Clomittaret 2012

Pettunia, älä yhtään häpeile olla iloinen omista hyvistä uutisista! Me olemme tosiaan kaikki yksilöitä ja taidan itse olla hieman hidas vain :)
Tekin haaveilette kolmannesta? Olen varmasti tsekannut kaikki yrittäjät listoilta, mutten vielä ulkoa muista kaikkien taustoja.
Meillä on miehellä suurimpana pelkona monisikiöinen raskaus.. Onneksi ei siis näkynyt kuin se yksi minimaalinen monni, mies muuttaisi varmaan ambomaalle, jos siellä olisi viitteitä edes kahteen :D

Tervetuloa tämän uuden puolesta uusille kirjoittelijoille!
 
Äkillinen kiukkupäivitys. nyt siis kp13/30 ja mua v*tuttaa suoranaisesti. En oo nukkunut yhtään, flunssa yrittää iskee ja kyntää pitäis niin maan perkeleesti :headwall:
Ja toinen valituksen aihe, noi saakelin CB:n ovistestit, mulle sattunu maanantaikappale testereitä ja koko masiina ei pihahdakkaan vaikka mitä tekis. Ei oo mun päivä ei!
Palaan päivällä paremmalla tuulella kommentoimaan teidän ihanuuksien menoa ja meininkiä :D
 


keskiviikko 29.2.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Vauvaton.........kp 37/???............ya12/08..........................7.clomi
Ansku83.......... kp 30/?31-32?......yk12/ya11/10.................1.clomi
AamuTorkku.....kp 29/30..............yv3................................2.clomi
JeNski91............kp 26/??..............yk8.............................2.clomi
Inkeri84.............kp 24/??..............yk6.............................3.clomi
Lumihiutale92.....kp 23/??..............yk2.............................1.clomi
toiveajatus.......kp 19/??.................yk11............................2.clomi
Kassiopeia........kp 19/??................ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 19/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 18/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 15/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 14/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 14/30..............ya6/10/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 12/30-33?......yk10...............................2.clomi
Aniit..................kp 11/?..............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 10/??..............ya6/10.........................1.letrozol
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Ansku83..............dpo 12-13
Lumihiutale92.......dpo 8



Ghostbusters






PLUSSANNEET
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Tuli lievä pieni väli tuohon päivitykseen, anteeksi! :ashamed: Sunnuntaista asti kärvistelin hirvittävän kivun kourissa, kunnes se eilen päättyi ensiapuun ja siellä 5 tunnin odotukseen! Ristiluun ja häntäluun yläosan kohdalle pakaraan oli jostain hyökännyt tulehdus ja kerännyt sinne sitten rehelistä mätää, eli pilonidaalikysta...luoja että koski kun se operoitiin, puudutushan ei paljoo siihen vaikuttanut! Nyt sitten kuitenkin jo helpompi olla, antibiootit niskassa ja toive ettei nyt vaan olis raskaana negasta huolimatta, koska noita antibiootteja ei saisi syödä ekalla kolmanneksella...On tää kans ja yhtä tuskaa tää elämä, ens toivotaan raskautta ku vihdoin on ovis saatu aikaan ja sit hanuri jarruttaa sitä! :stick:

Ja aiheeseen Estelle-prinsessa: Että mua nyrppii nuo ihmiset! Ens haukutaan nimi julkisesti ja sit paiskotaa vielä jossai FB kirjotuksissa pienen ihmisen olevan loinen! Pitäisvät omana tietonaan sitten eikä laskis noita typeriä ajatuksiaan ilmoille. Ruotsissa on tällähetkellä yksi maailman onnellisimmista pareista, jotka ovat sitä lasta odottaneen ja kun vihdoin saavat sen niin ihmiset alkavat haukkua sitten lasta! Ei hyvää päivää! Ärsyttää!!! :kieh:
 
Nopeasti vilasten mulle voi päivittää
undercovergirl....kp 14/30..............ya6/20/yv2...................1.clomi
Oottehan muuten kaikki tutustuneet jo Terveyskartoitus ja sieltä kuukautispäiväkirja? On mahtava sivusto kun saa merkkailla menkat, yhdynnät, kaikki mahdolliset... Laskee sitten annettujen tietojen ja edellisten kuukausien mukaan menkat ja oviksen :D
Mulle ihan korvaamaton!
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83, viitsitkö lisäillä minutkin listoille.

