Clomittaret 2013

miss_piggy
Täällä kp 4 ja menkkavuoto muuttui nyt aika runsaaksi. Tosin ihan normaalia varmaan ku ekat menkat sitte sen helmikuun keskenmenon :) Pääasia että vuoto sentäs tällä kertaa alkoi, vaikkakin tero-avusteisesti.
Parin tunnin päästä sitten verikokeeseen sitä prolaktiini-hommaa selvittelemään.
 
Neppu ihanaaaaaa, tosi paljon onnea <3 Täältä me muut tullaan perässä toukokuun plussanneisiin <3

skorppari82 Onko nuo keliakiatestit apteekissa ihan hyllytavaraa ja mitä maksavat?

Pahoittelut kaikille joille täti on tullut kylään.

Omituista kuinka erilaiset säädökset on painon suhteen paikoissa. Kysillä ainakin on, että hoitoa saa jos on bmi on alle 40.
Miksei noissa ole yhtenäistä linjaa. Itselläkin on reilusti ylipainoa, mutta ei siitä ole mitenkään ilkeesti koskaan huomautettu, on vaan sanottu, että yritä pitää paino edes samassa, mutta haittaakaa ei olisi jos muutama kilo tippuisi. Ilo on ollu käydä tuolla kun siellä ei painosteta väkisin painoa tippumaan.

Omaa napaa Nännit on olleet hellinä muutamat viime päivät, tuskinpa tuo mitään kuitenkaan on. Lämmöt on olleet n. 0,7 astetta korkeemmalla kuin normaalisti. En vaan halua turhaa alkaa elättelemään toiveita kun sitten taas saa pettyä kunnolla :( Voi tätä pettymysten määrää, tuntuu ettei enää muuta saa kuin huonoja uutisia joka suunnalta, miksei joku asia voisi edes onnistua.

Koska muut piinailijat meinaa testailla? :)

Muokkaus vielä
Osaako kukaan kertoa mistä johtuu kun valkovuotoa tulee tässä kierron vaiheessa, dpo kuitenkin jo 8 menossa =/ Eilen oltiin kaupoilla ja tuntu, että nyt valahti jotain housuihin, luulin jo, että täti tulee kylään, mutta ei. Tänään sama homma.
 
Viimeksi muokattu:

Muokkaus vielä
Osaako kukaan kertoa mistä johtuu kun valkovuotoa tulee tässä kierron vaiheessa, dpo kuitenkin jo 8 menossa =/ Eilen oltiin kaupoilla ja tuntu, että nyt valahti jotain housuihin, luulin jo, että täti tulee kylään, mutta ei. Tänään sama homma.
Mä ihmettelin samaa asiaa kans ja mulla oli vasta silloi dpo4. Ja edelleenkin jatkuu samana, tänään dpo8. Vuoto on ihan valkosta ja nestemäistä, ku saavista yhtäkkiä kaadettais! Toisena hetkenä taas tulee ihan tahnamaista. Tooooodella epämiellyttävää.. :/

Mä en keksi syyttää ku clomeja. Mun kohdalla on ensimmäinen clomi kierto, niin kai se on pistäny vähä ruppia sekasin.. :/ Auttopa varmaan paljo tämä avautuminen ;)
 
Mun rivin vois päivittää huomiselle(huomasin samalla, että olin pistänyt ihan pieleen noi yrityskerrat, eli tätä uutta yritystä km jälkeen on takana "vasta yk9".
Niian.....3/27-28......yk9,ya4/2011....tk(2.c+1.pu)..selitm.1.lapsi,26v
mut voi pistää tuonne taustallakin oleviin,ei oo yhhtään väliä. Yritän nyt aloittaa kesälomaa tästä, kunhan ensin hoidan huomisen Endokrinologi käynnin. Jos hän on sitä mieltä etten tarvitse lääkitystä niin sitten annan asian olla ja kyselen sitä syksyllä kun siirrymme keskussairaalaan ivf jonoon mitä mieltä he ovat asiasta. Tänään siis soitin klinikalle ja kerroin vuodon alkaneen ja he sieltä kirjottivat lähetteen meidän alueen keskussairaalaan ja jäädään sitten odottelemaan että sieltä tulee aika. Ihana toisaalta, että on selkeä tieto että sinne pääsee jos plussaa ei kesän aikana tule ja jos tulee niin vielä parempi. Yritän nyt unohtaa koko asian (helppoa se ei ole), mutta rennommalla otteella joka tapauksessa. Kyllä tänään taas ärsytti avata facebook, kun kaksi vauvamasua samalla sivulla heti pällistelemässä. Miten mulla voikin olla kaikki tutut samaan aikaan raskaana. Mistä mua rangaistaan?! :headwall:pakko ajatella vaan, ettei niiden raskaudet ole multa pois, mutta kyllä oon niin kateellinen heille.

