blondi vs brunette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Riippuu käyttötarkoituksesta. Molemmat kauniita, kumpikin omalla tavallaan.

Mihin tarkoitukseen käytät blondeja? Entä brunetteja? :o

Mä en käytä kumpaakaan mihinkään, mutta miehillä on yleensä naisille vähintään kaksi eri käyttötarkoitusta. Blondeja pannaan, ja brunetit naidaan.

Mä en käytä kumpaakaan mihinkään, mutta miehillä on yleensä naisille vähintään kaksi eri käyttötarkoitusta. Blondeja pannaan, ja brunetit naidaan.

Sä olet niin ihailtavan laajakatseinen etkä koskaan sorru stereotypioihin tai mustavalkoisuuteen! :whistle:

Sä olet niin ihailtavan laajakatseinen etkä koskaan sorru stereotypioihin tai mustavalkoisuuteen! :whistle:

Ihmiset vaan ottavat kaiken heidän edustamiinsa ryhmiin kohdistuvan henkilökohtaisesti. Mä olen ihan tarkoituksella mustavalkoinen.

Tästä on muuten ihan tutkimustuloksiakin. Törmäsin niihin hiljattain, mutta en enää löydä. Miehet haluavat blondeja vain hetkeksi, mutta brunetteja pitävät luotettavampina. Siksi haluavat parisuhteen bruneten kanssa.

Kumpi vain voi olla kaunis. Mutta yleensä ihminen näyttää parhaalta hiusten värissä, joka on lähellä omaa. Suomalaisessa katukuvassa ikävä kyllä tulee jatkuvasti vastaan:

a) luonnostaan blondeja, joilla on kalpea skandinaavi-iho ja kiillottomat, sinisenmustiksi värjätyt hiukset
b) luonnostaan brunetteja, joilla on kellahtava, melkein oliivinvärinen slaavi-iho, ja pissinvärisiksi blondatut hiukset
c) punottavia ristiverikköjä, joilla on porkkananvärisiksi värjätyt hiukset

Aidot blondit on kauniita, kuten myös aidot brunetet ja punapäät.

Suomalaiset usein värjäävät kalmankalpealle tai punaiselle iholleen ei-sopivan punaisen tai todella tumman ruskean värin. Tai vaihtoehtoisesti blondaavat aivan yli..

Alkuperäinen kirjoittaja Aito blondi:
Aidot blondit on kauniita, kuten myös aidot brunetet ja punapäät.

Suomalaiset usein värjäävät kalmankalpealle tai punaiselle iholleen ei-sopivan punaisen tai todella tumman ruskean värin. Tai vaihtoehtoisesti blondaavat aivan yli..

Totta. Mikään ei ole kamalampaa kuin aidosti vaalea ihminen joka laittaa tummat hiukset.. sitten kulmakarvat ja juurikasvu yms haileus paljastaa totuuden..

Mutta täytyy muistaa että on myös oikeita brunetteja, joilla on kalpea iho.. B) Ei kaikki vaaleaihoiset tummatukat ole feikkibrunetteja. :)

itse petyin, kun aikanaan vaalensin hiukset.. näytin mielestäni idiootilta ja itsetunto laski kuin lehmän häntä. mies kyllä tykkäsi :laugh: kaikista seksikkäin olo sitä tulee punapäänä tai brunettena ;)

Luonnolliset blondit on kauniita ja toki myös luonnolliset brunetet. Älä ihmeessä värjää hiuksiasi kuin sillä luonnollisella värillä se on aina se paras väri se luonnollinen :)

Luonnolliset blondit on kauniita ja toki myös luonnolliset brunetet. Älä ihmeessä värjää hiuksiasi kuin sillä luonnollisella värillä se on aina se paras väri se luonnollinen :)

itse olen luonnostaan blondi, mulla kirkkaan siniset silmät ja todella vaalea iho, tummia kokeilin muutama vuosi takaperin ja näytin aivn zombielt, joten itselleni sopii paremmin blondit kuin tummat.. ja oma mies tykkää musta eemmän vaaleana kun tummana.
Tärkeintähän on kuitenkin se, missä tukanvärissä itse viihtyy.

ja tästä samaisesta olen kuullut, että mies valitsee sen tumman tukan värin naiselleen mielummin, kun ei ol niin suurt pelkoa, että joku toinen mies tulisi ja ottaisi vaimon matkaansa..

mulla on luonnostaan blondit hiukset, ja en kyllä menisi värjäämään tummaksi,, joskus pienempänä ihannoin mustia ja punaisia hiuksia:) Ja todellakin,, olen aikas ruma ilman meikkiä,, vaaleat kulmakarvat ja kaikki,, mutta enpä sille voi mitään... blondiksi synnyin ja blondina ollaan. Eikä kauneus ole todellakaan hiusten väristä kiinni... Mutta täytyy myöntää, että toisinaan brunetet ovat kauniimpia kuin blondit... ( silti minusta esim. Amanda Seyfried sekä Kirsten Dunst ovat kauniita blondeja)

Alkuperäinen kirjoittaja kklkl:

ja tästä samaisesta olen kuullut, että mies valitsee sen tumman tukan värin naiselleen mielummin, kun ei ol niin suurt pelkoa, että joku toinen mies tulisi ja ottaisi vaimon matkaansa..

Miesten mielestäkö juuri niin päin, että brunetti 'pysyy' paremmin, koska ei kelpaa muille miehille? Eikä vahingossakaan ole kyse siitä, että brunetti pysyy paremmin, koska brunetti itse päättää pysyä eikä lähteä muitten matkaan?
:whistle: :kieh:

Oikeasti stereotypiat on hanurista! Joku tykkää blondista ja joku brunetista.

itelläni tykkään enemmän blondeista, tai enemmänkin kullanvaaleista, koska se on mun oma väri :) moni kyllä sano ett mulle sopii tummat hiukset, kun mun silmätkin on ruskeat, mut kun mun kulmakarvat on niin vaaleat, enkä jaksa värjätä niitä joten näytän aika hassulta vaaleilla kulmakarvoilla ja tummilla hiuksilla..

riippuu kyll tyypistä kumpi sopii paremmin!! useimmiten se oma väri tai ainakin lähellä sitä on se kaikista parhain

Yhteistyössä