Kuume82/kp 19/~30/ya 1/2011 / 2. Clomi ja dpo 2

Kiitos. :)

Pikaista paranemista! On tosi ärsyttävää, kun jokin tulee sotkemaan kiertoa. Eihän noita hormoneja huvikseen viitsi syödä.

Undercovergirlille myös paranemista ja kyntöintoa, onneksi kerta päivässä riittää. :)
 
Kynnetty on ahkerasti! Mutta mutta, mies päätti todella v-mäisesti kieltäytyä mun kosinnasta joten toisaalta alkaa toivomaan että ei tästä kierrosta tulis mitään... :stick: Koiralta meni jalka paskaks, pitäis kuvauttaa mutta mistään ei saa laskua ja mul ei täl hetkel oo montaa sataa rahaa. Hieno päivä, erittäin hieno. :headwall:

Oletteko muuten käyttäneet noita CB:n ovistestejä ja onko ne toimineet teillä? Tuo mun maanantaikappale mittari ei pukahdakkaan ja myyjä ei ole vastannut reklamaatioon...
Ansku, ei hätiä mitiä tuon listan kanssa, ei se nyt niin tärkeä ole (tosin mä olisin muuten ihan pihalla kiertopäivistä) :kieh:
 
Tervetuloa vaan kaikki uudet ja moikka kaikille vanhoille :wave:

Sori, nyt vaan nopeesti omaa napaa: Oon tässä koetellu pongailla ovista ja tein cb testin maanantaina ja se näytti hymynaamaa (tosin tein sen aamulla). No en sitä kuitenkaan uskonut ja jatkoin oviksen testailua ja mitä nyt kävikään taas se sama hymynaama tuli testiin :headwall: ennen tuota toista hymynaamaa tein liuskatestin, joka näytti ihan plussalta joten siksi tein myös tuon cb testin. Voiko nesteen juomisella tai siis sen määrällä olla asiaan vaikutusta? Voiko pissi olla "eri vahvuista"? Vai onko LH aina korkealla oli pissi "vahvaa" tai ei? Nyt oon ihan pihalla!! :x
 
Paljon paljon onnea plussanneille!!! kummasti valaa uskoa myös itselle onnistumisen suhteen :) Lisää plussia kiitos!

Myöskin Kaikille uusille tervetuloa näin niinkun yhteisesti! :) Kivaa saada lisää väkeä mukaan.

undercovergirl mä niin tiedän sun tuskan sen lenssun kanssa! Täällä kanssa puoliväli menossa ja lenssu tekee tuloaan. Kun nyt pysyi ees pari päivää vielä suht terveenä... prkl :D

Sitten raporttia :D ..tänään oli kontrolli ja 20mm folli siellä näkyi. Jes! Nyt kun se vielä irtoisi ja hedelmöittyisi ja sitä rataa niin hyvä olis :D Tänään heti testasin ovista mutta ei noista viivoista ota kukaan tolkkua. Tosi epäselviä testejä, käytössä on ollu nyt apteekin omat testit ja huonoja ovat. Täytyy varmaan ostaa niitä digitestejä niin ei tarvis arpoa... Noh, mutta nyt sitten odotellaan vaan ja peitot heilumaan oikeen olan takaa :D
 
Auutts, mikä vaiva Ansku. Toivottavasti paranee nyt lääkkeen voimalla nopeasti.

Mäkin on sunnuntaista asti kärvistellyt flunssan kourissa. Petin pohjalla suurimman osan aikaa, kun olo ollu niin kauhea. Huh.

Kerrohan sitten Calliope, miten kävi ovistestailun kanssa. Mulla kun oli kans eilen ultrassa se 19,5 millinen ja vieläkään ei tikuissa ole lähelläkään plussaa. Ja tän illan tikutus oli ehkä hitusen haaleampi kuin aamupäiväinen. Näinköhän irtoaa olleenkaan. Voi huokaus sentään.
 
