Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Riippuu käyttötarkoituksesta. Molemmat kauniita, kumpikin omalla tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Riippuu käyttötarkoituksesta. Molemmat kauniita, kumpikin omalla tavallaan.
Mihin tarkoitukseen käytät blondeja? Entä brunetteja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Riippuu käyttötarkoituksesta. Molemmat kauniita, kumpikin omalla tavallaan.
Mä en käytä kumpaakaan mihinkään, mutta miehillä on yleensä naisille vähintään kaksi eri käyttötarkoitusta. Blondeja pannaan, ja brunetit naidaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Riippuu käyttötarkoituksesta. Molemmat kauniita, kumpikin omalla tavallaan.
Mä en käytä kumpaakaan mihinkään, mutta miehillä on yleensä naisille vähintään kaksi eri käyttötarkoitusta. Blondeja pannaan, ja brunetit naidaan.
Sä olet niin ihailtavan laajakatseinen etkä koskaan sorru stereotypioihin tai mustavalkoisuuteen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aito blondi:Aidot blondit on kauniita, kuten myös aidot brunetet ja punapäät.
Suomalaiset usein värjäävät kalmankalpealle tai punaiselle iholleen ei-sopivan punaisen tai todella tumman ruskean värin. Tai vaihtoehtoisesti blondaavat aivan yli..
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja gf:varmaan tarkoitti että blondit on valjuja ja ilman meikkiä rumia
jaa,oli vähän hassusti kirjoitettu viesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miespuolisen ystäväni sanoin: "blondeja pannaan ja brunetit naidaan", brunetteja jaksaa siis katsella pidempään eli brunetit on kauniimpia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miespuolisen ystäväni sanoin: "blondeja pannaan ja brunetit naidaan", brunetteja jaksaa siis katsella pidempään eli brunetit on kauniimpia.
Taitaa panna itseään loppuikänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Riippuu käyttötarkoituksesta. Molemmat kauniita, kumpikin omalla tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kklkl:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Riippuu käyttötarkoituksesta. Molemmat kauniita, kumpikin omalla tavallaan.
ja tästä samaisesta olen kuullut, että mies valitsee sen tumman tukan värin naiselleen mielummin, kun ei ol niin suurt pelkoa, että joku toinen mies tulisi ja ottaisi vaimon matkaansa..