Clomittaret 2014

Onnea vauvatoiveinen! Mulla tänään kp9 ja aloitin ovistikuttelut. Käytössä Clear Bluen digitaaliset ovistestit, tilasin viimevuonna netistä megapakkauksen, kun epäsäännölliset kierrot oli tiedossa. Sain hymynaaman, eli clear blue väitti, että nyt on ovis. Itse on vaikea uskoa, veikkaan, että pco:n myötä mun LH-arvot on normaalia korkeammat. Varmuuden maksimoimiseksi talletuksia on tehty kp6 ja kp8 eli eilen... Huomenna on ultra, jossa katsotaan onko clomit vaikuttaneet. Noh, jokin vaikutus niillä on ollut, kun clear blue hymyili... Jatkan tuota oviksen tikuttelua joka tapauksessa, ja tallettuksia toki myös:)
 
  • Tykkää
Reactions: vauvatoiveinen
Vauvatoiveinen: Kyllä ainakin liuskoissa mäkin haamulaiset nään (ja jos noi on davidin liuskoja niin eivät vissiin ihan helposti ees haamuja anna!). Peukut pystyssä että vahvistuu!

Majlen: tuleppa kertomaan sitten ultrakuulumiset, mielenkiintoista että ovisplussa jo kp 9, mutta täysin mahdollista!! itellä yleensä jo kp 10-11 kun olen lyhytkiertolainen.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvatoiveinen
Kiitos :heart: Davidin liuskoja ovat ja en ole niillä koskaan saanut mitään haamun tapaistakaan. Ovat aina olleet ihan puhtaita negoja. Toinen testi on Pregcheckin ja siinä näkyy ihan selvä haamu myös. Aamun testi oli ihan samanlainen kuin eilen. Lievää pahoinvointia on, tissit arat ja alavatsa kipeä, kuten ennen menkkoja. Kaikki edellä mainitut on siis ollut muissakin kierroissa ja en niitä olisi muuksi osannut ajatella. Nyt sitten jännittää, että vahvistuuko viiva vai ei...

Tsemppiä kaikille! Yritän kyetä töihin...
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Varovaiset onnittelut vauvatoivoiselle!!:) Toivottavasti viivat vain vahvenee vahvenee..:)

Tervetuloa uusille jäsenille myös!!

Eilen oli ultra kp11: Folli 12-13mm limakalvo 5mm..saa nähdä tuleeko ovista ollenkaa...
 
Onnea Vauvatoiveinen :flower:
Tänään kp 12 ja tuubaultra ja vastine clomeille, jos onni suo niin loppuviikosta inseminaatio.
Mie aloitin oviksen tikuttelun kp 9 la,tänä aamuna jo melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva.
 
Heippa, kiitos Chiligail päivityksestä, nyt on kp 12 / 24-27menossa, muuten oli oikein tiedot ja huomenna inseminaatio kyssillä klo 13
Nyt pelottaa ja jännittää.
Lääkäri ei uskaltanut tehdä tänään tuubatutkimusta, kun ovulaatio on niin lähellä.
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä nyt tajua miksi meidän listan menee päivittämään henkilö, joka ei ole sillä edes mukana! Yritysvuosi ei riitä, kun ne kuukaudetkin merkitsee. Jos yksi ei pysty taustailemaan puhelimellaan, niin antaako se oikeuden päivittää listaa oman maun mukaiseksi? Meillä on päivittäjät olemassa.

Ja lisäys: jos sorkit toisten listaa, niin voisit edes päivittää sen oikein. Tietoja on nyt väärin!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: vastavirrassa
Mä uutena hemmona ajattelin, että tää on joku vanha palstailija. Moneen kertaan kyyläsin listan ylhäältä alas, mutten kyllä millään löydä Chiligailin omia tietoja siitä..tuli siis huuteleen vieraisiin pöytiin..?

Jos näkee vaivan tulla ulkopuolisena muokkaamaan listaa, niin kerroppa hieman itsestäsikin..? Mitkä lääkkeet sulla on käytössä ja koska yritys on aloitettu..? :)
 
Clomittaret 2014
Torstai 23.1

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Marjiss........54/28...........ya3/2012..........c+ins.........3.lapsi, 35v
ambrosia.......36/30-32.......ya10/10....yk1....RK4/13....KU12/13
SuAnn...……31/30-39........ya 06/2012..........…tk...….......1. lapsi, 31v
vauvatoiveinen..27/27-29....ya 08/2012.........m..............1.lapsi, pcos, 37v.
vastavirrassa....27/28-32...ya 04/2011.......0.c.....1.lapsi, 26v
Mintikka......23/30-38.....ya 11/2012................3.f+l........... 1.lapsi
Melody89……22/32(40-90).....ya 6/2012.........4.c.........pk+ovl., 1.lapsi, 24v
Karmini………19/30?.......ya07/2013 yk7 ……3.c............2.lapsi, 26v.
Hannuliini……17/30-40…….ya 08/2011………...pu+pr………….....pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^............19/32-40.......ya 10/2011........1.c
Marke............15/30........... ya 6/2012.........2.c....................pco, 1.lapsi, 31v
Siiri84...………...15/25-32...…..ya 8/2013...…......4.c..............1. lapsi, selitm. 29v
Malla84........15/26-60......ya03/13..............5lz..............pco, 1.lapsi
kaathy......….13/33-100.......ya2012..........…..3.lz............pcos, 27v
Kais.............13/?...........ya2006?............c..........1.lapsi,37v, siittöiden määrässä ja laadussa häikkää
Äiti74…………10/27-28………...ya5/2012………...4.c+l………........2.lapsi, 40v.
majlen83.....11/30-100.......ya 6/2013 yk8.......1.c...........1.lapsi, pco, 30v
Hipsunpöpsy..8/28-38…ya11/2011(09/2013km)yk3.........2.lapsi, 35v.
Kuumeilija87..7/36…………..ya1/2013 yk9………f+pr+l………pco,1. lapsi, 26v.
ellie_88..........6/26-27...........ya02/13...........t+c.................1.lapsi, 26v, ovuloimattomuus
Penni79.......6/22-24........ya01/13yk 16......1.c+4.t....endo, 34v, 2.lapsi
moon stars…2/30-53.........ya08/2011......4.c........1.lapsi,27v


