Clomittaret 2013

NiQ oli ainakin kuulumisia kysellyt.
Vaihdoin blogin osoitteen Vauva haaveissa, Äiti Enkelin ja sieltä näkee uusimpia kuulumisia.

Jos saan, niin palailisin mieluusit tähän pinoon. Ensin taustalle, mutta jahka kroppa toipuu niin tarkoitus on hoitoihin lähteä. Clomeihin tosin ei enää palata, vaan kuulema jatketaan suoraan pistoksilla, mutta se ei liene este kuitenkaan?

Mä kävin tänään siis kontrollikäynnillä (ti diagnosoitiin kohtutulehdus) ja oli sama lääkäri joka aikoinaan otti meidät lapsttomuushoitoihin vastaan ja määräsi clomit silloin. Oli siis sitä mieltä että hoitoja jatkettaisiin mahdollisimma nnopeasti. Tätä samaa sanoi myös naistenklinikan perinnöllisyyslääkäri joten katsellaan nyt :)

Mutta mut vois taustalle lisätä jos saan liittyä joukkoonne?
Yritän tässä pikkuhiljaa päästä mukaan taas haaveilutunnelmaan :)
 
Miyaka, koska sä oot vikan teron ottanut? Mulla vuoto alkaa yleensä niiden kanssa 2-3 päivää vikasta, mutta viimeksi meni jopa 8 päivää.
Vikan teron otin viime torstaina eli tasan viikko sitten.
Primojen kanssa menkat alkoi AINA kaksi, kolme päivää viimeisen tabun jälkeen.

Tänään on kyl pari kertaa tuntunut jotain tuntemuksia tuolla alavatsassa, josko ne menkat vielä alkaisikin ja pääsisin sitten popsimaan toisen kerran clomeja (ja ekaa kertaa tupla-annostuksella) :)

hanzku_91 :)
 
Tohon terot-keskusteluun. Mulla oli sillon ennen hoitojen alotusta terot ja normaalisti vuoto alko neljän päivän sisällä.
Kerran meni 2 viikkoa ja tuloksena oli tosi onnetonta tuhrua.. siitä 2 viikkoa niin sitten alko ihan yllärimenkat puskista :D

muistan ihan liian hyvin kuinka hajottavaa toi oli kun ei testissä näy plussaa muttei näy menkkoja teroista huolimatta :(
 
Hydrangea Unohdin kirjoittaa tuohon äskeiseen viestiini, että tein eilen illalla vielä varmuuden vuoksi toisen r-testin ja puhdas nega oli.

Ambrosia85 Ai vielä tuollainenkin on mahdollista... :O

*Toivoo oikeita menkkoja kädet kyynärpäitä myöten ristissä* :D
 
Ansku, täällä ei mitään uutta. Tänään olisi 5 piikin vuoro ja huomenna sitten ultra, jännittää ihan hirveesti kuinka monta follia siellä on ja miten isoja. Mä niin toivon et niitä olisi useampi (vaikka 3-4) niin sit tuntus et olisi isompi todennäkisyys. Mut mun tuurilla siellä on joku onneton yks parka. :/ Mulla on jo alkanut hieman ovisoireet vaivaamaan, kuukautiset kun loppu alko heti reilu valkovuoto ja rinnat aristaa ja välillä on oikeella munasarjassa ollut tuntemuksia, et luulen et kyllä siellä jotain tapahtuu. No etukäteen on turha miettiä kun huomenna sen sitten tietää. Super jännää.
Sullakin on huomenna ultra? Mihin aikaan se on, toivotaan et on tosiiii hyvä tulos molemmilla!! Mulla on vasta klo 14 se ultra et menee iltapäivään et pääsen kertomaan mität tuolla tapahtuu.

Ambrosia, kävin lukemassa blogiasi, suuret pahoittelut teille surunkeskelle!En pysty edes käsittämään millaisia tunteita käytte miehenne kassa läpi. Toivon sydämeni pohjasta, että ensi kerralla kaikki menisi hyvin. Tuntuu hirmu pahalta ja epäoikeuden mukaiselta, että joudutte kokemaan tuollaista. :hug: Itse olen kokenut kaksi keskenmenoa ja niistäkin toipuminen ottanut kovasti aikaa ja vaatinut surtyötä en voi edes kuvitella millaisia tunteita te käytte lävitse:hug:

hanzku Pidetään peukkuja, että siellä tärpää. :)

ON: Kovasti huomista ultraa jo odottelen (kp8) vasta, et saas nähdä mitä siellä on ja jännä nähdä onko vois suunnilleen samaan aikaan kuin normaalisti vai muuttaako Puregon aikataulua, ainekin ovista edeltävät oireet ovat aikaistuneet.
 
