Bussikuskin teho-osastolle hakanneet, potkineet ja kuristaneet mamut tänään käräjillä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojille ehtoollista?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vakuutusyhtiö jättää samalla ioikeudessa korvausvaatimukset pojille: vakuutusyhtiö korvaa työtapaturmana bussikuskille ansionmenetystkorvauksia, haittarahaa ja kaikki vammasta aiheutuneet sairaanhoitokulut (parin viikon tehohoito 50 000 -100 000 euroa). Nämä pojat eivät koskaan tule luultavasti työelämässä olemaan koska ulosotto vie aina noita korvauksia kaikesta työstä jota tulevat tekemään, luultavasti loppuelämänsä. Bussikuski oli nuori joten jos ei enää mihinkään työhön vammojen vuoksi kykene niitä korvauksia maksellaan myös loppuelämä- eli miljoonaluokkaa on kaikki korvaukset.

Niin että kannattiko pojat,:koskaan ette taloudellisesti tule elämässä pärjäämään...

[QUOTE="vieras";24667571]Vakuutusyhtiö jättää samalla ioikeudessa korvausvaatimukset pojille: vakuutusyhtiö korvaa työtapaturmana bussikuskille ansionmenetystkorvauksia, haittarahaa ja kaikki vammasta aiheutuneet sairaanhoitokulut (parin viikon tehohoito 50 000 -100 000 euroa). Nämä pojat eivät koskaan tule luultavasti työelämässä olemaan koska ulosotto vie aina noita korvauksia kaikesta työstä jota tulevat tekemään, luultavasti loppuelämänsä. Bussikuski oli nuori joten jos ei enää mihinkään työhön vammojen vuoksi kykene niitä korvauksia maksellaan myös loppuelämä- eli miljoonaluokkaa on kaikki korvaukset.

Niin että kannattiko pojat,:koskaan ette taloudellisesti tule elämässä pärjäämään...[/QUOTE]

Eihän noilla korvauksilla ole mitään merkitystä pojille. Sossu elättää tästä eteenpäin kuten tähänkin asti ja suomalaiset maksavat tämän vakuutusmaksuissa.

Poikien katu-uskottavuus sen sijaan on noussut monta pykälää, eli sama linja jatkuu tulevaisuudessakin.

18-vuotias myönsi ottaneensa kuljettajaa takaapäin kiinni, jolloin toinen kaveri löi nyrkillä kuskia päähän useita kertoja. 19-vuotias kertoi osallistuneensa tähän. Myös 18-vuotias löi.

Vakavimmat vammat aiheutuivat kuitenkin potkusta. Kuljettaja oli iskujen seurauksena lyyhistynyt polvilleen, jolloin tekoaikaan 17-vuotias oli potkaissut. Se osui otsaan. - Tarkoitus oli potkaista vartaloon, puolustus sanoi.

19-vuotias kiisti osallistuneensa potkimiseen ja sen takia hänen mielestään olisi kyse vain tavallisesta pahoinpitelystä. Syyttäjän mukaan myös 19-vuotias potkaisi kuljettajaa vartaloon. Nuorukaisia syytetään törkeästä pahoinpitelystä.

Bussinkuljettaja vaatii noin 40000 euron korvauksia. Hänelle aiheutui aivoverenvuodosta mm. aivovamma ja epilepsia. Sairaalan arvion mukaan kuljettaja olisi voinut kuolla. Hän oli mm. kaksi viikkoa hengityskoneessa.Kuljettaja on ollut hoidossa helmikuusta saakka.

- Sattuma ja nopea ensihoito aiheuttivat sen, että täällä puhutaan törkeästä pahoinpitelystä, eikä jostain vakavammasta, kuljettajan avustaja totesi.

[QUOTE="vieras";24667632]Aina kun rikoksen tekijä on mamu sä olet kovin tietämätön ja vaadit todisteita.:D[/QUOTE]

Mäkään en tiedä. Jos sä tiedät, onko jossain joku linkki mistä vois itse katsoa?

Ja olen tässä tänään yrittänyt etsiä jutuista jotain mainintaa suuntaan tai toiseen. Ei mulla ole mitään tarvetta puolustella maahanmuuttajia, kuten ei kantasuomalaisiakaan. Mutta helevetistäkö minä voin tietää, kuka on pahoinpidellyt ketä ja missä, etenkään kun en ole Helsingin suunnalla ikinä vaikuttanut.

Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta asiasta kuin uteliaisuus?

Puutavaranauton kuljettaja näki helmikuisen pahoinpitelyn Elielin aukiolla parinkymmenen metrin päästä. Hän kertoi tulleensa iltayhdeksän aikaan vaimonsa kanssa ravintolasta.

