Callanetics...

  • Viestiketjun aloittaja Taivaansini
  • Ensimmäinen viesti
lueskellut tätä ketjua ja jäänyt miettimään. Mitä ne tasot 1,2,3, ja 4 on. Moni kijroittaa tekevänsä 1tasolla jne. Mulla on nyt selkäjumppa kirja kirjastosta ja siinä ei ainakaan mitään tasoja ole. Eikä tuossa 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissakaan.
Nyt olen hankkimassa kirjaa nimeltä ihanne vartalo 30 päivässä. Onko siinä joitain tasoja?`Kuinka monella tämä kyseinen kirja käytössä? Mitä olet tykännyt ja onko kuvat ja ohjeet selkeät?

Kiitos vastauksista! :hug:
 
Novelleq
Heips. Mitäs luulette että kun mulla on tuo 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa, niin kuinkahan nopeasti sillä kiinteytyis kun olen tällanen 170 cm, noin 59 kiloa?

=)

tätä ketjua ku olen läpi lukenut niin aika uskomattomalta kuulostaa nuo kaikki :) en epäile yhtään, mietin vaan että vaikuttaako se tosiaan niin nopeasti?

tsemppiä teille kaikille :hug: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 09:41 Linkkejä kirjoitti:
Tästä se lähti:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=223723

Tässä jatkuu:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=232231

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=236317

Mukaan vaan :D
nostampa
 
hannele
jääny tääki jumppa ku ollu niin kuuma et hiki virtaa jo istuessa. Täytyis taas itestä irti ja tehä se tunnin ohjelma. Oon sen tehny nyt kolme vai neljä kertaa ja vatsas ainaki huomaa et jotain on tapahtunu. Tosine i toi alapömppis oo vielä kovin huomattavasti pienentyny mut nyt täytyi vaan sitkeesti jatkaa :)
 
hannele
Vieläkö on muita jotka callaneticsiä jumppailee? Mä eilen tein sen vartin jumpan ku en illalla enää jaksanu pidempää. Ne pakaralihasliikkeet tuntuu edellee tosi hankalilta :(
Saan kyllä liikkeen tuntumaan pakaralihaksissa, mut en pysty oleen samanlaisessa asennossa ku kirjan kuvassa ja sitä missä jalka on suorana en saa tehtyä oikeestaan ollenkaan. Onko vaan harjotuksen puutetta vai tuleekohan ne liikkeet ikinä onnistuun kunnolla..?
Mites muut? Oisko vinkkejä?
 
Callanetics aloitettu sen 30 päivää-kirjan mukaan helmikuussa ja äsken mittailin sentit. Vyötäröltä hävinnyt 5 senttiä, reisistä sentti ja lantiolta ei senttiäkään!
Tehty lähes päivittäin ainakin jotain osiota. Samassa ajassa painoa tiputettu 7 kiloa.

Joten enpä usko enää järin tähän ihmejumppaan, ainakaan lantioon ja reisiin ei näytä auttaneen.
 
tyhmä kysymys
Mulla on tosiaan tyhmä kyssäri tästä jumpasta..

Oon kirjan hommannu jo joku aikaa sitten pölyttymään,
ja tänään sitten testasin ekaa kertaa. (puuh)

Mulla tuli semmonen ongelma, että on lähes mahdoton tehdä vatsalihajuttuja, kun on niin iso vatsa, että ei pääse selkä pyöristymään.
Siis vaikea selittää, mutta toivottavasti joku tajuaa..
Liikkeet kyllä tuntuu silti, mutta tuntuu niin mielettömän kömpelöltä.

Onko kellään ollut samaa?
Onko vinkkejä? Vai todennäköisesti täytyy vain kestää ja odottaa että alkaa maha pientyä..
 
Novelleq
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 12:27 Sinttura kirjoitti:
Callanetics aloitettu sen 30 päivää-kirjan mukaan helmikuussa ja äsken mittailin sentit. Vyötäröltä hävinnyt 5 senttiä, reisistä sentti ja lantiolta ei senttiäkään!
Tehty lähes päivittäin ainakin jotain osiota. Samassa ajassa painoa tiputettu 7 kiloa.