Pettunia eilen illalla tosiaan testasin ja oon vähän epävarma tuloksesta. Saattaa olla plussa mut voi olla negakin :O Tänä aamuna sama juttu. Nyt ehkä hienoista alavatsajomottelua tuolla vasemmalla puolella on. Mutta mulla on niin paljon kaikkea massukipua että en mene siitäkään takuuseen :D Täytyy vaan hommailla vissiin varoiksi vaikka joka päivä tässä nää muutamat päivät, mutta muahan se ei haittaa :LOL: Laittele säkin sitten tietoja jakoon omista testauksista! Kiva kun jollain on kierto niin samassa kohtaa :)
 
Päivitin itse kans listan tälle päivälle. Kaikille jotka ihmettelee ovistestien plussia: mulla ainakin viime kierrossa todistetusti ovis tapahtui kp 20 paikkeilla, ja siinä kierrossa ovistestiin plussat sekä kp 14 että kp 18. nyt tässä kierrossa plussa näkyi maanantaina eli kp16, mutta oireita ei kyl oo oikeen ollut siihen suuntaan...joka toinen päivä yhdynnät ajoitettu ja toivotaan parasta!! et ei noihin testeihin kyllä voi ihan täysin luottaa. Ja kyllä, virtsa laimentuu veden juomisesta jollon se vaikuttaa tulokseen. Joissakin testeissä suosituksena on ekasta aamupissasta, joissakin on eri ohjeet.

Folli oli maanantaina 17 millinen, ja hitaasti nuo tuntuu mulla kasvavan...odotan ovuksen tapahtuvan v-lopun aikana jos menee niinkuin aiemminkin...tai sit se meni jo mut en tuntenut sitä..hmm..viiminen yrityskerta clomeilla kauhistuttaa ja jos ei nyt tärppää niin pettymys on varmaan suurempi kuin tähän asti koskaan :/

torstai 30.2.








Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Vauvaton.........kp 38/???............ya12/08..........................7.clomi
Ansku83.......... kp 31/?31-32?......yk12/ya11/10.................1.clomi
AamuTorkku.....kp 30/30..............yv3..................... ...........2.clomi
JeNski91............kp 27/??..............yk8..................... ........2.clomi
Inkeri84.............kp 28/??..............yk6..................... ........3.clomi
Lumihiutale92.....kp 29/??..............yk2..................... ........1.clomi
toiveajatus.......kp 20/??.................yk11................. ...........2.clomi
Kassiopeia........kp 20/??................ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 20/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 19/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 16/??...............yk1.................... ........1.clomi
Pettunia...........kp 15/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 16/30..............ya6/10/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 13/30-33?......yk10........................... ....2.clomi
Aniit..................kp 12/?..............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 11/??..............ya6/10.........................1.letrozol
Ranskismopsi...kp??.....................yk?......... .......................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Ansku83..............dpo 13-14
Lumihiutale92.......dpo 9



PLUSSANNEET
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit
 
ON: folliultra takana. Oikeella oli yks n. 18mm folli, vasemmalla ei mitään. Lääkäri meinas että huomenna ja lauantaina tekee ovulaatiotestin ja sit jollei la oo vielä plussaa niin sit laitan pregnylin. Sanoi että normaalisti kolmen ovulaation induktion jälkeen siirrytään inssiin. Mies ei vaan ole yhtään innostunut joten tuskin me ennen kesää siirrytään. Meidän hoitopaikka on heinäkuussa kolmisen viikkoo kiinni. Saa nyt nähdä. Itse oisin valmis vaikka heti inssiin..
 
