P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se kyllä meni niin, että POJAT oli suomalaisia ja bussikuski oli MAAHANMUUTTAJATAUSTAINEN.
"Nuoret olivat tiettävästi käyttäneet kannabistuotteita ja alkoholia pitkin päivää ennen illalla tapahtunutta pahoinpitelyä."
Eikö kannabiksen käyttäjien pitänyt olla rauhantahtoisia ja harmittomia palstan mukaan?
Et ilmeisesti ole seurannut ketjuja kannabiksen laillistamisesta? En kiellä alkoholin aggressiota lisäävää vaikutusta ja sekakäytön vielä isompaa vaikutusta. En vain usko alkoholin kieltämiseen, joten kannabiksen laillistuessa myös sekakäyttö yleistyisi.
Toivon että eivät selviä ehdollisella.
Pojat kosovosta lähtöisinNyt sinua ei pelasta edes yritys käyttää "sivistyssanoja". Sinä levität perätöntä tietoa. Maahanmuuttajataustainen bussikuski sai suomalaisten poikien käsittelyssä pysyvän aivovamman. Fakta.
Nyt sinua ei pelasta edes yritys käyttää "sivistyssanoja". Sinä levität perätöntä tietoa. Maahanmuuttajataustainen bussikuski sai suomalaisten poikien käsittelyssä pysyvän aivovamman. Fakta.
Nyt sinua ei pelasta edes yritys käyttää "sivistyssanoja". Sinä levität perätöntä tietoa. Maahanmuuttajataustainen bussikuski sai suomalaisten poikien käsittelyssä pysyvän aivovamman. Fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Pojat kosovosta lähtöisin![]()
Mä en ainakaan tiedä. Olisiko jotain lähdettä? "Kaikkihan sen tietää" ei riitä. Ja ei, en väitä kenenkään olevan tässä tapauksessa maahanmuuttaja, en myöskään kantasuomalainen, koska mulla ei ole tietoa aiheesta. Kiinnostaisi kuitenkin.