Joten enpä usko enää järin tähän ihmejumppaan, ainakaan lantioon ja reisiin ei näytä auttaneen.
mutta kyllähän sulla kuitenkin jonkinmoista muutosta on tapahtunu. ootko varma että oot tehny liikkeet oikein?
 
sarah
voi vitsi! nyt kyllä juoksen hakemaan tuon kirjan :p :D
mutta mitäs luulette uskallanko aloittaa jo kun synnytyksestä nyt hippasen vajaa kolme kuukautta?
Jos vähän kevyemmin kuitenkin tekisin nuo jumppailut.. B)
ainakin nuo vatsanseudun treenit,reisiä ja peppuahan voin ihan hyvin mielin treenailla jo,niissä on kyl ihan tarpeeksi näin aluksi :whistle: :LOL:
lissää kokemuksia kiitoos :D
 
Mulla kanssa toi 30 päivää kirja, nyt olen viikon verran tehnyt eikä kyllä näy mitään muutosta! Vaikka jotkut on huomannut muutoksen pariss apäivässä niin mulla ei mikään ole muuttunut. Teen ne kaikki osiot putkeen läpi. Siinähän voisi tehdä aina yhtä vaikka kerrallaan, mut mä teen kaikki (vatsa, reisi jne)

Mitenkähän pitkään tuota pitää tehdä et eron huomaan? PAinoa on tippunut kilo, mut se on ihan pisteiden ansioo. Jotenkin en mä taida tähän jumppaan niin suuresti uskoa. Mitä katsoin tuota kirjaa niin 30 päivää ja sen jälkeen pitäis hommata se 10 vuotta nuoremmaksi. Ainakin tuon kirjan viimeisellä sivulla on maininta et sitä pitäis sit jatkaa jotta saisi kunnolla tuloksia. Nähtävästi markkina ajatuksena osta kaikki ja menetä rahaa pikkuhiljaa laihdut..
 
mulla näky vasta parin viikon jälkeen kun olin jumppaillu jo ennestään muuta.

ennemmin se alkaa tuntua alussa ei jaksa montaa tehä.
mutta koitappa nelos tason yhden jalan nostoja niin et varmaan pysty siihen vielä.
 
5 päivää nyt jumpattu ja noiden vatsaosuuksien kanssa on vähän sormi suussa. Tuntuu vain että teen ne jotenkin väärin :ashamed:
Mulla tuo 30 pv kirja ja myös filmi, josta koitin vähän katsoa mallia noihin liikkeisiin.
Oon joskus vuosia sitten jumpannut ton filmin mukaan ja silloin mun vatsa kyllä katosi, mutta yllätys yllätys takas tuli \|O , ja äkkiä, kun ei ylläpitänyt.

Okei, mutta pointti on nyt kuitenkin se, että tällä hetkellä painoni on päässyt suht huippulukemiin (3 raskautta,laiska aineenvaihdunta, kilpirauhasen vajaatoiminta), joten en tiedä kannattaako jatkaa tuota "rääkkiä", kun tuntuu, että toi vatsankumpu on edessä koko ajan :'(
(pituus 165cm, paino 97kg, ja kaikki kilot melkein vatsassa :'( )
 
HEIPPA!

Kaivoin täältä "vanhoista" esille nyt tätä CALLAA kun sain vihdoin aloitettua 30pvän jumpan! Harkitsin jo puoli vuotta sitten aika ei vissiin ollut sopiva... :snotty:
No nyt kuitenkjin eka vaihe takana (4pvä) ja mittoja en ottanut mutta peilistä näkyy!!!! :flower:
Ihanaa ottaa oikeesti sitä "omaa aikaa" kun 2v. tytsy koisaa ja teen mahdollisimman hitaasti että voi rentoutua. Aloitin kaikki osiot kun on niinkuin kaikki ongelma-alueita, mutta katotaan olinko ahne.. :whistle:
Hei, laitelkaa ihmeessä bielä viestejä jos jumppareita vielä pyörii täälä!
Ruokavalioo tässä jo muuteltu viime marraskuusta lähtien parempaan ja pikku tuloksiakin näkynyt (noin -7kg) mutta löysät siis pois!

