Meri_ Todellaki on plussa
.Onnea siitä! Mun mielestä huomenna olis vasta dpo1.Kun tikku kerran näyttää, et ovis on tapahtumassa vuorokauden sisään. Antaa pupuilla vaan, niin on huomiselle jo valmiina. Ja varmistatte huomenna vielä
. Tää siis vain mun käsitys.
Joku tuolla aikasemmin meikäläisen perään jo huutelikin ja päivityksiäkin kattelin...Pitänee ehkä useammin kirjotella, niin pysyy ajantasalla.
Mulla on nyt
kp 16/28-29. Dpo ??? kun en ole tässä kierrossa tikun tikkua pissinyt. Piinailijoihin on turha laittaa, kun yritys on ollu = surkee. Kovasti paljon ollaan tapeltu, lähinnä kai sen takia, et olen niin pettyny itseeni. Tappelusta taas seuraa se, et mieluummin vetää peiton korviin ja on hiljaa. Onpa tää miehellekin tuonu kai paineita; niin se miehen paras kaveri vetäytyy tantereelta ja mä siitä sit taas otan itteeni. Päättymätöntä
. Ja kun tekis ehkä mieli, niin ei "uskalla", ettei taas pety. Kettu täst tuu mtn. Siks en oo paljon kirjotellu tänne viimeaikoina. Aattelin jo monta kertaa perua sen IVF-hoidon suunnittelun, mut kai me jatketaan. Mistä nekin rahat repii???
Jonkun aikaa sit kuulin mein tuttavapariskunnasta...Miehen tunsin entuudestaan jo pitkältä ajalta, jopa ystävänä. Olivat sitte patjarallaa 3 kk yhdessä, niin johan napsahti niillekin. Älyttömän hienoo; molemmat työttömii parikymppisii, ei minkaanlaista koulutusta, hyvä ku rahaa ees ruokaan, usein ei ees sauhuun! Juu tehkää vaan s*****a mukuloita
Ja niin sitä tuleva äiti lässyttää, et kaikki maailman eläimet sais mennä hänelle hoitoon. Onneks tuleva isä vähän toppuuttelee siinä; ei tarvi haalii kaikkii ilmasia lähipiirin eläimiä. Ei siinä mitään, ihan hienoo kun eläimistä välitetään, mut millä v***n rahalla?Ja vauva siihen sit. Tasan ei käy onnen lahjat !!!
Joo myönnetään; oon pahalla päällä ja NIIN katkera ja kateellinen:ashamed: