Clearblue ryhmä 2013 on valittu. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

Jee, tänään käyn hakee testit käyttöön! :)
Hyvältä kuulostaa paitsi tikuttelun pääsen aloittaa vasta parin viikon päästä koska tänään kp 1, yk 6 pärähti käyntiin. Positiivista että kierto pysyi ilman lääkkeitö hyvän pituisena, eli kierron pituus 34 pv. Tollanen lista olis kiva jos joku osaa tehdä!

Evelinnea, teetkö sen päivitettävän listan tänne sivulle?
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sain hakea paketin postista, jesh ja kiitos!

Mulla on tosiaan jo kp 18/29-31 menossa, joten enpä taida noita ovistestejä enää tähän kiertoon tuhlata. Ehkäpä raskaustesti parin viikon päästä, mutta en elättele toivoa. Jäänyt yritykset nimittäin vähälle tässä kuussa.

Tuolla turina-ketjussa oli puhetta vippaskonsteista raskautumiseen. Meillä ollut tärkeinpänä greippimehu, jolla saattoi olla osuutensa esikoisen tärpissä. Mun on nimittäin ollut aina oikeastaan mahdotonta bongata ovista oman kroppani viestien perusteella, mutta mehu teki sen, että ovulaatio näkyi ja tuntui. En ollut koskaan bongannut ovislimoja, mutta silloin ei voinut erehtyä. Sitten on tietysti tämä tyyny pepun alla lähestyssaarnaaja-asento, siittiöt saa hyvän startin oikeaan suuntaan :) Ja temppujen jälkeen lantio kunnolla koholle ja jalat seinälle. Olisiko puoli tuntia riittävä aika? Kannattaa varata villasukat käden ulottuville, sillä ainakin mulla jäätyy muuten varpaat. :D Olen myös kuullut, että jos kohtu on kallellaan taaksepäin, takaapäin kontillaan asento tarjoaa parhaan suunnan. Ai kauheeta, alkaa ihan itseään punastuttaa, kun näitä kirjoittelee.. huhhuh ja hih. :) Mitäs vielä.. No aamulämpöjen mittaukset, mutta siihen meidän ei onneksi tarvitse lähteä kun on CB:n oivalliset testit.

Niin! Ja aloitin juuri detox-kuurin. Olen kuullut, että sillä saattaa olla merkittäviäkin etuja, kun yrittää raskautta. Kaikki kuona-aineet kuormittaa kroppaa niin, ettei raskautumiseen riitä resursseja, mutta kun kroppa on siivottu, tärppi voi hyvinkin käydä helpommin. Itse asiassa, nyt kun asiaa mietin, aloin odottamaan esikoista maaliskuussa 2011, tammi-helmikuun vaihteessa olin ollut samaisella detox-kuurilla.. hmm. Ja raskausajan vitamiinit nyt jo yrittäessä. Niissä on sitä foolihappoa ja muuta.
 
Näin taaksepäin kun muistelen ni esikoisen tärppi kierrossa join greippimehua ja mies oli edelliskuussa syönyt kp2000:sia jossa on hedelmällisyyttä lisäävää jotain ainetta/rohtoa mutta nyt ei muistu mieleen mikä se oli? :)

Nyt 2 kiertoa sitten otin käyttöön greippimehun ja kuinka ollakkaan kp1 lähtien kp14:sta oli ihan jäätävä päänsärky ja pari tosi pahaa migreeni kohtausta mitä ikinä ei ole ollut ja se tuli aina greippimehu lasin jälkeen. Eli lieneekö syyllinen siis greippimehu. Kaiken lisäksi kierto piteni siinä kuussa 35/30 ja menkatki olivat tosi niukat. En sitten tiedä oisko greippimehu ollu syyllinen vai oliko ovuloimaton kierto vai mikä mun kroppaa vaivas. Ihmettelin kun sillon aikasemmin ei mitään siitä ole tullut.

Nyt käytössä on ollut jalatylös kikka, vitamiinit ja kahvin juonnin vähentäminen. Tässä kierrossa ajattelin myös ottaa punaviinin ovulaation jälkeen mukaan ihan testi mielessä ja jos ei nämäkään toimi niin sitten kokeillaan vielä vehnänalkioöljyä! :D
 
Evelinnea punaviini kuulostaa hyvältä, sitä on nimittäin pullo jäähtymässä kaapissa :D Hyvä homma jos se auttaa tässä hommassa muutenki kuin estojen laskijana/ himojen lisääjänä :p

Huomen aamusta saa alottaa oviksen testausen, toivottavasti ei oo ehtiny mennä ohi.! Pah, ukko-kultani varsin skeptisesti tuumas vain ku latelin testejä kaappiin että jep jep, ei tuu kestään puolta vuotta nuo testit ... Ehkä muutaman kerran joutunu hakeen mulle kasan raskaustestejä ja panttaamaan niitä etten heti samana päivänä kaikkia testaa :D xD Ja laittaa aina niin korkialle jemmaan kaikki testit etten mie ylllä niihin, pirskutti!
 
Hei! Saanko kysyä raskaustesteistä, että mittaavatko nuo Clear Bluet päivän tarkasti? Ts. kun testi vaihtuu 2-3 viikoksi, niin olisi 4+0(-4+6) ja kun se vaihtuisi 3+, olisi sinä päivänä 5+0? (Vai meneekö se niin, että 2-3 on 4 tai 5 viikkoa raskautta?)
 
Hei!

Tiedän että ryhmä täynnä. Aina saa toivoa :)
Jos on tarvetta haen ensi vuonna uudestaan. (toivottavasti ei olisi tarvetta hakea) Kiitos tälläisestä ihanasta mahdollisuudesta kuitenkin! Onnea kaikille valituille vielä kerran ja tsemppiä testailuun. Toivotaan monta plussaa tänä vuonna! :heart:
 
Hymynaama bongattu! Eilen, kp 19/29-31. Olin siis jo ajatellut, etten tähän kiertoon cb testejä hukkaa, kun kierto niin pitkällä.. Eilen oli kuitenkin niin kyseenalainen olo koko päivän, että päätin illalla testata, ja hymynaamahan sinne piirtyi. Testin ohjeet olivat tosi selkeät, tyyliin "et voi mokata". Ja tämä digitaalisuus on ihan huippua, ei tarvitse syynailla niitä viivojen sävyjä ja miettiä, että onkohan vai ei. Joko tulee hymynaama oviksen merkiksi tai sitten tyhjä rinkula, selvä peli. Hieno juttu! Ja ihanaa jo pelkästään tietää, että ainakin ovuloin.
 
Onpa hienosti jo syntynyt keskustelua :) Olin kanssa todella positiivisesti yllättynyt, että kuinka paljon testejä saapui postissa. Kiitoksia! Pidetään peukkuja pystyssä, että testailijoilla tulisi plussia ;)
 
Olin ajatellut, että jätän suosiolla testailut seuraavaan kiertoon, koska kaikella todennäköisyydellä ovis on juuri mennyt ja kaiken lisäksi miehen kanssa menee työvuorot ihan ristiin eikä ole mitään mahdollisuuksia edes hyödyntää ovista vaikka sellainen löytyisikin. Mutta Marjatuulen innoittamana taidan sittenkin testailla huomenna ihan mielenkiinnosta, onneksi noita testejä tuli tosiaan ihan mukava satsi! Avasinkin jo pakkauksen ja aika selkeiltä nuo ohjeet vaikuttivat, katsotaan nyt sitten miten se testaaminen unenpöpperössä onnistuu :)

Noista vippaskonsteista sen verran, että meillä ei ole ollut muuta keinoa käytössä kuin hetkeksi jalat hieman koholle. Mutta se on siis max 5 minuuttia, joten en tiedä onko siitä edes mitän hyötyä :D Esikoisen kohdalla muistan kyllä lukeneeni kaikki mahdolliset konstit, mutta ei niitä sitten loppupeleissä edes kokeiltu. Tai itseasiassa, plussa tuli silloin heti kun päätettiin laittaa koko vauvaprojekti hetkeksi jäihin! Että ehkä siinä rentoudessa ja stressaamattomuudessa on jotain perää.

Toivotaan tosiaan, että mahdollisimman moni plussaisi kevään aikana! :)
 
Testipaketti korkattu eilen. Tänään kp 17/33 ja kaksi tyhjää renkulaa saatu testeihin. Kerran päivässä, aamupissasta tehty testit ja erittäin helppo käyttää. Ohjeita seuraamalla ja etukäteen tutustumalla tosi hyviltä ja selkeiltä tuntuvat. Olen testannut kertismukiin dippaamalla, se tuntuu helpommalta. Ensin laitetaan testiliuska kiinni koneeseen ja korkki napataan pois dippauspäästä. Tämän korkin irrottaminen täytyy tehdä vähän venkslaten ja testiliuskasta kiinnipitäen, ettei lähde koko testipää irti uudelleen laitteesta. Mutta ei ole kovin vaikeaa. Eikä se kaiketi haittaa vaikka lähteekin irti, senhän voi laittaa takaisin, vaikka se testin kuva oliskin ilmestynyt ruutuun.
Testit toimivat juuri niin kuin ohjeissa lukee. 15 sek dipataan ja korkki kiinni ja testi pöydälle vaakatasoon. Hetken kuluttua testin kuva vilkkuu ja tulos tulee parin minuutin sisällä ruutuun.
Eikä tosiaan tarvitse tihrustella viivojen paksuutta ja arvuutella.... Ihanaa! ;)
Toivottavasti se tässä viikon sisällä se hymynaamakin ilmestyy. Mitään oireita, siis alavatsanipistelyjä, jomottelua, paineentunnetta tms ei ole ollut. Odotellaan....
 
Testailin tänään aamulla, ja täälläkin bongattiin hymynaama! :) Yllätyin tuloksesta hieman, sillä kropassa en ole tunnistanut ainuttakaan ovulaation merkkiä. Tästä herääkin kysymys, olenko tulkinnut kroppani viestejä täysin väärin ja olemmeko siis kuitenkin yrittäneet raskautua aivan väärään aikaan. Nyt onkin mielenkiintoista seurata, tulevatko kaikki tuntemukset vasta ovulaation jälkeen. Harmi vain, että tämä ovulaatio jää nyt hyödyntämättä miehen työvuorojen vuoksi :( No seuraavassa kierrossa sitten paremmalla onnella!

Testi oli äärimmäisen helppo käyttää, mitä nyt käyttäjässä oli hieman vikaa. Yritin sitkeästi asettaa testipuikkoa laitteeseen väärinpäin kaikista nuolista huolimatta :D Tulipahan kuitenkin testattua että väärinasentaminen ei ole mahdollista! :D Hetken hikoilun jälkeen tajusin katsoa tarkemmin ja kun sain testipuikon oikeinpäin se napsahtikin sinne oikein nätisti. Ja tulos ei olisi voinut selkeämpi olla, eipä tarvinnut arpoa ja analysoida että mitä tulos kertoo. Olen ollut tähän asti hieman skeptinen sen suhteen, että miten paljon lisäarvoa nämä Clearbluen testit tuovat halvempiin verrattuna, mutta tämä kyllä selvensi asian kertalaakista. Koskaan aiemmin en ole käyttänyt ovulaatiotestejä, mutta raskaustestejä sitäkin enemmän ja nyt melkein harmittaa etttä olen ostanut halvempia testejä ja joutunut sitten pähkäilemään niiden viivojen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hehe. Katsastinpa ohjeen uudestaan! Ja toden totta, jopa ohje sen sanoo! 1. Avaa testi 2. Poista korkki 3. Aseta testi laitteeseen.
Hehe. Niin sisäistetty ohje, kun etukäteen luin ja sitten vaan tein... Enkä lukenut enää ohjetta kohta kohdalta kun testiä tein. Eli huomenna, kolmas kerta testausta toden sanoo! Heh. ;)
 
mimmus ja jubu ihana että teillä oli rohkeutta tunnustaa et meni testin teko väärin aluksi. Niin meni mulla kans:p väärin päin tungin tikkua testiin unissaan aamulla. :-D hivenen alan huolestua kun ei hymyä vielä ole tullut. Entä jos en ovuloi ja olen vain tulkinnut liuska testit väärin. Se kyllä selittäisi miksi mä olen meistä ylivoimaisesti pisimpään yrittänyt ja vielä esikoista :|
 
ONNEA teille ovis plussille :)

Täällä vielä menkkoja ootellaan, huoh :/ (Nega testi tehty tänä aamuna.)
Gynelle meno odottaa muutaman viikon päästä ja toimenpiteeseen (myooman poisto) vieläkin kauemmin. Toivottavasti vain "se" olisi raskauden esteenä eikä mikään muu.
 
miss_piggy
Saako tänne kirjoitella, vaikka ei ryhmään päässytkään?

Mulla tilanne, että ostin huuto.netistä hintaan 25 euroa 20 kpl clearbluen ovulaatiotestejä (digitaalisia), joita en koskaan ennen ole edes käyttänyt, ja huomenna pitäisi tulla postissa :)
 
Miss_piggy:Ilmanhan muuta tänne saa kirjotella :) Ootpas saanu hyvään hintaan tilattua! Mä en oo ees ennen tajunnu et huutonetistä vois saada ovulaatiotestejä!

Onnea myös ovis plussan ponganneille ja pidetään peukut pystyssä!
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Saanko kysyä raskaustesteistä, että mittaavatko nuo Clear Bluet päivän tarkasti? Ts. kun testi vaihtuu 2-3 viikoksi, niin olisi 4+0(-4+6) ja kun se vaihtuisi 3+, olisi sinä päivänä 5+0? (Vai meneekö se niin, että 2-3 on 4 tai 5 viikkoa raskautta?)
hei Kisu3,
Clearbluen raskaustesti viikkonäytöllä kertoo kuinka monta viikkoa hedelmöitymisestä on kulunut.
Voit lukea lisää testin tulkitsemisesta täällä »
 

Yhteistyössä