Clomittaret 2012

On tää odottelu kyl niin raastavaa. Mitään menkkakivuiks luettavaa ei oo ollu. Huomiseks siis haettu digitesti. Kyl sen nyt jo sit jotain pitäs kertoo! Jotenkin on tässä ollu sellanen olo etten haluukaan tehdä sitä testiä huomenna. On se niin lannistavaa lukea.

Nyrpee-81 siis sehän tässä onkin kun heitin sen ihan ekan aamupissan veks ja sit pian lirutin lisää ku en vaan malttanu olla. Mun laskujen mukaan tänään on dpo 14, luultavasti.
 
Aiivan! Kp:tä en osaa nyt sanoa ku tää on 4 pilleri vasta minkä otin ja viime kiertoa en laittanut ylös..Laskuissa meni jo niin sekasin ja alotettiin divinat uudelleen. Sekasihan ne on ollu kun seinäkello! Yritys on alkanu Joulukuussa 2010. kierto ollut useammin jopa se 60 päivää! : / Oviksia en ole enään viihtiny etes tikutella..
 
Hei kaikki ! Täällä uusi keskustelija, oon sivusta seurannu ja lukenu mutta nyt päätin liittyä mukaan :) yritystä takana n.8kk joista 2 kiertoa clomeja syöty.
Eli clomeja syön 1kpl kp5-9 ja siihen lisäksi vielä teroja kp15-25. Tällä hetkellä menossa Kp.14.
 
Aktiivista keskustelua =)

Ranskismopsi Tervetuloa joukkoon :) en tiedä mainitsemastasi lääkkeestä.

Pettunia kierto tais olla 33. jotain mystistä kai tapahtu joulukuussa, en ymmärrä oikein itsekään. lääkärin luona on aina niin suu auki ettei tajuu ees kysyy mitään järkevää. kp12 folli oli 8mm ja verikoe kp 28 ja ovis tapahtunu. onko mun matikkapäässä jotain häikkää vai mättääkö tuossa yhtälössä joku? ;) jospa clomit tois nyt toivotun tuloksen :)

Calliope no missä mennään? meinaatko testailla lähiaikana?

Kiitos Ansku83, että hoidat listausta :flower: Sitä on mielenkiintoista seurata.

AamuTorkku :) keho yllättää joskus iloisesti. nyt tsemppiä kehiin ja sit mars yrittämään ;)

Aniit jännittää. odotus on piinaavaa. toivotaan hyviä uutisia. ollaan täällä hengessä mukana.

Vauvaton kropan on välillä hyvä antaa levätä ja antaa mennä kehon omalla painollaan. toivottavasti saat tauoasta kaivattua stressittömyyttä ja ties vaikka luomuna osuu ja uppoo, toivotaan niin :)

Itte viettelen rauhallista viikonloppua ja taidan nauttia mukavasta lenkistä ulkona ilman ajatustakaan. jospa sielu saisi välillä levätä.

Lumivalkeaa viikonloppua kaikille!
 
Moikka!

Ansku83: Kiva jos jaksat päivittää listaa! Mulle vois päivittää kp 31 ja ya 6/2010 (yk:ta en muista, mutta kai niitä on yli 12...)

Eilen testasin viimeks negan joten kai ne menkat sieltä tulee, mut voi olla et kierto venyy kun on luomukierto. Oon huomenna lähössä ulkomaille reissuun ja aika varmasti ne menkat tulee matkalla :kieh:

Plussatuulia kaikille!
 


