Clomittaret 2013

Voimia mimmuskainen :hug:

Pahoittelut Enna!

Voi ei luna niin ikävä kuulla. Vaikka onneksi kuitenkin se epämääräinen rinkula oli kadonnut! Toivottavasti sulla seuraavassa ultrassa kuitenkin olisi folli intoutunut, jos limiskin noin paksu. Voimia ja halauksia!

Upeeta neppu, sovitaan tosiaan, että tää on sun kierto! :)

Onpas hanzku kasvanut paljon päivässä sekä limis että folli! Hyvä niin, toivotaan, että nyt tärppää!! :)
 
Hanzku: Mahtavaa, että inssi meni hyvin! Tuntuiko se miltään (siis toimenpide)? Kivuliasta yhtään? Kiinnostais tietää, vaikka me ei inssejä tehdäkään.

Luna: Ihanaa, että piikitys meni hyvin! Ite jännäsin sitä ihan kaameest. Mä en oo vielä kertakaan pistäny ite enkä pistä. Tosin mies on jollain tapaa ylpeä ja otettu ku saa pistellä mua =D Toivottavast tän illan pregnyl olis viimein piikki... Koska eihän ne koskaan kivalta tunnu.
Ja Hyd: (Kiitti limis-tiedosta!) Mä oon varmaan oikeesti maailman piikkipelkoisen ihminen. Pyörtyny melkein jokatoinen kerta kun verikoekin otettu, kun jännittäny niin paljon. Mä oon selvinny piikeist ja säki selviit! Aluks meni n. 20 minuuttia ennenkuin pystyin paniikiltani antaa luvan pistää ja enää menee vaan 2min ;)
(Siis jos ees joudut piikittelee)
 
Viimeksi muokattu:
luna, hienoa, että onnistui. :) Monen päivän päästä sut ultrataan uudestaan? Kuinka paljon pistät päivässä? Mitä piikeille tuli hintaa? Tuo ultrausaikataulu kiinnostaa, kun tässä pohdin koska aloittaisin terot. Vois niiden aloituksen kanssa kikkailla hieman, että ei mene sitten tärkeät päivät pääsiäisen kanssa päällekäin.

hanzku, muakin vois kiinnostaa tarkemmat inssituntemukset, kun meilläkin se on todennäköisesti ens kierrossa edessä. :) Jos siis vaan viitsit kertoilla.

Neppu, mua ei verikokeet kammota, mutta ajatus siitä, että se pistäminen ja sen onnistuminen on mun vastuulla kammottaa kyllä. Mutta ehkä mäkin siitä selviän. :) Ens kiertoon tulee Anazolit tuplana ja pidennettynä kp 3-10, joten katsotaan ensin onko niistä mihinkään. Ite kyllä hieman veikkailen, että joudun lisäksi piikittään.
 
Hydrangea Pistäminen tänään ja seuraavana kolmena iltana eli yhteensä neljänä iltana, sit tiistaina ultra. En vielä tiedä että miten sit jatkuu jos siä joku kasvaa. Jos ei kasva niin sit varmaan ei enää pistetä, uskoisin näin. Annostus on 33 mittayksikköä (paketissa on 300 mittayksikköö, eli sitä menee mulla hukkaan jos ei kerkee seuraavaan kiertoon, säilyy avattuna vain 28 päivää). Hinta oli 158e, josta kela korvaa 55e eli hinnaks jäi noin 103e (se plus 140e ultrasta vähän kirpas kyllä jo, plus varmaan tulee erillinen lasku viä ovumialla erikseen pisto-ohjeistuksessa käynnistä ja sieltä saadusta pistoskynästä, jota ei saa apteekista)
Jos siä folli lähtee kasvaan niin puregon kai nopeuttaakin sitä kasvua, eli siks ultra jo tiistaina.
Itekin pelkäsin sitä jos paniikissa jotenkin peräännyn kesken kaiken kun pisto on menny nahan läpi, mutta toi ei tuntunu ees hyttysen piston vertaa. Eri lääkkeillä kyllä kai eri vahvuset piikit, mutta pregnyliinkin nyt tullut ohuempia piikkejä, sano hoitaja tänään. Pisto mahamakkaraan:)

hanzku täällä kans yks ketä kiinnostas inssitarinat:)
 
