Clearblue ryhmä 2013 on valittu. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

miss_piggy
Täällä odottelen edelleen että testit tulis postista. Tosin ihan vielä ei voi alkaa testailemaan.. aloitin keskenmenon jälkeen terolut-kuurin ja 5 tablettia jäljellä, joten menkat odotettavissa noin 7 päivän sisällä, toivottavasti :D Sitten voi alkaa kyttäilemään oireita.
 
Clerablue Mitä tarkoittaa, kun sain hymynaaman eilen, mutta tänään en saanutkaan? Kun paketissahan lukee että näyttää kaksi hedelmällisintä päivää, luulin et ne olis niinku peräkkäin? Vai oliko ovulaationi jotenki heikko? Vai onkohan niinku se toinen päivä tulossa vasta? Tai eihän sitä voi varmasti tietää ko ultraaamalla mitä sielä tapahtu, mut siis onhan se silti luotettava jos sai vain yhtenä päivänä hymynaaman?

Muutenki, ihan vertailun vuoksi kun ehdin sillon aikaisemmin tilata prekchekin ovistestejä, niin testasin niillä samasta pisusta. Hämmennyin, sillä olen kyseeiseen merkkiin uskonut kuin kallioon, ja nyt se näytti tosi tosi selvää negaa, kun CB digi anto hymynaaman. : / Mitähän se tarkottaa? Ja digi tosiaan anto hymyn vainyhtenä päivänä? Höh.

Mut Tämä yhden päivän ovis saatiin kyllä hyvin hyödynnettyä, olis pitäny jo aikasemmin hoksata et heti ko homma muuttuu vähän teknisemmäksi ( digimmäksi) niin ukkoa alko kiinnostaa ihan eri lailla :D Ampu usiammat satsit päivän mittaan, jotta on mistä valita :LOL: Ei yhtään paha!
 
miss_piggy
Eikös se mee niin, että ne kaks hedelmällisintä päivää on se päivä kun saat sen hymynaaman, ja sitä seuraava päivä. Näin oon ymmärtäny. Että vaikka silloin toisena päivänä ei enää tuu sitä hymynaamaa, niin voi silti tärpätä. Se hymynaama päivä on se jolloin LH-huippu havaitaan, ja se seuraava päivä sitte ei tuu enää sitä hymynaamaa.

"Kaksi hedelmällisintä päivääsi alkavat siitä, kun digitaalinen clearblue-ovulaatiotesti näyttää LH-huipun. Raskaaksi tulemisen mahdollisuus on suurimmillaan, kun olet yhdynnässä seuraavien 48 tunnin aikana" :)

Tänne testit saapui postissa, nyt niitä ois iso kasa odottamassa uutta kiertoa ja ovista.
 
huokaus, haluttas jonnekki ulkomaille ottaan aurinkoo....

Tänään laatuaikaa ukon kanssa, oikein kunnolla <3 Ihanaa!
Haluttas jo tehdä raskaustestejä :ashamed: voi voi voi mitenhän tässä malttaa ootella, kumma ko mieki jo niin konkari tässä hommassa nii aina silti yhtä paljon jännittää tää homma, ihan pölijää... :D Oonkohan optimisti, vai vaan vähän tyhmä ku vieläki elättelen jokakuukausi toivoa? No, samase, osaan kyllä nauttia tästä kierron puoliväli - menkat- välimaastosta :D
 
Kysymys... Mikä olis aikaisin mahdollinen raskaustestin tekemispäivä, jolloin saattaisi jotakin tulosta tulla? Tiiän ihan hyvin, että kannattaisi odottaa, että menkat on myöhässä..... Mutta näkyiskö tuollaisella joko ovistestillä (oon kuullu sellaistakin tehtävän) tai digi raskaustestillä esim dpo 10 jotain... Eli n. 4 päivää ennen oletettuja menkkoja?
 
