Clomittaret 2013

Tervetuloa uudet!
Niian mulla oli ekassa clomikierrossa kp 10 3 follia, 16,13 ja 10 milliset. Kp 12 pistin pregnylin ja gyne arveli että vain suurin irtosi. Ei tosin tullut tärppiä.

Huomenna mulla onkin taas folliultra ja vähän jännittää... Yritän ajatella vaan että pääsen alkuviikosta taas pistämään, mutta pelottaa jos mun toimiva vasen munis ei ole tässä kierrossa kasvattanut mitään tai pco:n riivaama oikea puoli on kasvattanut miljoona munaa... No, huomenna se selviää.

Kysymys!! te ketkä ootte julkisella puolella niin missä vaiheessa on alettu puuhun insseistä? Mua huolettaa edelleen toi miehen korkeat vasta-aineet ja haluaisin tietää tosta inssi mahdollisuudesta mutta se gyne jolla oon käyny, on jotenkin niiiiin vähäsanainen että saako siitä taas mitään irti :/ viimeksi ei sanonut muuta kun että clomeilla mennään koska ollaan nuoria o_O en ihan ymmärtänyt mitä sillä tarkoitti.
 
Morons!

Voisin palailla tänne takaisin! Vuosi sitten käytin pari kiertoa clomeja, mutta ne lopetettiin kun mulle ilmaantu pilonidaalikysta! Se on nyt leikattu, meillä piti alkaa inssillä tän vuoden alusta, no ei alkanu vaan tungettiin taas clomit! Nyt jahka mensut joskus suostus alkamaan, ni annostus on 2tbl/pv kp:t 3-7! Viime vuonna tällä annostuksella saatiinki huimat 9 mm folli kasvamaan, et odotukset ei oo just järin korkeella! Lisäks on metut 850mg 1tbl/pv ja terot sit myöskin tekemään vuoto ja järkeistämään kierrot, ne kun heitteli PCOn takia millon mitenki! Mutta, nyt viime tiistaina meni viimenen tero ja aina on alkanu vuoto 2 pv:n sisällä siitä, mut ei nyt ja testi on putipuhdas nega! Mietityttää vaan et näinköhän se leikkaus on jotenki nyt häirinny tätä kiertoo, et teroista huolimatta ei mensut ala?! Leikkaus oli siis 19.2., tää kierto alko 10.2. ja siinä leikkauksessa mulle tiputettii haematea, eli joku hyytymistekijä on se, kun mulla on vonWillebrandin tauti, eli veri ei hyydy normaalisti! Ja sitä mätettii mun sekä jopa kirurgin mielestä PALJON! Mut sairaanhoitajien mukaan sen ei pitäis haitata kiertoo! Vissii melkosen sekava sepostus, mut jos siit jotai selvää saa! :D

Rivi on siis: Ansku83....29/27-28....yv2,5....1.c+m+t....pco, 1.lapsi, 29v Nii ja tuo 1.clomi siis vasta ens kierrosta!
 
Kazu87 Jokos siellä kivut ovat helpottaneet? Mulla ekaa kertaa myös viime kierrossa karmeat kivut, mutta onneksi eivät kestäneet kuin vajaan vuorokauden. Mäkin kyllä syön raskausajan vitamiinia, mutta niitä olen kyllä syönyt jo puolitoista vuotta. Kysyin silloin inssi päivänä lekurilta, mistä kivut johtuvat niin hänen mielestä oli "vanha ovulaatio". Ei kovin tyydyttävä vastaus, mutta jos plussa piirtyisi testiin niin sitten ei ole mitään väliä. :)