Kiitos kaikille :flower:

Neppu, Hydra ja Luna Eli mies kävi antaa 2h aikasemmin näytteen ku mitä mulla oli aika. Kun menin mua jännitti aivan hirveesti. Mut toimenpide aloitettiin onneks heti. Menin makaamaan siihen sängylle ja lääkäri ensin ultras sit se laitto sen instrumentin mitä käytetää esim papassa ja aukkarissa jonka jälkee tuli saman näkönen "piuha" ku aukkari tutkimuksessa hiukan nipisti mut ei kyllä mitenkää paljon. Sit ruiskutettii simpat sisälle joka tuntu vähä hassulta ku tunsi ku se nete (2ml) valui sisälle. Sen jälkeen makoilin siinä vartin verran ja samalla keskusteltiin lääkärin kans. Olipas pitkä sepostus :D mut pointtina et ei sattunu ja tosi nopea :)

Nii ja onnea Lunalle pistosten kans =)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Luna ja hanzku. :) Lisätieto piikeistä ja inssistä helpottaa tulevaan varautumista.

Mitä Merille kuuluu? Tuolta toisesta ketjusta luin, että heillä oli parisuhteessa ongelmia ja yritys luultavasti jää tauolle tämän kierron jälkeen.

Entä annalii? Sielläkin komeat dpo:t.

Onkohan jenni_noora jo testannut? :)
 
Ajattelin testata tänään ja saada jotain vahvistusta. Kävin ostamassa apteekista raskaustestin - siellä oli vain yhtä mallia. Tein äsken. Mutta ilmeisesti väärin, kun ei tullut edes kontrolliviivaa. Siis miten voi mokata testaamisen? Ekaa kertaa tein sellaisen tikkutestin (ei liuska) ja meni pieleen.

BTW, sain uuden työn ja irtisanouduin eilen vanhasta. Hieman ajatukset sekaisin...
 
Karamelli höh että testi epäonnistu:/ Heti sit ostaan uutta ja testaan, me täällä jännitetään sun puolesta:)
Ja onnea uudesta työstä! On se työ iso osa elämää niin aika paljonhan se muuttaa kun se vaihtuu, toivottavasti kuitenkin positiiviseen suuntaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Karamelli81
Karamelli, tais olla viallinen testi. Käy pyytämässä uusi. Mä odotan mielenkiinnolla tulosta. :) Mustakin noi tikkutestit on hieman hankalia, joten ite aina pissin purkkiin ja kastan sen sinne, että tulee tehtyä varmasti oikein. Onnea uudesta työstä! :)