Hän oli nähnyt bussikuljettajan tulleen autosta ja huomauttaneen kahdelle nuorelle miehelle siitä missä nämä kävelivät.

Todistajan mukaan bussikuski ei tarttunut kiinni, vaan häntä otettiin heti takaapäin kiinni. - Toinen löi takaa ja toinen edestä. Täysillä ja useita kertoja.

- Yksissä tuumin siinä käytiin kiinni ja niin julmasti kuin ihminen vaan voi.

- Kuljettaja oli kuristusotteessa. Niin pitkään lyötiin, kunnes jalat meni alta. Sitten hänet päästettiin irti. Hän putosi polvilleen maahan.

Todistajan mukaan molemmat olivat lähdössä, mutta toinen kääntyi vielä ympäri ja potkaisi päähän.

- Sitten he poistuivat nauraen paikalta.

Todistaja muisteli, että pahoinpitely kesti puolesta minuutista minuuttiin.

- Ehkä se oli joku refleksi, sillä kuljettaja nousi vielä ylös ja kaatui sitten.

- Me juostiin katsomaan, että nyt taisi sattua aika lujaa. Silmät turposivat, verta vuosi. Kuin haudasta nostettu koko mies. Kielikin alkoi turvota, eikä hän saanut henkeä.

- Tuota pikaa poliisit tulivat.

Todistajana kuultiin myös puutavarakuljettajan vaimoa, joka kertoi tapahtumista samaan tapaan.

Naisen kertomuksen mukaan pahoinpitelijät olivat juosseet pakoon heidän ohitseen nauraa räkättäen. Toinen oli sanonut, että "mitäs alkaa meille urputtamaan".

Kolmas todistaja: "Molemmat potkivat"
Kolmas todistaja kertoi olleensa tulossa elokuvista. - Tilanne oli päällä. Toinen piti kiinni ja hakkasi. Kuljettaja putosi polvilleen, jonka jälkeen molemmat potkivat.

Puhelimitse kuullun naisen kertomus potkuista oli siis erilainen potkujen osalta. Kaksi muuta todistajaa sanoi vain toisen potkaisseen.

Naisen mukaan päähän osuneen potkun jälkeen toinen miehistä oli potkaissut vielä kuljettajaa vartaloon.

Syyttäjä kysyi: Oletteko varma, että molemmat potkaisivat kuljettajaa?

- Kyllä.

Minä kun luulin, että merkityksellisempi asia tässä on tuomiolle saattaminen ja tekojen seuraukset kuin etninen tausta. Mutta ap:lle kyse on huomiohuoraamisesta. Yksi ja sama onko kaikki vai onko kukaan suomalainen. Rikollisuudesta tässä puhutaan.

[QUOTE="vieras";24667654]Eihän noilla korvauksilla ole mitään merkitystä pojille. Sossu elättää tästä eteenpäin kuten tähänkin asti ja suomalaiset maksavat tämän vakuutusmaksuissa.

Poikien katu-uskottavuus sen sijaan on noussut monta pykälää, eli sama linja jatkuu tulevaisuudessakin.[/QUOTE]

Pystyykö kukaan elämään sossutuilla ja työttömyyskorvauksilla koko loppuelämänsä, seuraavat 60 v. ? Työttömyyskorvauksetkin kun nykyään lopahtavat nuorilta jos ei hakeudu mihinkään työhön tai koulutukseen. Normaali elämä vaikeutuu kyllä huomattavasti näillä nuorilla ja hyvä niin, olisivatpa vaan tajunneet seuraukset ennen tekoaan.

Ja olen tässä tänään yrittänyt etsiä jutuista jotain mainintaa suuntaan tai toiseen. Ei mulla ole mitään tarvetta puolustella maahanmuuttajia, kuten ei kantasuomalaisiakaan. Mutta helevetistäkö minä voin tietää, kuka on pahoinpidellyt ketä ja missä, etenkään kun en ole Helsingin suunnalla ikinä vaikuttanut.

Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta asiasta kuin uteliaisuus?

Talvella uutisissa oli mainintoja potkijoiden taustasta eliheidän olevan mamuja.

Aikuisten oikeasti: luuletko jos potkijat olisivat suomalaisia ja potkittu mamu, ettei siitä olisi mainintaa uutisissa?

Eikös huomenna ole telkkarissa SUURI Viha-ilta, jolloin pohditaan suomalaisten vihaa mamuja kohtaan ja siksi ei ole etenkään nyt sopivaa mainita mamujen potkineen suomalaisen aivovammaiseksi.

