Mimi -- alakautta otan Lugeja. Luulen, että se on yleisin käytäntö näissä tapauksissa. Joskus jossain Luge -keskustelussa joku söi niitä, mutta lääkäri ei ollut antanut ohjeistusta. Hänellä oli sitten enemmän sivuoireita mm. huimausta. Näin muistelen.
Itselläni ei ole sivuoireita juuri ollut. Aloitin kolmella kapselilla päivässä, mutta nyt kahdessa viime kierrossa olen laittanut vain kaksi, koska lääkäri oli sitä mieltä, että se riittäisi. Tosin nyt sitten olen miettinyt, että voikohan rintojen arkuus ja menkkamainen kipu johtua siitä, että annos on pienempi, kun aikaisemmissa kierroissa ei ole ollut mitään oireita. Tai oli menkkamaista kipua aina ensimmäisen viikon aikana, mutta varsinaisen piinaviikon aikana ei sitten enää mitään.
Nyt aamulla ennen sängystä nousua oli taas pahaolo. MUTTA mä en uskalla testata. Perjantaihin odotan ja silloinkin testaaminen pelottaa. Mä olen kehittänyt itselleni testaamiskammon. Sitä pettymystä pelkää. Kun ei tiedä varmasti, voi ainakin vielä toivoa. Nega katkaisee aina toivolta siivet. Nyt voin vielä miettiä, että kun näitä oireita muka on näin varhaisessa vaiheessa, niin oiskohan kaksoset tulossa.