Clomittaret 2014

Hapsuliini: Huomasitko ton mun viestin minkä vahingossa näpytin vähän niinku Hannuliinille.. :) Se oli kyllä tarkotettu sulle vastaukseks tohon sun mietelmään. Yövuoron jälkeen sen naputin ni on mennyt nimet sekasin.. :) Sorgen! :)

Kais: Harmillista, mutta uutta yritystä, kevät on uuden alku.

ON: Miehen sperma "normozoospermia" (ei dna-analyysiä), eli hyvä! Sain Letrozole kp2-6 1tbl aamu&ilta. Ultra kp7tai8, jonka jälkeen pistelen menopuria. Mulla amh-arvo 15,mikä on super korkea (meitsi on oikea freak!), eli mulla todella suuri riski hyperstimulaatioon. Lääkärin mukaan, jos ovuloin, 20% mahdollisuus raskautua, jos hyperstimuloin, koeputkihedelmöitys ainoa vaihtoehto. Mutta näillä tropeilla ovuloin tai hyperstimuloin 100% jollakin annostuksella... Tämä cocktail ei kuulemma aiheuta alapään kuivumista, se on jättekiva.

Viimeksi muokattu:
Hapsuliini: Näköjään oli 42 päivää. Nappasin kyllä Terot naamaan ku en jaksanut niitä ootella. Oottelin siihen asti että ovulaatiosta oli se 17 vrk kulunut ja koska ei alkanut ni en jaksanut jäädä ootteleen. Mulla siis oli vaan sellanen fiilis et sitä ovista ei ois tapahtunut ni päädyin sit niihin Teroihin!

Viimeksi muokattu:
Herrajumala kun pelästyin kun en heti löytänyt ketjua...

Hapsuliini: Lääkäri sulle paras vastaaja olisi. Olen ymmärtänyt, että pitkilläkin kierroilla voi raskautua, niissä vaan ei aina ovuloi tai voi ovuloida joskus tosi myöhään. Clomit sitte aikaistaa tuota ovulaatiota. Kierron pituuteen kai sillä aika harvoin on vaikutusta(?)

Majlen83: No tuohan kuulostaa hyvältä. Hyvät tulokset ja selkeä etenemä.

Kellään mitään plussia sattunu ilmestymään?

(.) Tein aamulla toisen negan ja olen ihan varma ettei ole tärpännyt. Lopetin luget, että päästään taas seuraavaan yritykseen. Kuningatarhyytelöä aion nyt napsia parit kapselit päivässä. Nyt tulee siis luomukierto (vaikka kai ne clomit vielä voi vaikuttaa). Yritän saada miehen suostumaan siihen omaan testiinsä. Jännää tulee, että löytyykö ensinkään ovulaatiota.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Maanantai huomenet naiset...
Ollaanko kaikki vähä ma-pe kirjoittajia ja vkl nautitaan perheestä, parisuhteesta ja huollamme itseämme. Hyvä näin.

Päivitin eilen listaa joten en nyt tänään laita heti perään uutta päivitystä.

Onkos millaisia tuntemuskia?, Kuka huutaa HEP et voi olla II-viivaa r-testi tikussa? :heart:

ON: Luget on sottuisia ja piinapäivät on armottoman tylsiä. Kaikenlaisia tuntemuksia ja nipsauksia sitä kuuntelee, mutta aika lievieä oireet on ainakin vielä olleet. dpo 8 tänään ja kyllä koitan malttaa ke-pe ajalle ennenkuin ekat pissut tikkuun laitan. Taidan kyllä varalle jo varata en vkl polille ajan jos kierto vaikka alkaa normaalisti maanantaina.

