broileri naturell

Ostaako kukaan broileria maustamattomana? (ja miksi? onko se aromivahvenne syy vai joku muu...?) Eli esim.broilerifilee palat, kuinka maustatte kun on lapsiakin syömässä (toinen vasta vähän yli 1v) Kiitos vinkeistä!
 
kokkailija
yleensä maustan suolalla, maustepippurilla, paprikajauheella ja curryllä. sit olen tehnyt myös niin että rintaleikkeeseen sinne nahan alle laitan puristettua valkosipulia ja tuoretta basilikaa ja päälle purista reilusti sitruunaa. soijakastike käy myös hyvin kanan mausteeksi, mut sitten ei kannata lisätä suolaa kun soija on suolaista.
kannattaa laittaa mausteet ja brilerit vaikka pussiin maustumaan muutamaksi tunniksi jos palat on isoja niin maut imeytyy koko lihaan.
ja syy miksi joskus ostan maustamattomia on kun ihan ällöttää välillä ne valmiit marinadit, kun kaikki maistuu samalle.
 
Minä ostan aina kaikki lihat, kalat, kanat maustamattomina. Emme voi sietää valmiiden marinadien makua. marinoin / maustan itse, tulee paljon maukkaampaa ja vähäsuolaisempaa. Yleensä en laita suolaa lainkaan, koska mausteista saa parempaa makua.
 

Yhteistyössä