Onko teillä muilla työkuviot vaikuttanut lapsentekopäätökseen tai aiheuttaako töiden jatkuvuus stressiä? Mulla on ollut valmistumisen jälkeen maks. vuoden pituisia soppareita työpaikassani. (Mun työpaikassa nämä pätkätyöt on täysin sallittuja erään lain porsaanreiän takia.) Nyt on soppari taas päättymässä, mutta jatkoa luultavasti olisi tiedossa yli vuodeksi äitiysloman sijaisena. Koska enhän MINÄ nyt äitiyslomalle ole jäämässä. :( Silti hieman mietityttää ottaa tuollainen tarjous vastaan, jos sittenkin joku ihme tapahtuisi, enkä pystyisi olemaan koko sopimusaikaa töissä, koska tiedän että projektin loppumetreillä on jonkun taas täysin ulkopuolisen vaikea hypätä kelkkaan mukaan ja hoitaa hommat loppuun. Toisaalta taas ei vois vähempää kiinnostaa. Kerta jos työnantajakin tarjoaa vain pätkiä ja ei halua sitoutua muhun, niin ei muakaan sitoutuminen jaksa kiinnostaa. Mutta silti hieman omatunto kolkuttaa... Sekin kyllä pelottaa, että jos jäänkin työttömäksi, niin silloin vasta maha pystyssä uuden työn hakeminen onkin vaikeaa, koska olen miesvaltaisella alalla töissä ja työtilanne alalla on aika huono. Pitkä työttömyysputki myös tähän väliin pahimmassa tapauksessa vaikuttaisi äippärahoihin ja pistäisi taas talouden tiukemmalle. Onneks sentään mies on vakityössä ja hyväpalkkaisessa sellaisessa. Se sentään hieman lieventää stressiä, mutta kun oon tälläinen "the worst case scenario" ajattelija, niin ei voi mitään...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Karamelli81
kiva kuulla luna että pistäminen onnistui, eikä tuntunut pahalta! Mullakin pistokset edessä seuraavaksi. Onko siis niin, että jos folleja kasvais liikaa niin voisitte siirtyä ivf:ään samassa kierrossa? Mä jo stressaan, että kun oon julkisella niin siellä ei kyllä tod siirrytä noin jouhevasti tilanteen vaatiessa uuteen menetelmään (puolen vuoden jono). mä mietin koko ajan, että pitäisikö siirtyä yksityiselle niin menis vähän yksilöllisemmin tämä hoito, mutta toisaalta on kyllä pirun kallista eikä silti mitään takuita, että ikinä tärppää.. Kauheeta pohtimista ja stressaamista koko ajan..

Hydrangea, mulla sama tilanne. Noin vuoden pätkiä aina työjaksot. Kyllähän sekin stressaa, että jos/kun tärppää niin tod näk sitten ei saa jatkoja ja ei oo työpaikkaa minin palata äitiyslomalta. Mutta samoin mun miehellä vakityö, että olen ajatellut että lapsi olisi erittäin tervetullut, vaikka se työkuviot sotkeekin. Ja kun näköjään näitä juttuja ei oikein voi laskeskella niin että "hommataan lapsi sitten kun on vakityö". Nyt lähinnä harmittaa, kun ei ole aloittanut tätä projektia jo aiemmin, kun on kerta näin vaikeeta..

Jännää karamelli..peukut pystyssä!
 
hydrangea mulla on vakityö mutta kyllä mäkin oon kauan miettinyt tuota aina kun eri projektit alkaa että miten ehdin niissä olla mukana (valitettavan hyvin oon ehtiny). Syksyllä alkamassa uus projekti missä oon isossa roolissa ja jos tärppäis niin työprojekti jää ns. pulaan, ja kauan oonkin miettiny huonolla omalla tunnolla eri työjuttuja tän vauvan yrittämisen suhteen. Mutta ei pitäs aatella niin:/, tää kaikki on muutenkin tarpeeks epävarmaa ja vaikeeta. Ikinä ei oo töiden kannalta varmaan hyvää hetkeä. Ja skorppari mulla on noita samoja tunteita että oispa alottanut yrittämisen aiemmin, mutta kai se on ajateltava että joku tarkotus kaikella on, vaikkei siltä kyllä välillä tunnu.

Niin ja skorppari joo niin mä ymmärsin että on keskusteltava lääkärin kanssa ennen pistoksia koska se pitää olla mietittynä valmiiks että jos niitä folleja kasvaa monta niin on se IVF vaihtoehto. En kyllä tajua miksen tajunnut sanoa että ei se oo meillä vaihtoehto, koska eihän meillä siihen oikeen yksityisellä varaa ois. Tai no ois ehkä mutta sit oiskin aika tiukkaa jos ei onnistuskaan kerrasta. Mutta lääkäri tosiaan sano että sitä pitää miettiä etukäteen ettei se tuu yllätyksenä se valinnan hetki.
Katoin tossa ovumian hinnastoa niin inseminaation oma vastuu 397 - 531 € ja IVF:n 1748 – 1882 €
 
Heippa taas, mies on nyt töissä, niin pitää palstailla.
Nyt voin siirtyä plussanneisiin
Kävin ostamassa uudet testit toisesta apteekista ja nyt tein purkkiin kastamis-metodilla. Ei virhetulkinnan mahdollisuutta, positiivista näyttää.