Enna_ Ihan samoja kokemuksia ystäväien raskauksista, eli mullakin paras ystävä aloitti kuumeilun samoihin aikoihin keväällä 2011, tuli raskaaksi heti ja sai lapsen viime 2/2012, nyt odottaa jo toista lasta ja itse en ole saanut ensimmäistäkään. Kyllä on vaan asia vaikuttanut meidän väleihin, mun ei paljon ymmärrystä meidän tilanteeseen ole löytynyt. Omia asioita vaan hehkuttaa yms. Kyllä myönnän, että olen hirmu kateellinen. :/ Kamalaa. Mäkin välillä huomaan, että alan hermoilemaan, kun odottaa ovisplussaa, taidan taas kokeilla olla ilman ensi kierrossa. Toivotaan, että siellä tuottaa tulosta. :)

Hyy2 Tsemppiä huomiseen ultraan, mua kanssa jännitti ihan hirmusti se ensimmäinen ultraus silloin, mutta kuulemma ihan hyvin oli lääke tehonnut. Miksi sulla muuten käytetään sitä Pregnyliä? halutaanko sillä varmistaa, että munasolu varmasti irtoaa? Mulle sillon olisi käytetty sitä vaan jos en olisi saanut perjantaihin mennässä ovis plussaa jotta inssi olisi saatu tehtyä ennen vkonloppua, mutta sitten kun sain jo keskiviikkona plussan niin ei sitä kuulemma sitten tarvittu. Se lekuri sano mulle, että jos saa ovisplussan niin se on varma, että se munasolu irtoaa. Taitaa olla eripaikoissa eri linjaukset. Kysäse ihmeessä siltä gyneltä sitä inssin mahdollisuutta?

Mulle voi täydentää tohon teidän hienoon listaan, että 27-28 on kierron pituus ja yritys on aloitettu aikoinaan 4/2011, mutta nyt viimeisin 8/2012. Ensimmäinen lapsi olisi toiveissa, mutta mitään selitystä tälle meidän lapsettomuudelle ei ole löytynyt.
 
Tervetuloa Niian! :wave:

Tervetuloa takaisin Ansku83! :wave:

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille. Tsemppiä uuteen yritykseen. :hug:

).( Oon kyllä vähintään kerran päivässä käynyt teidän juttuja lukemassa, mutta itellä on ollut niin vähän asiaa tänne. Perjantaina otin vikan teron ja tänään tullu jo rusehtavaa vuotoa, joten eiköhän se uusi kierto sieltä vihdoin ole alkamassa. :) Toivottavasti viimeistään huomenna hanat aukeis kunnolla. On ollut pakkasesta huolimatta tosi upeet kelit ja aurinko on saanut muhun lisää virtaa. Tää sohvaperuna on jopa käynyt pari kertaa viikonlopun aikana lenkillä. :) Pikkukisun kanssa on ollut hauska touhuta ja fiilis on mitä parhain. Toivottavasti hyvä fiilis jatkuisi koko ensi kierron ajan. :)
 




Maanantai 11.3.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Nyysy............56/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Angela............52/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............52/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........50/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Slartibart........50/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Hydrangea......47/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l...........pco,1.lapsi,26v
Matti Katikainen..34/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........32/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
luna_82.........30/~34..........ya3/12..........1.a+pu (4.c+l).......pco,1.lapsi,31v
Ansku83......29/27-28......yv2,5.......1.c+m+t....pco,1.lapsi,29v
Neppu_..........28/28(34-59)..ya2010........mp.c.de.pr...........pco,1.lapsi,26v
Meri__............26/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............25/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
Anne Elliot......24/26-32........yk13........................................1.lapsi
Poca..............24/34...................................c........................pco
Hempukkainen..24/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Niian.............23/27-28......yk8,ya4/2011....1.c+ins...selitm.,1.lapsi,26v
NiQ.................21/33............yk11..........(tk)............pco(1/2),2.lapsi
Enna_.............18/35-36........yk7............2.c...................pk,ovl
TTT...............18/28.............ya4/2012......3.c......................1.lapsi,29v
jenni_noora....16/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Kazu87..........15/28.............ya6/10...........3.c...................selitm,1.lapsi
skorppari82..13/??..............yv2.............pu+pr(5.f+ins)........pco,1.lapsi
Hyy2............11/28-34........ya9/11........2.c+pr......pco(1/2),2.lapsi,26v
Syystuuli74....9/28-30.......ya7/2011......2.c.....................2.lapsi,38
Karamelli81.....9/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
Syksytyttö....7/28...........ya 3/2012........2.c..t.............pco,25v,1.lapsi
Seemi............6/28-41.......ya11/09.......tk.(4.c).........pco(1/2),1.lapsi,31v
Mimmuskainen_..4/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
dots..........4/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
hanzku_91...3/29..........ya1/11.........5.c.ins.pr..............selitm,1.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 23
Neppu_ dpo 16
miimuli87 dpo 14
syksytyttö dpo 14
Niian dpo 11
luna_82 dpo 9

