Hui kun täällä onkin ollut vilkasta keskustelua!
Hieno juttu.
Vauvaton sulle paljon haleja. Ymmärrän tuntemuksesi oikeen hyvin, niinkun varmaan kaikki täällä. Ei tää helppoa ole ei.
Micaela ihana uutinen!! Nyt vaan toivotaan juu vahvistumista ja vahvistumista...
Tää antaa meille muillekin taas hiukan toivoa
Pidähän meidät ajan tasalla!
lumihiutale mulla oli ekassa clomikierrossa oviksen jälkeen samanlaisia oireita.. tissit oli turvonneet ja kipeet ja massua juili. Tiedä sitten mistä johtuivat mutta turhaan se toiveet herätti. Mutta toivotaan tietysti että nyt olisi sulla aiheellisia oireita
Nyt on toinen clomikierto mulla menossa niin jännä nähä onko taas jotain oiretta.
Inkerille tervetuloa mukaan! Kyselit clomiannostuksesta.. mulla on toinen kierto nyt menossa ja annostuksella 1tbl/pv kp 3-5. Tuo sama määrä oli tietysti myös ekassa kierrossa ja silloin oli hyvä vaste, kaksi jättifollia näkyi kp 12. Toivotaan että nyt olisi yhtä hyviä tuloksia.
Ja
Kassiopeia mulla on käytössä milloin mikäkin ovistetsi mutta kasettimallisia käytän kuitenkin koska musta se on helpompi kuin liuska. Nyt oon koittanu käyttää pari kiertoa jo samaa merkkiä jotta olis vähä vertailukohtaa
Kyselit vissiin vielä miten on saatu clomeja niin nopeesti.. Meillä oli noin 7kk yritystä ennenkuin menin gynelle. Mulla oli pitkä kierto, melko säännöllinen mutta pitkä ja ovista en onnistunut kertaakaan bongaamaan. Epäilin siis ite että en ovuloi ollenkaan. Gyne sattui onneksi olemaan lapsettomuuteen erikoistunut joten hän osasi heti laittaa asiat rullaamaan. Mies passitettiin testeihin ja mut ultrattiin. Noh, miehellä kaikki suht ok ja mulla monirakkulaisuutta joten sain sitten clomit 4 kuukaudeksi
Tuo muutama kuukausi odoteltiin että tasaantuuko kierto normaaliin vai ei koska välillä kierto oli kuitenkin sen 30pv. Mutta ei, joten tässä ollaan. Onneksi, sanoisin
Mites muilla?
Täällä on nyt tän kierron clomit nappailtu ja hikoilua on ilmassa sivuoireen ominaisuudessa
Ensi viikolla on ultra ja kyllä jännittää mitä sieltä tulee. Toivotaan parasta vaan taas ja pelätään pettymystä. Mutta jos eka on clomeista saatu hyvä vaste niin voiko olla että ne ei yhtäkkiä toimisikaan??? Apuva. Ja kohta saa taas ressata että osuuko ja tärppääkö vai ei. Emmäkestä.
Keinoja rentoutumiseen?
Mulla on myös parit viime menkat olleet kovin oudot. Ja kun edellinen oli vielä luomukierto niin kummastuttaa.. Yksi päivä kunnon vuotoa, toinen tiputtelua ja sitten loppuu kun seinään :O Onhan se toki positiivistakin mutta ihmetyttää kyllä. Raskautta en kyllä epäile koska sitä kunnon vuotoakin oli se päivä. Onko muilla tällasta??