Cambridge kuuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miska"

Vieras
Onko täällä ketään, kuka olisi laihdettanuta Cambridge-kuurilla ja sitten saanut pidettyä sen ihannepainon vaikkapa vuoden verran? Olen vain kuullut, että sillä laihtuu nopeasti mutta kilot eivät kuitenkaan pysy sitten kurissa..

Laihdutin 15kg pari vuotta sitten, kilot pysyneet poissa ja vielä on senttejäkin kadonnut lisää sen jälkeen :) Kaikkihan on ihan kiinni siitä muuttaako syömistapojaan vai ei. Jos jatkaa vanhalla kaavalla niin tuleehan ne takaisin.

Itse en voi muutakuin suositella cambridgekuuria. Älyttömän helppo ja varma laihdutus keino. Kuuri motivoi laihtumista, koska tuloksia tulee todella nopeaan tahtiin :) Harmittelin vain sitä, että miksi en aikaisemmin tajunnut alkaa tällä kuurilla laihduttamaan.

Minä oli kyseisellä kuurilla pari vuotta sitten ja sain 15 kg pois 2 kuukaudessa. Jatkoin siitä vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja juoksin monta kertaa viikossa, sillä paino pysyi hyvin kurissa..mutta kuinkas ollakkaan sorruin taas kaikkeen herkutteluun ja juoksukin jäi talven tultua, joten niin ne kilotkin hiipi salakavalasti takas :ashamed: oma vika täysin....
Kyseinen kuuri on todella kallis, viikon ruoat maksoi silloin 55 e/vko, nyt hinta oli noussut 60e. Enää ei perse anna periks tuolle kuurille ruveta mutta mahtavan alkupotkun se anto kun kilot lähti alkuun niin nopsaa, oisinpa vain pitäny himoni kurissa....:D no nyt karistelen tässä varovasti ylimääräsiä kiloja kun imetän ja zumbailen muutaman kerran viikossa, maha ainakin on jo kivasti litistyny :saint:

Yhteistyössä