Clomittaret 2013

Nänneistä...onko teillä aiempia lapsia? Mulla nimittäin imetyksen jälkeen, kun menkat jo säännölliset ja muutenkin kaikki ok. Niin varmin merkki alkavista menkoista on paria päivää ennen "nouseva maito". Eli vaaleaa nestettä. Jostain luin, että toisilla tulee silloin kun ovat raskaana - varsinkin heillä, joilla kyseessä 2. tai seuraava lapsi. Veikkaan, että se vaan on loppukierron juttu mulla - olin raskaana tai en, tähän mennessä en :(
 
hiulu, ei ole yhtään lasta mulla, enkä ole koskaan ollut raskaana (note to self). Joten eiköhän tää mullakin ole vaan jotain loppukierron kettuilua. :(

Mimmuskainen, sun kommentti sai vähän toiveet heräämään taas uudestaan aamun negan jälkeen, joten katsotaan mihin tää johtaa. Tuskin kuitenkaan mihinkään, kun ei aiemminkaan. : / Onnellista odotusta sulle. :)

Niian, kiva saada tietää vähän lisää ivf:stä ja lääkkeistä, kun meilläkin se taitaa olla edessä. Vähän oon jo asioihin tutustunut ja luultavasti sitä mullakin on edessä paljon uusia juttuja ja uusia lääkkeitä.

luna, uskallatko jo listalle takaisin mukaan vai odotetaanko vielä jälkitarkastusta? :)
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea kiitos kysymästä:), mutta ehkä oottelen viä jälkitarkastukseen. Joku pelko mulla on että siä tulee joku viivytys yritykseen...tai jotain sellaista että on turha enää ikinä yrittää :(
Mutta jos kaikki menee hyvin niin ensi viikolla uskallan ehkä listoille mukaan :heart:
 
Niian: Ensinnäkin toivotaan kovasti, että sieltä vielä muutama jaksais kasvaa!! =) Ja kiitos kun kommentoit tuohon mun pähkäilyyn, että soitanko vai en! Ehdin näkemään sun vastauksen klo 15.45 eli ehdin vielä soittaa ajallaan. Muutenhan seuraava soittoaika olis ollut perjantaiaamu ja silloin olis jo ollut liian myöhäistä. :)

Mulla ei ole suoranaisesti nänneissä ikinä mitään, rinnat yleensä kipeytyy ovulaation jälkeen, mutta tässä kierrossa sekin jäi tulematta.

Mutta niin, soitin sinne polille sitten! Hoitajan kanssa siinä pohdittiin, että syönkö vielä yhden clomikuurin ja todettiin että ei siitä ole minulle mitään haittaakaan, joten miksikäs ei. Jos laproskopiaan joudutaan, niin se menee joka tapauksessa ainakin ensi kiertoon joten sen puolesta clomit ok. Ja sitten kun nyt syön vielä tämän yhden kierron, olen syönyt yhteensä neljä, mikä on kuulemma suositus ja sitten voidaan siirtyä muihuin hoitoihin.

Hoitaja myöskin sanoi, että se epikriisi tosiaan tarkoitti sitä, että siellä ei ole näkynyt johtofollia. Hän vielä kysyi, että olenko usein testannut ovulaatiota ja minä päivinä testien mukaan se on yleensä tapahtunut. Näistä päätellen ultrassa olisi pitänyt näkyä edes kasvava folli. Mutta ei. Hiukan hämärä juttu, kun tämä kiertokin pysyi ihan normaalin pituisena... :confused:

Näiden lisäksi sain kuulla viime reissulla otetun verikokeen (jonka olin jo unohtanut :D) tuloksen. Minulta otetiin vielä ca 12-5 eli munasarjan merkkiaine. Sen pitäisi olla alle 35, minulla se on 45. Lievä kohoaminen vahvistaa endometrioosi epäilyä eli se alkaa olla melko varma juttu...
 
lotta1 no mulla on ollut 3/4 luomuoviksesta mitä oon koko yrityksen aikana bongannut niin nännit tosi arkana oviksen aikaan/sen jälkeen (en oo varma kun on ollut LH jopa 3 päivää "huipussa") eli voihan se nännikipu olla merkki just varmasti siitä ;)

Grill oon sun blogistakin lukenut tosta, sun endo epäilystä. Pahoittelut taudin toteamisesta todella :( mutta toisaalta varmaan "kiva" saada joku diagnoosi, kuin olla vain selittämätön tapaus? vai? tädistä myäs pahoittelut :hug: mahtavasti aina kaivat sitä jaksamista jostain, toivotan tsemppiä uuteen kiertoon!

