Clomittaret 2013

Onnittelut hienoista uutisista Hydra! Toivotaan, että inseminaatio tuottaa hyvää tulosta! Pidän peukkuja! :heart:

Skorppari: Pahoittelut uudesta kierrosta! Toivotaan, että suunnittelukäynnillä päädytään hoitojen aloittamiseen seuraavasta kierrosta!Jänniä aikoja!

Kaikille muillekkin hirmuisesti tsemppiä alkavaan syksyyn! Toivotaan, että kun vuosi vaihtuu niin ollaan kaikki jo tukevasti raskaana! :) No oikei edes plussattu?! :)
Täällä ei mitään uutta, odottelen loppu viikosta vuotoa alkavaksi ja sitten alkaakin jo pistokset?! Ja ensi viikon lopulla on luutavasti ensimmäine ultrakin. Iik, niin sitä mennään rohkeasti kohti ivf:ää..Odottavaisesti, mutta kovasti jännittäen. :LOL:
 
skorppari, pahoittelut uudesta kierrosta. :hug: Toivottavasti suunnittelukäynti toisi mukanaan kivempia uutisia viikkoon.

Niian, kiitti! :heart: Hui, siellä onkin huippujännät ajat edessä. Pidän kovasti peukkuja. Toivottavasti saisit kasvateltua mukavan saaliin soluja. Oliko teillä tiedossa myös heti tuoresiirto, mikäli kaikki menee hyvin? :)
 
Hydrangea Onnea inssistä :) Toivottavasti nyt tärppi käy :heart:

skorppari Pahoittelut :hug: Toivottavasti pääsettä pian aloittaan hoidot :)

Niian Oliko teillä pitkä vai lyhyt kaava? Tarviko sun käyttää sumuja ollenkaa? Mulla alkas sumut huomenna :)
 
hanzku, kiitti. :heart: Tsempit sumutteluihin ja tulevaan. :)

Täällä on kyllä jännät ajat edessä. Pidän hurjasti peukkuja teille skorppari, Niian ja hanzku! Eiköhän sitä sitten saada ensi kuussa komea plussanneiden joukko. ;) :heart:
 
hanzku: Meille valittiin lyhyt kaava. Toisaalta oon helpottunut, mutta tarvittaessa olisin toki suostunut pitkäänkin. Mitkä pistokset teille on valittu. Meillä alkaa Puregon 150 UI. Hui kun jännää kun mennään kuitenkin aika samoissa sitten. :)
 
Moikka! Mulla eka clomikierto menossa ja en meinaa millään saada ovistestiin testipaikalle viiva. Kontrolliviiva kyllä tulee mutta testipaikkaan hyvin haalea. Tämä mietityttää lähinnä siksi että ennen clomeja sain mihin kierron aikaan vaan aika vahvankin viivan, mutta en kuitenkaan koskaan plussaa? gynellä käydessäni ultrattiin ja gyne totesi että en ovuloi ja määräsi clomit. Onko muuten kellään tullut clomien sivuvaikutuksena aknea? Mulla kukkii leuka niin pirusti että ei teininäkään näyttänyt tältä. :D
 
skorppari pahoittelut :|

Niian jänniä päiviä tulossa:) Tsemppiä pistoksiin jne!
Ja tosiaankin toi sun idea vuodenvaihteesta kuulosti hyvältä!

hanzku Samoin sulle kannustukset:)

sansu tervetuloa!

lotta mikä kierronpäivä sulla on meneillään? voi olla että ovis on vasta tulossa (tai mennyt ohi, mistä asti oot testaillu) tai annostus ei ole kohdallaan.
 
Luna_82 Kp on vasta 12, mutta aiemmissa kierroissa(jossa en siis ovuloinut) Olen kuitenkin saanut jonkin näköistä viivaa testiin. Mystistä! Mietityttää vaan jos ne clomit ei toimikkaan mulla vaikka niin paljon toiveita ja odotuksia on niihin laitettu :(
 
lotta mun tietääkseni ei oo mitään haittaa siitä että nyt ei näy mitään viivaa koska yleensä ne haamut vaan hämää:/ Eli parempi vaan jos on selkeetä negaa ja sit selkee tasavahva viiva tulee kontrolliviivaan verrattuna. Eli vielä on hyvät mahkut että ovis on tulossa ja kunnon viiva. Itellä on aina vaihdellu, eli joskus tullu haamua, joskus ei, kunnes ovis on tullut, jos on tullut:)
Seurantaultrissa on se hyöty että siellä nähdään kasvaako joku johtofolli, ja sen koosta voidaan päätellä milloin ovis on. Jos sulla on liian pieni annos, voi olla että siellä ei lähde johtofolli kasvamaan, tai jos taas annos on liian iso, liian monta follia lähtee kasvaan.

