CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

Alkuperäinen kirjoittaja Kamilla:
Kiitti satku81! Kyllähän sitä rupee olemaan jo aika kärsimätön, 18 kiertoa jo yritystä takana ja monenlaista on jo kokeiltu..
Tsemppiä sullekin hoitoihin, onko teillä mitä tulossa seuraavaksi jos ei clomeilla tärppää? Inssi?
Kiitos. Vielä ei oo tietoa miten tän jälkeen edetään. Kaipa se varmaan se inssi sit seuraavana. Kyllä täs alkaa huoli olla suuri, kun ei ees tabut auta. :headwall: Mut silti se vaan pieni toivon kipinä takaraivos on, et entä jos.
 
kp25dpo9 ja taas sama fiilis ku kaikissa nega kierroissa...ei nää toimi...noh yks kierto vielä..eli mahdollista on... :)


huomenna testata jos lämmöt ei laske....minä mittaan joka aamu lämmöt ja kirjaan kaikki oireet ja ym ylös..ff:ään
 
^ei näy vieläkään...


dpo14 ja tuhru lisääntyy, huomenna taas hanat auki.no saa maanantaina soittaa tssg ajan ei tarvi, miettiä onko kohtu ja munatorvi ok....jännittää....

ukko ei suostu mihkään tutkimuksiin..eli meän juttu menee sitten luomuna..jos en sitt tee radikaalia ja jätä koko tyyppiä..on se pikku2 kaipuu ihan hirveä....
 
Kaikki clomittelijat: Täällä nyt siis kuuri syöty ja kp8 meneillään...aloin teiltä uteleen, että millaisia oireita ja missä kierron vaiheessa teille on clomeista tullut? Mulla ei ollut viä eiliseen mennessä tullu mitää sivuoiretta mutta tänään jysähti päälle koko päivän tähän asti kestäny kova päänsärky, onko muilla ollu vastaavaa? Mielenkiinnolla kuulisin teiän tuntemuksia ja kokemuksia clomeista...

 
Mulle tuli clomeista pari päivää viimeisestä kamalia kuumia aaltoja/oli koko ajan hiki. Yhtä-äkkiä meni hiusraja ihan märäksi, usein myös selkä. Hikoilin ihan kamalasti, jos ajatellaan vaikka imurointia, jossa nyt voi kevyt hiki tulla jos oikein spurtilla vetää, niin minä olin noin 15 minuutin imuroinnin jälkeen kuin maratonin juossut, hiki valui selästä ja kasvoilla... :LOL:
Parina päivänä oli päänsärkyä ja huonoa oloa, mutta pahin sivuoire oli tuo hikoilu/kuumat aallot....

Itse oon päätellyt, vaikka sanotaankin, että sivuoireista EI voi päätellä lääkkeen tehokkuutta, että rankat sivuoireet ovat merkki siitä, että eivät tehoa.. Näin minulla oli, ja taas ystävällä, joka sai ovistikkuun aina viivat (ja on nyt onnellisesti raskaana), ei tullut sivuoireita ollenkaan. Olen myös vähän keskustelupalstoilta lukenut samantyyppistä.. Mutta tämä nyt on vain minun päätelmäni, enkä tarkoita mitenkään masentaa tai muuta.. Mutta olisi mielenkiintoista kuulla, miten muilla on..
 
Kyselin tätä samaa jo vauvakuume puolella, mutta ilman vastausta. Eli aloitin Clomhexalit 1tbl/pv kp 3-7 viime viikolla. Nyt on kp 11 ja edelleen menkkavuoto jatkuu!!! Soitin eilen yksityiselle lääkärilleni (joka ne määräsikin), että mitä tehdään. Ei kuulemma mitään, joillekin vain käy näin (vuotaa pitkään). Onko kenellekään muulle käynyt näin??? Ei oikein osannut sanoa tähän vuotoon syytä.
 
Mulla kävi sillä tavalla, että aloitin viimeisen clomikuurini, niin kp 3 vuoto oli jo melkein loppu, mutta sitten kun söin clomin, niin kp 4 alkoi älytön vuoto... Mutta ei se noin kauan kestänyt.. Ei varmaan helpottanut yhtään, mutta... :hug:
 
clomittelijat huhuuu...

Mulla ny jo clomien kanssa kp 14 eikä ovista oo viäkään tullu!!Eli tiistaina siä näky ultralla se yksi isompi follikkeli (noin sentin) ja lääkäri sano, että la:na voi alkaa ettiin ovista...no mä kyllä alotin oviksen tikutuksen jo torstaina varmuuden vuoksi.Ja ei mitään merkkejä oviksesta, tosi hailakkaa viivaaki, hyvä ku ees huomaa sitä. Nyt pelottaa, ettei sitä ovista tuukaan ees noilla clomeilla...nyyyyyh....millä kiertopäivillä teillä muilla clomeja syöneillä on tullu ovis? Että onko ees enää mahkuja tässä kierrossa?
 

Yhteistyössä