Clomittaret 2013

Jibbiii! Soittivat naikkarilta ja jos ei jälkitarkastuksessa mitään löydy niin mietitään miten kierto käynnistetään (jos ei ole jo käynnistynyt) ja sitten vaan heti kun vuoto alkaa niin soittoa hormoonipolille ja piikkia mahaan :D

Aijai, nyt en malttais odottaa, joten varmaan parempi mennä tuhlaamaan tätä malttamattomuutta vaikkapa pururadalle niin saan itseni omaan tavoite painoon asap :)
 
Nepulle hurjan isot onnittelut ja tarrasukkia matkalle! Ihanaa kuulla positiivisiä uutisia! :) :heart:

Muoks. Kuumat aallot palannu samanlaisina, ku sillä vkolla ku clomeja söin ja valkkaria tulee ku saavista kaatamalla? :eek: Tuntuu ihan siltä et olis ovis tulolla, mutta tuskinpa sitä nyt tulee ku tänään pitäis olla dpo4. Kai tuo kuuri on saanu vain vähä ruppia sekaasin!:)
 
Viimeksi muokattu:
Mua pelottaa että tässä käy niin että ekasta pistoskerrasta tultiin raskaaks mutta nyt ei enää pistot riittäis vaan toi keskeytys olis tehnyt jotain tuhojaan tuonne.. mutta eihän se niin voi olla - eihän ?

mut kyl täs nyt toi 2 kg lähtee.. ihan vaikka vaan paastoamalla tarvittavat paripäivää :D Ei vainee.. runsaasti vettä ja liikuntaa ja sopivasti ravintoa niin kyllähän ne lähtee :)
Onneks tässä on sentään vielä se 2 viikkoa siihen jälkitarkastukseenkin, niin ei olla niin kusisukassa. Muistan viime marraskuulta sen painonpudotusahdistuksen.. kotivaaka näytti sitä mitä toivottiin, naikkarin vaaka ei.. mutta koska muuten mussa oli tapahtunut niin isoja muutoksia potkunyrkkeilyn takia niin myönsivät ettei se bmi ole niin tarkka - varsinkin kun näkee sen muutoksen :)
 
Ambro, no jos ei ole kuin parista kilosta kyse, niin eiköhän se helpolla lähde. :) Jos kuitenkin jo kerran oot ollut raskaana, niin seuraavahan voi tulla jo helpommalla.

ON: Prismareissulla uskaltauduin pitkästä aikaa ovistestihyllylle. Yleensä oon tilannut PC:n liuskat netistä, kun pelkään että törmään tuttuihin paketti kädessä. :D Huomasin, että liuskojen hinta oli halventunut viime kerrasta (kuten täällä joku taisi jo mainitakin). Oli vaan 7,75 € se 10 tikkua. :) Jännää, kohta pääsee toivottavasti jo dippaileen. :)
 
NiQ




Perjantai 3.5

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........85/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
skorppari82..38/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Syystuuli74....35/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Seemi............29/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83....28/26-28....yv2,5....1pu+pr+m+ins....pco/ovl,1.lapsi,29v
Malla84......27/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
RuutuAkka......27/33-36 .......ya 2012.............1.c+t............pco,27v
NiQ.................25/30............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..25/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........23/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......23/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................23/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....22/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........21/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....21/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....19/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........19/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........17/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
-minävain-.....16/30..............Yk5.........1.t+c...................1lapsi
Miyaka.........15/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....13/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi
Stiina............13/??............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Sarona..........13/31-40……...ya8/09......1.f+m+t..............pco,1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 7/28-30....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea..6/31-44...yk14/ya1/12..5.ax2+mp+p+2.ins+l.pco,1.lapsi,27v
inessa_........6/30............yv6....... .1.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Heipa….........3/18-56……...ya11/11......1.fx2...............ovl,2.lapsi,32v
hanzku_91........3/29..........ya1/11.......tk/7.c.3ins.3pr)......selitm,1.lapsi
miss_piggy.-..1/30-70.....ya2/12/yk10....1.c........1.lapsi, 31v.(kkm 2/13
Enna_.............3/31-37........yk9............3.c...................pk,ovl



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c).................1.lapsi,29v




Piinailijat

Neppu dpo 14
Skorppari82 dpo 14
Niian dpo 10
NiQ dpo 7
Mimmuskainen dpo 5
RuutuAkka dpo 5
YAW dpo 5
dots dpo -1




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Laitetaanko Neppu jo huhtikuun plussanneisiin? :) Teitkö sen digin? Onko tiputtelu pysytellyt poissa?

