CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

Mulla ekan kerran nyt clomit, sunnuntaina aloitin. Oletteko te kaikki käyneet ultrassa niiden aikana? Meillä lääkäri puhui ultrasta lähinnä, jos tehdään inssi, mutta mulle jäi epäselväks, että pitäisikö käydä muutenkin, että näkee mitä siellä "tapahtuu"? Mikä on oikea ajankohta tähän?
 
hei ajattelin tulla kirjoitteleen ja jakaamaan kokemuksia tänne.eli tää kaikki tapahtunut 6-vuoden sisällä . todettu pco+ 1 luomu lapsi => 3-v eteenpäin ilman hoitoja tai ehkäsyä 1 luomu kesken.ei hoitoja vieläkään mutta =>1-5-v gyneltä eka kertaa klomikuuri sössin sen kun ei selitetty tarpeeksi et miten toimitaan.lääkäri lopetti ekan kierron jälkeen ja sanoi et mies tutkimuksiin mut eihän se niin helppoa ole.siitä kauhee morkkis henkinen jne....tammikuussa loppuikin sitten kuukautiset ihan yhtäkkiä.oottelin ei kuulunut ,tilasin tk ajan toukokuu ja sain lähetteen gynelle 3.9 . hirveeä jännitystä mietin et onko sama lääkäri en kuitenkaan soitellu aattelin et aivan sama... :'( mutta ei sain tosi asiallisen kohtelun ja eri lääkäri . määräs proveraa 10 pvän kuurin ja sit ku vuoto alkaa niin clomeja kierron 3-7pvä . nyt itten pitäs mennäpe kierron 20 pvänä verikokeeseen . (en tiedä mitä katsovat sieltä ilmeisesti ovista vai ? ) nyt mietinkin niitä kieltopäiviä jolloin ei saa olla yhdynnässä et oletteko ollut niis välipäivissä yhdynnäs ?. minulle sanottiin et kielto pvät 10 12 14 16 . olimme yhdynnässä kuitenki kierron 15 pvänä ja mietinkin montako tärpänny jos on tärpänny edes yhtään .kun ei tiedä kun ei ole kokemusta tästä.ala vatsassa nipistelyjä ja paineen tuntua.ja kannattaako vielä panna ennen perjantaita vai oottaakko lääkärin kommenttii ? onko lääkäri teitä kehoitettanut tekemään ovistestejä :snotty: kertokaa mielipiteenne asiaan... :headwall:
 
Toiveilijalle sen verran vastauksesi, että verikokeessa näkyy onko ovulaatio tapahtunut vai ei, eli antaako clomit sulle hoitovasteen vai ei. Itse olen syönyt viime keväänä 4 kiertoa clomifeniä ja nyt ensi kierrosta aloitan vielä kahteen kiertoon clomihexalit. Keväällä kävin vain yhdessä seurantaultrassa, kun annostustus oli pieni (1 tabl. päivä) ja riski monikkoraskauteen oli vähäinen. Nyt käyn ekassa kierrossa ultrassa (kp 10-12) kun annostusta tuplataan ja sit tod.näk. toinen kierto mennään ilman ultraa.
Joku mietti voiko tabletit ottaa yhtä aikaa, kysyin itse tätä apteekista ja sanottiin, että voi ottaa yhtä aikaa, mutta ei ihan tyhjään mahaan. Edellisen clomikuurin aikana hikoilin itse kamalasti ja kärsin päänsärystä, joten neuvottiin ottamaan tabut iltaisin, niin ei tule ehkä niin pahoja oireita. Jokaisella kuitenkin elimistö toiminee vähän eritavalla.
 
:'( :'( täälä aika kauheeta kun ottaa ahdisteluna nuo minun asialliset yritykset . Nytkin rupesin jo ennakkoon kertomaan et aloitetaanko hoito jne.. ei kieltävää vastausta mut ei kannustustakaan . nyt sit kun pitäs touhuta niin ei .vaikka oon sanonut et ei ne siimahännät viikkoja elä , kertoka vinkkejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja to toiveilija:
:'( :'( täälä aika kauheeta kun ottaa ahdisteluna nuo minun asialliset yritykset . Nytkin rupesin jo ennakkoon kertomaan et aloitetaanko hoito jne.. ei kieltävää vastausta mut ei kannustustakaan . nyt sit kun pitäs touhuta niin ei .vaikka oon sanonut et ei ne siimahännät viikkoja elä , kertoka vinkkejä.

helvett irti jos ei anna ku ovis...siis on helpompi antaa ku se ett vittuilen ja nakkaan ukon ulos viikoksi
 

Yhteistyössä