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Tervetuloa Niian ja Ansku ja toivottavasti vauvatoiveenne täyttyisi mahd.nopeasti:)

Ansku toivottavasti kierto nyt nopeasti alkaisi, varmasti turhauttavaa kokeilla samoja lääkkeitä/annostuksia kuin ennen jos eivät ole tehonneet :/ Toivottavasti nyt olisi asiat jotenkin muuttuneet niin että vastetta löytyisi!

Hyy2 Kovasti onnea ultraan!!

toivounelma toivottavasti inssistä jo tärppäis! Hyvä ettei jonotkaan oo pitkät.

Hydrangea joo tänään ollu ihana keli! Tuli kans käytyä ulkoilemassa jäällä. Kyllä se aurinko on ihan tervetullut ja kesä myös:)

skorppari tsemppiä ja onnea huomiseen!


).( mäkin oon käyny täällä lueskelemassa mutta ei oo ollu itellä oikein kirjotettavaa. Eilen illalla juili vähän menkkamaisesti vatsaa, oon koittanu olla miettimättä asiaa (jepjep). Perjantaina kävi ystävä pienen vauvan kanssa kylässä ja eilen toinen ystävä alle vuoden ikäisen kanssa. Aivan valloittavia molemmat pikkuiset. Eli jos se vauvojen seurassa olo jotenkin vaikuttaa ihmisen hormoneihin niin sitäkin hoitoa on nyt saatu:)
 
Niian mulla ilmeisesti varmistetaan ovis tolla pregnylillä. Ovuloin todennäköisesti aina samalta puolelta koska toinen puoli on täynnä pco rakkuloita. Ne rakkulat taas sekoittaa hormoneita niin ettei sitä lh piikkiä tule luonnostaan, vaan sitä on kokoajan jonkinverran veressä.
 
Eiköhän tänään taida uusi kierto alkaa. :) Mulle vois siis päivittää maanantaille:
Hydrangea......1/31-44......yk13/ya1/12...4.ax2...........pco,1.lapsi,26v. Anazolit siis pidennettynä kp 3-10. Päivitän tuota lääkelistaa kun kp 11 folliultrassa asiat selviää. Luultavasti siihen tulee vielä pistokset, irroituspiikki, inssi ja kenties luget loppukiertoon.
 
Hei kaikille ja hyvää maanantaita!:)

Luna, mä oon kanssa yrittänyt hyödyntää tota vauvaterapiaa, eli toivon että vauveleiden kanssa ajan viettäminen jotenkin edesauttais omaa raskautumista..aina voi toivoa!

On toisaalta rankkaa kun tuntuu että kaikki tutut tulevat kerrasta raskaaksi ja itse ei tosiaan ole saanut vielä sitä ensimmäistkään alulle, mutta yritän ajatella että kyllä meijänkin vuoro vielä tulee ja haluan kuitenkin nauttia ystävien lasten hoitamisesta.

Ansku, mikä toi pilonidaalikysta on mistä kirjotit?
Mulla todettiin nyt ekan clomikierron jälkeen jonkun näkönen kysta kanssa enkä ainakaan vielä saanut alottaa clomeja uudelleen, kontrolli on ens viikolla. Onko kellekkään muulle käynyt niin ettei ole saanut uutta clomikuuria aloittaa kystan takia?
Harmittaa kyllä kun oli varautunut että pääsis uuteen kiertoon heti edellisen lyhyksi jääneen jälkeen mutta nyt yritellään sitten ihan luomusti ja katotaan mitä siellä kontrolli käynnillä sanotaan.
 
