvemmin). Digit on kalliita, eikä toimi mulla joten en viitsi rahaa hukata. Netinhalpistestejä en osaa tulkata luotettavasti koska testiviiva ei tuu kontrollin kanssa yhtä vahvaksi, mutta noita pregchekkejä osaan :)
 
Paljon onnea vauvatoiveinen ja vastavirrassa!

Ja suuret pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille tai muita huonoja uutisia saaneille.

Täällä piinailu vaa pahenee. Eipä oo ollu mitään oireita suuntaan tai toiseen. Vatsanseutu on vaa ollu tosi herkkä, mutta muuten ei kyllä mitään. Tosi paljon jännittää, josko viimein onnistuis.
 
Mulla oli Clomien kanssa folliultra tänään. Kp 10: vasemmalla 16 mm johtofolli, oikealla n. 10 ja 12 mm munikset. Limakalvo ok 7-8 mm. Ovista povaili parin päivän päähän. Testissä näkyi kotona vasta ihan haalea viiva, eli varmaan onkin ovis kp 12.

KYSYMYS: voikohan jompikumpi pienempi keretä kasvamaan vielä, vai onkohan selvää että vain tuo isompi voi irrota?! Onko jollekkin kerrottu faktaa minkäkokoinen folli voi hedelmöittyä, ja irtoaako usein se kaksi kpl Clomien kanssa? Mut ultrasi joku "yleis"lääkäri joka ei osannut oikein mitään sanoa minihkään. Meinaa mennä hermo kun ei jo pääse Naistenklinikalle asiakkaaksi..
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois päivittää huomiselle dpo 2, kiitos.

Penni: en halua pilata odotustasi naistenklinikalle, mutta ei sielläkään aina niin helppoa ole. Viimeiset 5 kiertoa vain yhdessä on hoidettu, kun muihin kiertoihin ei ole aikoja saanut. Joten varaudu ruuhkaan ja odotteluun sielläkin.
 
Malla: AARGH!! olen ladannut toiveet sinne että sitten alkaa tapahtua, vaikkakin pelkäsinkin kyllä että ei se ihan putkeen tuu menemään. Veikkaan myös että me päästään sinne just kerran käymään loppukeväästä ja sitten onkin jo kesäsulku :headwall:
 
Äiti74: Hyvä kun kerroit, tuo taitaa olla minullakin edessä ensi vk:lla, mut minulla ei ole kilpparilääkitystä yhtä aikaisesti. Tuhrua varmaan tulee juu.
Olet yrittänyt kans jo tovin, eikö ole annettu muita hoitoja kuin clomit, mites pistokset?

Ambrosia85: Minunkin mielestä hinta laatusuhde on hyvä noissa perus Prisma-testeissä (Pregcheck), itsekkään on saa kunnon viivoja halppis testeihin ja olen tykkänään unohtanut ne. Lisäksi opin luottamaan kehoon omiin viisareihin, mut en tiedä nyt ku hoidot päällä paljonko ne sotkee, kuten Äiti74 sanoi et sotkee kanssa omia tuntemuksia nuo Clomit...

Mintikka: oisinkin jo piinailussa nää pv:t ennen dpo ovat niin tylsiä, plussa puhureita sinulle.:heart:

Penni79: Kappas sinulla hyvän kokoiset follit. Voin kysyä tuota kysymystäsi keskiviikkona ku itse menossa äippäpolille seuranta ultraan ja follejani sielläkin tutkitaan. Ilmoittelen sitten vastauksen. Onnistuneita tikutteluja ja touhuiluita :rolleyes:

Samaa mieltä Malla84: kans kyllä sitä väliin saa äippäpolillakin odottaa, mut itselläni odotus on aina palkittu vaikka ajat ovat olleet myöhässä tai tiukalla, hyvää hoitoa olen saanut.

ON: Näin iltaisin kun piikitän Menopurit niin menee hetki ja sitten alan tuntea pientä painetta ja nippuilua alavatsassa lähinnä munasarjojen kohdilla. Ehkä lääke laittaa vauhtia sinne :LOL: Muita oireita ei ole ollut.
 

Yhteistyössä