Clomittaret 2013

Vauva haaveissa, onnea oviksesta! :)

Mimmuskainen, hienoa, että siellä vihdoin lääkärit on ottanut vakavasti ja nyt alkaa tapahtua vauhdilla. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvisi jatkoa miettiä, vaan nyt tärppäis, kun näkymät oli noin upeat. Pidän peukkuja! :) Siis syksylläkö eka pari inssiä ja sitten IVF? Varmaan innostuksissasi sekoitit termit. :D

SuAnn, pidän peukkuja! :)

Kivaa, kun näyttää siltä, että täällä alkaa keskustelu taas vilkastua. :)
 
Vauva haaveissa: Jee, onnea oviksesta! :)

Mimmuskainen: Oi mahtavaa, hienoja uutisia!!

SuAnn: Tsempit! Jos vaan maltat (ja ilmeisesti maltat), niin kantsii odotella vielä pari päivää ennen kun testaa jos testaa. :)
 
Kiitos kaikille tsempeistä

Ei ne miehen vanhemmat ollu onneks kauaa ja se meni ihan hyvin. Miehen äiti alko itkeen heti alkuun kun halas mua ja itekin siinä vähän itkin mutta sit olo rauhottu ja juteltiin pienestä ja myös niitä näitä.
Ehkä oli hyväkin että ne tuli tolleen yllättäen, en tiiä millon ite oisin sit pitäny itteeni valmiina meneen heillä käymään. Jotenkin vaan tuntuu että mun vatsa on nyt niin littana ja tuntuu että kaikki vilkasee sitä :/

Vauva haaveissa kiitti <3 välillä mietin mitä muut ajattelee ja että onko tää vähän liian aikasta jo kirjotella täällä, eihän me viä hetkeen oikeesti ees päästä yrittään, riippumatta siitä tuntusko siltä vai ei.. Mutta kun suurimman osan päivästä vaan miettii pikkusta niin sit tuntuu jotenkin että se parantaa vähän oloa kun kirjottelee täällä missä kirjoitteli ennen maaliskuuta tosi paljon ja jotenkin koittaa ajatella tulevaisuutta, kai se on joku toipumiskeino tms..
Jotenkin tuntuu turvalliselta kirjotella täällä, en osaa selittää:/
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea Juuri niin :D Sormet kirjoitti nopeemmin mitä aivot ehti tajuamaan edes, en olis itse varmaan edes huomannut tuota jos et olis sanonut asiasta :D Tässä nyt on paljon muutakin takana minkä takia alkaa tapahtumaan vauhdilla, mutta vaikka ootte täällä kaikki ihania, en niistä viitsi "yleisesti" kirjoitella, kun en kuitenkaan halua, että kukaan tuttu jos niitä täällä pyörii niin tunnistaa minua. Tää paikka on ollu itellä tällänen mukava avautumiseen ja omien tuntojen käsittelyyn. Ja asiaa ei saa kerrottua niin, että minua ei siitä tunnista. =/
 
Mimmuskainen: Tiedän täsmälleen, mitä tarkoitat tuolla kiven vierähtämiseltä sydämeltä, on mahtavaa kun joku vihdoin ottaa huolet vakavasti ja auttaa etenemään edes johonkin suuntaan. Mä kysyin viimeksi lähetettä lapsettomuuspolille julkiselta puolelta ja vähän olkiaan kohautellen lääkäri tuumasi, ettei syytä ole, kun olen kuitenkin raskaaksi muutaman kerran tullut. No tottahan se on, mutta jos onnistuu raskautumaan kaksi kertaa kahden vuoden aikana, niin ei se ihan älyttömän usein tapahdu. Keskenmenoseurantaan pääsee vasta kolmannen keskenmenon jälkeen kuulemma. Onneksi yksityisellä puolella meidät otettiin tosissaan ja nyt on selvät sävelet mitä tehdään ja missä järjestyksessä. On ihanaa, että asialle tehdään jotakin, eikä tosiaankaan vain odotella ihmettä tapahtuvaksi.