maanantai 20.2.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


magda..............kp 33/??..............ya6/10...........................
Vauvaton.........kp 28/???............ya12/08..........................7.clomi
Micaela.............kp 26/33..............yk5...............................3.clomi
Ansku83.......... kp 21/??..............yk12/ya11/10.................1.clomi
AamuTorkku.....kp 20/30..............yv3................................2.clomi
Inkeri84.............kp15/??................yk6.............................3.clomi
Lumihiutale92.....kp 14/??..............yk2.............................1.clomi
toiveajatus.......kp 10/??.................yk11............................2.clomi
Kassiopeia........kp 10/??................ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 10/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 9/??................ya6/2011.......................3.clomi
Pettunia...........kp 5/28-35......... yk16...............................1.femar
Calliope............kp 3/30-33?......yk10.................................2.clomi
Aniit..................kp 2/?...............ya10/10.........................5.clomi
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Micaela...............dpo 10
Ansku83..............dpo 3
Lumihiutale92......dpo -1



Ghostbusters





PLUSSANNEET






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Voi harmin harmi Aniit.

Kassioipeia, tolla kierron pituudellahan ovis on voinut olla kp19 tienoilla. Eli kahdeksan millinen folli on hyvin ehtinyt kasvaa oikean kokoiseksi. Mut siitä mulla ei ole hajuakaan, onko sillä merkitystä millä kiertopäivällä tuo oviksesta kertova verikoe on otettu. Onko muilla siitä tietoa?

Magda hyvää reissua, jos vielä ehditä tätä lukea. Sulta vai keneltä sain sen vinkin kysyä Femarin halvempaa rinnakkaislääkettä. Vähän vaati vaivaa, kun piti lääkäriltä soittaa uusi resepti. Rinnakkaislääkettä oli nimittäin vain sadan tabletin erälle ei 30:lle. Mut siis 30 Femaria olis maksanu yli 100euroa ja nyt sain rinnakkaista 100 kpl hintaan 17,06 euroa. Eli kannatti nähdä tuo vaiva. Kiitos tosi paljon vinkistä keltä sen sainkin. Maanantaina alkaa sitten noitten popsiminen, saa nähdä millaiset sivuvaikutukset tulee tällä kertaa.
 
Eilen joo testasin sitten varuiksi kun lähdettiin viettää vähän iltaa miehen kanssa. Negahan se odotetusti oli ja tänä aamuna sitten täti tulikin. Mulle voi siis päivittää kp1, yk10 ja 2.clomikierto. Mua vähän on alkanut pelottaa ja mietityttää että nyt jo toinen clomikierto lähtee ja neljä kiertoa vaan saan niitä syödä. Ja nyt riippuu taas clomien vasteesta että onko sitä seuraava kierto sitten luomu vai mitä. Kahteen vikaan clomikiertoon lääkäri tuumasi kyllä että otetaan sitten varuiksi ehkä piikkiä vielä varmistamaan irtoamista. Noh, katsotaan. Nyt on jotenkin negatiivinen fiilis taas :/ huoh.

JeNski91 tervetuloa mukaan joukkoon vaan! :)

Aanskulle kiitos että jaksat pitää listaa. Kiva seurata kyllä missä kukakin menee.

Aniit älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Niin kauan kunnes täti saapuu on toivoa vielä :)

Piinailijoille paljon hyviä hermoja matkaan! :D
 
Pettunia se mun lääkäri ei oikein ymmärtäny ettei mun kierrot oon säännöllisiä/lyhyitä ja tekee kaikki testit kuten ohjeet varmaan sanoo ns. normaalillle kierrolle. koska mun kierrot on niin pitkii niin ultra kp12 tuntu ajan haaskaamiselta, mut kaipa jostain on aloitettava. pitää kysellä seuraavan kerran hiukan lääkäriltä. monesti ei ees tajuu kysyy mitään, mut nyt oon jo paljon viisaampi. mun lääkäri ei kerro mitään ellei kysy, harmillista.

