Testi apuja

Sarjassamme tyhmät ja turhat. Eli synnytyksestä reilu neljä kuukautta, lapsettomuushoidoilla raskaaksi, menkat alkoi reilu kuukausi synnytyksestä. En ole mitenkään laittanut menkkoja ylös (tyhmää, tiedän) mutta aina kun ovat tulleet laskenut välin edellisiin ja melko tarkkaan 30 päivää on kierto. Nyt sitten rupesi tulemaan tuttuja oireita pahoinvointi, huimaus, tissit kipeät ja järjetön NÄLKÄ! Tästä "säikähtäneenä" tein ensin ovulaatiotestin kun sellainen sattui olemaan kaapissa. Tässä tulos:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6481018.jpg


Eli selvääkin selvempi plussa pärähti. Ongelma on se että menkat tuli n. viikkoa ennen tätä plussaa! Eli ovis ei tietääkseni voi olla...(?), sillä ovis tulee siinä kp16 ja tunnen sen selvästi. Eli siis menkat tulleet melko normaalisti, vuoto kesti lyhyemmän aikaa eikä tullut mitään riekaleita tai vastaavaa, mutta ihan reilusti verta tuli. Tänään hain apteekista clearbluen digitaalisen testin johon tuli ei raskaana, mutta tyhmä kun olen niin avasin testin ja sisällä olevassa liuskassa haamu jossa hyvin selvästi sinistä väriä. (en tähän hätään saa kuvaa siitä) Voiko tuo raskaustesti reagoida ovulaatioon niin että tulisi hailakka plussa? Ovulaatiosta en ole varma sillä edelleenkään ei ole kp 16 mun laskujen mukaan, mutta ei mitenkään mahdotonta vaikka kipua ei olekkaan vielä tuntunut.

Täytyy varmaan tilata vaikka netistä testejä kun meidän kylän apteekissa ei ollut muita kuin noita clearblue testejä ja nyt en tykkää niistä ollenkaan kun en ole tuloksesta varma. Raskaus olisi NIIIIN vahinko kuin se voi aikuisella naisella joka harrastaa seksiä ilman ehkäisyä vain olla, ja se että olen lapsettomuusdiagnoosin saanut kyllä puhuisi sitä vastaan että en minä tästä näin vain paksuksi pamahda. Jos raskaana olisin niin tottakai olisi iloinen yllätys.
Nyt mieli ihan sekaisin, jospa se vain ovulaatioon reagoi ja siksi tuli haamu, vai tekeekö tuo clearblue aina noita värillisiä viivoja?
 
Tuo ovistesti on siis tehty tän viikon maanantaina ja on jo kuivahtanut. Kun sen tein niin viivat oli yhtä tummat. Kyllä se paketista ovulaatiotesti-nimellä ulos tuli ja siihen luotan. Mulla vain pyörii kaikki kauhukuvat kohdun ulkopuolisesta raskaudesta, joten vaikka TIEDÄNKIN että en ole raskaana niin mielenrauhan vuoksi teen varmaan vielä ensi viikolla uuden testin.
 
...
Mun mielestä tuo ei kans ihan vielä oo ovisplussa ja jos on esim endoa niinkuin mulla niin ovistesti näyttää pitkään plussaa. Mulla kun on todellinen plussa niin se on tosi paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Itsellä tulkitsisin tuon, niin että muutaman päivän kuluttua ovis tulossa ja luottaisin negatiiviseen raskaustestiin.
 
Mulla on tollasella plussalla alkionsiirto tehty ja plussa tuli siitä siirrosta. Ja siis mulla on erittäin paha endo, tosiaan neljä kuukautta synnytyksestä ja särkylääkkeitä menee päivittäin melkein kuin ennen ja siksikin jos sellainen lottovoitto sattuisi että raskaaksi tulisin luomusti, haluan tietää siitä mahd. pian että lääkitystä voidaan muuttaa. En sitte tiiä, oon tehny ovistestin ehkä viis kertaa eläissäin ja raskaustestin harvemmin. Luotan teidän sanaan ja ovis on tulossa tai tullut kun maanantaina on tuo testi tehty.
 

Yhteistyössä