Aniit siis samassa veneessä Calliopen ja mun kanssa. Kyllä me naiset kuulkaa voidaan raskautua ihan tästäkin kierrosta. Nyt vaan ajatukset hetkeksi ihan muihin asioihin, että kohtu on rento vastaanottamaan alkion. Ja sitten parin viikon päästä testailemaan plussaa kaikke kolme yhdessä, eiks vaan? :)

Mä en edelleenkää ole saanut plussaa testiin. Eilinen iltapäivätestaus toistaiseksi vahvin viiva. En osaa olla kauheen huolissani kuitenkaan. Edellisessä raskaudessa en saanut myöskään ovisplussaa ja silti siitä kierrosta sain tuo kaksi ihanaista. Ehkä mulla vaan lh-huippu menee tosi nopeasti ohi. Näyttääkö muille muuten pregchekit koko ajan suht vahvaa viivaa? Mulla nää tikut ekaa kertaa käytössä eikä ole vertailupohjaa muihin kiertoihin.
 
Pikkasen omaa napaa:
Ovisplussa tänä aamuna-kp21...ja tosiaan viime to, viikko sitten, oli se n. 12 millinen??!! Kyllä taas hämmästyttää! Olin ihan varma ettei ovulaatiota voi tulla?! No nyt piinaillaan sitten :p
 
Mä oon nyt ollut täällä taustalla, kun äitini oli käymässä meillä, niin ei ole ehtinyt kirjoitella. Oon kylläkin lukenut päivittäin. Tänään otin viimeisen terolutin. Nyt vain sitten odotetaan punaista joko plussan tai menkkojen muodossa. :D
 
kuume Tuikkaan sut huomena listoille pyörimään kun päivitän! Ja kiitos! =) Asiat alkaa olla suht mallillaan myös tuon takapuolen kanssa! :LOL: Uuden clomikierron aloitan sunnuntaina!

Eli, kuten voitte jo päätellä, vuotoa alkoi tulla tänään, huomenna kp1! Ei siis tarvitse teroja! JESJESJES!!! :D Eli tähän kiertoon sitten 2 tabun voimalla! :D

Aniit Tsemppiäää!!! d:Db

Sanzu Onnea ja toivotaan parasta!!! =) Mulla oli kp11 8mm folli ja sit se ovis yllättäin tulikin kp17! :D Mutta ei päätynyt kuitenkaan toivotulla tavalla! :| Parempaa onnea sulle!! d:Db

lumis Toivotaan parasta!!!! :heart:
 


perjantai 2.3.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Vauvaton.........kp 39/???............ya12/08..........................7.clomi
JeNski91............kp 28/??..............yk8.............................2.clomi
Inkeri84.............kp 26/??..............yk6.............................3.clomi
Lumihiutale92.....kp 25/??..............yk2.............................1.clomi
toiveajatus.......kp 21/??.................yk11...........................2.clomi
Kassiopeia........kp 21/??...............ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 21/32-33..........ya1/10...........................
Kuume82...........kp20/~30.............ya1/11.........................2.clomi
Nana2012.........kp 20/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 17/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 16/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 16/30..............ya6/10/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 14/30-33?......yk10...............................2.clomi
Aniit..................kp 13/?..............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 12/??..............ya6/10.........................1.letrozol
Ansku83.......... kp 1/31.............yk13/ya11/10...................2.clomi
AamuTorkku.....kp 1/30..............yv3................................3.clomi
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Lumihiutale92.......dpo 10



Ghostbusters






PLUSSANNEET
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Ansku83 liityn taas seuraan =)
Saa päivittää
kp 1/30 ... 3.clomi
Meinasin pitää välikierron tässä välissä, mutta nappaillaan nyt pillereitä jos vaikka jokin ihme tapahtus :p pitäs nimittäin oviksen tapahtua päivä tai kaks aikasemmin että olis siemenillä ees pieni mahollisuus yllättää saapuva muna. On juuri odotetun ovulaation aikana itsellä reissu edessä :mad: Mutta kevättä kohti :wave:
Eilen kävin sylittelemässä 11pvä ikäistä pikkupoikaa, tänään aion käydä tervehtimässä kuukaden ikästä pikku-tyttöä ja huomenna aioin hyökätä hellimään 4päivän ikäistä pikku-poikaa! Jos niistä vaikka tarttuisi jotakin vauvaonnea matkaan :) (ja on ne niin ihania, ja mukava huomata ettei ole vielä niin katkeroitunut että pystyy olemaan onnellinen toisten puolesta :p )

Kaikille piinalijoille plussatuulia :heart:

Tulipas taas (.)

p.s paljastuin :wave:
 
Moikka!