Kyllä Chiligail, viikonloppuna onneksi on kaikkea kivaa. Joskus viikonloppuisin tulee silloin käytyä kun oikein pännii... Kiitos päivityksestä. Mulla on jo kolme kertaa ollut vain yksi viiva, että sen suhteen jo luovuttu. Vaikkakaan en ole varma koska voi 100% varmaksi sanoa, että ei ole raskaana. Luget on niin p***stä. Aion kysyä, eikö suun kautta otettavia vois miettiä jos vielä niitä joskus tarviin. Varaa ihmeessä aika, jos se nega pärähtää, mitä ei kukaan toivo kuitenkaan, niin voi ehkä lohduttautua sillä, että on se aika varattu kuitenkin. Mutta sormet ja varpaat on ristissä, että meiltä häviää yks päivittäjä :p

Minäkin varaan nyt lääkäriajan. Munhan pitäis kai siirtyä täältä jo kohta pois toisiin ketjuihin kun en clomeja enää taida nauttia :(

Hyvää huomenta.
tsemppiä ja voimia teille kaikille ja kiitos seurasta, mie pidän parin kuukauden hoitotauon ja ei vaarmaan tule kirjoitettua ketjuun paljoo tänä aikana.
Käyn kuitenkin lukemassa teijän kuulumisia. :kiss:

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti seiskanelonen;29553612:
Tsemppiä Kais, sinua tulee ikävä :heart: voi hyvin ja kerää voimia!
Kiitos, ikävä tulee varmasti teitäkin :heart: kyllä mie varmaan käväsen täällä ketjussa. :)

Chiligail: mä voin huutaa hep! Toivossa on hyvä elää :) vaikka viikonloppuna testasinkin negan :D mutta niin kauan kun ei tule vuotoa, voi haaveilla..

Äiti 74: ketjussa taitaa monikin olla, jotka ei enää clomeja syö, joten sen takia ei varmaan tarvitse lähteä :)

Malla peukut sulle, jospa kuitenkin vielä muuttuis kahteen viivaan. Paljonko sun kierron pituus on normisti? Etkö tikutellut tänään enää? Mites muuten se ruokavaliomuutos, joko alkaa? Itse aloitin jo hieman viikonloppuna. Vähennän nyt vaan ensin. Kiva että turvotus on hävinnyt :)

Joo, en mä tiedä tulevaisuudesta, joten pystyään täällä ainakin niin kauan :)

Äiti74: kiitos. Mä en niin noista tikuista välitä, tein viikonloppuna ja seuraavan teen ens viikonloppuna jos on tarve. Kierron pituus ollu nyt hormoneilla tuetuissa kierrossa 26-33, eli aika vaihteleva. Ainiin se ruokavalio.. Hyvä kun muistutit. Pitää aloittaa kevyesti :D tällä hetkellä voisin elää roskaruoalla ja suklaalla, mut ehkä kuorin appelsiinin.

HEP :D

Täällä on onnellisesi plussattu ekalla Clomikierrolla - en oikein meinaa uskoa tätä todeksi!!
Yk 16 ja vihdoin tärppäsi. Clomit saivat laiskan munasarjan heräämään ja folleja oli kp 10 yht 3 kpl (10,12 ja 16 mm). Ovis kp 14. Ja nyt dpo 11 oon saanut selviä mutta haaleita viivoja testeihin. Myös oireita pukkaa siihen tahtiin että jotain kyllä tapahtuu :)

toivon teille kaikille tärppiä pikapuoliin!!

Pennille onnea ja tarrasukkia :heart:

Mulle voi päivittää kp4 clomeja ei tähän kiertoon ole. Eli ihan luomu kierto. Ens kuussa onkin aika lapsettomuuspolille, saa nähdä mitä sitten. eka käynti varmaankin vaan tilanteen kartoittamista.
En nyt itse viitsi päivitellä, kun kone vähän jumii :(

Kaikille plussatuulia!!

Voi Penni79miten ihanaa IHQQQQ et Helmikuu on ihana kuu monelle. Mitä ja kuinka voimakkaita oireita on ollut?
Kuvia viivoista tänne vaan niitä on aina hauska katsoa...