Hydrangealle vielä liputetaan sille parhaalle lopputulokselle :hug:

mielenkiinnosta kyselisin, millä annostuksella kukakin noita clomeja popsii?? ja onko annostusta muutettu jossain vaiheessa hoitoja??
(.)Itse kun aloitan ens kierrossa sillä 1tbl/päivä, ja mietin että mahtaakohan riittää....:whistle:
 
Grill: Mulle tuli hyvä mieli, et sait soitettua ja jos vielä sait viimeisen varmuuden soittaa kun luit mun viestin. :) Harmi, että jos tilanne tosiaan oli se ettei johtofollia viime kierrossa ollut! :( Ihmetyttää silti miten kierto pysyi silti säännöllisenä. Onko sulla ultrattu clomien vastetta? Ajattelin vaan, että tosi harmi jos olet syönyt niitä eikä ne toimi sulla toivotulla tavalla. :/ Pahoittelut, että verikoe vahvisti endo diagnoosia. :hug: Toivotaan, että silti nyt olisi helppo hoitaa kun on syy mitä hoidetaan. Ja eihän tässä tosiaan pitkä aika ole siihen laproskopiaan ja sen jälkeen pääsette suunnittelemaan hoitoja kunnolla, ellei sitten plussa ehdi tulla sitä ennen! :heart:

Hydra: Tuntuu silti ettei lääkehoito kovin paljon eroa inssistä, paitsi juuri tuo jarru lääke, mut se on kyl tosi simppeli. Niin ja tänään meni lääkekattokin yli joten loppu vuosi meneekin sitten kevyemmin apteekissa. :)

Kiitos kovasti kaikille tsempeistä! Toivotaan, että perjantaina ultran jälkeen olisi varmempi olo. :)
 
Melody: Kiitos! Kyllä se toisaalta helpottava tieto on/oli, ehkä se vaatii vielä sen laproskopian että ihan oikeasti sisäistän asian ja tiedetään kuinka paha/hyvä se tilanne sitten onkaan. Ja minä olen aina syönyt clomeja 1 tbl kp:t 3-7.

Niian: Juu, en olisi varmaankaan soittanut ilman sun viestiä ja hyvä kun soitin! :) Mulla utrattiin silloin ekassa kierrossa (se edellinen lääkäri), mutta se ultra annettiin mulle ihan liian myöhäiseen vaiheeseen, joten ovis ehti mennä ohi. Lääkäri kyllä sanoi että vaste on ollut ok ja ovis olisi tapahtunut. Mutta mene ja tiedä!
 
Grill ikävää että piti tulla ikäviä uutisia:/ Outoa silti että kierron pituus normaali muttei ovista..oisko joku folli voinu ottaa kunnon spurtin..
Toivottavasti nyt clomikierto tuo plussan niin ei tarvitse murehtia tulevia juttuja!

Melody mulla oli ekassa clomikierrossa annostus 1tbl kp 3-7, silloin kasvoi kaksi follia. Toisessa clomikierrossa annostus oli sama muttei kasvanut mitään. Kolmannessa kierroissa kasvatettiin annosta niin että söin vuoropäivinä 2tbl ja 1tbl (2-1-2-1-2) kp 3-7. Silloin kasvoi yksi folli. Neljännessä clomikierrossa ei taas kasvanut mitään (mun veikkaus on että mun vasen munasarja ei oikeen välittäny clomeista, kun joka toinen kierto meni mönkään). Sitten oli taukokierto. Sitten vaihdettiin lääke viidenteen hoitokiertoon: anazol+puregon. Niillä varmaan aloitetaan nyt sitten.
Oon kuitenkin ymmärtänyt keskustelupalstoja selatessani että monilla riittää se 1tbl. Sillä usein lähdetään liikkeelle, jotta ei ainakaan annostus ois liian iso.
 