Piinailijoille kovasti tsemppiä, toivotaan että nyt alkaa rytisten tulemaan niitä plussia!! :)
 
NiQ, 30 tabletin pakkauksen hinta oli vähän reilu 100e, mutta mä sain siitä jostain syystä kela-korvauksen, eli hintaa jäi n. 70e. Joku muu täällä sanoi että ei ollut saanut femarista korvausta? Toivotaan ettei sun tarvitse niitä hakea :)

Miimuli :hug: Kantsii kyllä varmaan soitella gynelle... Mä kans pelkäsin ettei terot enää auta kun edellisen satsin jälkeen meni 8 päivää menkkojen alkamisessa, niin gyne sanoi että jos ei terot auta niin sitten on joku toinen lääkevaihtoehto. Jos ei teroilla tuu menkat niin silloin on ilmeisesti estrogeenitasot liian alhaalla (ja siltä musta kyllä silloin tuntuikin) :/
 
Ihana Neppu :heart: Toivottavasti me seurataan sua pian plussanneisiin :) Ihanaa raskausaikaa :kiss: Kiitos lomatoivotuksesta :)

NiQ Kiitos :) Oi espanja, mä oon haaveillu pienestä asti et pääsis sinne. Hyvää ja rentouttavaa lomaa :heart:

Tsemppiä uuden kierron aloittaneille sekä piinailijoille ja paljon plussa tuulia, toukokuun plussatili auki :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Neppu_
NiQ
Koskas Mimmuskaisella ja RuutuAkalla on testauspäivä? Ainakin olot kuulostaisi hyvältä! :) Tsemppiä teistailuun! Esikoisen odotusaikana ainakin muistan ennen plussausta juuri tuon ison valkkarimäärän joka vaan paheni parin ekan viikon plussauksen jälkeen... Vähänkö juoksin kymmenen kertaa päivässä vessaan tarkistaan lorauksen värin :D

Hanzku Ollaan kerran aiemmin oltu Costa del Solin aurinkorannalla, tykkäsin tosi paljon. Nyt mennään Barcelonan lähelle. Vähän jännittää miten lentäminen sujuu tuon vajaa 2v:n kanssa, kun virtaa riittää! :)

On: Täällä tissit on kipeänä, kuvottaa ja väsyttää ihan hirvittäästi. Jo kolmena päivänä peräkkäin on pitänyt ottaa päikkärit, vaikka en niitä juurikaan ole harrastanut. Ja toi valkkariongelma on rantautunut tännekin... Pregcheckin testi näytti haaleaa viivaa, mutta odotettujen menkkojen alkamiseen on vielä se 3-4pv, joten testaan varmaan siihen asti joka päivä kolme kertaa päivässä :D
 
NiQ No mieli tekis testailla kokoajan, mutta kai se on maltettava vielä jokunen päivä, mulla on yks apteekin oma testi tuolla kaapissa jemmassa vaan. Eikös se vaaleekin viiva plussaa meinaa? :heart: Jospa se vahvistuis nyt päivä päivältä.
 
NiQ Ooh, varovaiset onnittelut :)

On: Vellova olo mahassa jatkuu, kävin ostamassa nyt vielä pregcheckin ovistestejä, kun niitä joku teistä kehui :heart:
Tässä tämänpäiväiset (kp18) viivat, ylempis amazonin kautta tilattu liuskatesti ja alla pregcheckin:

Olipa nuo nyt vääriä viivoja pco:n takia tahi ei niin peittoja pitää pöllytellä tänäänkin ;)
 
Hanzku me ollaan sitten ehkä samoihin aikoihin ivf-rumbassa. Toivotaan tietty ettei kummankaan tarvii sinne asti mennä vaan tärppäis tässä jo ennen sitä! Kiitos lomantoivotuksista, tekee kyllä niin hyvää! :heart:

Kiitos kovasti neppu! :kiss: Toivon sulle aivan ihanaa odotusaikaa! :heart: Me koitetaan täältä tulla perässä sinne plussapuolelle!! :)

Oi NiQ, peukut pystyssä viivan vahvistumiselle ja ihanaa lomaa teillekin! :)

Mimmuskainen mä en ole vielä tutustunut keliakiatesteihin, en osaa vielä kertoa..vasta suunnittelin, että voisin testata. Toiveikaspuhui, että sellaisen saa apteekista kotitestinä eli veikkaisin, että hyllytavarana on, en tiedä paljonko maksaa..