Ambrosia Halauksia!!! Mä toivon niin paljon että mahdollisimman pian saisitte kokea suurta onnellisuutta uuden raskauden muodossa ja kaikki menisi hyvin ja elämä korvaisi onnella suruanne kaikin tavoin niin paljon kuin se on mahdollista <3

hanzku joo mä en oikeen osaa jättää tätä palstaa kokonaan, kun kokoajan tahon tietää miten tänne kuuluu ja sit tuntuu hölmöltä olla kommentoimatta:/
Mahtavaa että follien irtoaminen oikein tuntui, jännää kyllä että montakohan irtos:)
 
Anteeksi ihanat clomittaret, mutta nyt en jaksa tämän väsymyksen, kivun ja vitutuksen keskellä vastailla kaikkien tilanteisiin täältä sängyn pohjalta.

Ambro: Tervetuloa takaisin! :hug: Toivottavasti nyt käyntisi olisi nyt lyhyt! Ja enhän minäkään enää clomeja syö, vaan tavallaan ihan eri vaiheessa kuin muut. Mutta silti en malta jäädä palstalta poijes.

Hanzkulle kovasti peukkuja!

Ja Miyakalla peukkuja, että menkat alkaisi (tai testiin kaksi viivaa..)

Hyd: Kyselit miten meni. Kiitos! <3 (Täällä yhä peukut pystyssä teille)


Vastaus kysymykseen ja samalla oman mielen purkamista (jos vaikka helpottaisi vähän):

Alan tässä pikku hiljaa fyysisesti toipumaan punktiosta. Mulla valittavasti punktio oli hyvinkin kivulias. Ei varmaan ollut seuraavilla potilailla mukavaa, kun kuulivat varmaan huutoni oven läpi. Enkä hölmönä ja paniikissa edes tajunnut pyytää lisää lääkettä, eikä hoitajakaan sitä tajunnut laittaa. (Oli kyllä muutenkin iha pe***** se hoitaja. Tiuski ja jopa riuhtoi mua)
Mutta fyysisist' kivuista onneksi tietää selviävänsä. Nyt vaan pitäisi saada tsempattua pää kuntoon. Saaliimme oli surkeat 3 solua. Pisti hieman mielen matalaksi... Nyt pelkään, että puhelin soi huomen aamulla ja hoitajat kertoo, ettei siirtoon päästä. :'(

Parhaimassa tapauksessa matkustan huomenna Tampereelle ja sieltä takaisin kyytiläinen mukana <3
 
YAW
hupsan, mulle vois päivittää uuden rivin, luget jäi matkasta =)
YAW.................8/22-26............yk16...........1.c+l .....5.lapsi(1.yht),35v

vähän jänskin mielin odotellaan ekaa clomiovista saapuvaksi.
Vielä ei viivaset ole niiiiin punasia että ihan pariin päivään nyt ois lähellä, mutta kyllä jännittää hiukan =)
Pitäydyin maanantain kp 12 folliutrassa ja toivon että ovis tulis sitten niihin main.

Taas ihan tyhmä ja nolokin kysymys: Kun lääkäri vain sanoi, että folliultra pitää tehdä että nähdään montako follia on, että tartteeko yhdyntäkiellon?

NO: uskalletaanko me ees duunailla tässä nyt mitään ennen sitä ultraa? :D
Mikä se käytäntö oikeen on kun en älynnyt kysästäkään lääkäriltä tuommosta asiaa?

Clomeista tuli kuumia aaltoja öisin ja vähän päänsärkyä niin ja nesteet kulkee :D
Tänään on alamassulla tuntunut vähän semmosta jollottelua ja nippailua, että josko siellä nyt sitten jotain ois kypsymässä?

Mies kävi tosiaan tiistaina antaas näytteen ja 3 viikkoa menee tuloksia ootellessa, toivottavasti tulis aiemmin.... ei millään jaksas oottaa.

Oi: hydrangealla alkaa piinaviikko :heart: Tsemppiä!
 