Melody Mulla tosiaan nyt ensimäinen clomikierto menossa ja annostus 1tbl 3-7kp ja kaksi 15mm follia oli kasvamassa kp 12. Eli mun kohdalla toimi niinkuin pitääkin. Olin kuitenkin alussa ihan varma että ei toimi kun alkukierrossa ei ollut mitään oireita paitsi naaman kukkiminen. :)
 
Melody Mun ekan kierron annostus oli 1 tbl kp 5-9, silloin ei mitään vastetta, kierrot 2-5 olen syönyt 2 tbl ja viime kierrossa kun ultrattiin toista kertaa clomien aikaan oli kp16 kasvamassa johtofollina yksi 15mm munarakkula.

Mimmuskainen :heart:
 




Keskiviikko 28.8.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
plitsis...........54/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
Miyaka..........36/32-34.........ya06.......5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
kinuzki..........35/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v
jomilla.........35/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v
SuAnn..........32/30.......ya 06/2012......2.c .......1. lapsi, 31v
hanzku_91......31/28......ya1/2011......s,1.ivf........selitm,1.lapsi
Seemi..........26/28-41.......ya11/09......4.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Hydrangea..24/29-44....ya1/12..g+pr+m+l+ins.(7.OI)..pco,1.lapsi,27v
Minnikko.....23/33-35..........ya01/2011.....c..........1.lapsi
Malla84.........23/30-? .......ya3/13............t+f..............pco,1.lapsi,29v
-minävain-.....22/30..............yk8..............tk...................1lapsi
apsu............21/30..............ya 01/12.......g+o...............pco,2.lapsi,30v
Kazu87..........21/28.............ya6/10...........?.................selitm,1.lapsi
lotta1............20/?... ...........ya 4/13.........1.c.
USL...............19/25-33........ya 2009.........tk..................selitt. 2.lapsi
dots..............19/29.......ya6/12................1.f......endo,1.lapsi,29v
Melody89....... 19/?........ya 6/12........................pk+ovl., 1.lapsi, 24v
inessa_........18/30............yv6.................mp.....pco,keliakia,2.lapsi,27v
hiulu........17/27-32..........yk 5..................3.c.........selit., 2.lapsi
skorppari82...10/??.............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Niian.......7/n.28......yk11/ya4/2011.........1.ivf............selitm.1.lapsi,27v
Päivi1980 ....6/29..............06/10..............lz................3.lapsi,32v
sansu86.....6/30-53.....ya08/11.................2.c...............1.lapsi
Vauva haaveissa... 4/33-36....ya 4/13.........5. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Grill..............2/30-32.......ya9/11 yk24......4.c......endo 1.lapsi 23v
Ambrosia85 ....1/28-32..............yk 4.........g+o....................

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, Basilika2, marianna87, Emiliaani


Piinailijat
Miyaka dpo 16
Ambrosia85 dpo 15
Hydrangea dpo 12
Minnikko dpo 8
Malla84 dpo 7
dots dpo 6
apsu dpo 4
lotta1 dpo 3
hiulu dpo 2



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8......28/32-33.....ya11/11..........tk........2.lapsi, 34v.




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Viimeksi muokattu:
Grill :hug:

Niian, kiva kuulla, että lääkkeitä ei tarvi jännittää. Oonhan tässä jo monta kiertoo pistänyt, joten senkään osalta ei mitään uutta tule. Punktio kyllä hieman jännittää, mutta siihen saa kuulemma kunnon lääkityksen, joten eiköhän siitäkin hengissä selviä.

