blondi vs brunette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ikuisuuskiista.

Luonnostani olen blondi, mutta olen värjännyt hiukset hiljattain vaaleanruskeaksi ja brunettekin olen joskus ollut... kyllä brunetti on minusta jollain lailla elegantimpi. Mies sanoo että jos saa valita niin tämä vähän tummempi malli on parempi.

Mutta tärkeintä minusta (ohi hiustenvärin) naisella on pitkä tukka. Siis vähintään sellainen polkka, kynityt mallit on kamalia kaikilla.

No, kauneus on katsojan silmässä :D ..ja tämän mukaan sanon brunetet, lähes kaikki erittäin kauniina pitämäni naiset on tummia =)
Mutta, ei tarkoita sitä ettei blondit olisi kauniita.

olen ollut koko ikäni blondi mutta kannatatteko mun värjäävän puna / vaaleanruskeeks hiukset , vai pidänkö mopopoikien takia ja muitten että kääntävät päänsä blondit hiukset

Alkuperäinen kirjoittaja brunettesydän;24947905:
Jep ja tutkimus siitä on tehty, että brunet ovat seksikkäämpiä, saavat paremman työn, ovat itsevarmoja ja menestyvät suhde-elämässä paremmin :)

Brunetet p

nimittäin tuolla

Kosmetiikkamerkki Garnierin tutkimus :D:D Ei näköjään blondit olekaan tyhmimpiä vaan brunetit, tai ainakin sinä kun uskot tuollaiseen tutkimukseen :D

Tähän vastaan että brunette. Brunette on mun mielest parempi väri kaikin osin. Ei oikeestaan tarvii ees pelätä sopiiks brune väri, toisin kuin blondia. Täälpäin ei kyllä blondit saa jätkien päitä käännettyä :D Tunnen vain pari mun mielestä hyvin kaunista blondia, muut on sit sellasia hiuksiaan tupeeraavia meikkipellejä. Nää oli sitten niitä, jotka minä tunnen. Myötähäpeä on suuri tällaisten kanssa. En tosiaankaan osaisi kuvitella itteäni blondina!! Korkeintaan blondeja raitoja mulle, ei sen kummempaa blondin suuntaan :)

[QUOTE="justme";27883846]Tähän vastaan että brunette. Brunette on mun mielest parempi väri kaikin osin. Ei oikeestaan tarvii ees pelätä sopiiks brune väri, toisin kuin blondia. Täälpäin ei kyllä blondit saa jätkien päitä käännettyä :D Tunnen vain pari mun mielestä hyvin kaunista blondia, muut on sit sellasia hiuksiaan tupeeraavia meikkipellejä. Nää oli sitten niitä, jotka minä tunnen. Myötähäpeä on suuri tällaisten kanssa. En tosiaankaan osaisi kuvitella itteäni blondina!! Korkeintaan blondeja raitoja mulle, ei sen kummempaa blondin suuntaan :)[/QUOTE]

Sanoit just sen jonka olisin itsekin aikonut :D!! Tosin itse tiedän aika paljon blondeja, jotka on ihan nättejä juu... mutta... kyllä tuntemani brunetet ne voittaa! Eli kuten huomasittekin, olen EHDOTTOMASTI BRUNETEN KANNALLA! (;

Taas on tässäkin keskustelussa jokunen kommentti ns. "tyhmyystesteistä".. Kukaan ei voi sanoa, että blondit olisivat tyhmempiä kuin brunetet TAI sitten toisin päin! Se on vain ja ainoastaan hiusväri, eikä hiusvärillä luultavasti ole tekemistä aivojen kanssa, vai onko? Olenhan minäkin joskus ennen ajatellut, että blondit ne niitä tyhmempiä ovat kuin brunetet. Tämänhän vuoksi on kaikenlaisia blondivitsejäkin. Realismi on kuitenkin sallittua. Tiedän kyllä joitakin, jotka ovat oikeasti tyhmiä ...lisäksi myös blondeja :D Itse kuitenkin pidän enemmän brunettehiuksista. Ne ovat monella tapaa kauniimmat, riippuu tietysti sävystä. Sellaiset tylsät ovat niin plääähh, mut sellaset tietynlaiset saavat ainakin multa erittäin positiivisen mielipiteen. Tummahkot ruskeat hiukset, joissa on hyvin sävyyn sopivia blondeja raitoja... oih, sellaiset vois olla mun mielestä tosi nätit :)

Eli vastaukseni on: brunette

Yhteistyössä