Niian Siis se ultra oli tänää! :D Kuullostaa hyvältä tuo siun olotila huomisen suhteen! :D Huomattavasti paremmalta ku miun...josta jäljempänä lisää! Mut onnea siulle huomiselle!!! :heart: Sormet ja varpaat ristissä ootan huomisia kuulumisia sitte! :D

NiQ, Vauva haaveissa teillähän tais myös huomena olla ultrat?? Onnenpotkut sinne!! :heart: Jännätyksellä myös tein huomisia kuulumisia odotellessa! :D

Ambro Tervetuloa takaisin! Ja oikein paljon voimia vielä teille! :heart:

surkeaa omaa napaa: Jatketaan pistoksia viikonlopun yli annoksella 75IU ja taaas maanantaina ultraan! Nyt oli nähtävissä taas sitä PCOmaisuutta enemmän oikeessa munasarjassa jossa arviolta 20 follia joista 2 kpl 6 ja 7 milliset ja loput alle 5mm ja näistä osa siis helminauhamaisesti munasarjan reunalla! Vasemmalla taas oli 10-15 follia joista myös 2kpl 6 ja 7 milliset ja loput alle 5mm! Saakelin Polarit (<- se juusto)! Limakalvo kumminkin 8mm, maanantaina oli 6mm! Ja yhtää ku ei vaan voi tietää lähteeks noista isommista mikää kasvamaa! Splaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Mut odotettavissa oliki ovistestien perusteella ettei mitää hurjia tapahtumia ole saatavilla tänäänkään UÄ-TV lähetyksessä!
 
Ansku, voi hitsiläinen kyllä siellä on monta follia, mutta kaipaisivat hieman kasvuvauhtia. Nyt täytyy jännätä sitten maanantaille, josko ne sieltä alkais kunnolla kasvamaan!!!Luulis nyt kun tota isompaa annosta tulee kuitenkin useampi päivä. Ompa harmi, että PCO:kin ikävästi näyttäyi taas, eikö se viime kierrossa ollut vähentynyt? Miten se juuston käyttö liittyi tähän ultra tulokseen (oon ihan ihalla, pitäskö sitä välttää?:) Sanoko lekuri mitään, et jos nyt ei tärppää millä ensi kiertoon sitten lähdetää? Vai menenkö jo asioiden edelle?
 
Niian Hahaa :LOL: siis munasarjat oli ku polarit (näytti juustolta, reikäset...väärällä tavalla siis) :D Ei ollu puhetta ens kierrosta vielä, onneks! Onneks siks, ku saattas tuntuu siltä et tää kierto olis menetetty jo! :D Mut kuvittelisin et enää ei lähetä liikkeelle siitä 50IU/pv! Nii ja juu, pco oli viime kierrossa käytännössä veks kokonaa, mut siellä se ilosesti taas killitti! :kieh:
 
Miyaka Toivotaan! d =) b Havaitsin kanssa taannoin tuon kiukuttelun hyväks! Normisti alkanu mensut terokuurin jälkee viimeistää 2 pvn päästä ni sillo meni viikko! Just ku olin ehtiny kaverille kiukuta et eipä paljoo näy ja miks ne terot ei nyt toimi ni joha alko vuoto! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miyaka
Ansku:LOL::LOL: Olinpa mä törppö, mitenkä mä en yhtään tajunnut. :) Ja himskatin pco, miten sekään ei tajua pysyä poissa! Toivotaan, et maanataina isoimmat follit on kasvanut oikein mahti kokoisiksi, onhan tässä aikaa. Ja juu ei vielä mietitä tulevaa, mulla on paha tapa, et alan suunnitella eteenpäin. :/ Jäitä hattuun!
 
Mulle voi päivittää kp2. ja myöskin tämä on välikierto clomeissa. en jaksa nyt miettiä niitä. Otettiin koiranpentu vähän aikaa sitten ja se vie nyt kaiken ajan ja huomion. Olen kyllä päässyt hyvin eroon tästä lapsettomuus stressistä pennun avulla ;) Seurailen kyllä teidän kaikkien kuulumisia täällä!
 




Perjantai 19.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........71/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Heipa…...........35/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..35/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+l..pco,1.lapsi,26v
Miyaka.........35/26-27..........ya06.............1.c+m.........pcos,1.lapsi,34v
Anne Elliot......34/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............28/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............26/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..24/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............22/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Karamelli81.....22/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
inessa_........22/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....21/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 20/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........15/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............15/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..14/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......13/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................11/30............yk13..........5.c+m+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..11/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........9/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......9/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................9/22-26............yk16.............1.c+l .....5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....8/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........7/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....7/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....5/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........5/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........3/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi



Piinailijat

Hydrangea dpo 8
*Stiina dpo 8
hanzku_91 dpo 2




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
NiQ
Kiitos kaikille tsempeistä huomiseen ultraan! Ihania olette! :hug: Tsemppiä myös muille, jolla on huomenna jännättävää :heart: Mulla on vaan jotenkin sellainen tunne, että onko mahtanut Clomit toimia tällä kertaa. Noh, sen näkee huomenna sitten.

