blondi vs brunette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei se:
hiusten väriä kato kumpi on kauniimpi. Kyllä se on naamasta kiinni!

en mie sitä sillai meinannukkaa. vaan ihan että kummat houkset on yleensäki nätimmät. Tietty on niinkin että hiustenväri vaikuttaa paljon ulkonäköön. omasta mielestäni naiset joilla on brunetet hiukset on yleensä kauniimpia :)

Blondit, onhan siittä tehty jo tutkimuskin, että blondit yleensä kääntää ensimmäisenä päät. Varsinkin maissa joissa suurimmalla osalla on luonnostaan brunetet hiukset.

Blondit tietysti ja muu on vain kateellisten panettelua. Ei, oikeasti kasvonpiirteillä on merkitystä, mutta Suomessa vieläkin pään saattaa kääntää eksoottisen tumma nainen, mutta suurimmassa osassa maailmaa blondit on vielä sen verran erikoisia (varsinkin skandinaavisen luonnonvaaleat ja sinisilmäiset luomublondit), että pää kääntyy.

Ei se ole mun mielestä hiusten väristä mitenkään kiinni. Itselläni tykkään blondeista hiuksista. Oletteko muuten huomanneet, että kasvojen ihottumat, finnit ym. korostuvat vaaleiden hiusten kanssa? Mulla oli kerran vähän aikaa punaruskea tukka eikä iho-ongelmiin kiinnittänyt silloin yhtä helposti huomiota. Ne näkyy paremmin, kun on blondit hiukset.

Kukuliinalle sopii tummemmat hiukset mutta noin yleisesti ottaen, se on niin naisesta kiinni kumpi sopii.... mulle itselleni sopii kaikki, hakukriteerinä naisten suhteen oli tosiaan se että olet nainen... ja siinä se sitten olikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Kukuliinalle sopii tummemmat hiukset mutta noin yleisesti ottaen, se on niin naisesta kiinni kumpi sopii.... mulle itselleni sopii kaikki, hakukriteerinä naisten suhteen oli tosiaan se että olet nainen... ja siinä se sitten olikin.

Entäs jos sillä onkin hameen alla munat???

Yhteistyössä