Clearbluen viikkotestistä, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minavaaaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minavaaaan

Vieras
Osaako joku kertoa tosta testistä kokemuksia? Mä tein testin viikko sitten, jolloin menkat mun laskujen mukaan olis ollu vaan 2päivää myöhässä, tulos oli kuitenkin 3+, eli rv5+? Tosin en muista tuota edellistä kiertoa hyvin tarkkaan, että millon ovis olis voinu edes olla... Onko kukaan saanu tällä testillä ns.väärää tulosta, että onkin näyttänyt enemmän kun viikkoja oikeasti olisi? Niin ja tein testin päivällä, 2tuntia oli käymättä vessassa.. Kiitos jo paljon etukäteen!!

Hui, ei tullu mielenkään, että vois kaksoset olla jos näyttää suurempia viikkoja :D Mutta ei kai tuo testi voi niinkään väärin näyttää, että ei oliskaan niin pitkällä? Mietin vaan jos ultran varaa niin miten sitä tietää millon on mikäkin viikko :D Toivottavasti ei oli kohdunulkoinen :(

^Varaat ultran ihan tavallisesti menkoista lasketuilla raskausviikoilla, ei se cb:n testi mikään erehtymätön ole.. ;) Eli kun on menkoista 6+ viikkoja niin voipi alkaa jo ultraa suunnittelemaan. :)

Täytyypä laskea sitten niistä :) Jotenkin olin vaan niin sekaisin kun tuo testi näytti noin isoja viikkoja, esikoisesta tein samoina päivinä viiva testin ja tuli vaan haalea viiva :D

Yhteistyössä