Niian :hug:

ON: Mulla tosiaan tänään kp3, neppu poisti mut piinailijoista, mutta unohtui vissiin nuo kp:t päivittää :) Että josko joku seuraavaa päivitystä tekevä laittaisi mulle huomiselle kp4 ja yritysvuosia 2,5. Mä oon nyt varmaan reilun viikon hiljaiselossa, otan vähän taukoa ja keskiviikkona reissuun :) Tsemppiä naiset siihen saakka!! :)
 
Koskas Mimmuskaisella ja RuutuAkalla on testauspäivä? Ainakin olot kuulostaisi hyvältä! :) Tsemppiä teistailuun! Esikoisen odotusaikana ainakin muistan ennen plussausta juuri tuon ison valkkarimäärän joka vaan paheni parin ekan viikon plussauksen jälkeen... Vähänkö juoksin kymmenen kertaa päivässä vessaan tarkistaan lorauksen värin :D

Hanzku Ollaan kerran aiemmin oltu Costa del Solin aurinkorannalla, tykkäsin tosi paljon. Nyt mennään Barcelonan lähelle. Vähän jännittää miten lentäminen sujuu tuon vajaa 2v:n kanssa, kun virtaa riittää! :)

On: Täällä tissit on kipeänä, kuvottaa ja väsyttää ihan hirvittäästi. Jo kolmena päivänä peräkkäin on pitänyt ottaa päikkärit, vaikka en niitä juurikaan ole harrastanut. Ja toi valkkariongelma on rantautunut tännekin... Pregcheckin testi näytti haaleaa viivaa, mutta odotettujen menkkojen alkamiseen on vielä se 3-4pv, joten testaan varmaan siihen asti joka päivä kolme kertaa päivässä :D
Varmaan perjantaina dpo 12 uskaltautuu ensimmäisen kerran testailee herkällä. :)

Mutta noi viiiiivat! Uijui! Kylläpä se haaleeki viiva usein sitä itteään tarkottaa! Sormet ja varpaat ja kaikki muutki liikkuvat elimet pystyyn viivojen vahvistumiselle!:heart:
 
Niian kilpirauhasarvoista vielä, kun vastikään kävin kuuntelemassa endokrinologin pitämän luennon. Hän nimenomaan sanoi, että raskautta yrittävällä naisella optimaalinen TSH-taso olisi 1-2. Monikaan lääkäri ei tunnu olevan tästä tietoinen tai ei ota asiaa vakavasti. Ja lääkitystä ei tietenkään ole tarpeen käyttää lopun elämää, jos TSH pysyy ilman lääkitystä kuitenkin viiterajoissa.

NiQ täältä kans varovaiset onnittelut, toivotaan että viiva vahvistuisi :heart:

ON: Mulla tänään folliultrassa sellaiset näkymät etten oikein tiedä mitä ajatella. Aikaisemmin oli yksi johtofolli, nyt yksi 19 millinen ja yksi 21 millinen. Toinen oli siis kirinyt kasvussa. Ovulaatiotesti näytti eilen plussaa (tänään siis dpo 1) ja peittoja tuli tietenkin heiluteltua. Tänään lääkäri totesi, että yrityksen vois jättää tältä kuulta tähän. Kaksosraskaus ois tietenkin riskiraskaus jo itsessään, mutta lisäjännitystä tuo se että kuulun jo valmiiksi riskiryhmään. Mun kohdunkaulaa on aikaisemmin operoitu, joka voi lisätä ennenaikaisen synnytyksen riskiä... No, tehty mikä tehty, nyt ei kai auta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää :D
 
Viimeksi muokattu:
Heipat kaikille vanhoille ja uusille!
Ihanaa, täällä on pitkän tauon jälkeen positiivista säpinää! Onnitteluja plussanneille ja niille, joiden oireet vaikuttavat lupaavilta :)

Viikko sitten kärsin yhden päivän lapsettomuustuskaa pahemmin kuin kertaakaan tähän asti. Itkusta ei tullut loppua ei sitten millään. Paitsi seuraavana päivänä.