Ambrosia Otetaan sut kyllä tänne avosylin vastaan, ihan sama mitä lääkkeitä vedät :hug: Toivon sydämeni pohjasta teille pikalähestystä haikaralta! :heart:
 
Pikainen Piinailupäivitys:
Eilen (DPO7) tuli pientä ruskeaa tuhruttelua, kahvi ei maistu yhtään (olen normaalisti kahvikissa), vatsassa nippailee.. Ovistestit ovat myös vahvistumaan päin (olen malttanut r-testit, ovistestit helpottaa r-testi kuumotusta :LOL:).

Löytyykö sulta Hydra oireita??
 
Kiitos ihanaiset :Heart:

Olo on pelottavan rauhallinen ja oon yllättävän sinut tän asian kanssa (toistaiseksi ainakin).
Toi triploidia kun on esllainen ettei sitä voi estää. 1-3%raskauksista on triploidia raskauksia, mutta niistä 99% menee heti ihan alussa kesken. Eli hyvin harvoin raskaus kestää puolille välille pidemmästä puhumattakaan.

Käsittelyä on helpottanut se että tietää diagnoosin ja sen ettei tosiaan itse olis voinut toisin tehdä :)
Varhaisissa keskenmenoissa joita ei sen enempiäa diagnosoida varmasti eniten ahdistaa se ettei tiedä mistä johtuu.

Lääkäri kyllä piti hyvinkin mahdollisena että raskaudutaan nopeasti, kerta eka pistoshoito anto noinkin hyvän vasteen.

Nyt mun pitää vaan saada itteni kuntoon ja nää parit raskauskilot karistetettua heti kun urheilulpa heltiää niin päästäneen takaisin piikittelyihin :)


Miyaka kyllä ne hanat tosiaan ennemmin tai myöhemmin haukeaa, onnittelut tästä ! :D
 
Miyaka, jee, hyvä että vuoto vihdoin alkoi! :)

Neppu, voi muru, kylläpä sulla oli kamala päivä. :hug: Pidän peukut pystyssä, että kuitenkin saisit valioyksilön kyytiin ja se riittäisi. :)

Kazu87, onnittelut pienestä karvapallosta. :) Me otettiin pari kuukautta sitten kisu. On kyllä ollut tehokas stressin vähentäjä. :)

YAW, meitä ei ikinä kielletty paneskeleen tablettihoitojen yhteydessä, mutta nyt pistosten kanssa sanottiin, että eka pitää ultrata ja sitten on vasta lupa, jos hyvältä näyttää.

*Stiina, ei sitten minkäänlaisia oireita. En oo tässä kierrossa jaksanut mitata lämpöjä, mutta eilen illalla sitten mittasin. Näytti 37,2 astetta, kun mun normaali iltalämpö noin 36 astetta. Joten näyttäisi ainakin siltä, että keltarauhanen toimii. :) Viime oviskierrossa tiputtelu alkoi dpo 8, joten jännäksi alkaa käymään. Vielä ei oo vuotoja näkynyt. Tänään tulee 10 päivää pregnylistä, joka on se varoaika. Kun tuon tajusin, niin hieman alkoi sittenkin testit kiinnostaan, mutta yritän malttaa vielä, kun oireitakaan ei ole. Sun oireet vois kyllä viitata kiinnittymiseen ja raskauteen. :)
 
Ambro: Tervetuloa ja toivotaan todella, et tää ois nyt vaan ihan pika pika visiitti sun osalta. <3

Neppu_: Koitehan parannella itteäs punktiosta. Jospas ne 3 munasolua ois laatuyksilöitä ja pääsisitte siirtoon. :)

Stiina: kuulostaa erittäin lupaavalta..! :rolleyes:

Ansku: No voi hitto, ettei ollu vaste ollu paras mahollinen ja pco palannu takas riesaks.. :( Toivottavast maanantaina ois parempi tilanne. Hyvä, et limis oli kuitenkii paksuuntunu hienosti ja jatkatte tätä kiertoa viel pistosten kanssa. :)

ON: Mul oli siis kans torstaina toinen seurantaultra eikä ollu tapahtunu juuri mitää sitte ekan ultran. Johtofolli ei ollu kasvanu ku pari milliä ja oli nyt jotai 14mm, mut limis oli sentää paksuuntunu aika hyvi. Viimeeks alle 3mm ja nyt yli 6mm. :) Alotin eile viikon Terokuurin ja sit seuraavaa kiertoo clomeja 2tabl/vrk kp5-9. Tää annos tepsi esikoisen kohalla, et saapas nyt nähä, mite käy. :) Pääsispäs ees piinailemaa... sit joskus. |O
 

Yhteistyössä