Clearblue ryhmä 2013 on valittu. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

Clearblue-ryhmään on nyt valittu 15 naista, jotka toivovat vauvaa. Kukin saa Clearblue-ovulaatiotestejä ja raskaustestejä käyttöönsä.

Ryhmän naisille postitetaan testit ensi viikolla. Tällä keskustelupalstalla saamme seurata heidän vaiheitaan kohti raskaaksi tuloa. Kaikki raskautta toivovat ja ovulaatio- ja raskaustesteistä kiinnostuneet ovat tervetulleita osallistumaan keskusteluun ja jakamaan kokemuksiaan!

Testiryhmän naiset esittäytyvät täällä pian.

Viime vuoden Clearblue-ryhmän tunnelmia ja ajatuksia voit lukea täällä»
 
Hei,

Pyrin myös tuohon Clearbluen tämän vuoden testiryhmään. Rastitin hakemuksessa kohdan jossa toivoin että minulle ilmoitetaan joka tapauksessa eli pääsen mukaan tai en. En ole kuitenkaan sähköpostiini saanut mitään ilmoitusta? Ja ryhmä on nyt valittu?
 
Heippa!
Minä nyt ensimmäisenä ryhmäläisenä esittelen itseni.
Täällä kirjoittelee 26-vuotias vauvakuumeilija. Perheeseen kuuluu minun lisäksi aviomieheni ja 1/12 syntynyt esikois poikamme. Uusi vauvakuume iski melko pian esikoisen syntymän jälkeen, varsinaisia yrityskuukausia taitaa olla takana nyt 5 tai 6.

Hain ryhmään koska esikoisen alulle saamiseen meni kolme vuotta. Kiertoni ovat epäsäännölliset ja tuntuu että ovulaatio arvailut menee aina pieleen. Clearbluen ovulaatiotestejä en ole kokeillut koskaan ja nyt sitten vaan peukutetaan sille että niiden avulla kadonnut ovulaatio löydetään ja saadaan uusi raskaus alulle :).
 
Heippa! Yksi ryhmäläinen ilmoittautuu :D Olen 26-vuotias ja esikoista mieheni kanssa yritämme. Viime vuoden syyskuussa varsinainen yritys lähtenyt käyttöön mutta e-pillereiden käyttö lopetettu jo reilu vuosi sitten. Ongelmana ollutkin pitkät kierrot ja tähän syöty 3kk Terolut-lääkitystä.

En ole aikaisemmin clearblue tuotteita käyttänyt ja innolla odotan joskos oviksen näiden avulla bongaisin, muita tuotemerkkejä olen kyllä käyttänyt mutta ovis jäänyt tikkujen avulla kadoksiin, enkä kuulu niihin onnekkaisiin jotka ovulaation tunnistavat kehossaan! Innolla kevättä kohti ja toivottavasti raskausplussa osuisi meidän kohdalle pian kuin myös teidän muiden :flower:
 
Hei! Pääsin myös onnekkaana mukaan Clearblue-testiryhmään. Olen 28-vuotias nainen ja yritämme aviomieheni kanssa saada ensimmäistä lasta. Jätimme ehkäisyn pois marraskuussa 2012, minkä jälkeen kierto on ollut suhteellisen tasainen. Ovulaation määrittäminen on kuitenkin ollut vaikeaa, joten innolla odotan Clearbluen testejä! En ole käyttänyt Clearblueta aikaisemmin, mutta olen kuullut siitä paljon hyvää!
 
Hei kaikki! Olen 32-vuotias ja toinen lapsi olisi haaveissa. Meillä on 03/11 syntynyt poika ja pian tulee puoli vuotta täyteen toisen yritystä. Ensimmäisen kanssa oli noin 9kk yritystä ennen plussaa ja kun nyt näyttää siltä, että toisenkin kanssa menee pidempi aika, päätin hakea mukaan testiryhmään. Erittäin mielenkiinnolla odotan ovulaation testaamista, sillä vaikka mielestäni osaan sen tunnistaa kropastani ja kiertokin on melko säännöllinen, niin siitä huolimatta ei ole tärpännyt. Toivotaan että ovulaatiotestin jälkeen pääsisin testaamaan piakkoin myös Clearbluen raskaustestiä! :)
 
Heippa vaan!

Täälläkin ryhmään valituksi tullut ilmoittautuu! :)

Olen 30v. kahden vilkkaan pikkupojan kotiäiti. Esikoinen täytti juuri 4v. ja kuopus on 2v 4kk.