Lauantai-aamuna ovulaatiotesti näytti plussaa ja urakoitiin miehen kanssa kolmena päivänä peräkkäin. Eli summa summarum, viimeisetkin clomit toimivat, toimisipa nyt kaikki muukin. Muuten iskee kyllä epätoivo. Nyt yritän olla pari viikkoa ajattelematta asiaa.
 
NiQ
Kiitos kaikille! :hug: En kuitenkaan vielä uskalla asiaa ajatella enempää, tokihan oon jo kolme pc:n liuskaa tuhlaillut ja pitää käydä puolen tunnin välein tarkistamassa vanhoista tikuista että vieläkö ne viivat siinä on. Eilisiltana dpo9 tein ekan roskishaamun, tänään aamulla dpo 10 viiva oli jo vähän selkeämpi ja nyt illalla piti vielä kerran kusaista tikkuun, on se niin kivaa vaan! :D Ja nyt siihen tuli ihan sellainen viiva, jonka mieskin näki. Eli silloin siinä on viiva! Heti kävi mielessä, kun viivat noin aikaisin jo näkyi ja vahvistuukin näköjään aika vauhdilla, että an kyydissä yksi vai kaksi matkustajaa. Kumpa nyt vain pysyisi, oli sitten yksi tai kaksi :) Folliultrassahan lääkäri oli näkevinään kaksi samankokoista follia ihan peräkkäin. Nyt pelottaa vaan heti jo kaikki kemialliset ym. Anteeksi, kun tänne valitan tällaista :(

Karamellille suurensuuri halaus :hug: Toivotaan, että tämä olisi se keväinen kierto nyt josta tulee tammivauva! :)

Lunalle ihan hirmuisesti tsemppiä huomiseen ultraan! Tuu heti kertomaan kuulumiset meille! :heart: Muistan kun esikoisesta nt-ultra jännitti niin hirvittävästi että itkin miehen kainalossa edellisen yön ja nt-ultraan mentiin sitten rouva silmät turvoksissa :D

Miyaka ainakin noi sun viivat näyttäisi vahvistuvan ihan loogisesti, mullahan pco teki sitä että välillä näytti testit melkein plussaa ja sitten yhtäkkiä taas ihan blancoa. Nyt vaan tsemppiä, että yrityksen tuottaa parin viikon päästä tulosta! :)

Toivotaan, että Skorpparille ja Hanzkulle tulisi kesällä iloisia uutisia, ettei tarvitsisi ivf-rumbaan lähteä! :heart:

muoks! Tossa toi ihanuus! Anteeksi jos jotakuta ärsyttää kuva :(

 
Viimeksi muokattu:
NiQ: IHANAA! Mahtavaa! Kuulostaa niin hyvältä ja lupaavalta!
Mulle lääkäri sanoi, että jos on kerran tai ainakin kaksi plussaa on saanut, ei kannata enää testailla. Tapahtui mitä tahansa, viivat eivät voi enää hävitä (vaikka olisi tositosi varhainen km) vaan se hcg vai mikä olika, ei poistu elimistöstä kuin kuukausien päästä. Outoa?
Mutta raskaana taidat olla! <3

Onnittelut siis täältä!

(Ja joo, täälläkin yhä pelätään kemiallisia, kohdunulkoisia, tulevia km:ä...)
 
NiQ
Neppu En mä vaan pysty oleen testaamatta, tänäänkin kävin ostamassa kaksi pakkausta lisää pc:n testejä. Ne on ihan ylihalpoja tossa lähikaupassa, maksaa vain 2,09e/2kpl paketti. Mullehan syksyllä osui se viallinen Predictor Early käsiini, joka näytti hienon plussan joka sitten "katosi" kun testasi toisenmerkkisellä. Jäänyt vissiin jotain traumoja :D

Tietäiskö joku, että kun mun virallinen testipäivä on 10.5 että pitääkö mun silti soitella lapsettomuuspolille mun tilanne vai soittelenko suoraan neuvola-aikaa? Polilla viimeksi vain keksityttiin suunnittelemaan ensi kiertoa, eikä tullut puheeksi että mitä teen jos testi onkin plussa.
 
NiQ: En mäkään pystynyt... Taisin tehdä viisi vai kuusi yhteensä, kunnes lopetin. Tosin kaappiin jäi vielä yksi. Ehkä täs joku päivä teen senkin :headwall:

Mun piti soittaa omalle lapsettomuuspolille ja sain sieltä ensimmäisen ultra ajan jo rv 7, kun muuten se on vissiin vähän myöhemmin. Joten luulen, että ainakin kannattaa soittaa sinne ja kysyä. Ja visisin niiden pitää lain mukaan pitää vielä jotain tilastoakin hoidoista plussanneista.
 
