CLEARBLUE (ROSKIS?)PLUSSA!! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja roskishaamuilija
  • Ensimmäinen viesti
roskishaamuilija
toisessa ketjussa jo kyselinkin mielipiteitä.. mutta tää höperö vauvakuumeilija haluis kuulla lisää kokemuksia muilta testaajilta!
tein tänään päiväpissasta cb:N testin, aluksi siinä ei ollut mitään selvää viiva, oli todella vaikea tulkita, kun märkä testi ja näytti olevan sinistä väriä joka puolella.. mutta kokoajan se siitä vahvistui, puolen tunnin jälkeen oli SELVÄ plussa. eli tämmöinen:
Aijaa.com - 7520216.jpg
luonnossa vielä selvempi.
tiedän ettei sais tulkita 10min jälkeen.. mutta onko muilla kokemuksia? sen verran toivoa on kun se kuitenkin ilmestyi suht ajoissa siihen... eri asia jos ois tullu vasta seuraavana aamuna.

roskishaamuilija
huomenna ois tarkotus tehä aamupissistä uus testi..
nyt sais kyllä luvan tulla ihan testiajan sisällä!! ::mad:
mutta onko täällä muita kuumeilijoita jotka on kytännyt kyseistä testiä testiajan jälkeen??

"mä"
Tuo testi on ehkä vielä huonompi kuin predictor. Molempiin tulee roskishaamuja. Tuo sinun viivasi ei ole oikea plussa, jos ei ole tullut oikean ajan sisään. Kapea pystyviiva ei tarkoita tuossa testissä plussaa, vaan leveä. :(

...
onko sulla jo menkat myöhässä?
Mä oon tehnyt saman merkkisellä vähän kyllä vahvemman plussa jo 3+2, mutta hormonimäärät toki vaihtelee ja mä tein sen aamupissasta, että sekin eroaa.
Eiköhän tuon voi jo varovasti plussaks tulkita, mulla ei ainakaan ole koskaan tullut edes aamuun mennessä tuommoisia haamuja mihinkään testiin...

roskishaamuilija
[QUOTE="mä";23158696]Tuo testi on ehkä vielä huonompi kuin predictor. Molempiin tulee roskishaamuja. Tuo sinun viivasi ei ole oikea plussa, jos ei ole tullut oikean ajan sisään. Kapea pystyviiva ei tarkoita tuossa testissä plussaa, vaan leveä. :([/QUOTE]

mutta siis tuo pystyviivä on yhtä leveä kuin vaakaviiva.. en tiedä näkyykö se kuvassa yhtä hyvin mutta luonnossa ainakin..
en mä itekkään tohon luota, mutta kyllä pieni toivonkipinä heräs.. :)
edellisessä raskaudessa testasin samalla testillä roskishaamun (tuli vain vähän jälkeen testiajan) JA SE OLI KAPEA, eli vielä heikompi kuin tuo mikä nyt, ja siitä parin päivän päästä tuli apteekin omalla vahvat plussa. <sydän> mutta voihan noita viivoja kait sitte tulla vaikkei raskaana oiskaan.....

roskishaamuilija
onko sulla jo menkat myöhässä?
Mä oon tehnyt saman merkkisellä vähän kyllä vahvemman plussa jo 3+2, mutta hormonimäärät toki vaihtelee ja mä tein sen aamupissasta, että sekin eroaa.
Eiköhän tuon voi jo varovasti plussaks tulkita, mulla ei ainakaan ole koskaan tullut edes aamuun mennessä tuommoisia haamuja mihinkään testiin...
viime kierto oli 34, mutta lopetin pillerit 9/10, joten kierto voi vielä heitellä vähän... mutta nyt ois sitten kp37

"mä"
mutta siis tuo pystyviivä on yhtä leveä kuin vaakaviiva.. en tiedä näkyykö se kuvassa yhtä hyvin mutta luonnossa ainakin..
en mä itekkään tohon luota, mutta kyllä pieni toivonkipinä heräs.. :)
edellisessä raskaudessa testasin samalla testillä roskishaamun (tuli vain vähän jälkeen testiajan) JA SE OLI KAPEA, eli vielä heikompi kuin tuo mikä nyt, ja siitä parin päivän päästä tuli apteekin omalla vahvat plussa. <sydän> mutta voihan noita viivoja kait sitte tulla vaikkei raskaana oiskaan.....
Vinkkinä vaan jatkossa: Varmimman tuloksen saat Apteekin omalla. Ei varmasti näytä roskishaamuja eikä viivanpaikkoja, jos ei elimistössä ole hcg:tä :)

roskishaamuilija
[QUOTE="Mie";23158742]Mulla näytti clearblue roskisplussan joka vahvistui päivä päivältä. Ja 9 kk jälkeen ponnistin sen ulos :)[/QUOTE]

voi kävispä mulle samanlailla.. :) mutta hirveesti oon kyllä lukenut noista vääristä cb:N haamuista ja plussista ja roskisplussista ja vaikka mistä... :p

Vielä -50-luvulla raskaustestit tehtiin sammakoilla. Tampereellakin nyt jo eläkkeelle jäänyt labrahoitaja kertoi, että sairaalan labran vessanpöntössä oli tallessa sammakoita, ja kun sammakkoon ruiskutettiin raskaana olevan naisen virtsaa, se alkoi erittää kutua.

[QUOTE="mä";23158767]Vinkkinä vaan jatkossa: Varmimman tuloksen saat Apteekin omalla. Ei varmasti näytä roskishaamuja eikä viivanpaikkoja, jos ei elimistössä ole hcg:tä :)[/QUOTE]

Näyttää, enkä ole ainut jolla on kokemusta asiasta...

Ja eikös tämä ole sama ap joka sai ensin apteekin omalla plussan ja sen jälkeen vinopinon negoja ja nyt tää cb haamu?

Toivottavasti viiva kuitenkin vahvistuu.. :)

"Mie"
Hei, muuten onko sulla ovulaatio testiä. Jos on niin koita sellasta, se nimittäin näyttää vahvaa viivaa jos raskaana en tiedä miksi. Odotas mä koitan kaivaa mun vanhan ketjun jossa ihmettelin miksi se voi olla niin vahva viiva..

"vieras"
Mulla oli samanlainen tilanne ja kun tänne kuvan laitoin, niin monet väitti, etten mitenkään voi olla raskaana. Juuri samalta näytti testissä kuin ap:lla. Vaan niinhän tuo alkoi maha kasvaa ja pian onkin jo laskettu aika =)

roskishaamuilija
[QUOTE="Mie";23158790]Hei, muuten onko sulla ovulaatio testiä. Jos on niin koita sellasta, se nimittäin näyttää vahvaa viivaa jos raskaana en tiedä miksi. Odotas mä koitan kaivaa mun vanhan ketjun jossa ihmettelin miksi se voi olla niin vahva viiva..[/QUOTE]

kaikki ovisliuskat jo käytetty... :) mutta oon itekkin lukenut tosta että ne voi näyttää myös raskauden.

Yhteistyössä