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko[/SIZE]

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, , Vauva haaveissa, Malla84, skorppari82, kinuzki, Päivi1980, , -minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka


Piinailijat
vauvatoiveinen dpo 12
Marjis dpo 28
mintikka dpo 7
karmiini dpo 5

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
seemi....3.1.2014...lääkkeetön kierto.........1/2 pco,1.lapsi



Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)


Päivittäjät: moon stars ja siiri84
 
Lista päivitetty tutulla vanhalla kaavalla


Chiligailin Kaipa listalla olijat itse osaavat sanoa jos kokevat tuon hankalaksi ja sen mukaan muutellaan sitten... Kannattaisiko kysyä ja ehdottaa ennen kuin omin päin muuttelee listaa?


Ja kai listalla olijat osaa myös sanoa jos tuon teen ihan metsään... :D
 
Anteeksi,ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä ja toisaalta tuli vähän kiireessä tehtyä, myönnän :ashamed:

Mutta itse kun työkseni teen em. laatimisia monella alalla niin kiinnitän huomiota aina noihin pisteisiin ja listojen eritasoisuuteen. Tästä syystä olen tehnyt muihin keskusteluihin noita taulukoita jolloin eri päivittäjät pystyy nopsaan päivittää ne niin et rivit pysyy suorassa, asia helposti löydettävissä sekä isomman ja pienemmän tuumakoon näytöissä. Hyväähän minä vain tarkoitin. Mut taisin olla vähän liian kiireinen, vähän kuin tikuttais r.testi dpo:3 kohdalla :LOL:

Vilpittömät anteeksi pyynnöt ja minulle voi päivittää:
Chiligail............3/29...........ya 2/2012...........mp..................35v

Vauvatoiveiselle: Toivon kovasti vahvistumisia, tuo kyllä näyttää just siltä oikeelta II - viivalta. JEE

majlen83: tärkeintä et digi hymyilee. Joskus on niin hankala saada oikea aikaisesti edes pongattua hymyjä. Kerro ihmeessä miten ultra sitten sujui.

moon stars: Älä anna tuumaakaan peris sinne lekuri tätille, vaan vaadi hoitoa.
Sitten kysymys sinulle ja muille pitkään clomittajille että onko teille koskaan suositeltu/oletteko ehdottaneet tuota menopur-nimistä lääkettä.
Itse nimittäin ihmettelin kun lekuri suositteli tätä lääkettä suoraan, no otinhan minä ja sit vasta luin täältä ja muiltaikin palstoilta + lääkkeen ohjeesta että Menopuria annetaan vasta kun clomit yms. lääketabletit ei auta. Eli ekat tabut ja jos ei vaikutuksia niin sit vasta Menopur...
Kysäiskääpä lekurin mielidettä vaihtoon ja mitä itse tuumaatte oletteko valmiit pistoksiin.
Samat seuranta ultrat jne siinäkin on ja toki voi syödä lisäksi lugeja loppukiertoon.
Kaverini söi clomit/menopur yhdistelmää seuranta ultran jälkeen myös Luget - ja tällä hetkellä vaavi sylissä.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Chiligail! Mun puolesta listaa voi päivitellä silleen et näkyy paremmin puhelimella. Mielenkiintoista tuo Menopur lääke. Taidan heti tämän kierron jälkeen kysellä siitä enemmän tohtorilta.
Itse alan tikutteleen pikkuhiljaa ovista.. osuis sopivasti viikonloppuun :whistle:
 
Mulla huomenna taas tiedossa ultra tyksissä, ennen sitä tarttis käydä labrassa ku ne haluaa kattoo jonkun hormoniarvon et onks lähtenyt mahdollisesti nousuun, mä luin eilen illalla tota puregonin sisällysluetteloa ja siellä mainittiin et sitä voidaan käyttää jopa 14 vrk et saadaan haluama vaste ja lääkettä nostaen tietty, eli mulla on huomenna takana sit 7vrk:n pistely et huonossa tapauksessa mulla voi olla vielä seuraavat 7 päivää edessä. Noh mitäpä sitä ei tekis et saadaan haluama tulos. noh positiivisin mielin mennään kohti huomista.
 

Yhteistyössä