Mun ja miehen suku on ottanut oikein asiakseen tarkastella peittelemättä mun vatsanseutua joka kerta ku käydään. Osa jopa kysyy, että eikö niitä lapsia aleta jo tekemään. Se tuntuu pahalta, mutta olen tähän asti niellyt sanani ja ollut hiljaa. Joillekin kaukaisemmille olen jopa sanonut, ettei me vielä tiedetä halutaanko me lapsia! :LOL: Ovat ainakin menneet hiljaiseksi ja on loppunut se kysely...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ovisonnitteluista! :D

luna: Ymmärrän hyvin, mitä tarkotit. :) Ja niinhä se pitää tehäkii, ku itest tuntuu hyvältä. :hug: Tääl voi kirjotella kuitenkii suht anonyymisti ja saada tukea ja päästä purkamaan tuntojaan. Lisäks, ku tää porukka on vielä näin avointa ja kannustavia, ni mikäs täällä kirjotellessa. :)
 




Tiistai 23.7.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Malla84.........42/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Basilika2........39/25-35......ya6/2013......1.c.....................2.lapsi,43v
Emiliaani.......32/29-32.......ya 09/12........2.c......1.lapsi 28v.
Mojito...........32/30-35........ya12/11........tk.............1.lapsi, 26v.
Miyaka..........32/32-34.........ya06............4.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Ambrosia85 ....28/32..............yk 2................g+o....................
Hydrangea....28/29-44........ya1/12...........tk (m+t)........pco,1.lapsi,27v
Grill..............27/30-32.......ya9/11 yk22......2.c......endo 1.lapsi 23v
SuAnn..........27/30.......ya 06/2012.........1.c .......1. lapsi, 31v
Niian.......23/n.28......yk11/ya4/2011....3.c (1.pu).....selitm.1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 22/33-36....ya 4/13..........4. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Seemi..........21/28-41.......ya11/09......3.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Pumppeli.........20/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
plitsis...........18/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
inessa_........17/30............yv6....... .tk........pco,keliakia,2.lapsi,27v
-minävain-.....15/30..............yk7.........3.t+c?...................1lapsi
Mimmuskainen_....16/28-33...ya2/09.......1.Letrozol......selitm,1.lapsi,24v
Kazu87..........13/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
apsu............13/30..............ya 01/12.......tk...............pco,2.lapsi,30v
USL...............12/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. 2.lapsi
marianna87....9/28-29.....ya 11/12.........tk..............pco ja 26v.
dots..............9/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
skorppari82...7/??..............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, hanzku_91, jenninoora, StellaI, hiulu, Hipsunpöpsy


Piinailijat
Grill dpo 12
Ambrosia dpo 10
Niian dpo 9
Hydrangea dpo 4-5



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Mimmuskainen: onnittelut hienoista ultra tuloksista! Nyt vaan noutitte toisistanne ja toivotaan, että se tuottaa positiivista tulosta! ;)Nyt voi olla kevyin mielin kun on hyvät suunnitelmat tulevaisuudelle! Teilläkin on hurjan pitkä matka yritystä takana! :hug:

luna Sulla on niin rankka kokemus takana ettei osaa edes ymmärtää miten raskaalta susta tuntuu. Mun mielestä tottakai voit kirjoitella täällä vaikka yrityshän alkaa vasta sitten kun hyvältä tuntuu ja kroppa on toipunut! Hirmuisesti voimia!

SuAnn Toivotaan, että pääset testailemaan muutaman päivän kuluttua!

Kiva kun tosiaan keskustelu on vilkastunut! Saisi vilkastua myös tuo meidän plussanneiden lista! Mulle ainakin hirmu hyvin sopisi jos se aukeaisi heinäkuun osalta ja ei mua hattaisi jos vaikka mä pääsisin sinne myös! :) Heh! Mä en meinaa testata ollenkaan kun meillä on pe se ultraus niin kai ne siellä näkisi jos näyttäisi siltä, että ahdollisesti raskaus olisi aluillaan. Odotan kyllä jo sitä aikaa kovin kun sitten saadaan tietää otetaanko käyttöön lyhyt vai pitkä kaava ja lääkkeet yms. Voi kun hoidot vaan tuottaisi hyvän tuloksen ja raskaus alkaisi mielellään tämän vuoden puolella!
 
