Hyvää huomenta arvon naiset
Lista päivitetty, tarkistakaa omat tiedot ja palautetta jos virheitä niin korjataan.
Mintikka: Hyviä pohdiskeluja. Toivon et sinulle tässä kierrossa Helmikuun helmeksi II-viivaa. Toivotaan et miehesi olisi suopea näille asioille.
Yritys10: Onnea oviksen pongailuun, joko aamulla tikussa jotain? Inhokkia jos et meinaa oikeeta pv löytää... Ja onpas sulla ollu tohtori, kyllä aina pitää näyttää monitorista mitä siellä näkyy ja kertoa, vaadi tämä seuraavalla kerralla. Onhan se totta et lääkäreille se on rutiinia, mut eihä meikäläiset tollasia näe usein niin toki kiinnostaa.
Ellie_88: Onnea painonpudotukseen ja tarvitsee hyvä luonteen lujuutta. Itselläni auttoi kun systemaattisesti aloin syödä 3 h välein. Älä unohda siis hyviä välipaloja.
Äiti74: Joko on tikutettu aamulla?
Penni79: Vai kuumia aaltoja, huh sekkiin vielä... Ei muuta kuin lumihankeen nakusilteen niin katotaan alkaako miehellekkin tulla kuumia aaltoja...
vähä huumoria kehiin. Mut ikäviä noi sivuoireet. Pitäiskö vaihtaa seuraavaan kiertoon joku muu?
VauvaHaaveissa:Jokojoko joko joko näkyy tikussa jotain voimakkaampaa (ai miten niin hätäinen kysyy)
Plussa puhureita pimu:heart:
Pregnylistä sen verran et lekuri sanoi minulle suoraan ettei kannata testata ennen 10 dpo koska sinne saattaa tulla virheellinn tulos, em hormoista johtuen. Mut sulle pistettiin 5000IU, mun annos oli 10 000IU eli luulisi sinulla jo aineen poistuneen ja itse ainakin testaan heti 17.2 ja sit jännitetään tulosta. Toivottavasti sinä saat ensin sen ison voimakkaan PLUSSAN tauluun.
majlen83: Oliko miehelläsi normaali simppatesti vai se DNA-fregmentaatiotesti? Nyt odotellaan molemmat sit miestemme tuloksia.
ON: Nyt on pregnylit pistetty, ovikset ohitse ja tänään alkaa sitte luget (dpo3) ja alakautta menee 2X pv 100 mg eli tukevaa hoitoa vain. Talletukset onnistui eli kaikki pitäisi olla tehty mitä voi, nyt sit vaan PIINAILLAAN.
ps. itse teen testiä miten kauan Pregnyl näkyy virtsassa ja olen joka aamu tikuttanut edelleen ovistestillä ja voin laittaa kuvasarjan sit loppukierrosta tänne nähtäväksi.
Hausko testejä menossa kun ei muuten aika kulu piinnaillessa.