ON: Dpo 12 ja selkeä nega. Joten eiköhän tääkin kierto ollut taas tässä. Varmistan asian vielä perjantaina ja lopetan Luget sitten. Vielä on jäljellä sitten viimeinen armosta annettu inssiyritys. Se onkin jo sitten viides kerta, kun yritetään päästä inssiin ja toivottavasti kolmas kerta, kun sinne päästään. Kun en edes minkäänlaita haamua saanut testiin, niin ei taitanut olla edes yritystä tällä kertaa. Luulen myös, että se dpo 7 vuoto johtui vain kuivista limakalvoista, kun myös eilen tuli tippa verta Lugea laittaessa.
 
Voi hydrangea mä jotenkin kuvittelin et tää ois sun tärppikierto. Tiettyhän se on vielä mahdollista, että se plussaksi muuttuu. Tsemppiä viimisiin pariin päivään. Mulla kävi noin sillon kierrossa ennen esikkoa ja haalean plussan sain vasta dpo 15-16 joka sitten vuodon alettua haihtui negaksi. Eli siis tosi myöhänen plussa oli ja raskaus biokemiallinen.

Mäkin niian ajattelin ettei se pistely voi pahempaa olla kuin näissä ovulaation induktion pistelyissä. Kiva tietää, että näin on. Annokset vaan kovempia. Toivottavasti sulla saatais hyvä määrä soluja kerätyksi!

Laskin eilen huvikseni pistokyniä, kun aattelin viiä ne apteekkiin. Olen tähän mennessä pistänyt itseeni: Neljä Ovitrelle irrotuspiikkiä, kuusi Gonal-F 300 IE-IU ja kolme Gonal-F 450 IE-IU. Maksukatto on siis jo aikaa sitten kyllä täynnä, mutta onhan tuo isolla rahalla lääkkeitä! Onneksi osa maksetaan KELAsta. Tähän sitten päälle vielä Metforminit ja nyt vielä Lutinukset.

Kierron tulos jännittää ihan huimasti ja alavatsa kramppaakin aivan koko aika. Varmaan jännitän tämänkin kierron negaksi. Mistä löytyisi rauhallinen ZEN tila!!!????
 
apsu, samaa kuvittelin mäkin. Jo heti oviksen jälkeen oli jotenkin niin vahva fiilis, että tässä kierrossa vihdoin onnistutaan. Keväällä inssikierrossa sai haamuja dpo 11-12 (luulin silloin Pregnyl haamuiksi, mutta taisi ollakin kemiallinen), joten jos nyt testissä ei vielä mitään, niin en jaksa enää uskoa, että se tästä muuksi muuttuu. Mullakin maksukatto alkaa olla täynnä ja oonkin jo odotellut Kelasta kirjettä. Ihan kiva, kun loppuvuosi menee sitten lääkkeiden osalta lähes ilmaiseksi. Uskon, että mulla folleja varmaankin tulee ivf:n yhteydessä ihan riittävästi, kun nytkin niitä jo saatiin yhdessä kierrossa 5, vaikka annokset oli vaan 50-75 iu. Enemmän pelkona ehkä onkin, että niitä tulee liikaa ja laatu kärsii. Tsempit loppukiertoon ja zen-tilan löytämiseen. :)
 
Niian, skorppari ja hanzku, oletteko kertoneet ivf-hoidoista työpaikalla? Miten aiotte menetellä punktion tuoman sairasloman kanssa? Mä en haluaisi kertoa hoidoista yhtään mitään, että se ei sotke työkuvioita. Mietinkin, että voisiko vaan sanoa menevänsä toimenpiteeseen, joka vaatii hieman sairaslomaa sen enempää selittämättä. Mulla on siinä mielessä hyvä juttu, että saan olla pois kolme päivää omalla ilmoituksella, mutta poissaoloista jotka saa etukäteen tietää, olisi tietty kohteliasta ilmoittaa esimiehelle.
 