Tervetuloa Niianlle munkin puolesta.

Mun piti tulla vaan kehumaan, kun olen niin tyytyväinen! Kävin juuri varaamassa ajan Lahden keskustan terveysasemalle ensitutkimuksiin ja the date on 27.3! Luksusta kuinka nopeaa toimintaa. Kuinka erilaista voikaan olla! Tähän aikaan aamusta Espoossa olisi aivan älyttömät jonot odottamassa päivystysaikaa, täällä vain pari mummelia valitti flunssaansa. Palvelut eivät tosiaan ole samat kaikille tässä maassa, vaikka yleisesti hyvin onkin.
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83......1/27-29......yv2,5.......1.c+m+t....pco,1.lapsi,29v Eli tässä uusi rivi miulta! Kannatti eile marmattaa siis ettei mensut ala ni tänään sit vihdoin! :D Eli 1. kierto clomeja alkaa siis nyt! =) Niin en malttais millään oottaa folliultraan...pakkohan se on! :D Se olis sit 21.-22.3!

Luna No kyllä on, luotto tähä on ihan nollassa! Ja peukut pystyy et juilinnat siulla on nyt niitä oikeita juilintoja! d:Db

syksytyttö Sinus pilonidalis (pilonidaalikysta) on pakaravaon (ihon karvatupen) pitkäaikainen tulehdustila, jolle
altistavia tekijöitä ovat pakaravaon ihokarvat, ihokarvojen karvatupen
tulehdukset, epäpuhtaudet ja pakaravaon alueelle istuessa kohdistuva paine.
Pitkäaikaisen tulehduksen seurauksena pakaravaon yläosaan ihon alle kehittyy
märkäpaise, joka aiheuttaa alueelle kipua ja märkäeritystä. Voi olla myös jatkuvaa
särkyä. Paikalla tuntuu aristava ja usein punoittava patti.

Eli siis tuo tulee häntäluun kohdille, pakaravaon ihan yläosaan....kuten tuolla näköjää lukeeki! :D Ja siin on niiku reikä iholle ja se tulehtuva alue on semmone ontelokäytävä (tää alue poistetaan leikkauksessa)! Miulla ainakin tuli ku salama kirkkaalta taivaalta et alko kipuiluna aamulla (luulin et olin tippunu yöllä sängystä ja häntäluu on kipee :D ) ja illalla ei enää pystyny istumaa ja seuraavana iltana tunsinki jo sit tuon patin! Sit seuraavana yönä ei enää pystyny edes särkylääkkeen voimalla nukkumaa ja eiku tohtorille! Sit se tyhjennettii ja uusi sen sit heti seuraavassa clomikierrossa ja tyhjättii taas! Sit tuliki aika kirurgille ja leikkauspäätös, mut leikattii tosiaan vasta nyt! Oli muuten hyvin turhauttava vuosi! Mut sen jälkee ku clomit jätin pois ni ei uusinu enää! Eikä tää leikkauskaan kuulema ihan sataprosenttisesti poista sitä mahollisuutta et ei uusiutus! -.- Ymmärsikö tuosta mitää? :D Itsehän suuresti ihmettelin et tuo ei oo tullu aiemmin, koska ajoin 6 vuotta taksia ja siinähän istutaan ja reippaasti (tuo on siis synnynnäinen vika)! Ja nyt se sit tärähti ku olin töissä kaupassa, ni ei siin hirveesti oo mahollisuuksia muuta ku et clomit sen "aktivoi"!