Tänään kävin folliultrassa ja 22 mm follikelli löytyi :) Ja kuitenkin vasta kp12... Ovis osuu todennäköisesti viikonlopulle joten inseminaatiota ei tehdä. Näyttäis femarit toimivat paremmin kuin clomit mulla, clomeilla en koskaan saanut noin isoa follia kp 12.

Sivuvaikutuksia on sitten ollut aika paljon :( Ja femareissa niitä piti olla vähemmän... Nyt on kipuja munasarjoissa, mutta tällä viikolla on ollu kuumia aaltoja, väsymystä, ärtyneisyyttä... Nyt alkaa pikkasen helpottaa. Mutta toivottavasti toisi toivotun tuloksen :) Jos nyt ei tärppää pidän varmaan vähän taukoa lääkkeistä, töissäkin vaikea keskittyä sivuvaikutusten takia.

Plussatuulia kaikille!
 
magda vau mikä mahtavuus :) onneks olosi on helpottunu, nyt vaan kohti ihanaa viikonlopun viettoa ;) ja toivotaan osumaa ;)

Ansku83 ikävän kuulonen vaiva sulla ollut, taitaa jo olla voiton puolella...? hieno juttu ettet tarvinnukaan teroja ja eikun uudella taistelulla uutta kiertoa kohti :)

Aniit peukut pystyyn, että ovisplussa osuu. follikoko kuulostaa hyvältä. Kyllä se sieltä tulee :)

On näköjään hienoa follilöydöksi vino pino, loistavaa!! =) Monilla on myös näköjään ollut, miten nyt sanoisi, matemaattisia ihmeellisyyksiä, joiden kanssa itsekin oon hieman kamppaillu. Onneksi plussaa ovistesteihin on tullut ja toivotaan, että plussan etsijöilläkin osuu :) Ei muuta kuin hommiin ja jatketaan tarpeeksi pitkään nauttimisesta toisen kanssa ;)

Pettunia lyhyt LH-huippu on mahollista. Mulla taitaa olla sama juttu sillä päivällä ei ollu plussaa ja sit myöhään iltapäivällä taas sain. Seuraavan päivänä ei mitään. Tiedä nyt sitten oonko tehny kaiken oikein. Pregcheckejä en oo kokeillu, mutt cb:n testiä kyllä ja liuskoja sekä puikkoja muilta valmistajilta.

Itellä taitaa olla dpo2 jos nyt uskoo keskiviikon tulokseen. Oon kuitenkin jatkanu testailu ja sänkyhommia ja eiköhän vielä viikonlopun yli naatiskella ;) En haluu jättää mitään nyt sattuman varaan etten voi sanoa ittelle etten yrittäny tarpeeks. Maanantaina sitten ojentamaan kättä, siis verikokeeseen. Pliis anna sen olla irronnu!

Plussatäytteistä viikonloppua toivotaan kaikille!
 
Harmi Magda, että joudut kärsimän sivuvaikutuksesta. Mulle tuli aikoinaan clomeista ainakin noita kuumia aaltoja, mutta nyt ei tästä letrozolista ei juuri mitää oireita. Ainakaan selvästi havaittavia.

Kassiopeia, meillä sama juttu. Siementä on viljelty ahkeraan, vaikka tosta oviksesta ei mitään hajua. Vielä ainakin huomenna ajattelin testailla ja sitten ehkä annan olla. Sellasta hailukkaa, suht vahvaa viivaa antaa koko ajan, mutta ei kunnon plussaa. Ärsyttävää. Onneksi ei nyt tarvitse tosiaan olla tuon testailun varassa, vaan ovis on saattanut olla negatiivisesta tuloksesta huolimatta. Ei vaan pääse dpo päiviä laskemaan.
 

Yhteistyössä