CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

Hei, mulla clomihexal kuuri kp3 alotin ja kp 7 lopetin. Pregnyl piikin laitoin kp 13 ja kp 14 inssi. Seuraavan aamuna kova vihlonta, toden näk. ovis oli mutta nyt 3 päivää ollut paikat arat ja jomottanu tonne oikealle jossa se follikkelikin oli. ONKO KELLÄÄN ollut jomotusta/arka/hellä..???
 
to toiveilija ja karatin :hug:

kp19 ja ovis oli ehkä eilan tai sitt tännää en tiiä....ens kuussa taas piinaillaan clomien kanssa...soliski sitt 7 clomikuuri vuoden sisään...

nillanilla:keltarauhanen mulla jomottaa monta päivää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Tuo on siis kai sama lääke kuin clomifen. Mutta koska sitä ei mistään saa on tuo saksalainen lääke saanut väliaikaisen maahantuonti luvan.

Onko kellään siitä vielä kokemuksia? Ja ennenkaikkea, onko kellään suomenkielistä käyttöohjettta!!!!!!

Pakkauksessa oli vain saksankielinen, eikä kielipää oikein siihen riitä. Googlellakaan en löydä. Apteekista lupasivat yrittä hommata sen. Mutta mutta......
Itse tuskailin kans niitä saksankielisiä käyttöohjeita. Etsivä löytää :) Yliopiston apteekilla on ympärivuorokautinen puhelinpäivystys, josta voi kysyä tietoa lääkkeistä. Niillä on myös kaikki tiedot Clomhexalista. Numero on 0300 20200
 
kp12 oli lääkäri yks folli 19mm ja limis 9-10mm ja lääkäri käski viikonlopun kikkelöidä..niin teimme ku se sano ett se irtoaa viikonloppuna....kas kummaa tais olla vasta maanantaina ovis ainakin lämpöjen ja kipujen mukaan..eli ei ne lääkäri oikeen tiiä....

nyt menossa kp18
 
Täällä ootetaan kans tätiä... Menossa vissiin kp37.. :headwall: En saanut minäkään ovista bongattua tässä kierrossa. Vielä yksi clomikierto ja jos ovista ei tule niin siirrytään pistoshoitoihin.
En olis ikinä uskonu että mä joudun tämmöseen lapsettomuusrumbaan.. Mut kai se on vaan kestettävä ja uskottava että me joskus onnistutaan.. :'(

Tsemppiä muille! b=)d
 

Yhteistyössä