Mitäs Skorpparille kuuluu?

Pahoittelut Hanzkulle tädin tulosta :stick: :hug:

RuutuAkka Mulla kans on tullut Clomeista hirveet kuumat aallot, yleensä pahin kuumailu-aika on ollut noin viikko clomikuurin jälkeen, huooooh! Onneksi oli viimeiset clomit tähän kiertoon. Laitoin sut piinailijoihin, huikkaa jos haluat pois :)

Ambrolle tsemppiä painonpudotukseen! Itse täällä myös koitan kovasti laihdutella, tosin nyt on iskenyt paha turnausväsymys kun paljon on pudotettu, mutta paljon on vielä jäljellä... Jaksuja! :heart:

on: kovat menkkajuilinnat ollut nyt muutaman päivän ja välillä pistää terävästi tuonne kohdun/vasemman munasarjan kohdille. Tosin se ei kerro vielä mistään mitään, koska ne kuuluu lähes jokaiseen loppukiertoon mulla :LOL:
 
Heipähei kaikille

ja paljon kiitoksia tsemppailuista Hydrangea, Neppu_ ja Skorppari82 :) Tsemppiä ja onnea tässä tosiaan tarvitaan :)

Nappasin tänään kolmannen clomin - ja sivuoireitta täälläkään ei olla selvitty, mulla on eilisillasta asti tuntunut sellainen jännä kuumotus poskilla - olisikohan tämä sitten niitä kuumia aaltoja? Pientä päänsärkyäkin on ollut mutta ei onneksi mitään sen pahempaa. :)

Malttamattomasti odottelen ens viikkoa että pääsisin ovulaatiota tikuttamaan ja ihka ensimmäinen folliultrakin jänskättää, se onkin mulla ensi viikon keskiviikkona, eli kp 11 eikä kp 10 niinkuin tuolla aikaisemmin kirjoittelin. :) Saa nähdä onko clomit saaneet mitään aikaiseksi...
 
Kiitos RuutuAnkka.

Hanzku, pahoitteluni vielä tädistä! <3

Niq: EIIII, ei vielä plussanneisiin. Huomiseen ainakin odotettava vielä, kun on oikea testi päivä eli pp14. Katsotaan sitten...
Tiputtelu ainakin toistaiseksi pysynyt poissa. Ja parempi ois pysyä.
Digi kertoi 2-3 viikkoa. Vähän liikoja kyllä... Mutta toivotaan ettei sekään olisi paha asia.
Mutta sulle tsemppiä piinailuun!!

Ambrolle tsemppiä treenailuun! <3
 
YAW
Nepulle onnittelut! :heart:

on: clomit ja luget vissiin tehoo, tänään on (mulle: JO!) kp23, eikä vuotoa, eikä tiputtelua ole näkynyt- jei! :D DPO 5 on menossa ja luget tosiaan käytössä nyt ensimmäistä kertaa.
Kovasti jännittää että miten pitkä mun kierrosta tulee, epäilen kovasti sellaista vähintään 31-35 päivän kiertoa, mutta tosiaan vielä ei osaa sanoa =)
Sivuoireita tuli ekasta lugen laitosta: huono olo, alkoi oksettamaan kamalasti, mutta melko pian meni ohitse. Nyt on ollut melko normi olo, jos ei orastavaa tissikipua lasketa :) Sekin vissiin kuuluu lugejen oireisiin, joten siitäkään ei voi mitään päätellä :D

Tällä kertaa hyvillä mielin kierron suhteen :heart:
 
miss_piggy
Voisin nyt liittyä myös ku viimeinki alkoi uus kierto! Jipii! Tänään apteekin kautta töistä kotia ja sunnuntaina saa aloittaa clomit :)

miss_piggy, kp 1/30-70, ya 02/12/yk 10, 1.clomi, 1.lapsi, 31v.(kkm 02/13)
 
Mulle voi päivittää huomiselle 4/31-37 yk9 3.c eli ei tuonut taukokierto plussaa vaikka ovis tulikin (tosin myöhään).

