Hei!
Liittyisin minäkin mukaan, jos sopii. Vertaistuki olisi tarpeen ja luinkin jo koko ketjun lävitse.
Meillä ehkäisy jätetty 5/2011. Mulla PCOS ja epäsäännölliset kierrot. En tiedä olenko koskaan ovuloinut. Molemmat munasarjat rakkuloituneet ja ultrakuvat onkin ihan yök. Munanjohtimet on sentään auki. Miestä ei tutkittu vielä. Minä 27, mies 32. Yrityskierroksia yhteensä 6, nyt clomien kanssa yk 3 ja kp 15. Olen myös viitisen kuukautta jo syönyt Metformiineja. Jos oon ilman lääkitystä, niin piru on irti (hiukset lähtee ym.).
Kovin toiveikkaana en osaa olla tämänkään kierron suhteen, kun kaksi ensimmäistäkään clomikiertoa ei tuottanut tulosta. Ensimmäisen jälkeen jouduin käynnistämään menkat Teroluteilla. Toisessa menkat alkoi kp 45 (olin tosin pari terolutia jo ottanut, mutta ilmeisesti menkat tuli niistä johtumatta). Ensimmäinen clomikierto oli 50 mg ja nyt sitten seuraavat olleet 100 mg.
Ollaan siitä erikoisessa tilanteessa, että meillä ei ole nyt minkäänlaista hoitoa tai seurantaa meneillään. Muutettiin ulkomaille ja clomit saatiin Suomesta, siellä oltiin pääsemässä julkisen puolen hoitoihin juuri. Hieman kateellisena luenkin teidän muiden seurantaultrakokemuksista ja verikokeista. Harkitsen kyllä, että menisin lähipäivinä jonnekin yksityiselle ultraan, että jos sais jotain tietoa, että mitä tuolla sisällä tapahtuu.
Mulla on PCOS aika paha, vaikka oonkin normaalipainoinen. Aloitin vuoden alusta karppaamisen ja akupunktion. Oon käynyt akupunktiossa viikoittain ja kokemukset on olleet tosi hyvät, vaikka eihän sen tehoa voi täysin mitata. On kuitenkin lievittänyt sivuoireita paljon ja uskon, että siitä saattoi olla apua mm. siihen, että viime menkat sain ilman Teroluteja.
Clomeja on tarkoitus syödä yhteensä kuusi kiertoa. Annosta ei voida luonnollisestikaan nostaa, kun ei ole seurantaa. Eikä myöskään saada mitään piikkejä tai muita, vaikka tarvetta vois ollakin. No, näillä mennään toistaiseksi. En tiedä millä sitten jatketaan. Tietysti sitä toivoo toki, että tulis tulosta näillä
Niin ja tähän kiertoon otin ekaa kertaa mukaan ovistikut. Toistaiseksi on näyttänyt vaan negaa.
Pahoittelen pitkää esittäytymistä. Olen niin complex case, että hankala tiivistää
Toivon kaikille kovasti plussia! Kyllä ne plussauutiset vaan piristää, kun voi ajatella, että ehkä vielä meillekin...