Calliope :hug: mulla on sama fiilis ku sullaki. Kovasti laitan luottoa ekaan clomikiertoon, koska aikaa ei ole hukattavaksi. tosin en tiiä miten paljon sitä luottaa nyt tähän kiertoon ettei sitten pettymys ole liian suuri jos ei onnistukaan. tän kierron lääkkeet on nyt syöty eli ei auta ku oottaa ultraa. pelottaa välillä niin ettei oo mitään järkee :(
 
Kassiopeia Mulle ei edes määrätty verikoetta loppukiertoon, kun gyne suoriltaan tuomitsi tuhoon mun kierron, kun kp11 suurin folli oli kanssa 8mm! Mulla kuitenkin ollu aina normaalia eli oppikirjojen kiertoa pidemmät kierrot ja tosiaan tuo ovis tais olla nyt kp18! Mene ja tiedä, mut tikkujen ja tuntojen perusteella oli! =) Mietin et pitäisköhä soittaa sinne polille ja kysyy et mites se verikoe?! Kun eka gyne siitä kyllä puhui, mut tää toinen ei ja varmaan just tosta syystä!
 
Ansku83 kannattaa kysyä sitä testiä, koska mulla ovis oli sit vissiin tapahtunutkin, vaikka lääkäri melkein vannoi ultrassa muuta. pitää vaan näköjään vaatia tiettyjä asioita tehtäväksi. itelläni tuo oli ensimmäinen testi, jossa testattiin ovista. kummallista ettei verikoetta otettu sulta....eikö siitä ollu mitään puhetta sen toisen gynen kaa ollenkaan? sullakin ovis tapahtuu myöhään niinku ilmeisesti mullakin eli alkukierrosta voi mitään varmuudella sanoa :O ja joka kerta joudun muistuttaa mun kierron pituuksista, viimeksi annoin paperin, jossa oli vajaan kahden vuoden kierrot. soita ihmeessä ja kysy testissä jos sellanen pitäis tehä.

Aniit hienoa, että olet päässyt huonosta fiiliksestä yli, vaikka helppoa se ei koskaan ole. uudella tarmolla eteenpäin niinku mummo lumihangessa :) tsemppiä

Tervetuloa joukkoon JeNski91

Pettunia Mun pitää jatkossa näköjään satsata oviksen bongaukseen kp18-24. no katotaan miltä näyttää ens keskiviikkona ku pitää mennä ekaan clomikierron ultraan...
 
Kassiopeia Juu, ei ollu puhetta eikä tullu mullakaan mieleenkään kysyä siinä sitä koetta! Lienee sen verran pieni tyrmistys, kun gyne ilmotti et tästä kierrosta ei tuu mitään, seuraavaan kiertoon tuplaat clomit! Joten, kilautanpa huomenna polille! =) Sehän on vissii se progesteroni koe vai oonko ihan hukassa? Oliks sulla se arvo mikä kun oli ovis tapahtunu?
 
Heippa kaikille!
Täällä ilmoittautuu kohta 20-vuotias nainen joukkoon kirjavaan. Yritys ollaan aloitettu 12/11, nyt menossa yk2. Kp on nyt 13 ja eka clomikuuri napsittu! Terokuuri alkaa tiistaina :) Tää keskustelu on ku luotu mulle! Täällä kun on sielunsisaria, jotka kamppailee samojen ongelmien kanssa :) Ja näyttääpä täällä muutama tutumpikin ihminen olevan. Oon myös muutamassa muussa ketjussa :)
 
Lumis Tervetuloa tännekkin!! =) :wave:

:D Oli ihan pakko nyt säätää taas tuota listaa! :D Toivottavasti kelpuutatte! :D

Jos jollakin on jotain hyviä aiheeseen liittyviä linkkejä esim. blogiin, artikkeleihin, tutkimuksiin...tms niin laittakaa, lisään ne tuonne linkit osioon! =)
 
Viimeksi muokattu:
Joo, soitin polille ja sanoivat sieltä et ei tehä siltikään prog-testiä! Toivotteli vaan mensujen poissa pysymistä positiivisessa mielessä! =) Näkeehän sen sit reilun viikon päästä onko se ovis ollu vai ei! =) Oishan siinä testin tuloksen saamisessaki mennyt aikaa, mut olishan se kiva silti ollu kuulla se arvo! :D Mut, näillä jännityksillä mennään nyt sitten loppu kierto! :)
 
Aadami
Aikas mojova ovisplussa lumihiutaleella :)

Täällä on DPO4 ja aika matelee etanan tavoin.