Hydrangea Onkos nuo anazolit samantyylisiä ku clomit...? =)
 
Viimeksi muokattu:
Ansku, anazolit on samantapaisia kuin esim. femarit tai lezorolit. On siis aromataasi-inhibiitti ja laskee estrogeenitasoa. Alkuperäinen käyttötarkoitus on vaihdevuodet ohittaneiden naisten rintasyöpähoito. :D Mutta ovat siis OI-lääkkeitä kuten clomitkin, toimintaperiaate on vaan eri. :)
 
Heipodei, tässä tullu joka päivä luettua mutta en oo saanu aikaseks kirjottaa.
Uusille ja uudelle "vanhalle" tervetuloa messiin. Toivottavasti käyntinne jää lyhyeen ;)

Tässä ollaan nyt paripäivää myöritty pohjamudissa. Ei ollutkaan tämä kierto mun THE kierto, vaikka kuinka yritin. Siis positiivisella ajatuksella en saanut vauvaa alulle. Huoh.

Joten tänään muutoksia listaan
Neppu_ kp2, c+mp+de+pr

Ps. Tsemiä kaikille! :heart:
 
).( ultrassa tänään käyty ja yksi 15mm ja neljä 12mm tai vähän pienempää follia. Limis oli 9mm. Pregnylin pääseekin pistään vasta torstaina eli kp 15 kun viimeksi se oli kp 12. Lääkäri oli ulkomaalainen ja aika mielenkiintoinen. Ei löytänyt miehen tuloksia ollenkaan koneeltaan kun niistä vasta-aineista koitin kysyä. Käynnin lopuksi koitin kysellä jatkosta jos ei nyt tärppää. Kuulema samalla metodeilla mennään että "Suomessa voidaan kolmekin kiertoa kokeilla clomeilla ja sitten tehdään IVF" jäin vähän monttu auki tuijottamaan lääkäriä, mutten todellakaan viitsinyt jäädä kyselemään muuta, niin hankalaa tuntui olevan kaikki!
 
Ooooh...tuo on niin rasittavaa ku toine lääkäri sanoo toista ja toine toista! Eiks nää oikeesti kirjota mitää ylös mitä on suunniteltu, vaan sit saa taas pettyä ku on luvattu muuta ja sit toine tyrmää sen täysin! -.-

Nii juu ja meille sillo vuosi sitte sanottii ku alotin ekan kerra Clomit, et max puol vuotta niitä ja sit jos ei oo tärpänny ni sit inssii! Mutta, nyt meil piti olla eka inssi tammi-helmikuussa, mut kun mentii tammikuun puolessa välissä käymää lekurissa ni thadaaaaaaaaaa....täs ois siule nää Clomit ja mie kirjotan siule nyt sit noita Metformineja lisää! Aaaaha.... Ku inssistä kysyin ni vastauksena tuli että kokeillaan nyt näillä Clomeilla! Vaikka kuin yritin inttää et tuolla annostuksella ei viime vuonnakaa ollu mitää vastetta ni ei siltikään! JOS seuraavassa folliultrassa nököttää tuolla taas joku kuppane 9mm:n folli ni saatan ehkä mainita asiasta, jotta mitä minä sanoin! Huoaaaah! Niin turhauttavaa!!
 
Viimeksi muokattu:




Tiistai 12.3.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Nyysy............57/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Angela............53/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............53/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........51/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Slartibart........51/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Matti Katikainen..35/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........33/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
luna_82.........31/~34..........ya3/12..........1.a+pu (4.c+l).......pco,1.lapsi,31v
Meri__............27/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............26/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
Anne Elliot......25/26-32........yk13........................................1.lapsi
Poca..............25/34...................................c........................pco
Hempukkainen..25/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Niian.............24/27-28......yk8,ya4/2011....1.c+ins...selitm.,1.lapsi,26v
NiQ.................22/33............yk11..........(tk)............pco(1/2),2.lapsi
Enna_.............19/35-36........yk7............2.c...................pk,ovl
TTT...............19/28.............ya4/2012......3.c......................1.lapsi,29v
jenni_noora....17/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Kazu87..........16/28.............ya6/10...........3.c...................selitm,1.lapsi
skorppari82..14/??..............yv2.............pu+pr(5.f+ins)........pco,1.lapsi
Hyy2............12/28-34........ya9/11........2.c+pr......pco(1/2),2.lapsi,26v
Syystuuli74....10/28-30.......ya7/2011......2.c.....................2.lapsi,38
Karamelli81.....10/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
Syksytyttö....8/28...........ya 3/2012........2.c..t.............pco,25v,1.lapsi
Seemi............7/28-41.......ya11/09.......tk.(4.c).........pco(1/2),1.lapsi,31v
Mimmuskainen_..5/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
dots..........5/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
hanzku_91...4/29..........ya1/11.........5.c.ins.pr..............selitm,1.lapsi
Neppu_..........3/28(34-59)..ya2010........mp+c+de+pr...........pco,1.lapsi,26v
Hydrangea......2/31-44......yk13/ya1/12...4.ax2...........pco,1.lapsi,26v
Ansku83......2/27-28......yv2,5.......1.c+m+t....pco,1.lapsi,29v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 24
miimuli87 dpo 15
syksytyttö dpo 15
Niian dpo 12
luna_82 dpo 10

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Neppu voimia, tosi kurjaa :/ Toivottavasti se tärppäävä kierto olisi hyvin lähellä ja olisi jo nyt tämä uusi heti!! :hug:

Hyy onnea hienoista ultrakuulumisista! Toi lääkärin sepostus kyllä tosi outoa, inhottavaa ettei kysymyksiin saa vastauksia ja että just tarvii käydä noin ettei sit viitti ees kysyä kun lääkäri niin outo. Voisikko saada puhelinajan jollekin hyväks koetulle lääkärille jolta vois sit kysellä?

Anne Elliot hieno juttu!:)

Matti Katikainen Huhuu!!:)

Ansku vaikka tää on asia on vakava niin mua hymyilytti tuo sun kuvaus " JOS seuraavassa folliultrassa nököttää tuolla taas joku kuppane 9mm:n folli " :) Mäkin aina ennen ultria mietin aika seikkaperäisesti tulevia odotuksia ultran tuloksista:)
Mä toivon että oot väärässä ja siellä joku kasvaa, niin kivaa kun välillä oiskin lääkärille sanoa että kuka oli oikeassa:) Tosi tyhmää kyllä noi eessuntaassun veivaamiset lääkäreiden päätöksissä!
 
Tänään alkoi mahakipristelyt ja lugejen tullessa ulos se aine oli värjääntyny vaaleenrusehtavaks.
Aivan sama juttu kävi viimeks dpo12, nyt dpo 10.
Viimeks se loppu yhden päivän jälkeen ja sit kierto alko viikon päästä lugejen lopettamisen jälkeen, jotka
lopetin dpo 16 kun menkkoja ei kuulunu mutta negan testasin.
Eli oon 100% varma että tää kierto oli sitten tässä.
Haluisin lopettas luget heti että uus kierto alkais, mutta arvaan että jos lääkäriötä kysyn
niin se sanoo että dpo 14 asti ainakin ootettava:[
Huoh :'(
 
luna, voi ei! :hug: Älä nyt vielä luovuta. Jos vielä ainakin pari päivää odottaisit lopettamisen kanssa. Yritä jaksaa.

).( Vuoto ei ole sittenkään runsaantunut. Sunnuntaina tuli rusehtavaa vuotoa siihen malliin, että täytyi pitää sidettä. Eilen olis pärjänny vaikka ilmankin. Tänäänkään ei oo juurikaan tullut vuotoa. Ehdin jo eilen soitteleen klinikalle ja varaan aikaa folliultraan, mutta nyt en tiedä tuliko se sittenkään varattua oikealle päivälle. Siis onko nää nyt menkat vai ei?! Pitäiskö mun huomenna aloittaa anazolit vai ei?! Aina sama saakelin arpominen joka kierron alussa.
 
luna_82 Toivotaan ettei kuitenkaan olisi merkki siitä ettei raskaus olisi alkanut. Eihän sitä varmaksi voi tietää vaikka samaa kaavaa noudattaisi kierrossa missä raskautuukin. Tsemppiä odotteluun, älä vielä luovuta! :hug:

Hydrangea Ompas inhottava tilanne! Voisitko soittaa sinne klinikalle ja kysyä aloitatko vai pitääkö odottaa kunnon vuotoa?