Kävin julkisella ensikäynnillä viime kierrossa. Miehen simpat pitäisi olla sellasia, että raskaus pitäisi olla ihan mahdollinen eli nyt mennään 2-3 kiertoa vielä pelkillä clomeilla ja elokuussa on sitten inssi jos ei ole tärpännyt ennen sitä. Tärppiin en kyllä mitenkään jaksa uskoa... :( No leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Nepulle onnea :heart:

Muille tsemppiä kierron eri vaiheisiin! Tekstiä on tullut niin paljon, että en pysty kaikkea kommentoimaan :)
 
Tsemppiä Ambrolle painonpudotukseen ja hienoa, että saatte jatkaa hoitoja saman tien! :)

Kiitos kysymästä hydra ja NiQ, mutta täälä ei tosiaan mitään toivoa. Tuhruttelua edelleen ja toinenkin negatesti tehty. Lämmön myös laskussa, eli todellakin vaan odotan, että alkaisi uusi kierto. Mulla on aina joku 4-5 päivää minituhruttelua ennen kunnon vuotoa, että tää odottelu ei oo mitään uutta. Tää on tyhmin vaihe kierrossa, kun tietää ettei mitään toivoa, mutta ei pääse vielä uutteenkaan yritykseen.. Mutta odottelen, että nyt viikonlopun aikana pääsen uuteen kiertoon.

Hydra mä kans tilaan aina kaikki ovis- ja raskaustestit netistä just sen takia, etten haluu törmätä tuttuihin ostoskori täynnä kyseisiä paketteja :D

Toivottavasti NiQ juilinnat enteilisi hyvää :)

ON: melko masisfiilis ollut, kun taas toivo menetetty tältä kierrolta (ja vähä koko touhusta) ja tuntuu, että nyt taas KAIKKI muut saa niitä vauvoja ja esittelee kuvia niistä facebookissa ym :mad:
Onneksi on kohta viikonloppu ja ensi viikolla lomareissua mielenpiristykseksi :)
 
Testien ostosta - mäkin alussa ostin vaan netistä, kunnes löysin just prismasta pregchekei ja sen jälkeen totesinkin että mulla just pregcheckit näyttää esim ovulaation just silloin kun se on :)
Mutta kyllä mäkin jemmaan ne testit esim kasvisten alle tai maitopurkkien :LOL:

Mulla on ihan hirveen kova luotto siihen että ekasta OI:sta jo tärppäis :/ kun tärppäs viimeksikin. Clomeilla kun ei saatu aikaan oikeastaan yhtään mitään - tai siis saatiin toki follit kasvamaan ja ovisplussat mut silti.. tuntu et meni 6 kiertoa sillonkin ihan hukkaan :D

Ulkona on aivan ihana ilma! Pitää kiskoa myöhäinen aamupala (mannapuuroa namskis!) ja lähteä sitten matelemaan tonne kaduille.. =)

Mitäs viikonloppusuunnitelmia neitosilla on?
 
miss_piggy
Ite tilailen testit nykyään ebaysta, ja joskus huuto.netistä. Itellä vkloppusuunnitelmissa on, että lähtis huomenna käymään vanhemmilla, äiti sais värjätä mun hiukset :) Odotan myös että tää kuukausi menis äkkiä kun päästään muuttamaan isompaan kämppään, 3h+k ja oma parveke, jota meillä ei oo vielä tähän mennessä ollut :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Mulle on taitanut ilmestyä yksi kp liikaa. Tänään siis vasta kp 6. :)

inessa, meillä onkin sitten folliultrat samana päivänä. :)

miss_piggylle ja Ennalle pahoittelut uudesta kierrosta. :hug:

skorppari, jaksamista ja aurinkoisempaa mieltä. :hug: Lomareissu kuulostaa hyvältä. Pieni irtiotto arjesta tekee varmasti hyvää. :)