Isot ISOT :hug: PENNI79 :heart:

Malla Malla MALLAA84: mites siellä, oletko vaan vielä malttanut olla tikuttamatta?? hurjaa jos saataisiin kaksi plussaa samalle kuulle.

Voit miten itsekkin saan hirweesti puhtia näistä ilo uutisista. Ilmoitelkaa kun voin siirrellä teitä PLUSSANNEISIIN...
Tammikuu 3 kpl, josko Helmikuussa 2 kpl vai kolme vai miten vielä keritään tytöt...

Äiti74: Komppaan Mallaa eli ei täältä mihinkään siirrytä vaikka ei Clomeja syökkään, kyllähän meille muillekin tulee taukoja ja sitten taas. Äläpäs nyt masennu, halit sinne ja uutta kiertoa kohti. Eri asia jos lähdet IVF tai ICSI hoitoihin, niin nillä selkeesti erit ketjut, mut mikään ei silloinkaan estä myös täällä oloa. :)

ON: DPO 9
Kyllä niin on tissit kipeät ja menkkajuilintaa mun en kyllä vielä tikuttele vaikka melkeen Pennin ja Mallan uutisien kunniaksi meinasin pöntölle jo tikun kans istahtaa. Maltan vielä ja nautin muiden onnistumisista.
Muuten täällä piinailu jatkuu ja Luget menee 2 krt / pv. Odotellaan dpo 12 niin josko sitten jollain herkällä voisin EHKÄ testata, mut pettymys on niin kova jos 0 tulee tauluun. Mut huoh, piinaillaan;)

Viimeksi muokattu:
Clomittaret 2014
Tiistai 11.02

Nimi__________kp_______YA/YV_____hoitokerta__muuta
Melody89......41/32-90.......ya06/2012.......4.c.........pk+ovl., 1.lapsi, 24v
Malla84.........34/26-60.......ya03/2013........5lz.........pco, 1.lapsi
kaathy..........32/33-100......ya2012...........3.lz.........pcos, 27v
majlen83.......30/30-100.....ya06/2013........1.c........1.lapsi, pco, 30v
Äiti74............30/28...........ya05/2012........4.c+l......2.lapsi, 40v.
Hipsunpöpsy.27/28-38.......ya11/2011.....................2.lapsi,09/2013km 35v.
Kuumeilija87.26/36...........ya01/2013........f+pr+l......pco,1. lapsi, 26v.
ellie_88........25/26-27.......ya02/2013........t+c.........1.lapsi,ovulaimott
Penni79........25/22-26.......ya01/2013........1.c.........endo, 34v, 2.lapsi
Chiligail........23/29............ya08/2012........mp+pr+l...35v
Yritys10.......23/27-30.......ya11/2012........c+l..........1. lapsi,30v
moon stars...21/30-53.......ya08/2011........4.c..........1.lapsi,27v
ambrosia......16/30-32.......ya10/2010.....................rk4/2013, ku04/2013
Karmini.........10/28-30.......ya07/2013........4.c.........2.lapsi, 26v.
Mintikka........10/30-38.......ya11/2012.................... 1.lapsi
Hannuliini......07/30-40.......ya08/2011.....................pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^...........05/32-40.......ya10/2011........?
Kais..............05/27.............ya2006.............c.........1.lapsi,37v,siitt. häikkää
Siiri84...........04/25-32.......ya08/2013.................1. lapsi, selitm. 29v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
-minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka,Marjis, Suann, Marke

PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Malla83..........dpo 16
Äiti74.............dpo 15
Penni79..........dpo 12
Kuumeilija87...dpo 10
Chiligail...........dpo 09 / 17.02.
moon stars......dpo 07

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.
jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
seemi.................03.01.2014...lääkkeetönkierto..1/2 pco,1.lapsi
vauvatoiveinen....21.1.2014......... la 04.10.2014..1.lapsi
Vastavirrassa.......25.1.2014...........la 04.10.2014..1. lapsi

Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Muistakaa tehdä päivitykset PUNAISELLA ja kp yli kierron pv:t siirretään taustalle mikäli et muuta ilmoita

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)

Päivittäjät: moon stars, siiri84 ja Chiligail

Viimeksi muokattu:
Onnea Penni :)

Chiligail: mulla toivo hiipui tänään täysin, alkoi sellaiset menkkakivut, että huomenna tai ylihuomenna hanat aukeaa. No, kunhan alkaisi, ettei teroja tarvii alkaa syömään. Huominen aamulämpö kertoo paljon, tänään oli vielä koholla. Ehkä mulla vaan oli nyt joku megapitkä kierto :/

Malla84: voima halit

Majlen83: kyllä totut piikitykseen ja huomaat kuinka hormonit auttaa kehoa toimimaan. Itellä ainakin kaikki oli herkkyyttä enemmän ja oviksen aikaan alakerta kuin sademetsä niin kostea :)

Kysymys: Kuinka nopeasti Lugejen lopettamisen jälkeen teillä on menkat alkanut?

Chiligail: Mä lopetin luget perjantain jälkeen, eikä vielä ole alkanut. Huomenna toivotaan että tulis kp1. Mutta joo, viimeksikin kesti 5 päivää lopetuksesta. En sitte tiedä vaikuttaako se, kauanko niitä on käyttänyt tai henkilön ikä tms.

Olen nyt myös syönyt niitä geele royal kapseleita, ja jostain kauhukseni luin, että jollain on mennyt kierto niistä sekaisin :(

Lääkäriaika 24.2. Mies on suostuvainen simppatesteihin, mutta nyt pohdin käytännön järjestelyjä, pitäisikö minun varata se aika sieltä missä itse käyn, vai voiko mies mennä ihan minne haluaa siihen testiin... lähete siihen kuitenkin kai tarvitaan? Voiko se tulla minun lääkäriltäni vai tarviiko hänen itse mennä ensin lääkäriin? Turhaa byrokratiaa tässä kuitenkin on välissä. Kokemuksia?

Onnea Penni!

Chiligail: Eka kierto kans Lugeja menossa ja oon miettinyt samaa. Aattelin että oisinko testannut jo sunnuntaina ja lopettanut jo sillon jos on negaa. Eli siis pari päivää aikasemmin ku lääkäri on määrännyt. Kai se sillon jo näkys ku ois kuitenki jo dpo 15 (?). Tuntuu että muuten kierto venyy älypitkäks. Varsinkin jos kestää monta päivää ennen ku alkaa lopettamisen jälkeen.

Äiti seiskanelonen: Aika kauan sullakin vaan mennyt. Inhottavaa odottamista kun olis kiva päästä jo uuteen kiertoon. Käytitkö sä nyt sen määrätyn kaks viikkoa niitä? Mahtaako siihen vaikuttaa muu kuin tämä älytön naisen hormoonitoiminta joka jokaisella näyttää olevan vähän erilainen.. :)

ON: Täällä piinaillaan edelleen. Ei tuntoja juur mihinkä suuntaan. Oon miettinyt että viekö Luget pois menkkakivut ja oireet.

Nyt kutsuu iltavuoro! :) Tsemppiä kaikille!!

Hei pitkästä aikaa ja onnea plussanneille!

Täällä vähän vahingossa pidetty palstataukoa ja nyt vähän lukaisin juttuja läpi. Mut olikin näköjään siirretty taustalle, täällä siis kp 51 eikä plussaa tai menkkoja kuulu eikä näy. Maanantaina aloitin terot. Jotain tässä kropassa on pahasti pielessä ja sekös ketuttaa. Ei siis tarvitse siirtää mua listalle enää, toivoton olo enkä tiedä mitä seuraavaksi... :headwall:

Tsemppiä ja valoa kaikille kevääseen!!! ++++++++ :whistle:

Yhteistyössä