Nyt siis kolmatta lasta toiveikkaana odotellaan täydentämään perhettämme. Yritys on ollut käynnissä viime kesästä asti. Raskaus saatiinkin aluille, mutta ensimmäisessä ultrassa marraskuun lopulla rv 11+6 löytyi kuollut sikiö, joka vastasi rv 7+.

Nyt on kahdet luomumenkat ollut tässä keskenmenon jälkeen ja ovulaation metsästys kovasti käynnissä. Olen tikutellut liuskatesteillä ovulaatiota, mutta aikamoista arpomista niiden viivojen tulkinta tuntuu olevan, varsinkin kun tuntuu, että hormonitoiminta on vielä hiukan sekaisin keskenmenon jälkeen.

Viime kierrossa, joka oli siis ensimmäinen varsinainen yrityskierto km jälkeen, testasin ovulaatiota kp 12-24, eli aika hakuammuntaa tulee varmaan tämäkin kierto olemaan... ;)

En ole ennen käyttänyt Clearbluen ovulaatiotestejä, viikkonäytöllisiä raskaustestejä kylläkin, aina liuskan jälkeen varmistukseksi ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki :)

Täällä huhuilee myös yksi ryhmäläinen!!
Olen 34-vuotias, 7v tytön ja pian 2v pojan äiti ja haaveena olisi vielä "Pikku Kolmonen" :)
Ehkäisy jätettiin pois viime kesäkuun alussa eikä vielä ole siis tärpännyt. Esikoinen on edellisestä liitosta ja tuolloin yritystä oli 1v10kk!! Poika sai alkunsa nykyisen mieheni tavarasta heti ensimmäisestä kierrosta mikä oli melkoinen ylläri :D
Päätin hakea ryhmään ihan mielenkiinnosta muita ihmisiä kohtaan, sekä saamaan ja antamaan vertaistukea.
Kuukautiskiertoni on aina ollut melko säännöllinen ja ovikset tulleet kierron keskivaiheilla. Eli niiden "etsimistä" ei tarvitse miettiä. Olen tähän asti käyttänyt vain liuskoja joten onkin hauska kokeilla näitä Clearbluen testejä.
Kävin viime viikolla gynellä ja hän ultrassa löysi minulta myooman/polyypin. Eli tuossa saattaa olla syy miksi en ole raskaaksi tullut :( Menen siis kohdun tähystykseen tässä keväällä jossa se tod. näk. poistetaan. Toivottavasti vain se on ollut syy ettei ole tärpännyt eikä mikään muu.
On täällä muita joilla ollut samanlaisia "löytöjä"? Onko sen jälkeen tärpänny?
 
Täällä imoittautuu 30 vuotias esikoista kovasti toivova avovaimo. :)
Innolla odotan mitä tämä kolme kuukautta tuo tullessaan. Toivottavasti paljon plussia. :heart:
Itse hakeudn ryhmään koska sairastan pco:ta ja oviksen bongaaminen tässä kropassa tuntuu hankalalta. Lasta olemme nyt yrittäneet enemmän ja välillä vähemmän,vuoden ajan. Sain lääkäriltä terolut kuurin, mutta aion kokeilla kyllä vielä ainakin nämä kolme kuukautta ihan luomuna. En ole kokeillut clearbluen ovistestejä, mutta raskaustestejä sitäkin enemmän. ;)
Niin ja kaikille jäsenille oikein hyvää naisten päivää. :flower:
 
Mikä ihana tapa juhlistaa naistenpäivää - aloitetaan ketju, jonka päätarkoitus on pohtia ja edesauttaa naiseuden ehkä hienointa, mutta joskus myös hermoja raastavinta prosessia, raskautumista. Täällä saa jauhaa ja olla neuroottinen ihan rauhassa, kun ollaan kaikki samassa tilanteessa, mahtavaa!

Olen onnekas testiryhmään valittu, 28-vuotias, 12/11-syntyneen esikoistyttäremme äiti. Kolmihenkinen perheemme on mitä mainioin, mutta toiveissa on kuitenkin pikkusisarus tytölle. Raskaaksi tulo ei ole minulle itsestään selvyys, sillä minulla myös on PCO oireyhtymä. Muutama vuosi sitten kävin gynellä, kun menkkoja ei pillereiden lopettamisen jälkeen alkanut kuulua. Lääkäri sanoi, että ”Jaahas, tällaista. Lastentekoa ei kannata sitten viivytellä ja jos ei heti tärppää, tulette hoitoihin, katsotaan, voidaanko jotain tehdä.” Siis mitä? Meni hetki jos toinenkin ennen kuin tajusin, että tämä on nyt totta minun kohdallani. En saa koskaan lapsia.