Ambro, mä taidan huhkia viikonlopun puutarhassa, kun lupaa upeaa ilmaa. :)

ON: Heräsin juuri todellisuuteen ja tajusin, että edessä tosiaan on jo toinen inssi. : / Tuskin tän kierron jälkeen enää sitä yhtä enempää yritetään. Voi siis hyvin pian olla meilläkin ivf edessä. Toisaalta on hyvinkin luottavainen mieli, mutta toisaalta taas epäonnistuminen pelottaa, kun tietää sen vievän taas lähemmäksi rankempia hoitoja. Toisaalta haluaisin uskoa meidän lääkäreitä, kun sanoivat jo viime kierrosta, että ihan 100% onnistumista ei uskalla luvata, mutta hyvältä asiat kuitenkin näytti. Alan olla taas tosi väsynyt tähän yritykseen, vaikka meillä matkaa onkin takana monia muita vähemmän. Loppukevät töissäkin tulee oleen kiireinen ja vie varmasti loputkin mehut. Olisin jo niin valmis jäämään kesälomalle... Mieluiten äippälomalle...
 
Viikonloppusuunnitelmia...varmaan pyöräillään lapsosen kanssa ja ulkoillaan muutenkin. Uimassakin olis kiva käydä.

Ihan hämyä kun olen (vastoin ennakkoajatuksia) tikutellut ovista ja se oli muka tulossa, olojen, limojen, testien mukaan mutta sitten plaah taas kerran alkas viivat hailenemaan ja olot lakkas. Mä en sit vissiin ollenkaan ovuloi ilman clomeja. Ttu mitä p*skaa!
 
Kp15 ja pitäisi aloittaa terot tänään... niin tuli mieleeni, että onko niistä haittaa mahdolliselle ovikselle?
Vai pitäiskö jättää ottamatta ja katsoa miten pitkään menee ennenkuin menkat alkaisi ilman tero-apuja?

Mun tilannehan on se, että painoa on aivan jäätävän paljon ja mun pitää saada sitä pudotettua ennenkuin pääsen hoidoissa seuraavaan vaiheeseen (jos ja KUN apuja tarvitsen), eli inseminaatioon. Seuraava lekuriaika mulla on vasta elokuun alussa.

Eka clomikuurihan mulla ei tehnyt mitään tuolla sisuksissa, sen takia kai lekuri ei tähän toiseen clomikuuriin laittanut mulle seuranta-ultraa vaikka annostus tuplattiin, syön clomeja kp 5-9.

Jos jatkaisin noita clomien nappailuja elokuulle, niin ehtisin syödä niitä 5 kiertoa ennen seuraavaa lekuria ja sitten tulisi tuo kuusi kiertoa clomeja täyteen. Turhaanhan mie niitä syön tän painoni takia, kun ei niistä taida näin ison ylipainon takia apuja olla (ovistikut näyttäneet kp 10 lähtien todella todella hailakoita viivoja). Menee vähän kuin hukkaan noiden syöminen.

Mietin, että joskos jättäisin noi terot ja clomit ottamatta kesä-aikaan ja yrittäisin laihdutella mahdollisimman paljon. Vähän niinkuin lomaa pitäisi...ähh, en tiedä.
:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Miyaka:Voithan jättää syömättäkin ja ekku laihdutella jos siltä tuntuu :) Ite en meinaa enää teroja syödä, nyt ku sain niillä vuodon alkamaan helmikuisen keskenmenon jälkeen, niin annan annan niiden olla, ja otan käyttöön sunnuntaina vain pelkät clomit.
Vähän kyllä jännättää, että mitenkä itellä toimii nuo clomit. Mulla ei mitään pahaa ylipainoa oo ollu, mutta 5kg oon saanu tässä keskenmenon jälkeen tiputettua, ja ihmettelen ku ei oo tullu ees takas vaikka oon nyt syöny taas vähän löysemmin. Mulla kyllä kilot lähti tuolla Jutta G:n dieetillä aikasta hyvin :)
 