Ansku83 Hurjan kuuloinen tuo sinun kystsi, onneksi nyt saatu operoitua ja toivotaan että ei uusi enään! On kyllä niin turhauttavaa kun ensin on joutunut pitämään yritystä jäissä operin takia ja nyt sitten suunnitelmat muuttuvat eikä hoidot etenekkään suunnitelmien mukaan. Vaikka me olemme yksityisellä hoidoissa niin sielläkin sai oikein "ruinata" hoitojen aloittamista. Meillä oli loppu kesästä keskenmeno ja päätimme etemme pitkään aijo odottaa uuden raskauden alkua koska yritystä on niin pitkä aika takana menimme joulukuussa Väestöliitolle jossa lekuri oli, että olemme todellla hätäisesti liikkeellä ja korkeintaan luget voi kiertoon kirjoittaa. Meillä oli sitten kolmisen kietoa ludet käytössä ja koska plussaa ei tullut menimme takaisin, mutta eri lääkörille. En vaan voi ymmärtää miksi asioita pitää viivyttää!? Murr. Tsemppiä sinne, toivotaan että ultratulos yllättää positiivisesti. :hug:

Hyy2 Hienoa, että siellä hyvät ultrakuulumiset! Enpäs tajunnutkaan, että siellä tosin pco tekee vääriä tuloksia ovistestiin ja siksi siis varmistellaan munasolun irtoaminen. Harmittelut, että oli eri lääkäri ja kommunikointi vaikeuksia. Erikoista, että hypättäisiin suoraan koeputkihedelmöitykseen ilman inssikokeilua.

Täällä vietätään vikoja piinapäiviä. Ajatukset vaihtelee ihan hirmuisesti toisinaan oon aivan 100 % varma ettei ole tärpännyt ja toisinaan että josko sittenkin. Mitään oireita ei tosin ole ollut, viime raskauksissa mulla oli jo useampi päivä ennen runsasta valkovuotoa jota pidän itsellä raskauden merkkinä ja sitä ei nyt ole. Tosin ihme menkkajomotuksia on toisinaan ollut sunnuntaista asti mitä ei normaalisti ikinä ole, mutta tuskin ne raskaudesta kertoo. Mulla oli tosiaan edellisessä 3 kerrossa lugesteronit käytössä ja nyt ne jätettiin pois kun ne tuntu niin inhottavilta eikä niiden käytölle koskaan mitään varsinaista syytä edes ollut joten gyne sano että voin olla ilmankin kun niiden käyttö oli niin vastenmielistä, nyt sitten mietin että olisiko kuitenkin pitänyt käyttää. No ensi kierrossa sitten jos siltä tuntuu. Ensi kierto me pidetäänkin insistä taukoa kun osuu ovis juuri pääsiäisen tienoille niin ei tarvi sitten tressailla kerkeääkö ennen pyhien alkua yms. Yritän muutenkin pitää rentoa mieltä. Mua ei edes ultrata ensi kierrossa, vaikka vasta toista kertaa clomit käytössä. Nyt vaan odotellaan loppu viikkoon alkaako menkat vai ei. Lauantaina olisi testauspäivä, mutta tuskin pääsen testailemaaan enkä viitsi etukätten testailla kun tulee niin kova pettymys negasta. :headwall: Saas nähdä tuleeko meidän tupaan koskaan pikkuisen tuhinaa..
 
Kiitos Luna, voimia sinnekin. Voikun se olisi jotain muuta kuin "sitä pelättyä"!! :hug:

Hyd: Voi kurjuus. Toi on välillä niin arpomista, milloin alkaa. Mut mä varmaan kyselisin lääkärilta/hoitajalta mitä ne on mieltä.