Pahoittelut uusista kierroista Miyaka, grill ja ambro :hug:

Hydralle myös negapahoittelut, toivottavasti olisi vaan liian aikaista.. :hug:

Hydra mä en oo kertonut enkä aio kertoa mitään töissä. Stressaa kyllä ihan sairaan paljon jo nyt miten aikataulut tulee meneen..:( aion silti aikaisempaan tapaan luikkia lääkäriin "omana asiana" ja punktion aion olla sairaslomalla ja viljellä pieniä valkoisia flunssasta tai mahataudista. En voi määräaikaisena kertoa eikä se minusta työnantajalle kuulukaan. Toki stressaisi vähemmän, jos pystyisi kertomaan.. :x
 
Hydra: :hug: On tää niin epäreilua kun sitä plussaa ei kuulu.
Itse en ole vielä saanut kerrotuksi esimiehelle, kovasti olin siinä uskossa että keron, mutta kun aikaa on kulunut niin luulen kolikon kääntyvän myös omailmoitukseen, ainoa mikä minua siinä mietityttää on se, että entä jos kolme päivää ei riitäkkään ja tarvitsen lisäsairaslomaa ja pitää mennä lääkäriin. Sitten tuleekin joku diagnoosi joka viittaa hoitoihin yms. ja itse olen kertonut aiemmin olleeni vaikka flunssassa.. :/ Mietin asiaa kun selviää mikä päivä punktio tehdään, kovasti toivoisin sen olevan tiistai, että pääsisin maanantaina vielä normaalisti töihin.

Ambrolle
myös pahoittelut uudesta kierrosta! :hug:

apsu:
Mun mielestä tämä pistäminen ei oo pahakaan, kun mulle ei ainakaan tule haittavaikutuksiakaan, nyt on alkanut tuntua munasarjoissa kiristystä, mutta ei juuri muuta joten ei annoskoot kaan haittaa. Punktio toki jännittää, kuinka kipeä sitten on.

Omaa: meille on töissä useampi raskaana oleva ja olen ihan sinut asian kanssa, mutta nyt tämä uusin raskaana oleva on alkanut ottaa todella pattiin. Joka välissä hän puhuu raskaudesta, tänään hän mm. ihmettili kun ovulaatio on ollut samaan aikaan kun hän on ollut reissussa, että mies vähän ihmettelee kenen lapsi sieltä tulee. Ruokailuun kun mennään niin hän toteaa syövänsä lahden edestä, mutta siis aina kun kuulen hänen puhuvan hän puhuu masuasukistaan ja häistään yms. Ottaa todella jo kupoliin! Hän ei toki tiedä tilanteestamme, mutta kai hän nyt ymmärtää, että on muutakin elämää TÖISSÄ kuin hänen raskaus. Huh hei, loppu vuosikö tätä sitten? :headwall:
 
Kiitos kaikille ketkä vastas millä annostuksella clomeja popsii! :) ja pakkohan se on joo alottaa sillä yhellä tabulla, mut ku on normaalisti ne 2-4kk kierrot mulla, niin haluais että nyt ne munasolut varmasti lähtis heti kasvamaan!! mutta ultrassahan se sitten selviää.. malttia malttia vaan, ei kai muu auta :D

Niian voin niin samaistuu sun fiilikseen. Vietettiin tossa kesällä yks viikonloppun ystäväpariskunnan kanssa jotka oli just saanu tietää odottavansa.. ja voi sitä raskaus ja vauvajuttujen määrää! eipä siinä muuta puhuttukkaan kun "vauvasta" ja miten pitää syödä ja miten sitä ja tätä ja blaa blaaaaa.... ja mä olin suurimmaks osaks ajasta vaan hiljaa, ja ajattelin mielessä että mikä hemmetin vauva, solumöykkyhän se vasta on :D
ja tämä pari vielä tietää meidän yritysjutuista aika paljonkin, joten vähän alko pännimään, ja nyt oonkin huomannut välteleväni kyseisiä ihmisiä... :(
mutta jokatapauksessa, tosi inhottavaa jos ei osata enää muusta puhua. vaikka iso asia ja ihmehän se on niiden elämään, jotka sen onnen saa kokea :/
 
Ambro :hug:

Hydrangea vielä en haluis luovuttaa tän kierron osalta! Sen tietää vasta, kun menkat kunnolla alkaa. Pidän siis vielä peukkuja plussan puolesta!

