Tänään sain hakea paketin postista, jesh ja kiitos!
Mulla on tosiaan jo kp 18/29-31 menossa, joten enpä taida noita ovistestejä enää tähän kiertoon tuhlata. Ehkäpä raskaustesti parin viikon päästä, mutta en elättele toivoa. Jäänyt yritykset nimittäin vähälle tässä kuussa.
Tuolla turina-ketjussa oli puhetta vippaskonsteista raskautumiseen. Meillä ollut tärkeinpänä greippimehu, jolla saattoi olla osuutensa esikoisen tärpissä. Mun on nimittäin ollut aina oikeastaan mahdotonta bongata ovista oman kroppani viestien perusteella, mutta mehu teki sen, että ovulaatio näkyi ja tuntui. En ollut koskaan bongannut ovislimoja, mutta silloin ei voinut erehtyä. Sitten on tietysti tämä tyyny pepun alla lähestyssaarnaaja-asento, siittiöt saa hyvän startin oikeaan suuntaan
Ja temppujen jälkeen lantio
kunnolla koholle ja jalat seinälle. Olisiko puoli tuntia riittävä aika? Kannattaa varata villasukat käden ulottuville, sillä ainakin mulla jäätyy muuten varpaat.
Olen myös kuullut, että jos kohtu on kallellaan taaksepäin, takaapäin kontillaan asento tarjoaa parhaan suunnan. Ai kauheeta, alkaa ihan itseään punastuttaa, kun näitä kirjoittelee.. huhhuh ja hih.
Mitäs vielä.. No aamulämpöjen mittaukset, mutta siihen meidän ei onneksi tarvitse lähteä kun on CB:n oivalliset testit.
Niin! Ja aloitin juuri detox-kuurin. Olen kuullut, että sillä saattaa olla merkittäviäkin etuja, kun yrittää raskautta. Kaikki kuona-aineet kuormittaa kroppaa niin, ettei raskautumiseen riitä resursseja, mutta kun kroppa on siivottu, tärppi voi hyvinkin käydä helpommin. Itse asiassa, nyt kun asiaa mietin, aloin odottamaan esikoista maaliskuussa 2011, tammi-helmikuun vaihteessa olin ollut samaisella detox-kuurilla.. hmm. Ja raskausajan vitamiinit nyt jo yrittäessä. Niissä on sitä foolihappoa ja muuta.