Toivottavasti viikon sisällä ovistestiin tulee sulla selkee plussa.
Itse en siis ois huolissani viivattomuudesta.
Esim. jos on pco, nuo haamuviivat tosi yleisiä eikä niistä kuitenkaan oo iloa:/
 
Täältä salaa taustalla seuranneena tahdon toivottaa ivf-pistosten aloittaneille hurjasti tsemppiä, jaksamista ja etenkin onnea!!! <3
Oma ivf-kierto pistoksineen ja etenkin tunteineen on niin pinnassa, että en pysty olla seurailematta teidän kuulumisianne. Toivon todella, että teille kävisi yhtä onnekkaasti kuin täällä <3
Ja tietysti tsemppiä ja peukkuja pidetään yllä koko porukan puolesta! <3
Seurailen täältä plussauutisia! ;)
 
Tervetuloa kaikille uusille! :)

Skorppari: Pahoittelut uudesta kierrosta! :hug:

Hirveästi kuulumisia ja hyvältä kuullostavia suunnitelmia teillä kaikilla! Jännittää teidän puolesta, erityisesti Hydran! :heart: Myös Niianilla jännät paikat edessä! :)

Täällä o-testissä melko vahvoja viiivoja, epäilisin että huomenna vois olla h-hetki. Eikä varmaan ees tartte kertoa, että mies reissuilla... Eli saattaa tämä kierto mennä hukkaan. Toivottavasti huomenna edes ehdittäisiin tehdä talletus, jotta voisi edes ajatuksen tasolla siirtyä piinailijoihin. :headwall:

Sellaista mietin, että onko kaikilla clomikierroille määrätty seurantaultrat? Mulle ei oo määrätty mitään??
 
Minnikko se tuntuu olevan tosi paljon lääkäristä kiinni onko seurantaultria vai ei. Mun lääkäri on sitä mieltä ettei clomeja eikä vastaavia lääkkeitä sais määrätä ilman seurantaultria. Koska voi olla ettei lääke/annostus toimi, tai se toimii liian hyvin. Ainakin eka lääkekierto ois hyvä ultrata ja aina jos annostusta/lääkettä muutetaan. Mulla ultrattiin kaikissa kierroissa, koska vaste oli aina eri:/ Ekassa toimi, toisessa ei, sit taas toimi just ja just, annostusta muutettiin ja lopulta lääkettäkin.
Joillain huomataan että vaste on joka kierrossa sama ja hyvä, jollon seuraavat kierrot voi mennä ilman ultria. Mä tykkään että ultrataan, koska sit tiedän että kasvaako siä oikeesti jotain, eikä tuu turhaan ooteltua ovista:/ Tai sit on se toinenkin paha vaihtoehto, eli että siä kasvaakin vaikka neljä follia! joka on sit riskiraskaus jos kaikki hedelmöittyy. Silloin annostus on siis liian iso tms.
 
Luna: Mä kävin yksityisellä (koska meitä ei oteta vielä julkiselle), tosi arvostetulla lapsettomuuslääkärillä ja siks vähän ihmettelin, miks ei ultraa määränny... :( No, eipä se mua tietty haittaa vaikka tulis 6 kerralla, kuhan kaikki menis silloinkin hyvin! :LOL: Eipä tartteis sit enää stressata uudelleen raskaaksi tulemisesta.
 
Minnikko, myöskään mulle ei ole määrätty seuranta ultraa, vain verikoe kiertopäivänä 23-25 välillä. Tuntuu oudolta että on näin kirjavat käytännöt lääkäreillä. Miettii että kun tällaisia lääkkeitä syö, varmistettaisiin ettei niitä turhaan popsita..
 