Tajusin tänään, että tämä lapsen tekeminen on mulla mennyt melko taiteeksi.
Noita vitamiineja ja muita pillereitä menee kourallinen päivässä...
2 kpl kalaöljy ADE kapseleita, 2 kpl metuja, kalsiumpilleri, B-vitamiini, sinkkipilleri ja joku estrogeenin tuotantoa (muka) parantava luontaistuotepilleri. Lisäks alkukierrosta clomit ja greippimehu sekä loppukierrosta terot... :D

Ens kierrossa en ota kyllä muuta, kun metuja. Mä ovuloin siis omillanikin, mutta clomit on määrätty tukemaan ovista...
 
Hei!

Liittyisin minäkin mukaan, jos sopii. Vertaistuki olisi tarpeen ja luinkin jo koko ketjun lävitse.

Meillä ehkäisy jätetty 5/2011. Mulla PCOS ja epäsäännölliset kierrot. En tiedä olenko koskaan ovuloinut. Molemmat munasarjat rakkuloituneet ja ultrakuvat onkin ihan yök. Munanjohtimet on sentään auki. Miestä ei tutkittu vielä. Minä 27, mies 32. Yrityskierroksia yhteensä 6, nyt clomien kanssa yk 3 ja kp 15. Olen myös viitisen kuukautta jo syönyt Metformiineja. Jos oon ilman lääkitystä, niin piru on irti (hiukset lähtee ym.).

Kovin toiveikkaana en osaa olla tämänkään kierron suhteen, kun kaksi ensimmäistäkään clomikiertoa ei tuottanut tulosta. Ensimmäisen jälkeen jouduin käynnistämään menkat Teroluteilla. Toisessa menkat alkoi kp 45 (olin tosin pari terolutia jo ottanut, mutta ilmeisesti menkat tuli niistä johtumatta). Ensimmäinen clomikierto oli 50 mg ja nyt sitten seuraavat olleet 100 mg.

Ollaan siitä erikoisessa tilanteessa, että meillä ei ole nyt minkäänlaista hoitoa tai seurantaa meneillään. Muutettiin ulkomaille ja clomit saatiin Suomesta, siellä oltiin pääsemässä julkisen puolen hoitoihin juuri. Hieman kateellisena luenkin teidän muiden seurantaultrakokemuksista ja verikokeista. Harkitsen kyllä, että menisin lähipäivinä jonnekin yksityiselle ultraan, että jos sais jotain tietoa, että mitä tuolla sisällä tapahtuu.

Mulla on PCOS aika paha, vaikka oonkin normaalipainoinen. Aloitin vuoden alusta karppaamisen ja akupunktion. Oon käynyt akupunktiossa viikoittain ja kokemukset on olleet tosi hyvät, vaikka eihän sen tehoa voi täysin mitata. On kuitenkin lievittänyt sivuoireita paljon ja uskon, että siitä saattoi olla apua mm. siihen, että viime menkat sain ilman Teroluteja.

Clomeja on tarkoitus syödä yhteensä kuusi kiertoa. Annosta ei voida luonnollisestikaan nostaa, kun ei ole seurantaa. Eikä myöskään saada mitään piikkejä tai muita, vaikka tarvetta vois ollakin. No, näillä mennään toistaiseksi. En tiedä millä sitten jatketaan. Tietysti sitä toivoo toki, että tulis tulosta näillä :)

Niin ja tähän kiertoon otin ekaa kertaa mukaan ovistikut. Toistaiseksi on näyttänyt vaan negaa.

Pahoittelen pitkää esittäytymistä. Olen niin complex case, että hankala tiivistää :)

Toivon kaikille kovasti plussia! Kyllä ne plussauutiset vaan piristää, kun voi ajatella, että ehkä vielä meillekin...
 

Yhteistyössä