Tsemppiä kaikille jotka jaksaa vielä jumpata, ollis kiva saada seuraa. :heart:
 
vanha jumppari
Minä vielä jumppailen, tätä ketjua edeltävästä ketjusta aloitin kaaaauan sitten ja tuloksia sain - ja reissua vaatekauppaan kokoon 34! :heart:

Nyt kesällä laiskistuin, ehkä kerran kuussa jaksoin. Uusi aika alkoi syksystä ja tarkoitus on tehdä ainakin kolmesti viikkoon tätä taas. Palkitsee niin nopeasti ainakin hyvänä ryhtinä ja tasaantuneena hengityksenä (ainakin tämmöiselle jolla ei arkiliikunnan lisäksi muuta harrastusta ole!).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2006 klo 14:47 aurinkoinen81 kirjoitti:
Mitä katsoin tuota kirjaa niin 30 päivää ja sen jälkeen pitäis hommata se 10 vuotta nuoremmaksi. Ainakin tuon kirjan viimeisellä sivulla on maininta et sitä pitäis sit jatkaa jotta saisi kunnolla tuloksia. Nähtävästi markkina ajatuksena osta kaikki ja menetä rahaa pikkuhiljaa laihdut..
Tuota en ole huomannut ollenkaan. Eikä silti, ei tuo kyseinen rouva tällä enää rahaa tahkoa kun ei uusia painoksiakaan ole otettu vuosiin ja noita kirjoja tosiaan on vain kaksi tehtynä. Jos haluaisi todella vain rahastaa tällä, niin eiköhän me vielä nähtäisi häntä tv-shopeissa ynnä muissa ;)
 
UI JEE IHANAA!!! Tai en tiedä vielä, mutta kun näitä juttuja luin niin menin heti antikan sivuilta kirjan tilaamaan!!
Eilen just mietin että mites noi löllö reidet, mahan ja pepun sais kiinteemmäksi ja sitten löytyi tälläinen!
Tosin tilasin eilen jonkin toisen kiinteytys kirja opuksen joten vähän kyllä harmittaa että meni siihenkin rahat hukkaan, kun tämä callanetics kuulostaa niin paljon tehokkaammalta!!

Eilen yritin vatsalihas liikkeitä tehä ja voi :'( kun nyt koskee mahaan ihan vietävän kovi. Ei oikein pysty pikkustakaan lattialta nostamaan. Enkä tehnyt niitä liikkeitä kuin 2. Tulenko callaneticsistakin näin kipeäksi??

Se kirja on se ihanne vartalo 30 päivässä- muutama minutti päivässä riittää.
Pitääkö paikkansa kun luin että voi mennä tuntikin? Ihan ulalla on tämä täti!!
 
Mulla nyt ekaa kertaa siis menossa kirja ja nyt 15 päivää takana! Puolivälissä siis, ja tämän päivän jälkeen alkaa neljäs eli vaihe. =) =) =)
Kummasti sitä vaan jaksaa liikkeitä tehdä enemmän vaikka toistot ja tasot vaan vaikenee, ainakin siis jotain edistystä on tapahtunut! Harmittaa etten mitannut itseäni alkuun, mutta ainaskin vaatteista huomaa että vyötärö pienentynyt ja sivu makkaratkin siloittunut, ainakin kun peilistä katsoo :attn:
Mulla menee nyt (siis 3.vaiheen lopussa) noin 40 min. kun teen ahneena kaikki osiot, tosin huomaa että kun osaa jo liikkeet niin tulee kiirehdittyä, mutta teenpähän kumminkin joka päivä jotain. välillä rupee kyllästyttään kun aina vaan samoja , mutta toisaalta sit osaa helposti eikä tarvi miettii asentoja enää :headwall:
Jouduin pitään 3 väli päivää flunssan takia :( mutta muuten olen pitänyt paussi-päivän aina kun vaihe on vaihtunut. Aika hyvin jaksoi kun piti pikku breikin ja ehkä oli taas vähän kivempaakin kun huilas väliin. Yritän kyllä sitkeästi jatkaa kirjan loppuun... :whistle:
Heippa ja tsemppiä muillekin, tehokasta on :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 17:02 vieras kirjoitti:
Hei hyvät "callaajat", mistä ootte ostaneet sen ihannevartalo 30 pvssä-kirjan? antikka.netissä oli vain ne kaks muuta...vai osasinkohan katsoa oikein... :ashamed: Laittaakaa kiltit tietoa tänne... :)
Kirjastosta löytyi! Vaikka tämmöisessä pienessä kylässä asunkin, niin kirja löytyi paikallisesta kirjastosta. :)
 
Joo mä kävin jo kirjastosta etsimässä, mutta eipä täältä löytyny...No täytyy pitää silmät auki josko sen jostain bongais. Aivan hirveesti kiinnostais tää juttu ja sit ei löydy kirjaa :/. Ehkä sentit katoaa jo tässä etsimisessä :p
 

Yhteistyössä