Virallisena testipäivänä soitin vasta, vaikka testailin muistaakseni jo kolme päivää ennen sitä. Se hoitaja kyl sanoi, että olis pitänyt soittaa heti kun on saanut ekan kerran plussan. Mut en mä uskaltanu.
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
NiQ




Tiistai 7.5

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........89/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Syystuuli74....39/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Seemi............33/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83....32/26-28....yv2,5....1pu+pr+m+ins....pco/ovl,1.lapsi,29v
Malla84......31/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
RuutuAkka......31/33-36 .......ya 2012.............1.c+t............pco,27v
NiQ.................29/32............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..29/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........27/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
YAW.................27/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
tarana......26/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
Niian.....26/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........25/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....25/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....23/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........23/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........21/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
-minävain-.....20/30..............Yk5.........1.t+c...................1lapsi
Miyaka.........19/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....17/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi
Stiina............17/??............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Sarona..........17/31-40……...ya8/09......1.f+m+t..............pco,1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 11/28-30....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea....10/31-44...yk14/ya1/12..5.ax2+mp+p+2.ins+lpco,1.lapsi,27v
inessa_........10/30............yv6....... .1.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Heipa….........7/18-56……...ya11/11......1.fx2...............ovl,2.lapsi,32v
hanzku_91........7/29..........ya1/11.......tk/7.c.3ins.3pr)......selitm,1.lapsi
Enna_.............7/31-37........yk9............3.c............pk,ovl
miss_piggy.-..5/30-70.....ya2/12/yk10....1.c........1.lapsi, 31v.(kkm 2/13
skorppari82..4/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c).................1.lapsi,29v



Piinailijat

NiQ dpo 11
Mimmuskainen dpo 9
RuutuAkka dpo 9
YAW dpo 9
dots dpo 3




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v


toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v






Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ ja Ansku83



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
Paljon, paljon onnea Neppu ja NiQ :flower:
Nauttikaa fiiliksestä ja yrittäkää siirtää huoli syrjään, vaikka se varmasi vaikeaa onkin.

Kiitos Sarona kilppariviestistä! Olen kyllä niin onnellinen, että se ovulaatio meni ohi viimeviikolla ja hakeuduin toiselle lääkärille, joka määräsi ne kilpparilääkkeet. Vaikka vaikutusta ei taatusti ole vielä havaittavissa, niin plasebo efektillä tunnen itseni jo nyt paljon virkeämmäksi. Toivottavasti myös Niian saisi avun kilpparilääkkeistä!
Aiheuttaako kilpparin vajaatoiminta tiputtelua? Olen siitä silloin tällöin kärsinyt ja nytkin saan viiruja paperiin... Ärsyttävää! Se aukkari ja folliultra on vasta kahden viikon päästä, joten nyt ei tarttis kk:n alkaa, ettei tarvitse aikaa lähteä siirtämään.

Niian: Kyllä täälläkin ollaan niiiin vihreitä kateudesta, kun kaverit työntää niitä vauvakuvia facebookiin. Ja vaikka boikotois facea, niin ei siltä lepertelyltä pysty välttymään. Jokseenkin harmittaa ystävät, joita olen ollut tukemassa heidän lapsettomuusprosessissa ja jotka nyt ylisanoin ja vuolaasti ylistää vauvantuoksuista arkeaan. Ymmärrän kyllä, että heillä on syynsä onneen, mutta kyllä hekin voisivat vähän ymmärtää kun tästä meidän tilanteesta kuitenkin ovat tietoisia!!!
Jos/kun itsellä joskus tärppää, niin lupaan kyllä olla hieman korrektimpi.

Täällä tulleista plussista olen kuitenkin aidon iloinen! Itselle tulee oikein tsemppifiilis, kun näkee/kulee täällä jonkun "nimimerkin" plussanneen =)
Peukut on kyllä varmasti jokaisen plussanneen puolella ja niiden, jotka omaa plussaa vielä odottaa!!
 
Mulla tänään siis vasta kp26 eli huomiselle ei tarvi mun kovalle päivittää mitään. Ei mitään tuntemuksia et menkat alkais, tämähän oli eka clomikierto ja kaks jättifollia oli. Nyt siis jännäillään vielä muutama päivä ;)
 

Yhteistyössä