I'm back :)

Skorppari Pahoittelut uudesta kierrosta!

lotta1 Mulla naama kukkii kanssa. Tosin en enää tiedä mistä johtuu. Ensin kukki raskaudesta, sitten se helpotti ja iho muuttui takaisin hyväksi. Sitten kun raskaus päättyi kesken niin naama räjähti taas ja clomeista seuraavan kerran. Eli hormonaaliset muutokset vaikuttaa toisilla tosi paljon.

Minnikko Mullakaan ei seurantaa, vaikka alla on se kaksoraskaus ihan luomusti. Mun mielestä toi on jo erikoista...

Täällä on ovistuntemusta aistittavissa jo, mutta on vasta KP10. Yleensä noi tuntemukset alkaa noin viikkoa ennen, että sitten loppuviikosta tai ensi viikolla voisi olla h-hetki käsillä!
 
Kiitos Hydra, Niian,Grill, Luna ja Neppu :)

Niian Mulla gonal f mut en muista sitä annosta ollenkaa, paitsi et se on kuulemma aika pieni. Pistokset alkaa 4.9 ja kyllä jännittää. Sä taidat päästä vähä ennen mua piinailee ja tietysti sitte tonne odotuspuolelle :)

Tervetuloa uusille :wave:

Neppu mä käyn välillä vakoilee sua tuolla plussa ketjussa miten siellä menee :)

Seuranta ultrasta suosittelen käymään sellaisessa. mulla oli 3 päivänä yks tabletti eli vähäisempi määrä kuin yleensä nii tuli neljä! follia. Tai voihan tietty käydä sit nii päi ettei niillä tule vastetta ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Neppu_




Tiistai 20.8.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Vauva haaveissa... 50/33-36....ya 4/13..........4. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
plitsis...........46/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
sansu86.....40/30-53.....ya08/11........1.c......1.lapsi
Miyaka..........28/32-34.........ya06............5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
kinuzki..........27/29-30...ya1/13/yk8....t+c......1.lapsi,PCOS,23v
jomilla.........27/36...........yk 3...........femar?...........pco, 2.lapsi, 36v
Grill..............24/30-32.......ya9/11 yk23......3.c......endo 1.lapsi 23v
Ambrosia85 ....24/32..............yk 3................g+o....................
SuAnn..........24/30.......ya 06/2012.........2.c .......1. lapsi, 31v
Niian.......24/n.28......yk11/ya4/2011..tk (3. c + 1.pu)...selitm.1.lapsi,27v
hanzku_91......23/28......ya1/2011......................selitm,1.lapsi
Seemi..........18/28-41.......ya11/09......4.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Hydrangea..16/29-44....ya1/12..g+pr+m+l+ins.(7.OI)..pco,1.lapsi,27v
Minnikko.....15/33-35..........ya01/2011.........c..........1.lapsi
Malla84.........15/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
-minävain-.....14/30..............yk8.........tk...................1lapsi
apsu............13/30..............ya 01/12.......g+o...............pco,2.lapsi,30v
Kazu87..........13/28.............ya6/10...........?.................selitm,1.lapsi
USL...............11/25-33........ya 2009............tk..................selitt. 2.lapsi
dots..............11/29.......ya6/12...........1.f......endo,1.lapsi,29v
inessa_........10/30............yv6....... .mp........pco,keliakia,2.lapsi,27v
hiulu........9/27-32........yk 5.........3.c.........selit., 2.lapsi
skorppari82...2/??..............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, Basilika2, marianna87, Emiliaani


Piinailijat
Miyaka dpo 8
Ambrosia85 dpo 7
Hydrangea dpo 4
Minnikko dpo 0



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8......28/32-33.....ya11/11..........tk........2.lapsi, 34v.




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Viimeksi muokattu:
Minut voisi lisätä piinailijoihin, ovis öisten tuntemusten perusteella tänään. Jaksoin odotella miestä yötä myöten reissuilta ja saatiin talletukset tehtyä. :p Mites ne noi piinailupäivät nyt menikään, onko tänään dpo -1 vai dpo 0?

Miten te muut heiluttelette peittoa oviksen aikaan? Mä olen jostain kuullut, että pitäisi heilutella ennen ja jälkeen oviksen ja joka toinen päivä, että simpat pysyy hyvänä? Minä kyllä ajattelin houkutella miestä jo tänään uusinta kierrokselle...
 

Yhteistyössä