[QUOTE="asdfasdf";24667745]Minä kun luulin, että merkityksellisempi asia tässä on tuomiolle saattaminen ja tekojen seuraukset kuin etninen tausta. Mutta ap:lle kyse on huomiohuoraamisesta. Yksi ja sama onko kaikki vai onko kukaan suomalainen. Rikollisuudesta tässä puhutaan.[/QUOTE]

Juuri näin. Ja en puolustele yhtäkään pahoinpitelijää tai muuta rikollista, oli sitten kantasuomalainen, maahanmuuttaja tai turisti.

[QUOTE="asdfasdf";24667745]Minä kun luulin, että merkityksellisempi asia tässä on tuomiolle saattaminen ja tekojen seuraukset kuin etninen tausta. Mutta ap:lle kyse on huomiohuoraamisesta. Yksi ja sama onko kaikki vai onko kukaan suomalainen. Rikollisuudesta tässä puhutaan.[/QUOTE]

Merkityksellisin asia olisi rikosten ennaltaehkäisy, mutta kun mamurakastajat eivät sitä salli.

Minä olen antirasisti kaikin puolin ja pidän jopa täysin ymmärrettävänä, että syrjäytyneet maahanmuuttajat tekee rikoksia enemmän kuin etniset suomalaiset. Tämänkaltaisissa järkkyrikoksissa ei tosiaan ole oleellista etninen tausta, MUTTA: Salailu ja disinformaatio pistää kansan vaan vihaiseksi. Ja aika usein kun tietoa ei ole, niin sitten automaattisesti oletetaan, että tekijät on niitä mamuja.

Ja se on kyllä totta, että jos mamulle tapahtuu jotain etnisten suomalaisten toimesta, asia kirjoitetaan hyvin tarkkaan. Jos taas mamua pahoinpitelee toiset mamut, kirjoitetaan aika usein että mamua pahoinpideltiin.

Tällainen "informaatio" vihastuttaa ja on omiaan lisäämään valheellisia juoruja.

Minä tunnen monta Kosovon albaania ja he ovat sopeutuneet yhteiskuntaamme hienosti. Sitä en tiedä tämän informaatiosumun takia vieläkään, että oliko tässä kyseessä mamut vai ei... Voisko joku laittaa linkin jossa tieto on.

[QUOTE="vieras";24667823]Merkityksellisin asia olisi rikosten ennaltaehkäisy, mutta kun mamurakastajat eivät sitä salli.[/QUOTE]

Mamurakastajat? Oikeasti?
Ennaltaehkäisy siis tarkoittaa sinusta sitä, että ei päästetä ketään ulkomaalaisia Suomeen?
Mites ne kaikki muut rikokset, suomalaisilta aseet, kirveet ja puukot pois ja viina kortille?

[QUOTE="Mies";24667838] Salailu ja disinformaatio pistää kansan vaan vihaiseksi. Ja aika usein kun tietoa ei ole, niin sitten automaattisesti oletetaan, että tekijät on niitä mamuja.

Ja se on kyllä totta, että jos mamulle tapahtuu jotain etnisten suomalaisten toimesta, asia kirjoitetaan hyvin tarkkaan. Jos taas mamua pahoinpitelee toiset mamut, kirjoitetaan aika usein että mamua pahoinpideltiin.

Tällainen "informaatio" vihastuttaa ja on omiaan lisäämään valheellisia juoruja.

Minä tunnen monta Kosovon albaania ja he ovat sopeutuneet yhteiskuntaamme hienosti. Sitä en tiedä tämän informaatiosumun takia vieläkään, että oliko tässä kyseessä mamut vai ei... Voisko joku laittaa linkin jossa tieto on.[/QUOTE]

Aivan. Tämä vituttaa yli kaiken kun mamuhalaajat yrittävät pimittää tietoa ja kuitenkin sama paskasakki syyllistää suomalaisia milloin mistäkin, mut sen minkä jälkeensä jättää edestänsä löytää...

[QUOTE="vieras";24667767]Talvella uutisissa oli mainintoja potkijoiden taustasta eliheidän olevan mamuja.

Aikuisten oikeasti: luuletko jos potkijat olisivat suomalaisia ja potkittu mamu, ettei siitä olisi mainintaa uutisissa?

Eikös huomenna ole telkkarissa SUURI Viha-ilta, jolloin pohditaan suomalaisten vihaa mamuja kohtaan ja siksi ei ole etenkään nyt sopivaa mainita mamujen potkineen suomalaisen aivovammaiseksi.[/QUOTE]

Ai mitä mistä tulee sellanen ohjelma???? Sehän täytyy oikein tallentaa että saa nauttia siitä useampaan otteeseen. Hate the niggas........

Yhteistyössä