Mä löysin tälläsen : Digitaalinen Clearblue-raskaustesti tunnistaa raskaushormonin virtsasta. Testi osoittaa raskauden yli 99-prosenttisella varmuudella jo kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. Voit tehdä testin jo 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamista, mutta jos saat tuloksen ”ei raskaana”, sinun kannattaa tehdä testi uudelleen kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. Virtsan raskaushormonin määrä ei välttämättä ole vielä riittävä, jotta testi voisi havaita sen.Eli hyvällä säkällähän se vois näkyy dpo 10 :)
 
Clearblue What's up???!!! Tein sitten ovistestin aamulla ja hymynaamahan siihen pärähti. Noh, skeptikko kun olen luonteeltani ja koska liuska oli eilistä haaleampi tein toisen digitestin. Kappas vaan sehän näyttikin sitten negaa, eli yhtä tyhjä ympyrä oli kun mun olemattomat munasolunikin. Positiivisen testin testiviiva oli selkeästi kontrollia haaleampi, mutta siinä meni sellainen väri kertymä päällä. Tästäkö syystä sain positiivisen tuloksen? Tein muuten sen toisen testiin samaan virtsaan, joten eikö tuloksen kuuluisi olla sama? Nyt rapisi kyllä luotto vähän noihin teidänkin testeihin...valitettavasti
Oppisin ainakin tarkistamaan aina positiivisen tuloksen. Mitä jos olisinkin uskonut sen ja onnellisena uskonut, että nyt on sitten ovis??? Siinä olis tämäkin kuukausi hukkaan heitetty. NIH!
 
heilanga oho, aika ihmeellistä? Mut tottahan seki on, et mikään ihmisen tekemä ei oo täydellinen, kun ei oo luonnonkaa tekemät, vaan virheitä tapahtuu. Shit! Jatkatko vielä tikuttamista?

Ihana aurinko! Alkaa olla kevättä rinnassa <3
 
miss_piggy
Clearblue What's up???!!! Tein sitten ovistestin aamulla ja hymynaamahan siihen pärähti. Noh, skeptikko kun olen luonteeltani ja koska liuska oli eilistä haaleampi tein toisen digitestin. Kappas vaan sehän näyttikin sitten negaa, eli yhtä tyhjä ympyrä oli kun mun olemattomat munasolunikin. Positiivisen testin testiviiva oli selkeästi kontrollia haaleampi, mutta siinä meni sellainen väri kertymä päällä. Tästäkö syystä sain positiivisen tuloksen? Tein muuten sen toisen testiin samaan virtsaan, joten eikö tuloksen kuuluisi olla sama? Nyt rapisi kyllä luotto vähän noihin teidänkin testeihin...valitettavasti
Oppisin ainakin tarkistamaan aina positiivisen tuloksen. Mitä jos olisinkin uskonut sen ja onnellisena uskonut, että nyt on sitten ovis??? Siinä olis tämäkin kuukausi hukkaan heitetty. NIH!
Ompa tosi omituista :O
 
evangelina kai se on pakko jatkaa. Oon kyl aika "pettynyt" ja hämmästänyt. Eihän mikään tosiaan ole 100 varmaa, mut jotenkin sitä luotti kun ei noi testit nyt niin halpojakaan ole. Noh, jos seuraavaks se olis sit oikeasti plussa.
Ollaan miehen kans puhuttu, et jos nyt kolmen kuukauden aikana ei tärppää niin kesä mennään ilman yritystä. Syksyllä katotaan sitten asiaa uudelleen.
clearblue ei vissiin kovin innokkaasti tänne juttuihin ota kantaa. Tuollakin on yksi kysyjä jo viikon ilman vastausta. Huomasinpa vaan....
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kp 31, menkat pitäisi alkaa niin kuin NYT. Olen ylittänyt itseni - en ole tehnyt vielä ainuttakaan raskaustestiä! Yleensä niitä olisi tähän mennessä mennyt jo kasa. Mikäli menkat pysyy poissa, huomenna aamulla testaan. Jos menkat alkaa tai testi nega, lähden kaverin kanssa huomenna kylille. Pakkaan tamponit käsilaukkuun, juon liikaa, syön sushia, homejuustoja ja mediumiksi paistettua pihviä ähkyyn asti, ihan vain kostoksi. ;D
 