OnneaVauva haaveissa... ja Minnikko oviksista.

Ja Mimmuskainen mahtavia uutisia!

Miyaka pahoittelut negasta :'(

Niian tsemppiä ultraan!

Täällä on tosiaan ollut hiljaista viime aikoina. Kaikki taitaa lomailla. Itsekin olen yrittänyt keksiä kaikenlaista puuhastelua ja muuta ajateltavaa.
Toivottavasti plussahanatkin pian aukeaisi. Kesä on ollut aika hiljaista ja hedelmätöntä:( kesäkuun plussalistalla yksi nimi ja heinäkuu vielä nollilla. Jos saataisiin tähän loppukesälle mukava loppukiri ja paaaaljon plussia!!!

Meillä taisi ajoitusten kanssa kerrankin käydä mäihä. ukkeli kotiutui eilen viikon reissultaan. Ja eilen tuli myös vahvaakin vahvempi viiva ovistestiin (kp19)! Välillä on näköjään hyötyä siitäkin että kierto on mitä sattuu ja pitkä, clomienkin kanssa. Mut vois siis lisätä piinailijoihin, tänään dpo 0.
 
Viimeksi muokattu:
Mä täällä ihmettelen. Aloitin ne Clomit ja söin KP 5-9. Soitin lääkärille ja totesivat ettei tuota ultraa tarvittu seurantaa varten.

Mulla on nyt menossa KP15 ja ei ovista näy. Testit näyttää selkeästi vahvempaa kuin ilman Clomeja, muttei kuitenkaan positiivista. Hymyä en ole saanut ja Clearbluen viivat ovatkin olleet tosi haaleat.

Mulla on aikanaan tullut hymy ihan luomusti KP16 joten en tajua mitä tää mun kroppani puuhaa kun ei edes meinaa enää lääkkeillä tulla aikaisin tuo ovulaatio.

Turhauttavaa...

Niin ja lisätään vielä, että lääkäri siis sanoi ovulaation tulevan Clomeilla yleensä KP11-14 joten siksi mä täällä menetän jo toivoa.

Nyt sit ollaan menossa mökille, jossa testausmahdollisuudet (puhumattakaaan itse actionista) on minimaaliset, joten eiköhän se plussa pärähdä sinne testiin heti huomenaamulla ja mietitään, että miten päästään se hyödyntään! Kerkeääköhän perjantaina sitten enää???

Ideoita :D
 
Viimeksi muokattu:
SookyS: Siis jos sulla tulee luomusti ovis jo kp16, niin miksi ihmeessä ne on määrännyt sut syömään clomeja vasta kp:t 5-9? Kun mun ymmärtääkseni ne joilla on myöhäisempi ovis, syö noilla päivillä ja muut sitten kp 3-7. Korjatkaa toki jos olen ymmärtänyt väärin! Se ovis voi sitten tosiaan tulla vasta joskus kp20 tienoilla... : /
 
Mihinkäs se mun vastaus katosi :D

Grill, mulla tuli ovisplussa KP16 kun raskauduin. Se oli onnettomasti päättynyt kaksosraskaus. Sen jälkeen kierto on sekoillut. Tulin uudelleen raskaaksi KP20 testistä ja se meni kesken heti alkuunsa.

Nyt hymynaama on ilmaantunut KP22 tai KP23 ja ilmeisesti tulisi tosi myöhään tässäkin kierrossa, ellen söisi Clomeja.

Tässä on siis vielä toivoa? :heart:

Ps. musta tuntuu, että luonto on jotenkin mun raskautumista vastaan kun ovulaatio juoksee karkuun vaan enemmän ja enemmän joka kierrossa.
 
Moikka!

