Täällä myös yksi pariskunta, joka jälleen yrittää vauvaa. Aikaisemmin olen tähän ketjuun kirjoittanutkin lohtuviestiä siitä, että clomeilla voi todella tulla raskaaksi ja melko helpostikkin. Eli meillä tosiaan nyt 1v4kk vanha poika, joka saanut alkunsa primolut+clomifen yhdistelmästä ensimmäisellä yrittämällä. Nyt meillä on taas clomit käytössä, eka kierto menossa. Yleensä mun kierto on jotain 35 päivän paikkeilla, mutta nyt on kp 29 ja jo kaksi päivää tullut pienen pientä tuhruvuotoa. Olen aika varma, ettei ole tärpännyt, koska en bongannut ovulaatiota ja joulun aikoihin yritys oli aika minimaalista. Mun ongelma on kuitenkin tuo tiputteluvuoto..Eli, jos jollain on samanlaista, niin otteko laskeneet ekaksi kiertopäiväksi vasta sen, kun kunnon vuoto alkaa? Toinen ongelma mulla on se, että tiputteluvuodon kanssa mun vuoto kestää ainakin 8 päivää, joten hankala tietää, koska se ovulaatio on, sen pitäis olla oikeastaan melkein heti, kun vuoto on loppunut, jos vuoto loppuu kp 8...Äh vaikeita..Mutta saa nähdä miten käy..Tällä kerralla en ole tarvinnut keltarauhashormonia mukaan, vaan kuukautiset tulee ihan luomusti..Mutta olis kiva, jos joku viittis vastata tuohon tiputteluun, jos joku tietää.. =)