miss_piggy
Mulla taitaa alkaa huomenna menkat, punertavaa valkkaria tulee :D Eli kierto olis keskenmenon jälkeen sitte 32 päivää, ja käynnistetty vuoto teroluteilla. No pääasia kunhan vuoto tulee niin pääsee uuteen yritykseen! Nyt sitte alkaiski yk 10..huhhuh.
 
Marjatuuli Kannatan, itse yleensä kans kostoksi negasta otan vähän saunaolutta tai viiniä :D

CB:n digi raskaustesti on testattu, helppo käyttää, hivenen työläs oikeaoppiswesti hävittää. Vastausta digi mietti TOOOOSI pitkään, tekeeköhän se muillakin niin? V astaushan oli että ei raskaana. Selkeä vastaus kyllä, ei yhtään jääny toivonkipinöitä. Mut eipä voi itseään huijatakkaan asialla.
 
miss_piggy
Huomenna soittoaikaa lääkärille, menkat ei oo alkanu ja tänään jo terolutiton päivä nro 9.
Viime viikolla testasin yhden digioviksen, oli kyllä helppo käyttää, vaikka tyhjä ympyrä tulikin odotetusti.
 
Clearblue What's up???!!! Tein sitten ovistestin aamulla ja hymynaamahan siihen pärähti. Noh, skeptikko kun olen luonteeltani ja koska liuska oli eilistä haaleampi tein toisen digitestin. Kappas vaan sehän näyttikin sitten negaa, eli yhtä tyhjä ympyrä oli kun mun olemattomat munasolunikin. Positiivisen testin testiviiva oli selkeästi kontrollia haaleampi, mutta siinä meni sellainen väri kertymä päällä. Tästäkö syystä sain positiivisen tuloksen? Tein muuten sen toisen testiin samaan virtsaan, joten eikö tuloksen kuuluisi olla sama? Nyt rapisi kyllä luotto vähän noihin teidänkin testeihin...valitettavasti
Oppisin ainakin tarkistamaan aina positiivisen tuloksen. Mitä jos olisinkin uskonut sen ja onnellisena uskonut, että nyt on sitten ovis??? Siinä olis tämäkin kuukausi hukkaan heitetty. NIH!
Hei Heilanga,

Clearblue digitaaliset ovulaatiotestit havaitsevat luteinisoivan hormonin huipun (LH-huipun, 40mlI/ml), joka esiintyy noin 24–36 tuntia ennen ovulaatiota. Jos testaamasi virtsanäytteen LH-määrä on hyvin lähellä LH kynnystä, on mahdollista, että yksi testitikku antaa positiivisen tuloksen ja toisen negatiivinen.

Muita syitä siihen, että testitulokset vaihtelevat voivat olla:
• Testin vanhentuminen.
• Testi on säilytetty väärin.
• Testitikku on poistettu foliopussista liian aikaisin.
• Testissä on käytetty liian vähän virtsaa.
• Testissä on käytetty liikaa virtsaa.
• Testi on käännetty näytteenoton jälkeen väärinpäin. Pidä aina näytteenottopään kärki alaspäin tai aseta testi vaakatasoon pöydälle.

Jos olet varma, ettei mikään edellä mainituista syistä vaikuttivat testitulokseesi, ja koet samanlaisia ongelmia tulevaisuudessa, säästä testi + mahdolliset tikut ja ota talteen myös tuotteen eränumero (painettu pakkaukseen, alkaa 'HT') ja soita Clearbluen Carelineen 0800 988 41. Me tutkimme asian.
 

Yhteistyössä