Kirjoittelin tänne joskus loppuvuodesta/talvella, mutta sitten lähdin pois, kun tuli vain huonoja uutisia joka ultrassa jne jne... Päätettiin ns. lakata yrittämästä ja miettimästä. Siksi en enää kirjoitellut mitään tännekään. Keväällä oltiin pari kk ilman clomeja, jotta limakalvo saa kasvaa (se oli aina niin kovin ohut, ettei mikään päässyt kiinnittymään). Touko-kesäkuun vaihteessa söin vielä viimeiset clomit, mutta en edes tikuttanut enää ovista, tarkkaillut oireita, laskenut päiviä tms... Koko kesä mentiin ilman ajatustakaan vauvahaaveista. Kunnes eilen aloin laskeskelemaan, että herranjestas, mullahan ei ole ollut kuukautisia kahteen kuukauteen!!! Hain testin apteekista ja TSÄDÄM, vahva plussa! :D 8+3 on viikkoja, maaliskuussa meille tulee vauva. USKOMATONTA. Halusin vaan siksi tulla kertomaan, että muutkin saisivat tästä toivoa ja tsemppiä. Vielä maaliskuussa sanottiin, että tilanne pahenee kaiken aikaa, eikä hyvältä näytä, kun mikään ei pääse kiinnittymään vaikka ovis olisikin. No, niin vain kävi. Ehkä se pari kk ilman clomeja teki hyvää?

TSEMPPIÄ KAIKILLE JA PLUSSIA!!! <3
 
Ihanaa, onnittelut. Tällä palstalla on joku maaginen teho. Tänään on ovistuntemukset koventuneet. Mulla on oudosti koko alapää ihan kipeä. Johtuneeko Clomeista... Halpisliuskaan tuli nyt vahvempi viiva kuin ennen eli ovis lähestyy. Jos se hymykin sieltä putkahtaisi huomenissa! Aina kun tulen tänne ihmettelemään, alkaa tapahtua. Sori mahdolliset kirjoitusvirheet. Näpyttelen puhelimella mökillä.
 
SookyS: Hieno juttu! :)

(Mä sitten mitään listaa muistanutkaan korjata taikka päivittää... Ehkä tänään? :D)

ON: Täällä odotellaan tätiä :)stick:) ja jännätään palautuuko kierto normaaliin ton ekan clomikierron jäljiltä. Ainakin oviksesta vois päätellä niin. :)
 
Ihanaa, suuret onnittelut Matti Katikaiselle!

Täällä tikutellaan vielä ja tänä aamuna viiva oli ehken vieläkin vahvempi kuin eilen(?)! Aloin sitten miettimään että mitenhän vahva sen pitää olla että on todellinen plussa? No, olen iloinen noista viivoista joka tapauksessa, ei oo pitkään aikaan tullu ku vaan haamuja.. Kaikki on siis kotiin päin. Peittoakin on saatu ihan kivasti heiluteltua, joten toivo elää. Välillä vaan tuo heiluttelukin tuntuu niin väkinäiseltä ettei kiinnostaisi ollenkaan. Melkoista suoritusta se on, romantiikasta ei oo tietoakaan...

Noh, anteeksi vuodatteluni, eihän sitä kaikkea voi saada. Ja tiedän olevani valmis suorittamaan vaikka vuoden joka ilta, jos se meille vaan lapsen soisi.
 
Minnikko: Joo se ole enää mitään kovin hauskaa, kun hommat menee ihan täysin suorittamiseksi. Meillä oli tässä kierrossa just ovulaation aikaan ekaa kertaa sellainen ihan hirrrrvee kerta, mistä oli kaikki romantiikka ja yhteys kaukana! Yyyh...
 
Grill: Auts! Noi tommoset kerrat on ihan hirveitä. Meillä mies kyllä yrittää parhaansa että olis tunnelmaa jne. mutta mä en aina vaan pääse mukaan siihen. Välillä haluais vaan sanoa että hoidetaan homma mahdollisimman nopeasti! :( Mä en aina edes kerro miehelle, että on ovisaika, ettei seki ala sit jännittää...Mutta kyllä se taitaa aina arvata ku muutoin oon ollu aika haluton ja sit yhen viikon kuukaudesta ehdottelen koko ajan! ;) Jännä nähdä, palautuuko seksi romanttiseksi sitten taas jos saadaan vauva...
 

Yhteistyössä