Ei kai sitten muuta kuin varailemaan jotain aikaa jostain vähän ajan päästä. Toivottavasti vain yksi munasolu olisi lähtenyt jakautumaan.

Alan kohta uskoa Murphyn lakiin. Olen etsinyt jo jonkin aikaa uutta työpaikkaa ja tosiaan tätä lapsentekoyritystäkin on takana. Molemmista asioista alkoi olla sellainen fiilis, että ei tuu mitään. Mutta sitten, pam, kuin puskista, molemmat toiveet toteutuivat samaan aikaan.

Huolimatta siitä, että poden (ainakin vielä) syyllisyyttä tuon työhomman takia (vaikka turhaan), niin kannustan kaikkia teitä olemaan ajattelematta samalla tavalla. Määräaikaisten ketjuttaminen on ihan syvältä.

Yksi työkaveri antoi neuvon: laittaa lasiin vettä, kastaa siihen sormen, ja jos veteen jää kolo, niin sitten voi olla korvaamaton työntekijä. Eli aina ne asiat järjestyvät ja projektit hoidetaan loppuun vauvahankinnoista huolimatta. Ja ajatelkaa miten miehet toimisivat: ne eivät ajattele, mitä muut ajattelevat vaan menevät ja tekevät ja käyttävät oikeuksiaan röyhkeästikin. Maailma ei ikinä muutu, jos sitä ei muuteta. Huomasitteko muuten yhden europarlamentaarikon luopumisen työstään "perhesyiden" takia?

Seurailen varmaan täälläkin, että mitä teille kuuluu. Minun jäsenyyteni jäi nyt vähän lyhyeksi, mutta teistä kaikista oli iso apu ja hienoa, että sain kertoa ajatuksiani. En tiedä, siirrynkö johonkin toiselle palstalle. Pitäisi varmaan, kun tästä se vasta alkaa ja pää menee ihan varmasti vaan enemmän sekaisin.
 




Sunnuntai 24.2.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Sarppa-71.......57/28-30.....ya4/11..........2.c
Nyysy............41/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Meri__............39/28............yk3..............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............37/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............37/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........35/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Slartibart........35/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
skorppari82...33/??..............yv2.............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT...............33/28.............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......32/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l...........pco,1.lapsi,26v
Mimmuskainen_..25/28-39...ya2/09.........1...............selitm,1.lapsi,24v
Hyy2..............23/28-34.......ya9/11..........1.c+pr........pco(1/2),2.lapsi,26v
Seemi............21/28-41.......ya11/09.......4.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Syystuuli74.....21/28-30.......ya7/2011......1.c............2.lapsi,38
dots...............20/26-32.......ya6/12...........2c........pco, endo, 1.lapsi, 29v
Matti Katikainen..19/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........17/28..............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
luna_82.........15/~34..........ya3/12..........1.a+pu (4.c+l).......pco,1.lapsi,31v
Neppu_..........13/28(34-59)..ya2010........mp.c.de.pr...........pco,1.lapsi,26v
hanzku_91......13/29-30......ya1/2011.........5.c.ins.pr...........selitm,1.lapsi
apsu...............10/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
Poca..............9/34......................c......................pco
Hempukkainen..8/28-32....ya10/10.......tk (4.c+l).............27v
Anne Elliot......7/26-32........yk13..................................1.lapsi
NiQ.............5/33............yk11...........3.c+m+t..tauko....pco(1/2),2.lapsi
Enna_.............3/35-36........yk7............2.c..........................pk,ovl
jenni_noora....1/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Meri_ dpo 24
annalii dpo 24
skorppari82 dpo 14
Hyy2 dpo 10
Matti Katikainen dpo 8
hanzku_91 dpo 2