Ihme ja kumma, esikoisemme lähti tulemaan heti, kun kierrot saatiin kuntoon. Lääkärin sanat jättivät kuitenkin jälkensä. Nyt on yritystä takana kolmisen kuukautta, siitä kun kuukautiset imetyksen jälkeen alkoivat. Olen tikuttanut, mittaillut lämpöjä, juonut litroittain greippimehua ja nukkunut yöni niskaseisonnassa, stressannut niin, ettei veri kierrä. Nyt ajattelin (yrittää) vähän rentoutua ja antautua Clearbluen huomaan. Onnea meille kaikille!
 
Täällä myös yksi ryhmäläinen ilmoittautuu. Olen 22-vuotias 12/11 syntyneen pojan äiti.
Meillä toiveissa olisi pikkusisarus suht "pienellä" ikäerolla. Esikoinen lähti aluilleen ilman mitään kikkoja yk2:sesta ja toista on nyt yritetty muutamisen kiertoa ovulaatioliuskoja käyttäen. Clearblueta en ole ennen käyttänyt ja nyt olen aivan innoissani mahdollisuudesta koska noiden liuskojen tulkitseminen on aika hankalaa.Kierto minulla on suhtkoht säännöllen (30 päivää) mutta välillä muutamien päivien heittojakin tulee.
 
Minutkin valittiin ryhmään mukaan, aivan ihanaa! :)

Olen 28-vuotias ja ensimmäistä lasta yritämme. Söin monta vuotta minipillereitä ja kun ne jätin viime vuoden syyskuussa pois, onnekseni huomasin että kiertoni palautui normaaliksi heti. Nyt olemme yrittäneet lasta 5-6 kuukautta. Yritän olla ottamatta stressiä raskautumisesta, mutta kun sitä toivoo niin lujaa, ei ajatuksiin oikein mitkään muut asiat mahdu.

Clearblueta en ole ennemmin käyttänyt, joten odotan innolla testien saapumista kotiin.
 
Heipat vaan kaikille, meillä on myös toiveissa esikoinen, oon itse 33-vuotias ja mies vuotta nuorempi. Viime kesän jälkeen jätin ehkäisylaastarin pois, hormonaalista ehkäisyä ehdin käyttää reippaasti yli 10 vuotta. Kierrot on ollut melko säännölliset, mitä nyt kaksi viimeisintä hieman pitempiä. Mukava päästä teidän kanssa höpöttelemään testeistä ja kierroista, Clearbluen digitestejä olen kokeillut, viime kierrossa ekaa kertaa noita digitaalisia ovistestejä, ja olin tosi tyytyväinen kun liuskatestien tuloksista oon ollut vähän epävarma. Toivotaan kovasti plussia meille kaikille :heart:
 
miss_piggy
Täällä imoittautuu 30 vuotias esikoista kovasti toivova avovaimo. :)
Innolla odotan mitä tämä kolme kuukautta tuo tullessaan. Toivottavasti paljon plussia. :heart:
Itse hakeudn ryhmään koska sairastan pco:ta ja oviksen bongaaminen tässä kropassa tuntuu hankalalta. Lasta olemme nyt yrittäneet enemmän ja välillä vähemmän,vuoden ajan. Sain lääkäriltä terolut kuurin, mutta aion kokeilla kyllä vielä ainakin nämä kolme kuukautta ihan luomuna. En ole kokeillut clearbluen ovistestejä, mutta raskaustestejä sitäkin enemmän. ;)
Niin ja kaikille jäsenille oikein hyvää naisten päivää. :flower:
Hienoa että pääsit ryhmään. Sun tilanne melkein sama kuin mulla, ikä ja pco-diagnoosi myös lähes yhtäläiset. Itse en päässyt vaikka hain mukaan :( Ja täällä takana myös se keskenmeno jonka takia tikuttelu on entistä tärkeämpää. Seuraan mielenkiinnolla miten sun tikuttelut onnistuu :)
 
Öh varmuuden vuoksi esittelyteksti itsestäni :ashamed: ( toivoo siis kovasti että ei tippunut joukosta).