Melody mulla on ollu kiertoja eri annostuksilla. Kun olin hoidoissa reilun vuoden esikoista yritettäessä, mulla aloitettiin yhdellä clomilla. Siinä kierrossa otettiin heti käyttöön Menopurit, kun kp 10 paikkeilla oli joku n. 10mm kasvussa. Kolme menopur pistosta toi oviksen ja raskauden - joka jäi kiinni munatorveen... Sit kun hoidot taas aloitettiin, söin clomia ensin yhdellä ja sitten kahdella tabulla + Menopurilla ja silti ovista ei saatu. Vaihto Femariin kahdella tabulla, ei ovista. Sitten kesätauon jälkeen uus Femar-kierto kahdella tabulla ja ilman Menopuria tuli ovis ja raskaus. Useita eri annoksia ja cocktaileja siis kokeiltiin ja sit sattuman kaupalla yks toi hyvän lopputuloksen.

Eilen lääkärissä näkyi loppukierron vaihe ja kysta oli pienentynyt paljon. Ens kierrossa Femarit (yhdellä tabulla) käyttöön. Nyt vaan menkkojen ja hoidon alun odottelua...
 




Torstai 29.8.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
plitsis...........55/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
Miyaka..........37/32-34.........ya06.......5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
kinuzki..........36/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v
jomilla.........36/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v
SuAnn..........33/30.......ya 06/2012......2.c .......1. lapsi, 31v
hanzku_91......32/28......ya1/2011......s,1.ivf........selitm,1.lapsi
Seemi..........27/28-41.......ya11/09......4.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Hydrangea..25/29-44....ya1/12..g+pr+m+l+ins.(7.OI)..pco,1.lapsi,27v
Minnikko.....24/33-35..........ya01/2011.....c..........1.lapsi
Malla84.........24/30-? .......ya3/13............t+f..............pco,1.lapsi,29v
-minävain-.....23/30..............yk8..............tk...................1lapsi
apsu............22/30..............ya 01/12.......g+o...............pco,2.lapsi,30v
Kazu87..........22/28.............ya6/10...........?.................selitm,1.lapsi
lotta1............21/?... ...........ya 4/13.........1.c.
USL...............20/25-33........ya 2009.........tk..................selitt. 2.lapsi
dots..............20/29.......ya6/12................1.f......endo,1.lapsi,29v
Melody89....... 20/?........ya 6/12........................pk+ovl., 1.lapsi, 24v
inessa_........19/30............yv6.................mp.....pco,keliakia,2.lapsi,27v
hiulu........18/27-32..........yk 5..................3.c.........selit., 2.lapsi
skorppari82...11/??.............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Niian.......8/n.28......yk11/ya4/2011.........1.ivf............selitm.1.lapsi,27v
Päivi1980 ....7/29..............06/10..............lz................3.lapsi,32v
sansu86.....7/30-53.....ya08/11.................2.c...............1.lapsi
Vauva haaveissa... 5/33-36....ya 4/13.........5. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Grill..............3/30-32.......ya9/11 yk24......4.c......endo 1.lapsi 23v
Ambrosia85 ....2/28-32..............yk 4.........g+o....................

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, Basilika2, marianna87, Emiliaani


Piinailijat
Miyaka dpo 17
Minnikko dpo 9
Malla84 dpo 8
dots dpo 7
apsu dpo 5
lotta1 dpo 4
hiulu dpo 3



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8......28/32-33.....ya11/11..........tk........2.lapsi, 34v.




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Pahoittelut tädistä! :hug:

Hydralle pidän peukkuja ja toivon parasta!

Täällä itse odotellaan tädin saapumista. Kolmatta päivää teroja syöneenä eikä mitään oireita menkoista. Nännit hippasen kipeytyneet alkuviikosta, mutta muuten lähinnä kaikki ottaa päähän ja itkettää.
 
Hyd: tsempit vielä tälle kierrolle! ? mietit tuota sairauslomaa. Tayssista saa pyytämällä saikkutodistuksen, jossa lukee vaan vatsakivut eikä vihjettäkään mm. Lääkärin erikoisalaa.
Tsempit muillekin ja ääretön määrä voimia ja jaksamista vaikeiden aikojen ajalle.
Lunalle peukut pystyssä lopputarkastukseen!?
 

Yhteistyössä