Vauvatoiveinen: kiitos taas yksistä päivän parhaista nauruista;
Tervetuloa mukaan! Aika näyttävä sisääntulo NO tuohon voi vaan vastata että ei kyl yleensä ole ollut kovin tapana tehdä noin näyttäviä sisääntuloja mutta koska se sai aikaan pientä kuohuntaa kuten viikonlopun kuohuviini pullo niin pienissä määrissä sehän on vain piristävää.... Kiitos...
Harmi vaan et nykysellä lääkitykselläni en tohdi em. pulloa edes aukaista.
Siitäpä mieleen tulikin kun ennen lääkitystä tuli kumppanin kanssa ovuloinnin aikaan otettua lasi punaviiniä poskia yms piristämään niin tokko tuo nyt aivan kiellettyä on vai kuinka? nimimerkillä: ens viikollahan se ovis taas ois edessä...
No niin nyt aloitettiin uusi kierto seuravin kujein eli lääkitystä lisätty:
Chiligail............4/29...........ya 2/2012...........mp+pr+l............35v
Tänään eka pistos, ens viikolla seuranta ultra + irrotus piikit ja sit peiton pöllytystä tikuttelun lomassa ja loppuun luget.
Onko oheinen resepti kuinka monella tuttu?
Tuon voi päivittää minulle
ja josko joskus vielä suotte minulle pienen "sorkkimis" oikeuden listaan (
jos häntä koipien välissä sitä pyydän) niin
voisi noita riviäkin samalla vähän tasata sekä korjata pisteiden määrät jne..
Mutta mitäpä teille:
Hannuliinille määrättiin huili viikot, miltä tuntuu luomuilu? Mut älä huoli, onhan moni plussannut just näillä luomu jaksoillakin. tsemit Hurjalta kuuluu nuo pco rakkuoiden poltot. Muistan ku siskoni kävi jossain samanlaisessa ja sanoi että ei tuntunut mitään mut savu nousi |O liekö sit ihan noin konkreettista mut hyvä et apua saat.
Vauvatoiveinen: laita heti tietoa digistä tänne. Kyllä sinne 2-3 vk ilmestyy näyttöön. Huippua saatiin Tammi plussaaja lisää.
Kais; Onnea Onnea inseminaatiosta ja nyt todella toivotaan HCG:n nousua 2 vk päästä.=) Kerro miten inseminaatio tehtiin ja mitä lääkkeitä alle söit.
Moon stars: Joo tuo rahapolitiikka minuakin mietityttää et paljonko tähän uppoaa vähistä säästöistä rahaa. Nyt tuo 10 kpl Menopur - satsi maksoi KELA korvauksen jälkeen 175 e. Mut Clomeja mulle ei varmaan määrätty six kun tuo limis on ohuenlainen. Itse olen kyllä ihan innoissani tästä Menopurista, toivottavasti saan oviksen kiinni ja irrotukset jne onnistuu.
Mies laitettiin myös simppatestiin ja lisäksi hänelle tehdään sellainen: Fragmentaatio testi...
eli simppojen DNA-jotenkin erotellaan ja samalla tutkitaan paljonko vaikutusta simppojen liikkuvuuteen ja yleensä kuntoon on miehen tupakoinnilla. Oma mies polttaa noin askin / pv:ssä. Ja taas kyssäri:
Onko muiden miehille tehty tuota Fragmentaatio testiä ja mitkä tulokset, paljon armas-ukkosi polttaa?