Ikää on 27 vuotta, ja esikoista toivon kovasti. YK18 menossa, ja koettuna on 2 kohdun ulkoista raskautta, joista toinen oli kaksoisraskaus. Vasen munajohdin on poistettu. Tämän leikkauksen jälkeen ei ole raskautta kuulunut, vaikka molemmat nämä kohdunulkoiset lähti kertalaakista käyntiin. Nyt on ollu vuoden ajan hiljaista kuin haudassa. Syksyllä oli pari kemiallista. Aukiolo tutkimus jäljelle jääneeseen munajohtimeen on tehty, ja auki on :D Kesällä pari kertaa ovista tikuttelin, ja oli oppikirjamaisesti kp 14, mutta nyttemmin kierto on heitelly 26-32 välillä, että tuskin se ovulaatiokaan enää niin säännöllisesti tulee. Tässä kierrossa olisi tarkoitus alkaa taas etsimään sitä Ovista.

Ensiviikolla myös yhteydenotto lapsettomuushoitojen aloittamiseen/tutkimiseen.

Clearbluen tuotteista olen käyttänyt digiraskaustestiä, johon valitettavasti olen saanut vain sen ei raskaana tekstin :( Ovulaatio testejä en ole käyttänyt, toivoisin nyt sellasia saavani, jos vielä ehdin mukaan joukkoon.

Ryhmään hain mukaan, koska sodassa ja rakkaudessa ( lue raskaudessa) kaikki on sallittua, ja totisesti kaikki apu kelpaa! Miksi aina niin, että ne jotka tosissaan lasta haluaa, ei niitä saa...? Olen pikkutytöstä asti tiennyt haluavani ison perheen, monta omaa lasta. Nyt alkaa näyttää siltä, etten saa ensimmäistäkään. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, siskot, vaan käydään sotaan kuin juhlaan, aseenamme Clearblun testi :D
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Minä poistunkin nyt ryhmästä heti alkutaipaleella ja vapautan paikkani toiselle, sillä 6kk yrityksen ja reilusti venyneen kierron lopputuloksena olikin tänään positiivinen raskaustesti!! :heart: Poistin jo esittelytekstini ettei se turhaan sekoitu oikeisiin ryhmäläisiin.

Ihan tuhannesti onnea matkaan muille ryhmäläisille, toivottavasti saatte kaikki plussan kevään aikana! :heart:
 
Heippa kaikille!

Täällä myös yksi testiryhmäläinen. Olen kohta 30-v. yhden lapsen äiti. Poikani on syntynyt 11/08 ja nyt olisi haaveissa toinen lapsonen tämän vuoden puolella. Taustalla on pco ja ylipainoa. Ylipainon kimppuun olen nyt iskenyt hitaasti eteenpäin menemällä, jotta kilot myös pysyisivät poissa.
Esikko sai alkunsa Teroluteilla ja Clomeilla ja nyt olisi toiveissa yrittää ihan luomuna aluksi. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä nyt 5 vuoteen, joten toivottavasti testeillä saisin pongailtua ovulaatioita (jos sellaista edes minulle tulee normaalisti)...
 
Onnea kaikille ryhmään valituille! :heart:

Itsekin hain ryhmään, mutta onni ei minua nyt suosinut. On silti aivan mahtavaa että tälläiusiä mahdollisuuksia meille annetaan. Käyn ahkerasti seurailemassa teidän kuulumisia ja toivon että kohta alkaisi niitä plussia sitten tulemaan <3
 
Heissan kaikille! Mulla alkoikin kivasti ne menkat just, elikkä pääsen kohta jo testaamaan ovistestejä. Luin kyllä siitä mailista ensin huuli pyöreenä, että saadaan ovulaatioTESTI. Yksi testi??!! Mä kerkesin jo murehtimaan, että mistäs mä nyt sit tiedän tehdä sen oikeana päivänä. :LOL: Huolestuneena tilanteesta tutkin clearblue sivustoa, josta sitten selvisi, että siinä on seitsemän "liuskaa". Ahaa, ei mun siis tarvii tarkkaa ajankohtaa tietää. :) Kunhan osun seitsemännellä oikein! :LOL:
Mulla on näköjään taas ihan levoton fiilis. :)
Jokohan ne testit on laatikossa? Hihii. Kotiin pian kattomaan. Tuskin kuitenkaan vielä on, mutta nyt on taas jotain jännitettävää. :)
 
Trisille onnittelut! Ihanaa että tavallaan saatiin jo plussa meidän remmiin :)

Mulle ei ainakaan vielä tänään testit tulleet. Eipä sillä että kauhea kiire olisikaan niitä saada, menkkoja odottelen su-ti alkavaksi. Viime kierto tosin oli huomattavasti lyhyempi kuin normaalisti, 26 päivää ja nyt just kp 26.
 

Yhteistyössä