-minävain-...kp16/30...Yk5...1 t+c...1lapsi

Mä voisin kans liittyy tänne.. Lääkärissä kävin tutkimuksissa todella epäsäännöllisen vuodon takia ja tuloksena oli että mun munasarjojen (vissiin?) limakalvo oli todella todella ohut ja sen takia en ovuloi ja hormoonia ei erity tarpeeksi. Sain terolut kuurin jonka aloitin kp15 ja sitten kun uus kierto alkaa niin kp 3-7 pitäisi syödä clomeja.. en oo ku netistä lukenu näitten vaikutuksista mutta onko näitten lääkkeiden avulla oikeasti mahdollista raskautua? =)
 
NEPPUUUUU ONNNEAAA IHAN MIELETTÖMÄN PALJON!!!! :heart:

Pikaista vilkaisua harjoitin...täytyy lukee tarkemmin jossain vaiheessa!
Eilen tuntu mahassa jo siltä et vuoto vois alkaa, mut ei sit niiku väkisi! Ke oli vika terolut! No, kunha nyt ei ihan mahottomii sit venytä! :D Sit meikästä tulee taas myös virallisesti clomitar! :D Ihan järetön nuha vaan hyökkäs jostain (+viikon tirskunu ihan holtittomasti), en tiiä onks tää jotai allergista vai lunssiko on tulossa! Aiemmin ei siis oo allergiaa kyl havaittu keväisin!

ISOHALI kaikille muille! :hug:
 
Neppu - Onnittelut täältäkin! Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin. Olisikohan sulla siellä kaksi pikkuista aluillaan kun noin aikaisin näyttää testeissä? Silloinhan tuplahormonit kehissä. Oliko sulla tässä kierrossa kontrolliultraa missä ois saanut osviittaa asiaan?

(.) En nyt jostain syystä saa punaista väriä valittua.. mut tänä aamuna saatu hymynaama ovistestiin :) Eilen illalla oli jo aika vahvoja tuntemuksia, mut eiköhän se dpo0 ole vasta huomenna lauantaina. Joten tämä tyttö liittyisi piinailijoihin!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos ihanat :heart:

Hydra voi olla et taukoilen elokuuhun asti,mut ainakin tämän kuun.

skorppari mikä tilanne? :) aijotko varata ivf hoitajalle juttelu aikaa ennen ivf hoitoja? mä varasin tohon kesäkuun lopulle, jos se vähä helpottas jännitystä/pelkoa.

Tervetuloa uudet :wave:


on. ollaan lähössä loppukuusta lomalle jee ihana aurinko,ihana meri, ihana lämpö :) :heart:
 
Miyaka onko sulle annettu mitään osviittaa paljonko pitäisi painoa pudottaa jatkohoitoja ajatellen?

Hassua ettei sun kohdalla ilmeisesti ole edes mietitty suurempaa annoskokoa? tosiaan kun kaikille ei tuo 1tbl vuorokaudessa riitä - tai sitten ymmärsin annostuksen väärin - en jaksa alkaa sivuja taaksepäinkään kelailemaan :)

Meillähän oli ekaks clomeja ja sitten tieto siitä että bmi:n pitäisi olla se ja se jatkohoidoissa. Mulla ei onneks ollut kovin pitkä matka siihen tavoitteeseen ja jos rehellisiä ollaan niin en sitä ihan saavuttanutkaan.
Elokuussa kun käytiin hoitosuunnittelu käynnillä niin sanoivat että 5kg pois parissa kuukaudessa. Noh, sain pois 4 mutta ei se homma siihen kaatunut, koska mulla oli kuitenkin tapahtunut niin paljon muutoksia kropassa jotka kieli lisäntyneestä liikunnasta ja oikeanlaisesta syömisestä.

Meillähän clomien jälkeen oli ovulaatio-induktio pistoksin mutta muuten kotihoidoin :)

Mutta jos tosiaan ovisplussaa ei nykyannostuksella tule, niin aika turhaanhan taidat niitä syödä :/


Plääh, tänään tuli taas itkuparku kun kattelin leikkipuistoon. Meidän tyttö ei koskaan tullut leikkimään tänne :'(
Muuten ihan hyvällä fiiliksellä mennään onneksi :) Jännittää maanantaina siunaus ja varmaan siksikin on tunteet aika herkässä.
 

Yhteistyössä