Hyy2: Onnea ultrakuulumisista, jospa ei tarvitsisi enää edes miettiä seuraavia kiertoja! Jospa se lääkäri ei oikein tiennyt mitä puhui...
Mutta meilläkin hypätään inssien ohi suoraan ivf:ään. Tosin johtunee mun surkean ohuesta limiksestä.

Niian: Täällä on peukut pystyssä! Jospa sieltä nyt kaksi viivaa pamahtaisi. Jaksamista piinailuun! :hug:

Mites Matti Katikainen ?!


Mulla alko tässä kierrossa menkat oikein rytinällä, mutta 3 viimeistä alkanut parin päivän tuhrulla. Voiskohan tämä johtua jostain? Kokemuksia?

(.) Tän kierron eka clomi napaan ja tervetuloa v-mäiset yö-hikoulu-heräämiset! :O
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Niian ja Ansku :wave:

Hydrangea Varmasti tosi tympiää tuommonen ku ei tiedä alkaako vai ei, mut jospa ne sieltä alkas kunnolla nii ei tarvi arvuutella :hug: Aattelin et haluaisitko sä jatkaa lunan kans päivittelyä? Mun pää tarvis vähän etäisyyttä tähän asiaan :ashamed: Tai joku muu innokas? Sori luna kun oot joutunu päivittelee jo useampana päivänä peräkkäin :flower: :ashamed:
Neppu Kurjaa ettei teilläkää tärpänny :( mut tsemppiä tähän kiertoo =)
Pahoittelut muillekkin joilla ei tärppi vieläkään käynyt :hug:
 
hanzku, mua ei oikeen tällä hetkellä ainakaan päivitys kiinnosta, mutta toivottavasti joku muu ottaisi asian hoitaakseen, jos haluat pitää taukoa. Onhan täällä paljon porukkaa, niin eiköhän joku vapaaehtoinen pitäisi löytyä. :)

).( Soittelin sitten klinikalle. Oma lääkäri on lomalla, mutta hoitajan kanssa juttelin. Hän sanoi, että odottelen nyt sitä kunnon vuotoa ja varaan sitten uuden ajan. Ens viikon aika sitten peruttiin. :( R-testinkin luonnollisesti käski tehdä, mutta tiedän tuloksen jo tekemättäkin. Ovista kun ei ole ollut testien tai lämpöjen perusteella ja vaikka olisi ollutkin, niin tuskin on tärpännyt, kun petipuuhia ei ole ollut. Hoitaja pyysi soitteleen ensi viikolla takaisin, jos vuoto ei ole alkanut siihen mennessä kunnolla. Joten uuden kierron odottelu täällä jatkuu... Listalla tiedot saa nyt olla tuollaiset, katsotaan niitä sitten taas kun asiat selviää...
 
Hyd mulla tulee nykyään kolmekin päivää tuhrua ennen oikeita menkkoja. Mulle lääkäri sanoi et sitten vasta voi laskea alkaneeksi kun tulee punaista verta.

Lunalle sormet ja varpaat ristiin ettei olis sitä pelättyä!

).( mä todellakin luulen että se lääkäri puhui ihan omiaan. Soitteli käynnin aikana neuvoja toiselta lääkäriltä ja puhui sille ensin että toinen inssikierto menossa :O eli ihan pihalla oli. En kyllä näkisi mitään syytä miks mentäisiin suoraan ivf:ään kun johtofolli on molemmilla kerroilla saatu ja limiskin on hyvä. Lähinnä ainoo riski on sitten se että mulla on pco rakkulat lisääntyneet clomien ansiosta.
Nyt bongasin ovislimatkin vessareissulla. Mun kaikissa kahdessa (?) luomuoviksessa limat on ollu aika reilut. Edellisessä clomikierrossa ei ollu mitään. Jospa tää olis positiivinen merkki :)
 

Yhteistyössä