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Jospa minäkin nyt liityn tähän porukkaan kun olen tätä jonkin aikaa jo seuraillut. Meillä yritys alkanut 6/2010. Viime vuonna meidät todettiin selittämättömiksi. Nyt kohta alkaa 3 clomikierto ja usko tähän hommaan alkaa loppua. Seurantaultrissa kaikki on aina viimeisen päälle hyvin. johtofolleja ollut ekassa 1 ja toisessa 2 ja silti ne menkat sieltä taas alkoivat. En ole koskaan saanut plussaa testiin. Tarkoitus olisi nyt vielä 2 kiertoa clomeja ja sit lähdetään insseihin. Jätetään ne varmaan syksyyn, koska tämä on todella hermoja raastavaa. Ultrassa luodaan toiveita ja sitten taas pudotaan korkealta ja kovaa kun menkat taas alkavat.
 
Kazu87 Tervetuloa :wave: Toivottavasti saatte pian plussan testiin :) Niin tutun kuulosta tuo ultrahomma ja sit kun vielä kaikki periaatteessa hyvin kun selitystä ei ole löytynyt ja silti ei sitä pikkuista kuulu. Jaksamisia :hug:

(.) huomasin tossa et tänäähän on jo dpo 2, tullu pieni laskuvirhe :D pientä nippailua ollu inssin jälkeen mut aika normi olo. aika matelee :popcorn:
 
Kazu tervetuloa joukkoon, ilmoittele tietojas jos haluat listalle. Mulla yritys alkanut vasta 3/2012 mutta ovuloimattomuuden vuoks (ja kai iänkin vuoks) oma gyne ehotti että siirrytään hoitoihin heti kun puol vuotta oli yritelty pelkkien teroluttien voimin (terolutit että menkat tulis ees joskus). Nyt neljä eri vasteista clomikiertoa takana ja ensimmäinen anazol-kierto meneillään. Inssit kai kans pian ajankohtaset. Kaks kertaa oon "todistetusti" ovuloinut. Toivottavasti sulla clomien vaste säilyy hyvänä ja tärppäis seuraavasta!

muoks. kysymys kaikille, onko teillä ollut miehet mukana koskaan folliultrassa? Kun mietin tiistaita että haluunko että mies on odotushuoneessa sen ajan (jos tulee mukaan) vai siä katsomassa kans sitä ruutua että kasvaako joku folli vai ei. Jotenkin pelkään että se on mulle rankempaa jos tulee huonoja uutisia että toinen siinä vieressä näkee sen yhtäaikaa mun kanssa mutta hyvät uutiset jos tulee niin se olisi mukavaa. Rankemmaks uskon sen siks että tähän asti oon aina huonoja uutisia itkeskellu eka hetken ja pistäny sit miehelle tekstarin tai soittanu. Jotenkin pelottaa että se itku tulee paljon isompana jos toinen on vieressä näkemässä miten mun kroppa ei taaskaan toimi. Tiiän että oon pessimistinen mutta pakko varautua pahimpaan. Ja toisen läsnäolonhan pitäs olla vain hyvä asia kun on tukemassa ja pitäähän sitä itkeä jos itkettää, mutta jotenkin toi jännittää:/ Ehkä se juontaa siitä etten vaan millään haluis tuottaa mun miehelle pettymystä vaikkei mun syytä ookkaan jos ei siä mikään kasva.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos luna :)
Uutta yritystä vaan ja onneksi on naistenpolille aika ensi kuussa, niin saa vähän jatkosta tietoa, olen tähän asti vain syönyt teroluteja. Viimeeksi naistenpolilla munasarjat ultrattiin ja kävin monissa verikokeissa! Uutta tietoa odotellessa! :)
 
luna_82 Mulla on mies ollut mukana aina noilla käynneillä kun on vaan päässyt. Sitten aina ollaan mietitty matkalla, että asiat on hyvin ja nyt tärppää. Sitten ollaankin tipahdettu korkeelta ja kovaa kun menkat kuitenkin alkaneet.

jenni_noora Pahoittelut tädin kyläilystä. :hug: Minäkin täällä odottelen viikon sisään tätiä kylään, tää kierto nyt oli niin perseestä kun vaan voi olla, ei mitään toiveita raskaudesta ole. Ehkä sitten ens kierto on se meijän kierto, toivottavasti.

Miten te muut jaksatte jatkuvaa pettymistä?
Minä en enää tiiä kauanko tätä jaksaa, aina saa vaan pettyä. Ja välillä tulee esiin itsestä ihan uudenlaisia puolia mitä ei olis koskaan voinu kuvitellakaan olevan.
Mies taas sanoi yks päivä, että kyllä me saadaan lapsi. No minä sitten siitä suutuin, huusin ja raivosin, jonka jälkeen itkin sängyssä itekseni. Mua on vaan jotenkin alkanut tuo asenne "kyllä mekin saadaan" v*tuttamaan suunnattomasti, en enää jaksa. Tää vaan alkaa olemaan jotenkin henkisesti niin helkutin raskasta. Saapa nähdä kauanko kestää hoitajalla soittaa takaisin kun lupasi lääkäriltä kysellä jatkoista. Onpa hienoa jos ei nyt mitään saada tähän, että luomuna vaan yritetään, minä kun en tiiä koska ovuloin ja koska en kun noihin testeihin ei tule yhtään mitään. Miksi ne ei toimi kaikilla? =/
 
Eli mut voi lisätä listalle. kp=1 ya=6/2010 hoitokerta 3 clomikierto ja selittämätön lapsettomuus. Vähän jo valmiiksi mietityttää noi inssijutut että onkohan siitäkään mitään hyötyä kun kaikki pitäis olla ihan kunnossa. mutta jospa se ihme tapahtuisi näillä clomeilla. toivossa on hyvä elää ;) Niin ja meillä mies ei ole ollut mukana seurantaultrissa.
 




Maanantai 25.2.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Sarppa-71.......58/28-30.....ya4/11..........2.c
Nyysy............42/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Meri__............40/28............yk3..............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............38/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............38/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........36/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Slartibart........36/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
skorppari82...34/??..............yv2.............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT...............34/28.............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......33/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l...........pco,1.lapsi,26v
Mimmuskainen_..26/28-39...ya2/09.........1...............selitm,1.lapsi,24v
Hyy2..............24/28-34.......ya9/11..........1.c+pr........pco(1/2),2.lapsi,26v
Seemi............22/28-41.......ya11/09.......4.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Syystuuli74.....22/28-30.......ya7/2011......1.c............2.lapsi,38
dots...............21/26-32.......ya6/12...........2c........pco, endo, 1.lapsi, 29v
Matti Katikainen..20/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........18/28..............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
luna_82.........16/~34..........ya3/12..........1.a+pu (4.c+l).......pco,1.lapsi,31v
Neppu_..........14/28(34-59)..ya2010........mp.c.de.pr...........pco,1.lapsi,26v
hanzku_91......14/29-30......ya1/2011.........5.c.ins.pr...........selitm,1.lapsi
apsu...............11/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
Poca..............10/34......................c......................pco
Hempukkainen..9/28-32....ya10/10.......tk (4.c+l).............27v
Anne Elliot......8/26-32........yk13..................................1.lapsi
NiQ.............6/33............yk11...........3.c+m+t..tauko....pco(1/2),2.lapsi
Enna_.............4/35-36........yk7............2.c..........................pk,ovl
jenni_noora....2/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Kazu87....1/?............ya6/10........3.c..............selitm,1.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Meri_ dpo 25
annalii dpo 25
skorppari82 dpo 15
Hyy2 dpo 11
Matti Katikainen dpo 9
hanzku_91 dpo 3
---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä